Sain kännykkääni (Huawei Y-360) multimediaviestinä kaksi valokuvaa, jotka pitäisi siirtää tietokoneelleni. En kuitenkaan löydä/keksi keinoa miten se onnistuisi, osaisiko kukaan auttaa ? Kun otan kuvat kännykän näytölle, ei siitä löydy toimintoa/valikkoa 'jaa/muokkaa/poista/valikko/suosikki', kuten tulee ko. kännykällä itse otettujen kuvien kohdalla, jotka puolestaan voi siirtää yhdistämällä latausjohto tietokoneeseen.
Miten saan siirrettyä valokuvat ?
9
160
Vastaukset
- valistunut.arvaus
Tarttis varmaan tallentaa ensin kännykän muistiin.
- KaRaPuu
Kiitos vinkistä, mutta mitenkähän se tallentaminen sitten tapahtuu ?
- hattiiwattii
Olisko Airmore sovellus wlan kautta siirtoon se helpoin
- Tallenna.kännykän
Kuviin ja sitten lähetät sen sähköpostina tietokoneelle johonkin sähköpostiisi
- taitavatten
löytyä kännykän Downloads-kansiosta.
- KaRaPuu
Kiitos vastauksista, mutta olen edelleen neuvoton, koska kuten 1. viestissä sanoin, kun otan esiin viestin , jossa kuvat ovat, en saa esiin mitään toimintoa, jolla voisin kuvat tallentaa tai jakaa suoraan sähköpostiini tai tehdä ylipäätään yhtään mitään. Kuvan yhteydessä valikosta löytyy vain 'toista mms diaesityksenä ' tai jos kuvan klikkaa suuremmaksi valikoita on 'ohje ja palaute' tai 'suoratoiston kohde', jolloin kännykkä ilmoittaa 'etsitään laitteita' tai 'i' , joka kertoo jotain tietoja ilmeisesti itse kuvien koosta tms. Mikään hipaisu ylä- tai alalaidasta tai kuvan kosketus ei tuo esiin minkäänlaista jaa tai tallenna-toimintoa.
Kuvat pitäisi ilmeisesti saada kuvakkeen Googlen Kuvat -kohdan alle, sieltä jakaminen omaan sähköpostiin kyllä onnistuisi.- Eikömuka
Kuvan pitkään painaminenkaan ei tuo mitään tallenna vaihtoehtoa?
- KaRaPuu
Ei tuo sekään....
Nokia Lumia 1020/Windows 10 Pro 64bit https://youtu.be/Nk2xKzSj0YI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433404Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172632Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762536Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821757- 861405
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541080SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70985- 74955
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.27779Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4734