Avast SafeZone Browser-tyrkky on haitake

167-176

Kyseinen tyrkky ilmestyy ruudun ylälaitaan kun menee verkkopankkiin(S-pankki) ja poistaa kaikki panikkeet sivulta joten laskun maksu ja muu pankkiasioiden hoiton estyy lähes kokonaan, onnistuu kyllä kiertoteitse joten tyrkyn tarkoitus ei toteudu. Tuon tyrkyn saa pois vain maksullisessa versiossa jota en ihan periaatteesta hanki ja periaatteisiin kuuluu myös se että minä päätän siitä millä selaimella pankkiasiani hoidan ja se on Firefox. Olen käyttänyt Avastia jo "valovuosia" tai ainakin yli 10 vuotta mutta nyt riittää ja vaihtoon menee.
Mitä ilmaista virustorjuntaa suosittelet?

PS
Moralisoijat jotka ei hyväksy periaatteitani voivat työntää kommnettinsa hanuriinsa, mahdollisesta hanurin kipeytymesestä en vastaa.

13

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • https://www.kaspersky.com/fi/free Tuo parasta mitä netistä ilmaiseksi löytyy. yhdellä koneella ollut jo vuosia eikä tyrkytä mitään mutta joskus voi ehdottaa rekisteröitymistä mutta vastaa myöhemmin niin menee taas pitkä aika kun ehdottaa samaa

Joten Kasperskyä suosittelen

• parastavakoiluun

Kasperskyä epäillään vakoilusta, juuripa noilla ilmaisilla...

• USApropagantaa

Kaspersky on hyvä! Vakoiluväitteet on USA propagantaa, kosto siittä kun Kasperky alkoi sulkea NSA takaovia ja hyökkäysohjelmien pääsyä!
        Kaspersky hankki itsellen hakkereilta USA:n hyökkäystyökalut, alkoi Kasperskyssä estää niiden toiminnan Kasperskyllä suojattuun koneeseen.
        Ei ihme että NSA:n sppi kiehati!
        Syykin yksinkertainen, USA päästi ne karkuun ja kuka vaan voisi hyökätä niillä!

Hyppönen sanoi itse että F-Secure ei nitä sulje, koska helpompaa niin!

• kannustaja
        USApropagantaa kirjoitti:

Kaspersky on hyvä! Vakoiluväitteet on USA propagantaa, kosto siittä kun Kasperky alkoi sulkea NSA takaovia ja hyökkäysohjelmien pääsyä!
        Kaspersky hankki itsellen hakkereilta USA:n hyökkäystyökalut, alkoi Kasperskyssä estää niiden toiminnan Kasperskyllä suojattuun koneeseen.
        Ei ihme että NSA:n sppi kiehati!
        Syykin yksinkertainen, USA päästi ne karkuun ja kuka vaan voisi hyökätä niillä!

Hyppönen sanoi itse että F-Secure ei nitä sulje, koska helpompaa niin!

joskus propagandassa piilee totuuden siemen. On tietenkin jokaisen oma asia mihin uskoo ja mihin ei. Useimmat ottavatkin oppinsa kantapään kautta.

• mitäsekoilet

Olet itse valinnut selaimen lisäosan ladatessasi Avastin, turha valittaa omasta tyhmyydestä ja saahan sen poiskin ihan vaan ruksaamalla asetuksista. Muissa selaimissa lisäosa turha, mutta laskujen maksuun itse SafeZone browser on ilman muuta turvallisempi, vähän erilainen käyttää kun pitää pankkitilassa klikata Vaihda takaisin nappia, jos haluaa käydä vaikka työpöydällä välillä. Estää näppäinvakoilut jne.

Avastia ei haittaa varmasti yhtään jos vaihdat virussuojaa, tyhmästä päästä kärsii koko kroppa ja menetät varmaan rahasikin. Maksullisuuden kanssa ei ole mitään tekemistä, päinvastoin jotain minulle tarpeettomia saa vain maksullisessa, pois voi ruksata kaikki mitä ei halua.

• nasklasl

hassua miten fanaattisia nämä tietoturvaohjelmien valinnat ovat.

itsellä ei ole vielä koskaan mennyt rahat windowsissa, käytin tietoturvaohjelmia tai en. yleensä rahat eivät ihan itsestään lähde edes windowsissa.

• 167-176

Nimim. "moinen_hiiteen" Hiidessä ja hevonvitussa on varmaan paljon tavaraa itsekin olen sinne heitellyt yhtä sun toista. Tässä pöydällä on 2 konetta, pöytäkonen ja läppäri. Tuossa vanhassa pöytäkoneessa on sekä Windows XP ja Linux samalla kiintolevyllä, hyvin pärjäävät siellä keskenään ja molemmat toimii, läppärissä on sitten Win 7, sekin toimii joten en sitäkään heitä hiiteen.

