Elämäni ilo

Nainen,55

Olen sinkku,erosin jo 80-luvulla mutta minulla on paljon ystäviä,työskentelen keittäjänä lastentarhassa jossa viihdyn!
Lapseni ovat onnistuneita elämässään eli kaikilla kolmella on työpaikka ,he ovat terveitä eikä heillä ole koskaan ollut huumeongelmia!
Aloin kaksi vuotta sitten ratsastamaan,olen käynyt kymmenen viime vuoden aikana useissa Euroopan pääkaupungeissa,laulan nykyään amatöörikuorossa,harrastan sukututkimusta ja tanssia
(Square dans) Ja pian olen myös MUMMO!
ELÄMÄ ON IHANAA!

14

709

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hölö

Perässä tullaan!

• o.olavi

Piristäkää elämäänne,ei kaikki hauska välttämättä edes maksa!

• Hilu
        o.olavi kirjoitti:

Piristäkää elämäänne,ei kaikki hauska välttämättä edes maksa!

Tehkää jotain,juuri sitä mitä aina olette harkinneet mutta ette vielä tehneet!

• e.secco

Täällä yleensä vain valitetaan!

• eeroliini

Siis eiköhän itse yritettäisi piristää elämäämme,itsestä se on kiinni,ei kaikki hauska välttämättä maksa!

• 02.02.-05.Kuopus täytti vuosia.

Alkuviikosta äiti kyseli,mitä hän haluaisi synttäri lahjaksi.Toive oli;ÄIDIN valmistama täytekkakku.Lapsen mentyä keskiviikkona kouluun,kakkupohja paistettiin ja samalla äiti vielä leipoi hiivaleipää.Iltapäivällä ennen päivänsankarin kotiintuloa kakku koristeltiin,tuoreesta leivästä herkullinen voileipä kattaus,neljää laatua pasteijoita,erilaisia keksejä chipsejä sekä irtokarkkeja ja limsaa.

Kello 16.30 kekkerit alkoi.Vieraaksi tyttäremme oli kutsunut isosiskonsa.Veli ei voinut osallistua juhliin,koska on suorittamassa sivilipalvelua 350km.päässä eikä isosiskon kihlattu,joka oli iltavuorossa työssä.

Asiaan kuuluvat synttärikuvat "kynttilärituaaleineen" ja sitten herkkujen kimppuun.

Syömisten jälkeen alias-peli esille ja tyttäret vastaan vanhemmat.Nuoruus voitti kokemuksen.Joka pelin jälkeen parien vaihto ja tunnelma aivan fntastinen,kaikki saivat kokea niin voittoja kuin kirveleviä tappioitakin.

Ilta kului pelailun ja muisteluiden merkeissä ja ninkuin asiaan kuuluu saatiin vielä paikalle oikea "kuokkavieras"joka tietämättömänä juhlista tuli hakemaan minua iltalenkille,joka on meidän jokailtainen traditio.Juhlat päättyivät. Iltakahvien jälkeen ja kaverini kanssa lähdimme sulattelemaan vatsojamme lenkkipolulle susien sekaan(luitte aivan oikein),joita emme onneksi tavanneet.

Ai niin synttäreistä vielä tärkein meinas unohtua,kuopuksemme,kevään abiturientti,täytti 19:sta vuotta ja hänen hienon synttäritoiveensa vuoksi saimme viettä jälleen kerran ikimuistoiset lasten synttärikemut.Kyllä elämä on UPEAA!!!
      Ps.eikä maksa paljon.Koko riemu alle kolmekymmentä egee.VOI JOSPA KAIKKI OLIS SAANEET OLLA *MUUKAANAA*...aivan laulattaa.

• hessu51

Vaikuttaa siltä ettei Suomessa nykyään enää osata pitää hauskaa jos ei se maksa tai alkoholia ole mukana kuvioissa,kirjoituksestasi tuli mieleen lapsuuteni,pelasimme aina kotona pelejä ja korttia perheen kesken,lauloimme ja soitimme ja hauskaa oli!

• hessu51

Elän vähän samantapaista elämää,en tosin käy tanssiryhmässä tai ratsasta (pelkään hevosia), seurustelen kaikenikäisten ihmisten kanssa siis ystävyysmielessä,nuori/nuorekas ja iloinen seura piristää ja nuorentaa!

• e.secco

Hypnoosi esimerkiksi!

• gemmi

Suosittelen kaikille,rentouttavaa ja kuntouttavaa!

• e.secco

Vammaisten nuorten ja selkävammaisten kuntoutukseen on juuri suositeltu ratsastusta!

• Werneri

Mitä on toi "square dans", ei kai vaan sitä jenkeistä haettua rivitanssia?

• Elina

Eikö se ole kansantanhun tapaista jossa tanssin johtaja antaa ikäänkuin käskyjä pareille minnepäin milloinkin pyöritään tai kuljetaan?Ei siis se rivissä tanssittava country-tanssi!

• Werneri
        Elina kirjoitti:

Eikö se ole kansantanhun tapaista jossa tanssin johtaja antaa ikäänkuin käskyjä pareille minnepäin milloinkin pyöritään tai kuljetaan?Ei siis se rivissä tanssittava country-tanssi!

Oli uutta mulle, en ole moista nähnyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      84
      3402
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2014
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      194
      1924
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      341
      1316
    5. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      84
      1279
    6. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      89
      1137
    7. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      82
      923
    8. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      12
      915
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      23
      845
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      61
      790
    Aihe