Mitä ajattelit hänestä

Anonyymi-ap

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen kuin minä. Tuntui niin sielunkumppanilta. Rakastan häntä vieläkin hyvin paljon.

91

1271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

❤️❤️

• Anonyymi

❤️🥲❤️

• Anonyymi

Samoin erään miehen kohdalla ajattelen edelleen.
      Toivon että hän rohkaistuu ennenkuin aikamme täällä loppuu. ☀️

• Anonyymi

Olen rohkeutta etsinyt mies. Kertoisitko hänestä jotain, vaikka ikä, niin tietäisi meneekö ohi.

Todennäköisyys on.. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen rohkeutta etsinyt mies. Kertoisitko hänestä jotain, vaikka ikä, niin tietäisi meneekö ohi.

Todennäköisyys on.. 😂

Neljäkymmentä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Neljäkymmentä.

Kiitos,
        ohi menee.

• Anonyymi

Se on semmonen huora. Mutta ethän sä muuta tarvikkaan.

Ei ole ollut koskaan mua kohtaan sisko.

Muuttakaa muualle,pois näkyvistä.

• Anonyymi

Mikä ihana mies. Miten joku voi olla noin komea ja suloinen. Ihastuin heti.

• Anonyymi

Siis ihan alkuun vai? No, mä pidin häntä vähän outolintuna. Ihmettelin hieman hänen mainettaan, kun häntä tuntuivat kaikki pitävän melko hankalana yksilönä. Siis ei mitenkään riidanhaastajana tai agressiivisena tai mitään sellaista, vaan enemmän sellaisena hieman yliherkkänä kärttypyllynä, joka hieman jopa diivailee. Itse en sitten kuitenkaan koskaan suoraan sellaista käytöstä nähnyt, vaikka tajuan kyllä mitkä asiat moni tulkitsee noin.

• Anonyymi

Miksi sitten kiinnostuit hänestä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten kiinnostuit hänestä?

Koska huomasin, että hän ei ole sellainen kuin hänen maineensa on. Emme me olleet alunperin toistemme kanssa tekemisissä lainkaan romanttisessa mielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska huomasin, että hän ei ole sellainen kuin hänen maineensa on. Emme me olleet alunperin toistemme kanssa tekemisissä lainkaan romanttisessa mielessä.

Enkai kanna sellaista mainetta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus yksi tai kaksi ihmistä joita kohtaa elämässä voi vaikuttaa niin että asiat menevät ihan absurdeiksi. Kyllä sen huomaa vaikka työyhteisöissä. Sitten kun elämänkokemusta kertyy tarpeeksi alkaa ymmärtämään ihmisten erilaisuutta itse mukaan lukien. Joskus ns hyvä eli oikeamielinen kasvatus saattaa sekin vaikuttaa väärällä tavalla niin monet asiat vaikuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkai kanna sellaista mainetta

En minä voi sinusta tietää. Toivottavasti et. Kysele ihmisiltä, joiden tiedät kertovan totuuden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus yksi tai kaksi ihmistä joita kohtaa elämässä voi vaikuttaa niin että asiat menevät ihan absurdeiksi. Kyllä sen huomaa vaikka työyhteisöissä. Sitten kun elämänkokemusta kertyy tarpeeksi alkaa ymmärtämään ihmisten erilaisuutta itse mukaan lukien. Joskus ns hyvä eli oikeamielinen kasvatus saattaa sekin vaikuttaa väärällä tavalla niin monet asiat vaikuttaa.

No siis kuten sanoin, niin kyllä mä ymmärrän mistä se maine tulee. Se osa on totta, että hän on vähän outolintu, mutta se on minusta ihan ok. Hän ei ole minusta varsinaisesti negatiivisella tavalla outo, kun vain oppii ymmärtämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä voi sinusta tietää. Toivottavasti et. Kysele ihmisiltä, joiden tiedät kertovan totuuden.

Ei kukaan kerro.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siis kuten sanoin, niin kyllä mä ymmärrän mistä se maine tulee. Se osa on totta, että hän on vähän outolintu, mutta se on minusta ihan ok. Hän ei ole minusta varsinaisesti negatiivisella tavalla outo, kun vain oppii ymmärtämään.

Oppii ymmärtämään mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oppii ymmärtämään mitä?

Häntä ja hänen ajatteluaan. Mitä mikäkin asia ja käytös on ja mitä se ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan kerro.

