Olen sinkku,erosin jo 80-luvulla mutta minulla on paljon ystäviä,työskentelen keittäjänä lastentarhassa jossa viihdyn!
Lapseni ovat onnistuneita elämässään eli kaikilla kolmella on työpaikka ,he ovat terveitä eikä heillä ole koskaan ollut huumeongelmia!
Aloin kaksi vuotta sitten ratsastamaan,olen käynyt kymmenen viime vuoden aikana useissa Euroopan pääkaupungeissa,laulan nykyään amatöörikuorossa,harrastan sukututkimusta ja tanssia
(Square dans) Ja pian olen myös MUMMO!
ELÄMÄ ON IHANAA!
Elämäni ilo
14
709
Vastaukset
- Hölö
Perässä tullaan!
- o.olavi
Piristäkää elämäänne,ei kaikki hauska välttämättä edes maksa!
- Hilu
o.olavi kirjoitti:
Piristäkää elämäänne,ei kaikki hauska välttämättä edes maksa!
Tehkää jotain,juuri sitä mitä aina olette harkinneet mutta ette vielä tehneet!
- e.secco
Täällä yleensä vain valitetaan!
- eeroliini
Siis eiköhän itse yritettäisi piristää elämäämme,itsestä se on kiinni,ei kaikki hauska välttämättä maksa!
02.02.-05.Kuopus täytti vuosia.
Alkuviikosta äiti kyseli,mitä hän haluaisi synttäri lahjaksi.Toive oli;ÄIDIN valmistama täytekkakku.Lapsen mentyä keskiviikkona kouluun,kakkupohja paistettiin ja samalla äiti vielä leipoi hiivaleipää.Iltapäivällä ennen päivänsankarin kotiintuloa kakku koristeltiin,tuoreesta leivästä herkullinen voileipä kattaus,neljää laatua pasteijoita,erilaisia keksejä chipsejä sekä irtokarkkeja ja limsaa.
Kello 16.30 kekkerit alkoi.Vieraaksi tyttäremme oli kutsunut isosiskonsa.Veli ei voinut osallistua juhliin,koska on suorittamassa sivilipalvelua 350km.päässä eikä isosiskon kihlattu,joka oli iltavuorossa työssä.
Asiaan kuuluvat synttärikuvat "kynttilärituaaleineen" ja sitten herkkujen kimppuun.
Syömisten jälkeen alias-peli esille ja tyttäret vastaan vanhemmat.Nuoruus voitti kokemuksen.Joka pelin jälkeen parien vaihto ja tunnelma aivan fntastinen,kaikki saivat kokea niin voittoja kuin kirveleviä tappioitakin.
Ilta kului pelailun ja muisteluiden merkeissä ja ninkuin asiaan kuuluu saatiin vielä paikalle oikea "kuokkavieras"joka tietämättömänä juhlista tuli hakemaan minua iltalenkille,joka on meidän jokailtainen traditio.Juhlat päättyivät. Iltakahvien jälkeen ja kaverini kanssa lähdimme sulattelemaan vatsojamme lenkkipolulle susien sekaan(luitte aivan oikein),joita emme onneksi tavanneet.
Ai niin synttäreistä vielä tärkein meinas unohtua,kuopuksemme,kevään abiturientti,täytti 19:sta vuotta ja hänen hienon synttäritoiveensa vuoksi saimme viettä jälleen kerran ikimuistoiset lasten synttärikemut.Kyllä elämä on UPEAA!!!
Ps.eikä maksa paljon.Koko riemu alle kolmekymmentä egee.VOI JOSPA KAIKKI OLIS SAANEET OLLA *MUUKAANAA*...aivan laulattaa.- hessu51
Vaikuttaa siltä ettei Suomessa nykyään enää osata pitää hauskaa jos ei se maksa tai alkoholia ole mukana kuvioissa,kirjoituksestasi tuli mieleen lapsuuteni,pelasimme aina kotona pelejä ja korttia perheen kesken,lauloimme ja soitimme ja hauskaa oli!
- hessu51
Elän vähän samantapaista elämää,en tosin käy tanssiryhmässä tai ratsasta (pelkään hevosia), seurustelen kaikenikäisten ihmisten kanssa siis ystävyysmielessä,nuori/nuorekas ja iloinen seura piristää ja nuorentaa!
- e.secco
Hypnoosi esimerkiksi!
- gemmi
Suosittelen kaikille,rentouttavaa ja kuntouttavaa!
- e.secco
Vammaisten nuorten ja selkävammaisten kuntoutukseen on juuri suositeltu ratsastusta!
- Werneri
Mitä on toi "square dans", ei kai vaan sitä jenkeistä haettua rivitanssia?
- Elina
Eikö se ole kansantanhun tapaista jossa tanssin johtaja antaa ikäänkuin käskyjä pareille minnepäin milloinkin pyöritään tai kuljetaan?Ei siis se rivissä tanssittava country-tanssi!
- Werneri
Elina kirjoitti:
Eikö se ole kansantanhun tapaista jossa tanssin johtaja antaa ikäänkuin käskyjä pareille minnepäin milloinkin pyöritään tai kuljetaan?Ei siis se rivissä tanssittava country-tanssi!
Oli uutta mulle, en ole moista nähnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843402- 252014
- 1941924
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3411316Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell841279Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137- 82923
Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12915Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23845Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790