hei.... olen siis tällä hetkellä 15 vuotias tyttö. (kohta jo 16) mulla on aina ollu ihastus erääseen poikaan. se on aina ollu samassa koulussa ja oli ennen samalla luokalla kunnes vaihdoin koulua. hän, ja hänen porukka on seiskaluokalla kiusannut mua esim haukkumalla ja vihkojen ja tavaroiden mun pöydältä tiputtamalla. eka mä ihastuin hän poikaan ala asteella. näin sen välillä käytävällä ja mä punastuin. ylä asteella tunteet muuttu, mut tuli sit taas takasin. en vaa voinut sille mitään. hän vaikutti niin kivalta ja ihanalta kun ei kiusannut ja kun hän oli kavereidensa kanss näin miten hän oli ujo....se oli kauheeta kun yhtenä päibänä se loukkas mua ja sanoin sille inhottavasti takasin. mä itkin sen jälkeen kotona. kuitenki asiat pikkuhiljaa muuttu kasi luokalla. hän ei enää loukannut mua, ja jos joku muu sanoi rumasti se oli hiljaa. me satuttiin olemaan samassa tuki opetuksessa ja siellä välillä puhuttiin pari sanaa ja se vaikutti mukavalta. mä olin taas ihastunut. aina kun sen kaverit ei ollu paikalla se puhu mulle ihan normaalisti muutaman sanan ja välillä naurettiin tunnilla opelle:D musta tuntutaas hyvältä ja ajattelin että ehkä mä en ookkaan niin ruma ja outo ku muut sano. mut toisaalta....just kasilla mun tyyli muuttui. seiskalla mä olin poikatyttö tyylinen ja kasilla aloin pienentää sitä yhä enemmän. ysillä olin jo kiharatukkanen blondi joka kuulee kehuja koko ajan. mutta mun sisällä oli aukko. se oli miten musta tuntu että mun pitiki olla se joka murtuu. mun piti muuttaa mun ulkonäköä et mut hyväksyttäis. yhtäkkiä pojat taas kiusas mutta eri tavalla. se oli leikkisää flirttailua. tai ehkä luin sitä eri tavalla? onko se teistä jos yrittää varastaa puhelinta että ottaisin kiinni tai haluu leikkiä lumi sotaa? ehkä oon väärässä. tää sama poika näky harmemmin ja harvemmin ja kun näin sen eri porukassa mitä viimeks se oikeesti puhu mulle välillä! vaihdoin koulua, ja unohin hänet. välillä törmään häneen kadulla ja kihelmöi mahassa. miksi mulla oli niin kovia tunteita häntä kohtaan? vaikka hän loukkasi mua? onks teillä samoja kokemuksia? ps:miten voi olla mahdollista että samaan jätkään törmää aina helsingissä? tää on iso kaupunki come on ja aina me törmätään😂😂
olen surullinen.
feelingempty
8
255
Vastaukset
Tunteita herättävä, monipuolinen teksi. Romanttinen, surullinen, kantaa ottava ja lopussa jopa hauska. Tällaisia aloituksia lisää, kiitos.
Jos vielä tykkäät hänestä, kokeile toki puhua hänelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121752Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551257Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1431207- 48930
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html117884Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä73849- 52814
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36797Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62762- 56761