Tuo on kyllä todella ikävää, jollei kukaan ympärilläsi puhu totta. Kuulostaa rankalta. Olen pahoillani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Häntä ja hänen ajatteluaan. Mitä mikäkin asia ja käytös on ja mitä se ei ole.

Jokainen on yksilönsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on kyllä todella ikävää, jollei kukaan ympärilläsi puhu totta. Kuulostaa rankalta. Olen pahoillani.

Puhuu totta tietenkin monikin, mutta se jolla on tuollainen tieto ei tule kertomaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä yhdestä yksittäisestä tilanteesta en saa itse mitään palautetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen on yksilönsä.

Kyllä ja jotkut ovat sellaisia, että monien on vaikeampi ymmärtää heitä. Tässä tapauksessa minå ymmärrän kyllä miksi, mutta toisaalta olen itsekin riittävän "epänormali" ymmärtääkseni vähän paremmin. Ja siis hän kyllä tietää ihan itsekin sen miten moni hänestä ajattelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhuu totta tietenkin monikin, mutta se jolla on tuollainen tieto ei tule kertomaan.

Kuulostaa kovin monimutkaiselta. Tuo ei varmaankaan ole mukavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä yhdestä yksittäisestä tilanteesta en saa itse mitään palautetta.

Tuskin kukaan järkevä ihminen yhden yksittäisen tilanteen perustella hirveän syvällisiä johtopäätelmiä tekee, varsinkaan jos muu käytöksesi ei tue sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ja jotkut ovat sellaisia, että monien on vaikeampi ymmärtää heitä. Tässä tapauksessa minå ymmärrän kyllä miksi, mutta toisaalta olen itsekin riittävän "epänormali" ymmärtääkseni vähän paremmin. Ja siis hän kyllä tietää ihan itsekin sen miten moni hänestä ajattelee.

Mitä moni ajattelee. Ajatelkoon mitä haluavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä moni ajattelee. Ajatelkoon mitä haluavat.

Se on hyvä, että sinä pystyt ohittamaan tuollaisen olan kohautuksella. Kaikki eivät pysty, vaan kyllä se ihmisen psykeen ja omakuvaan monesti vaikuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hyvä, että sinä pystyt ohittamaan tuollaisen olan kohautuksella. Kaikki eivät pysty, vaan kyllä se ihmisen psykeen ja omakuvaan monesti vaikuttaa.

Kyllä todellakin olen sitä mieltä että saan olla juuri sellainen kuin olen. En todellakaan ole ostamassa kenenkään huomiota tai hyväksyntää. Kelpaan itselleni oikein hyvin ja joidenkin kanssa tulen paremmin toimeen ja toisten kanssa en tule. Aivan normaalia.
        Toki olen varovainen ihmissuhteissa ja en halua päästää lähelle ihmisiä jotka eivät sitä ansaitse. Usein ihmettelen miksi joku on jaksanut minua rakastaa niin pitkään ja nähnyt myös kauniisti minut

• Anonyymi

Tämä on yleistä ihmisten kanssa jotka pitävät piirinsä pienenä. Käsitys ihmisistä perustuu huhupuheisiin ja omaan käsititykseen siitä miten ihmisen kuuluu toimia ja nämä "yksin" kulkevat eivät yleensä seuraa massoja. Hienoa että itse näet hänet sellaisena kuin hän on ja hyväksyt hänen outoutensa. Harmi että teistä ei ole tullut mitään kun selkeästi ymmärrätte toisianne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä todellakin olen sitä mieltä että saan olla juuri sellainen kuin olen. En todellakaan ole ostamassa kenenkään huomiota tai hyväksyntää. Kelpaan itselleni oikein hyvin ja joidenkin kanssa tulen paremmin toimeen ja toisten kanssa en tule. Aivan normaalia.
        Toki olen varovainen ihmissuhteissa ja en halua päästää lähelle ihmisiä jotka eivät sitä ansaitse. Usein ihmettelen miksi joku on jaksanut minua rakastaa niin pitkään ja nähnyt myös kauniisti minut

Tuo on melkoinen ylsinkertaistus. Vaikka olisikin sitä mieltä, että saa olla mitä on, niin harvemmalla se tarkoittaa samaa, kuin täysin yhdentekevää mitä muut ajattelevat. Harvoin elämässä pystyy elämään niin, etteikö miden ajatuksilla olisi mitään väliä, eivätkä ne vaikuttaisi elämään millään tavalla. Valtaosa kuitenkin elää ainakin osittain osana yhteiskuntaa, eikä täysin sen ulkopuolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on yleistä ihmisten kanssa jotka pitävät piirinsä pienenä. Käsitys ihmisistä perustuu huhupuheisiin ja omaan käsititykseen siitä miten ihmisen kuuluu toimia ja nämä "yksin" kulkevat eivät yleensä seuraa massoja. Hienoa että itse näet hänet sellaisena kuin hän on ja hyväksyt hänen outoutensa. Harmi että teistä ei ole tullut mitään kun selkeästi ymmärrätte toisianne.

