Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
Koska me nähdään
Anonyymi-ap
811902
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
Vastaukset 81
Vanhimmat
Odotatko
Itse odotan, toisesta en tiedä? m-n
Odotan ❤️ nähdään aika pian
En pidä siitä ajatuksesta että joudun kilpailemaan hänen huomiosta
❤️❤️
Anna itsesi hänelle kokonaan niin ei tarvitse kilpailla.
Minun huomiosta ei ainakaan tarvitse kilpailla, näen vain sinut.
Samoin.
Toivottavasti voin luottaa siihen
Voit luottaa.
Sittenhän sen näkee kun kohdataan.
Jos tietäisin, hänen ajattelevan minusta sinun tavalla, toivoisin pikaista näkemistä.
Siinä paikassa kaikki joutuu kilpailemaan huomiosta
Älä sekaannu avioparin asioihin tolla tavalla,on erittäin sairasta touhua!Et voi kilpailla esim toisen aviomies puolison huomiosta!
Huomenna nähdään! 🙋🏼♀️
Kunpa niin tapahtuisi.
Missä nähdään
T mies täällä jo odottaa huomista.
Mitä huomenna tapahtuu?
Tee hetki
Missä tämä T hetki on? Ja monelta?
Teellä klo 11-12
Tule pyytämään. ❤️
Odotan. Tarkkaa ajankohtaa en tiedä, mutta maaliskuun loppuun mennessä.
Voi olla en tiedä, en enään niin välitä pakoilkoon.
Ei tässä ole mitään paikoilua.
Sainhan sut hereille,tiedän kyllä mistä kyse mutta puhuttava on mutta ei täällä.
Viikolla ja toivottavasti monta kertaa. Odotan.
Huomenna tuossa samassa paikassa missä aina. Ainakin minä joudun siellä käymään. Samalla reissulla voisi tehdä pienen lenkin jos jalka jo kestää.. ihan vaan hänelle vinkkinä, jos muistaa tämän tapauksen perjantailta..
En mä muista mitään lähimenneestä
Mikähän sen muistin on vienyt... 😏
No eipä ole siihen oikea.
Pian. Ei minua kiinnosta kukaan muu kuin sinä. Jos hymyilen jollekin toiselle niin ajattele että silloinkin mietin sinua🥹
Kiitos siitä, en halua millään lailla rajoittaa elämääsi,haluaisin vaan sanoa olet tosi tärkeä/ rakas.
Minuako tarkoitat
Mä rakastan sua,eikä muullakaan ole ketään toista.
Odotan ja tiedänkin milloin hänet tapaan 😍
Toivottavasti huomenna, mutta se ei ole niin varmaa.
Jaa miksei ole
No ei ikinä tiedä.
🚬👩🏻🦳
https://m.youtube.com/watch?v=RZMBuVLQRgw&list=RDrk9EOh3aVPs&index=5
Bizi-Päivä joka meidät pilaa ❤️
Varmaan nähdään sitten, kun molemmat ovat valmiita siihen. En lähde aktiivisesti odottamaan sitä, kun on tämä elämä tässä elettävänä.
Lisään vielä,että kyllä kai sitä aika "valmista" olisi, jos hän tulisi vaikka oven taakse.
Nyt vasta tajusin, että aloittaja kysyi itsestään odottaako. Se on aloittajan oma asia ja itse päätettävissä mitä tekee.
Se on just noin,hyvää viikkoa.
Kiitos, samoin!
Tule itse
Mitä sillä näkemisellä on mitään merkitystä kun asia on niin kuin on, hän varattu.
Mites se ystävyys näin aluks.
En halua sekaantua mihinkään. Parempi että ei ole koskaan missään tekemisissä ja annan olla hänen rauhassa. En kaipaa mitään draamaa ja ihmissuhde hullutuksia.
Ok.
Entä jos on eroamassa? Asiat ei aina ole niin mustavalkoisia.
Toivottavasti nähdään huomenna ihanuus M nainen
Missä nähdään?
Töissä, olet kaunis ja ihana saisipa sinua halata
Toivottavasti näkis tänä vuonna ❤️
No odotatko?
..❤️
🤓🥸 manjaana, manjaana. Aina vaan manjaana...
En odota näkeväni ketään! En minkään ikäistä!
Tänään nähtiin, en tiedä tykkäsitkö, vai olisitko halunnu olla eri vuorossa..
Mieheltä naiselle.
Toivottavasti nähdään taas huomenna ihanuus M nainen.
Sopisiko huomenna klo 12:00?
Jatkuvia valheita päivästä toiseen vaan...
Halaa mua, kun tapaamme 🙂
Minua saa halata.
En saa, voit valita musta 🥲
En halua nähdä häntä enää koskaan, viha ja halveksunta jäljelle jäi.
Onko täällä tapahtunut jotain sillä aikaa kun olen nukkunut?
Se.on naisten hommia odottaa.
En usko, että nähdään vielä pitkään aikaan. Mutta ei se mitään. En luovuta helpolla.
Se on oikein! Kaikki on aina mahdollista. Luovuttaa ei kannata koskaan.
Taruja metsässä.
Yksi riittää ja voisi tulla pois sieltä metästä piilosilta 🤔😘🤩
Pidähän vaan huoli siitä omasta puolisosta ja jäätä muut rauhaan! Ei olla enää teinejä.....
Pidähän hän vaan itse huoli omista asioistasi🙂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
En tiedä taitaa näkemisetkin olla heikoilla kun olet niitäkin pelleillyt olet yks pelle ihminen koko jenni
Odotan kuin kuuta nousevaa. Tarkka aika ei ole tiedossa.
Huomenna nähdään. Tänään tulee piiitkä ilta, kun olet poissa.
Miksi olet tänään poissa?
Mitä syyttä suotta tyhjänhän saa nykyään vallan ilman.