Laitan esimerkiksi pyyhetelineen joka on seinällä seinään niin se nousee todella korkealle. Korkeammalle kuin simi. Tiedän että voi käyttää 0 ja 9 koodia liikuttamaan mutta se ei mene siitä yhtään alemmaksi vaan korkeammalle. Miten tämän saa korjattua tietääkö kukaan?
Miten saan seinällä olevan esineen alaspäin?
2
317
Vastaukset
Tarkoitan siis sims 4
Aika sähläämistä oli mulla reilu viikko sitten juuri tuo pyyhetelineen sijoittaminen seinälle mukavan näköiseen korkeuteen, mutta meni lopulta ilman MoveObjects-huijausta tai alt-napin pohjassa pitämistä, joita näkyvät neuvovan nettisivuilla. T-napin painamisella sai kurkattua "ylempää" pieneenkin huoneeseen (ja uudestaan painamalla kuvakulman taas takaisin entiselleen). Siitä oli muistaakseni mulle apua - ja kaikki seinät piti olla ylhäällä, että sijoitus onnistui. Rakennustouhuissa on ollut bugeja ja muutoksia jo moneen otteeseen eri päivityksissä. Joku vanha konsti on mennyt välillä viralta ja uusia tullut tilalle, joten vanhemmat ohjeetkin voivat olla päivityksen tarpeessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483