Raitilla piipahdusta

Olen asunutmonissa kaupungeissa ja nähnyt kaikenlaista, mutta huvittaa tuo pikkukylän tietäminen, kun itte ollaan mukaparempa, mutta juoksemassa ei näkynyt nytkään ketään ja hillasuon jälkeen kävin juoksemassa vielä lenkin. Täällä ei ole sen kummempaa kuin Kemissäkään, jollei pahempaa. Siellä sentään oli juoksjoita aina jahyvä lenkki metsässä jaei ollut nuita tietäjiä aina, kun siinä tuo ajatusmaalmaa menee, että miksi aina tuotaihtä ja samaa. olen ollut myös juhannusjuhlilla sellaisissa paikoisssa mitä ei varmaan moni edes tiedä, että siellä on viinavirranut ja satuin vain väärään paikkaan ja tuolla Pellossa, kun harrastettiin sitä autoseksiä ja kun sitä ei tehnyt, niin alettiin haukkumaan. olen jo sen ikäinen, että huvittaa tuo tuollainen ikään kuin ketään ei olisollut, mutta kun tanssimassa olin joskus käynyt ja kaverikin oli löytynyt, niin sekin oli joidenkin hampaissa ja se on mileenterveyttä. Että onko niillä juoruajillajokin asiahuonosti, kun pitää jauhaa ja ottaa aina jollakin lailla silmätikuksi, olen kävellyt myös Hesassa Mannerheimintietä töistä tullessa, että silleen ja pitkiä suhteita ollut, mutta kun tuo viina ei maistu niin mielummin raittiina ja siihen on lopahtanut. Anntaanko todelliset häiritsijät ja hörhöt olla rauhassa. Mie olen kyllä kapakoissakäynytja osaan ollaihmisten kanssa,mutta tämä pini kylä on yliveto. olen asunut Roissa doomuksessa ja Korkalovaarassa, että ihmisen ei tarvi sulkeutuatoisten tekemisien vuoksi, kun me tehdään vaikka mitä ja se ei haittaa mitään.

0

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. En ole rakastunut

        Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
        Ikävä
        355
        3163
      2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

        Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
        Maailman menoa
        121
        1176
      3. Olen ärtynyt koska

        minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
        Ikävä
        61
        1157
      4. Suomalaiset marjat loppuvat

        Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
        Maailman menoa
        133
        943
      5. Puhutko toisista ihmisistä

        pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
        Ikävä
        115
        816
      6. Haluaisin tietää

        mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
        Ikävä
        46
        762
      7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

        ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
        Maailman menoa
        159
        737
      8. Oli mukava tavata irl

        Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
        Ikävä
        23
        727
      9. Mitä teen väärin?

        Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
        Sinkut
        113
        717
      10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

        Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
        Suomussalmi
        40
        679
      Aihe