Onnea, upeaa, Riitta Havukainen Kultainen Venla -voitosta! Miksi Havukaisen esittämä rooli Paratiisi-sarjassa on mielestäsi niin osuva?
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/onnea-riitta-havukainen-astui-kultainen-venla-lavalle-vaikka-aiheet-olivat-synkeita-niin?s24
Onnea! Riitta Havukainen astui Kultainen Venla -lavalle: "Vaikka aiheet olivat synkeitä, niin..."

9
904
Vastaukset
- Anonyymi
Oli jo aika saadakin voitto ja mikä iloinen asia se olikaan hänelle ja tietenkin kaikille hänen seuraajilleen.
- Anonyymi
Tuo sarja on naisen kirjoittama ja ohjaama, missä todistellaan, että nuorta espanjalaismiestä kiinnostaisi suomalaismummo seksuaalisesti.
- Anonyymi
Siinäkö kaikki, mitä sarjasta sait irti ja 'ymmärsit' ?
- Anonyymi
Asiaa.
- Anonyymi
Ihanaa
Että kerrankin vanhempi nainen voitti. Aivan upea roolisuoritus, olen niin onnellinen, että kerrankin oikea henkilö voitti. Hyvä Havukainen!- Anonyymi
Totta kirjoitit. Vanhemmat naiset on harvemin saaneet mitään arvostusta, no onneksi nyt sai Havukainen ansaitsemansa voiton.
- Anonyymi
Hienoa Riitta,teit upean roolin.
- Anonyymi
Olipa riitta rähjäisen näköinen! Tää nykyaika ku on pelkkää photoshoppausta ja sitte ku näet livenä nii ei meinaa tunnistaa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798