Tässä ei ollut kuitenkaan ihan kauhean pienestä piiristä kysymys, mutta on se varmasti noinkin. Juu, itse tilanne on sen verran hankala, että eipä näitä elämiä taida voida yhteen sovittaa. Sellaista se joskus on. Joskus on pakko olla harmillisen realisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä ei ollut kuitenkaan ihan kauhean pienestä piiristä kysymys, mutta on se varmasti noinkin. Juu, itse tilanne on sen verran hankala, että eipä näitä elämiä taida voida yhteen sovittaa. Sellaista se joskus on. Joskus on pakko olla harmillisen realisti.

Jos kaksi oikeasti haluaa olla yhdessä he tekevät töitä sen eteen. Vaatii vaan että molemmat haluaa oikeasti. Muiden suhteita seuraannenna niin ne epätodennäköisemmät ja jopa epäsopivimmat suhteet ovat olleet ne kestävimmät ja onnellisemmat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kaksi oikeasti haluaa olla yhdessä he tekevät töitä sen eteen. Vaatii vaan että molemmat haluaa oikeasti. Muiden suhteita seuraannenna niin ne epätodennäköisemmät ja jopa epäsopivimmat suhteet ovat olleet ne kestävimmät ja onnellisemmat.

Elämä ei läheskään aina ole noin yksinkertaista. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sinä olit tuo joka kirjoitti että toinen ei kelpaa. No hyvä että olet kuitenkin miettinyt asiaa perusteellisesti. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sinä olit tuo joka kirjoitti että toinen ei kelpaa. No hyvä että olet kuitenkin miettinyt asiaa perusteellisesti. 🙂

Olen hän joka kirjoitti tuon ekan viestin tähän lankaan, eli siis "Siis ihan alkuun vai? No, mä pidin häntä vähän outolintuna. Ihmettelin hieman hänen mainettaan, kun häntä tuntuivat kaikki pitävän ..." En mä kenekään kelpaamattomuudesta ole missään kohtaa kirjoittanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen hän joka kirjoitti tuon ekan viestin tähän lankaan, eli siis "Siis ihan alkuun vai? No, mä pidin häntä vähän outolintuna. Ihmettelin hieman hänen mainettaan, kun häntä tuntuivat kaikki pitävän ..." En mä kenekään kelpaamattomuudesta ole missään kohtaa kirjoittanut.

Siis olet se joka kirjoittaa ettei elämiä voi sovittaa yhteen koska tilanne on hankala.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan v ttu sama mitä kirjoitat. Luen näitä täällä väsyneenä 👀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis olet se joka kirjoittaa ettei elämiä voi sovittaa yhteen koska tilanne on hankala.

Kyllä, sen kirjoitin kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se vain on, ihmisillä on vaan tapana hankaloittaa asioita. Siinä ei sitten vaimot, miehet ja kaverisuhteet ole enää muuta kuin hidaste.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se vain on, ihmisillä on vaan tapana hankaloittaa asioita. Siinä ei sitten vaimot, miehet ja kaverisuhteet ole enää muuta kuin hidaste.

Ei se todellakaan ole. Elämässä on olemassa ihan oikeitakin esteitä, eikä vain noita mainittuja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se todellakaan ole. Elämässä on olemassa ihan oikeitakin esteitä, eikä vain noita mainittuja

Mikä me sellaiset esteet on jos ei ole esimerkiksi veli/sisko tai isäpuoli?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä me sellaiset esteet on jos ei ole esimerkiksi veli/sisko tai isäpuoli?

