Nimi "Ruotsalainen kansanpuolue", viittaa suoraan Ruotsiin. Mutta koska suomenruotsalaiset sanovat olevansa suomalaisia, niin silloin puolueen nimi antaa väärän kuvan.
Miksi puolueen nimeä ei vaihdeta, totuutta vastaavaksi?
Se voisi olla vaikka "Suomenruotsalainen kansanpuolue".
Puolueen nimi harhaanjohtava!
4
87
Vastaukset 4
- BOlitikka
Parempi nimi olisi PRV. eli PakkoRuotsinVarjelija. Mitä muuta tehtävää puoleella on kuin vahtia pakko ruotsin opetus ja pitää Ahvenanmaan hurjat edut ennallaan.
- Huomautan
Ainakin svekorusut kiihkeästi valehtelevat yhä olevansa ruotsalaisia eivätkä missään nimessä suomalaisia! Vaikka geenitutkimus asian selvästi todisti rusujen etnisen suomalaisuuden?
- ååååhhhhh
Tom Sörhannus sanoi heidän olevan ruotsalaisia.
-Miksi puolueen nimeä ei vaihdeta, totuutta vastaavaksi?
Kåska kyseessä on maatiaisruåtsia puhuvien muumienhöpsyköiden kollektiivi Suomessa, jåka ei kuullosta kåvinkaan mediaseksikkäälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.365842- 100842
- 76630
- 50615
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30566
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei129551Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540