Nimim. "toni" Pitää varmaan kokeilla tuota Kasperskyä. Kiitos hyvästä neuvosta.

Nimim. "mitäsekoilet" Juuri tuollaiset kommentit kehotin työntäämään hanuriin, en edelleenkään vastaa mahdollisesta hanurin kipeytymisestä.

Nimim. "nasklasl " Hassuja on maailman ihmiset. Kyllä minunkin rahat on menneet yleensä jossain muualla kun windowsissa, ei ainakaan täällä sen nimistä pubia ole.

• mitäsekoilet
        167-176 kirjoitti:

Nimim. "moinen_hiiteen" Hiidessä ja hevonvitussa on varmaan paljon tavaraa itsekin olen sinne heitellyt yhtä sun toista. Tässä pöydällä on 2 konetta, pöytäkonen ja läppäri. Tuossa vanhassa pöytäkoneessa on sekä Windows XP ja Linux samalla kiintolevyllä, hyvin pärjäävät siellä keskenään ja molemmat toimii, läppärissä on sitten Win 7, sekin toimii joten en sitäkään heitä hiiteen.

Nimim. "toni" Pitää varmaan kokeilla tuota Kasperskyä. Kiitos hyvästä neuvosta.

Nimim. "mitäsekoilet" Juuri tuollaiset kommentit kehotin työntäämään hanuriin, en edelleenkään vastaa mahdollisesta hanurin kipeytymisestä.

Nimim. "nasklasl " Hassuja on maailman ihmiset. Kyllä minunkin rahat on menneet yleensä jossain muualla kun windowsissa, ei ainakaan täällä sen nimistä pubia ole.

Kun tekee asiallisen aloituksen niin saa asiallisia vastauksia, mutta saat vapaasti kipeyttää pääsikin hanurisi lisäksi, hakkaamalla sitä seinään. Tuskin missään ohjelmassa on sen selvemmin valittavissa mitä asentaa ja saa postettuakin helposti mitä ei halua pitää, asetukset kannattaa yleensäkin käydä läpi kaikissa ohjelmissa. No mihinkäs virusuojaan vaihdoit, oletko tyytyväinen? Wintoosan omassa ei liene turhia lisäosia ja säätöjä, kokeilepa sitä, varmaan sopivan yksinkertainen.

• JooELÄsekoile

Windowsia ei voi suojata, se päivittyy uusilla reijillä!

Mutta Ulkoinen palomuuri laite oikein aseteltuna sulkee Windows vakoilun ja hyökkäykset tunnetuilta reijiltä ja liikenteeltä.
        Tällainen maksaa kuiteskin tuhansia ja Opensensellä se vaatii osaamista ja oikenalaisen raudan.
        Windows vakoilun estoon on tärkeintä sulkee piiloprotokollat kokonaan!
        Listat www. osoitteista löytyy suojaussivuilta, jotkka sulkemalla saa hurjaa suojaa.
        Paketti scannerit jotka ei päästä ulos tiedostojasi, tosin haitta mm postiliikennettä.
        Pakettien hatake scannaus, mm Kasperskyn haittaohjelma datalla on suurta turvaa.

Eroon windowsista! Se on suurta turvaa!

• Zonefree2

Minulla oli sama ongelma kuin aloittajalla. S-pankin rahansiirrot ja maksut pilasi tuo kutsumaton Safezone selain.
      Ongelma poistui kun Mozilla Firefoxin selaimen korvasi Edgellä.
      Nyt maksut onnistuvat, myöskin veikkauksen tilille pelaamiseen tarkoitetut rahansiirrot toimivat.
      Avastille ei tarvinnut tehdä mitään. Se on kuin ennenkin.

• trolls-off

• USAbannaan

USA turvaohjelmiin ja järjestelmiin ei luottamista, Niissä on NSA/CIA aukkoja ja vakoilua!
        Eikä se ole harmitonta!

• 167-176

Tuo kutsumaton Safezone selain pitää poistaa koska ilmaisversiossa ei noita ilmoituksia voi poistaa, sen tein ja häiriköinti loppui. Tuo poisto pitää tehdä siellä avastissa, en oikein enää muista kuinka se tapahtui mutta sitä kautta se onnistui.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3444
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      18
      2678
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      388
      2624
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1787
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1425
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1210
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      71
      1026
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      75
      995
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      28
      819
    10. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      68
      811
    Aihe