Asioita, jotka eivät ole ihmisiä 🙂

• Anonyymi

No jos ajateltiin että ihan aluksi niin ajattelin että onko vähän nörtti. Että ihan mukava mutta onko liian fiksun oloinen. Sitten kun oli sellainen voisiko ajatella isku yritys niin aluksi ajattelin että mitä tuo yrittää. Näytti vähän siltä että romahtaa kun ei saanut alkuun kiinnostustani takaisin. Sitten aloin kiinnittämään enemmän huomiota ja varkain vei sydämeni. Ihastuttava mutta samalla yhtä vihastuttav

• Anonyymi

Ja nyt olet siinä tilanteessa että ruikutat hänen peräänsä että älä kulta jätä 😭 hyvin menee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja nyt olet siinä tilanteessa että ruikutat hänen peräänsä että älä kulta jätä 😭 hyvin menee

Ei hyvin mene.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hyvin mene.

No ei menekään. Kerro nyt tuliko alussa vähän romahdus kun vasta kaikua ei heti tullut. Oliko kiinnostunut jostain muusta

• Anonyymi

Hänen silmänsä loistivat lempeää valoa, joka valaisi pimeimmätkin sopukat.

• Anonyymi

Pohjolankaunottaren silmät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pohjolankaunottaren silmät.

Jotakuinkin näin.

• Anonyymi

Omanlaiset kauniit kasvot ja siitä se pikku hiljalleen alkoi askarruttamaan mieltä, päivä päivältä enemmän ja välillä ennen nukkumaan menoakin. Sen tuntee kyllä kun voimakkaammat tunteet pyrkivät pintaan, ne raivaavat kaiken tieltään ja kohta siinä ei seiso kun hymyilevä tyttö jonka mietteliäs ilme saa ihastumaan vielä kauheammin.
      https://www.youtube.com/watch?v=0tjVS1CborI

• Anonyymi

Ajattelin, että vaikuttaa vähän kokemattomalta ja todella herkältä ja ehkä joku teini-iän traumaattinen tapahtuma tehnyt todella araksi ja saanut pettymään ihmisiin. Todella kuuma tapaus jossa myös hyvin maskuliininen ja vaikuttava puoli. Sydämeltään pehmeä ja läheisyyttä janoava.Ulkonäkö uskomattoman komea omaan makuun, itse kuvitteli olevansa lähinnä nolo muihin verrattuna. Tuntee salaista vetoa huonoihin naisiin, hahhah. Ajattelin, et tultais erittäin hyvin toimeen tai sit ihan helvetillistä tappelua.

Tunnistitko itsesi?

• Anonyymi

Vai kirjoititko itsellesi

• Anonyymi

Tunnistan itseni, olin tosi arka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai kirjoititko itsellesi

En ole kyllä yhtään tuollainen, vaikka mieheksi muuttuisin. Mutta miksi yleensä kysyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnistan itseni, olin tosi arka

Semmosta se on. Haluatko jakaa jotain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Semmosta se on. Haluatko jakaa jotain?

Sitten kun se rakkauskirje on mun postilaatikos 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se olisikin muuten romanttista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voiiih...teen niin paljon kaikkea ja suhteessa myös miehelle. Odotan ehdottomasti konservatiivista aloitetta miehen suunnalta. En ole yhtään semmoinen reipas kaverinainen joka tekee asiat helpoksi tyrkyttämällä itseään käytettäväksi enkä myöskään lapsellinen haaveilija ihmetemppuineen. Minusta kyllä saattaa saada väärän kuvan ja siksi jäädä odottelemaan jotain tuollaista siirtoa. Sitä ei koskaan tule tapahtumaan. Yksi itselleni aivan mieluinen mies kyllä lähestyi viime syksynä heti kun näki minut ensimmäistä kertaa ja on siitä lähtien vähän katsellut, joten sinuna pitäisin vähän kiirettä, koska liesi on nyt jäätävän kylmä. Yksi ujo ja herttainen hymy sen miehen suuntaan niin olen varattu. Im a killer.

😆🤩

• Anonyymi

Ensimmäinen tyttöystävä suuteli toista poikaa edessäni nähdäkseen vain reaktioni. Itse en ymmärtänyt sitä laisinkaan siihen aikaan. Nykyään tiedän paremmin. Kelasin vain päässäni, että mitä hänen päässään liikkuu, että miten toinen ihminen voi käyttäytyä noin. Pyysi anteeksi, mutta olin täysin välinpitämätön sen jälkeen. En edes suuttunut tai itkenyt asiaa. Työnnän naiset aika herkästi pois, jos näen jotain mikä pistää silmään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensimmäinen tyttöystävä suuteli toista poikaa edessäni nähdäkseen vain reaktioni. Itse en ymmärtänyt sitä laisinkaan siihen aikaan. Nykyään tiedän paremmin. Kelasin vain päässäni, että mitä hänen päässään liikkuu, että miten toinen ihminen voi käyttäytyä noin. Pyysi anteeksi, mutta olin täysin välinpitämätön sen jälkeen. En edes suuttunut tai itkenyt asiaa. Työnnän naiset aika herkästi pois, jos näen jotain mikä pistää silmään.

