MIksi ette luovuta kotianne katulapsille tai auta äitejä mitenkään? Kolkuttaako omatunto?
Kysymys abortin vastustajille
7
91
Vastaukset
- hohhoijjjaaa
Kerro nyt jo sossupaatti mikset sinä auta mitenkään niitä lapsentappamisesta loppuiäkseen psyykenterveytensä menettäneitä ihmisraunioita ja luovuta kotias niiden käyttöön? Kolkuttaako omatunto, tästäkin?
- HerraMolo
Tais alkaa omatunto kolkuttaan!!! Ruahhahhaaaaashaa
😀😀😀 - Havaittu
Kyllä selvästi alkoi hohhoijaata omatunto kolkuttelemaan, kun vastasi suoraan kysymykseen kysymyksellä. Nämä hihhulit vain tuomitsee, muuhun eivät kykene.
- antaatulla
HerraMolo kirjoitti:
Tais alkaa omatunto kolkuttaan!!! Ruahhahhaaaaashaa
😀😀😀Kun joku kertois ensin mistä sen pitäs kolkuttaa :DDDDD murhasakki senku joutuu projisoimaan muille omia tappamiskolkutuksiaan ;)))))
- Havaittu
antaatulla kirjoitti:
Kun joku kertois ensin mistä sen pitäs kolkuttaa :DDDDD murhasakki senku joutuu projisoimaan muille omia tappamiskolkutuksiaan ;)))))
Eihän sille mitään sitten voi, jos et ymmärrä. Eikä se ole mikään ihmekään.
Ihmisten onkin niin helppo vaatia muilta uhrautumista ja ihanteellisen elämän normien noudattamista, mutta kaikki me ollaan kuitenkin arkisten ongelmiemme keskellä pystymättä oikeastaan kovinkaan paljon tekemään tai auttamaan niitä joita haluttaisiin. S
"Kerro nyt jo sossupaatti mikset sinä auta mitenkään niitä lapsentappamisesta loppuiäkseen psyykenterveytensä menettäneitä ihmisraunioita ja luovuta kotias niiden käyttöön? Kolkuttaako omatunto, tästäkin?"
Lienet tarkoittanut tämän mulle, koska jatkuvasti minua sossupaatiksi nimittelet (tiedoksi uusille kirjoittajille, entinen nikkini oli "sosiologi", joka sitten oli varattu, kun tuli tämä uudistus) En tajua miksi sotket jokaiseen kommenttiisi minut,?
Miksi minun pitäisi "auttaa", ketä haluaisit koska jokainen ihminen tekee itse päätökset mm. abortista tai synnyttämisestä ja elää itse sen ratkaisunsa kanssa, Siksihän minä puhun ihmisten valinnanvapauden puolesta, koska itse päätöksistään kantaa vastuunkin.
Aloittaja näkee asian mahdollisesti niin, että koska abortinvastustaja ei halua antaa naiselle valinnanvapautta, niin abortinvastustajan tulisi myös kantaa jotain vastuutakin siinä tilanteessa? Eli jos abortinvastustaja haluaa, että lapsia synnytetään vastuuttomasti niin pitäisi pystyä myös ratkaisemaan vastuuttomuuden seuraukset, tai ainakin edes vähäisimmässä määrin tekemään jotain edes asian eteen? Näin näkisin aloituksen.
Näkeehän täällä perheettömien ja lapsettomien ihmisten (perheellinen elää jo realiteeteissa) vaaleanpunaista höttöpilvifantasiointia siitä, että lapsi tuo vain onnen, kaikki ongelmat ratkeavat, parisuhde alkaa kukoistamaan, rahaongelmat ratkaevat jne jne niin miksi on niin paljon masentuneita, köyhiä, yksinäisiä, päihdeongelmien kanssa painivia äitejä, parisuhde- ja perheväkivaltaa, lasten seksuaalista hyväksikäyttöä, hylättyjä lapsia, jos lapsi tuo onnen ja autuuden?- näinsittentaas
Havaittu kirjoitti:
Eihän sille mitään sitten voi, jos et ymmärrä. Eikä se ole mikään ihmekään.
Eli et keksi mutuhorinoilles mitään perusteita... eipä se ole mikään ihmekään.
"En tajua miksi sotket jokaiseen kommenttiisi minut,? "
Älä ny jaksa :D ei oo kuule mitenkään vaikeeta tunnistaa sua noiden multinikkies takaa :) ne nyt ei hämää ketään.
" jokainen ihminen tekee itse päätökset mm. abortista tai synnyttämisestä ja elää itse sen ratkaisunsa kanssa,"
Ja tekee myös virheitä jotka myöhemmin kaduttaakin.
Kuitenkin tivataan jatkuvasti miksei synnyttäneitä auteta lasten kanssa :)
"koska abortinvastustaja ei halua antaa naiselle valinnanvapautta,"
Kyllä sen voi ja pitäs saada jokainen valita ryhtyykö seksiin vai ei.
Sinä vaan et edelleenkään ole yhtään mikään paatosteleen muille valinnanvapauksista, kun haluat pakottaa lapsia kuolemaan.
Myöskään ei oo saatu vastausta miks juuri vastustajien pitäs jotain tehdä kun niitä "vastuunkantajia" ja auttajia on muutenkin jo pilvin pimein mm. adoptiojonoissa.
Jos sinä vastustat ainakin jostain iästä lähtien syntyneiden lasten tappamista, niin pitäskö sunkin sitten auttaa niitä kaikkia potentiaalisia uhreja? Vai onko se muuten vaan oikeemielistä yleisesti ottaen vastustaa sellasta ja kaikkee muutakin väkivaltaa niitä kohtaan?
"miksi on niin paljon masentuneita, köyhiä, yksinäisiä, päihdeongelmien kanssa painivia äitejä, parisuhde- ja perheväkivaltaa, lasten seksuaalista hyväksikäyttöä, hylättyjä lapsia, jos lapsi tuo onnen ja autuuden? "
Vai että paljon? Marginaali-ilmiöitähän tollaset on ja suurin osa elää ihan tavallista, onnellista perhe-elämää. Mutta joidenkin EHKÄ-ongelmien takiako lapsia pitäs ihan vaan varmuuden vuoks tappaa?
Eipä täällä kai kukaan väitä että elämä koskaan täysin ruusuilla tanssimista on, mutta aina se lapsiarki aborttitraumasen loppuelämän voittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2317314Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442937- 502422
- 1062366
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382091- 981607
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321590Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141458Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4021425Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71414