Onnea, upeaa, Riitta Havukainen Kultainen Venla -voitosta! Miksi Havukaisen esittämä rooli Paratiisi-sarjassa on mielestäsi niin osuva?
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/onnea-riitta-havukainen-astui-kultainen-venla-lavalle-vaikka-aiheet-olivat-synkeita-niin?s24
Onnea! Riitta Havukainen astui Kultainen Venla -lavalle: "Vaikka aiheet olivat synkeitä, niin..."

9
924
Vastaukset
- Anonyymi
Oli jo aika saadakin voitto ja mikä iloinen asia se olikaan hänelle ja tietenkin kaikille hänen seuraajilleen.
- Anonyymi
Tuo sarja on naisen kirjoittama ja ohjaama, missä todistellaan, että nuorta espanjalaismiestä kiinnostaisi suomalaismummo seksuaalisesti.
- Anonyymi
Siinäkö kaikki, mitä sarjasta sait irti ja 'ymmärsit' ?
- Anonyymi
Asiaa.
- Anonyymi
Ihanaa
Että kerrankin vanhempi nainen voitti. Aivan upea roolisuoritus, olen niin onnellinen, että kerrankin oikea henkilö voitti. Hyvä Havukainen!- Anonyymi
Totta kirjoitit. Vanhemmat naiset on harvemin saaneet mitään arvostusta, no onneksi nyt sai Havukainen ansaitsemansa voiton.
- Anonyymi
Hienoa Riitta,teit upean roolin.
- Anonyymi
Olipa riitta rähjäisen näköinen! Tää nykyaika ku on pelkkää photoshoppausta ja sitte ku näet livenä nii ei meinaa tunnistaa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1746370- 1471764
- 1131548
- 511290
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢34905Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98874Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5829Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231785- 41779