Tuli selväksi. ❤️ Ole jo minun. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon on täytynyt olla hyvin hämmentävää nuorelle ihmiselle kokea, aikuinenkin siitä saattaisi järkyttyä pahasti.

Itse tekohan oli lapsellista rajojen koettelua; omien ja sinun. Ehkä tytön heräävä seksuaalisuus oli tämäntyyppistä. Mielestäni suhtautumisesi oli harvinaisen kypsää, vaikka hän oli ensimmäinen tyttöystäväsi ja tunteesi olivat varmasti avoimia herkkyydessään ja uskossaan rakkauteen ja hyvyyteen.

Kuitenkin itsellesi merkitys taisi olla paljon suurempi, suorastaan eksistentiaalinen.

Onkin todella vaikeaa ymmärtää miksi joku tekee pahasti, kun on mahdollisuus tehdä hyvinkin. Oman kokemukseni mukaan monet vain kuvittelevat, että pahuus on voimakuutta tai coolia. Kuitenkin on päinvastoin, pahuus on heikkoutta.

Voisiko olla, että olet tästä syystänäbitse kohdellut jotakuta epäoikeudenmukaisesti ja aiheetta? Kauniit naiset ja kiinnostavat ihmiset saavat paljon huomiota, ihan pyytämättään. Elämä menisi aikamoiseksi mielenosoitukseksi, jos jokaiseen huomionosoitukseen suhtautuisi jotenkin vihaisen torjuvasti tms, eikä vaan neutraalisti tai ystävällisesti. On myös ihan luonnollista ja positiivista nähdä ihmisissä hyvää ja katsella kiinnostuneesti heidän touhujaan.

En itse hyväksy ihmisissä väkivaltaista asennetta muita kohtaan millään tasolla ja tämä koskee myös asiallista kiinnostusta ja lähestymisyrityksiä (ahdistelijat erikseen). Ihmisen on osattava torjua toisen seksuaalinen kiinnostus asiallisesti ilman draamaa ja mielipahan tuottamista. Terve yhteisöllisyys vaatii tätä taitoa.

• Anonyymi

En ajatellut oikeastaan mitään.
      Ja nyt melkein viisi vuotta myöhemmin..

• Anonyymi

Hidas sytytys?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hidas sytytys?

Ihanuus paljastu u/i pikkuhiljaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanuus paljastu u/i pikkuhiljaa.

Ehkä suhde onkin sitten kestävämpi.

• Anonyymi

Miellyttävä ihminen.

• Anonyymi

Ensikohtaamisesta saakka ajattelin, että hän on luonnonlahjakkuus.

• Anonyymi

Potaskaa 🤣

• Anonyymi

Rakastuin viimeistään kun magiaa tapahtui ensitreffeillämme katsekontaktin yhteydessä, jossa hetkessä ajattelin, etten halua tuota miestä millään tavoin satuttaa. Hän on omani aina, vaikkei koskaan oltaisikaan pari.

• Anonyymi

Ensimmäisellä kohtaamisella ajattelin, että hän on vain nainen siinä missä muutkin. Toisella kohtaamisella ajattelin, että hän on hauskaa seuraa. Kolmannella kohtaamisella olin jo pahasti ihastunut ja aloin olemaan mustasukkainen, kun hänellä oli läheisiä mieskavereita, jonka kanssa vietti aikaa. Huomasin, että tunteeni eivät olleet terveellisiä ja etäännyin. Sen jälkeen olen koittanu unohtaa hänet, mutten pystynyt ja tunteet vahvistuivat. Olin silloin heikompi ihminen ja vähän kaduttaa valintani. Hän on ollut ainut nainen, jonka kohdalla on pitkän ajan jälkeenkin tuntunut siltä, että hän oli se oikea.

• Anonyymi

Mitä tekisit jos saisit mahdollisuuden vielä hänen kanssaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tekisit jos saisit mahdollisuuden vielä hänen kanssaan?

Ottaisin sen tietenkin, vaikka vastaus ei varmaan olisikkaan sitä mitä haluan kuulla. Olen edelleen sitä mieltä, että oltais hyvä pari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ottaisin sen tietenkin, vaikka vastaus ei varmaan olisikkaan sitä mitä haluan kuulla. Olen edelleen sitä mieltä, että oltais hyvä pari.

Tietääkö hän mitä ajattelet hänestä ja teistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietääkö hän mitä ajattelet hänestä ja teistä?

En tiedä. Saattaa olla, että yhteiset tutut kertoneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä. Saattaa olla, että yhteiset tutut kertoneet.

Eli voi olettaa että ei tiedä laisinkaan mitä ajattelet.

• Anonyymi

Näitte toisianne kolme kertaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli voi olettaa että ei tiedä laisinkaan mitä ajattelet.

Jep, näin se varmaan on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitte toisianne kolme kertaa?

Näimme vielä noiden jälkeen muutaman kerran.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näimme vielä noiden jälkeen muutaman kerran.

Aika vaikutuksen teki lyhyessä ajassa. Ehkä teidän aika vielä koittaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, näin se varmaan on.

Pitäänee toivoa että kukaan muu ei koe samaa yhteyttä hänen kanssaan tai että hän ei ole löytänyt uutta suhdetta.

• Anonyymi

No ihan aluksi olin että ei helvetti ja että ei helvetissä. Niin se mieli muuttui.

• Anonyymi

😂👍👍👍

• Anonyymi

Alussa pidin mukavana, ja jossain vaiheessa lankesin täysin. Oli vain ajan kysymys. Mut ei se mitään. Vois käydä pahemminkin, vaikken häntä saanutkaan.

• Anonyymi

Kiinnitin jo ensinmäisellä kerralla huomiota ja ajattelin suunnilleen, että "mikä helvatan tyyppi toi oikein luulee olevansa" ". Sellanen vähän koviksen oloinen aikuinen mies. No siinä sitten aikaa kului ja törmättiin varmaan ainakin viikoittain. Tää tyyppi on sellanen mihin varmasti kiinnittää huomiota.
      No huomasin myös, että sillä on ihan kiva kroppa 😁 ja eihän sitä sitten oikein pystynyt olla katselematta. Jossain välissä sitten katseet kohtasi ja tuli vähän tuntemuksia. Ne oli ja meni, mutta katselu jatkui.
      Kesän jälkeen syksyllä huomasin vaan ihastuneena häneen ja siitä se alamäki näiden tunteiden kanssa alkoi 🤣

• Anonyymi
      UUSI

Kun on monta kertaa aiemmin kompastellut armon ja olosuhteiden läpi ja tuon loistavan valinnan illuusion läpi vihdoin tavata joku,
      tuntee sen joka kerta nopeammin. Tuon ensisilmäyksen taian.

• Anonyymi
        UUSI

Sanopas muuta.

• Anonyymi
      UUSI

Ensikohtaaminen taisi olla melko asiallisessa merkeissä, ja sittemmin piti seuraa muille. Vasta myöhemmin alkoi kai kiinnostua. Itse taisi pitää tätä aluksi melko vauhdikkaana tapauksena jolla riittää kyllä vientiä. Ettei pitänyt nyt sitten minään itselleen osuneena onnena. Jonka päällä taivaskin muuttaisi muotoaan. Viinaan näytti usein hukuttavan jotain. Nyt jo seesteisesti aavistaa koneensa sykkeen. Tämän matkaajan elämän ja kuoleman välillä.
      On lujaa syytä sekä maltillista tahtoa. Täydellinen varoittamaan, lohduttamaan ja käskemään.

• Anonyymi
        UUSI

Ootko S nainen?

• Anonyymi
      UUSI

En ajattelut mitään hänestä itsestään. Silmissään oli jonkinlaista salaperäistä, aktiivista nestettä, voimaa, joka tuntui vievän mukanaan, kuin aallon pohjavesi, joka vetäytyi rannasta myrskyisinä päivinä. Jotten joutuisi tuohon imuun kiinnitin katseeni muuhun hänessä , mutta heti kun katsoin jälleen silmäpupilleihinsa, niistä nouseva aalto kasvoi minua kohti, syvä ja tumma ja niin hukuttamaan valmis.

• Anonyymi
        UUSI

Onpas runollista!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      83
      1738
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      10
      1603
    3. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      93
      1528
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      91
      1271
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      3
      1056
    6. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      886
    7. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      152
      883
    8. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      76
      850
    9. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      52
      827
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      122
      805
    Aihe