hei.... olen siis tällä hetkellä 15 vuotias tyttö. (kohta jo 16) mulla on aina ollu ihastus erääseen poikaan. se on aina ollu samassa koulussa ja oli ennen samalla luokalla kunnes vaihdoin koulua. hän, ja hänen porukka on seiskaluokalla kiusannut mua esim haukkumalla ja vihkojen ja tavaroiden mun pöydältä tiputtamalla. eka mä ihastuin hän poikaan ala asteella. näin sen välillä käytävällä ja mä punastuin. ylä asteella tunteet muuttu, mut tuli sit taas takasin. en vaa voinut sille mitään. hän vaikutti niin kivalta ja ihanalta kun ei kiusannut ja kun hän oli kavereidensa kanss näin miten hän oli ujo....se oli kauheeta kun yhtenä päibänä se loukkas mua ja sanoin sille inhottavasti takasin. mä itkin sen jälkeen kotona. kuitenki asiat pikkuhiljaa muuttu kasi luokalla. hän ei enää loukannut mua, ja jos joku muu sanoi rumasti se oli hiljaa. me satuttiin olemaan samassa tuki opetuksessa ja siellä välillä puhuttiin pari sanaa ja se vaikutti mukavalta. mä olin taas ihastunut. aina kun sen kaverit ei ollu paikalla se puhu mulle ihan normaalisti muutaman sanan ja välillä naurettiin tunnilla opelle:D musta tuntutaas hyvältä ja ajattelin että ehkä mä en ookkaan niin ruma ja outo ku muut sano. mut toisaalta....just kasilla mun tyyli muuttui. seiskalla mä olin poikatyttö tyylinen ja kasilla aloin pienentää sitä yhä enemmän. ysillä olin jo kiharatukkanen blondi joka kuulee kehuja koko ajan. mutta mun sisällä oli aukko. se oli miten musta tuntu että mun pitiki olla se joka murtuu. mun piti muuttaa mun ulkonäköä et mut hyväksyttäis. yhtäkkiä pojat taas kiusas mutta eri tavalla. se oli leikkisää flirttailua. tai ehkä luin sitä eri tavalla? onko se teistä jos yrittää varastaa puhelinta että ottaisin kiinni tai haluu leikkiä lumi sotaa? ehkä oon väärässä. tää sama poika näky harmemmin ja harvemmin ja kun näin sen eri porukassa mitä viimeks se oikeesti puhu mulle välillä! vaihdoin koulua, ja unohin hänet. välillä törmään häneen kadulla ja kihelmöi mahassa. miksi mulla oli niin kovia tunteita häntä kohtaan? vaikka hän loukkasi mua? onks teillä samoja kokemuksia? ps:miten voi olla mahdollista että samaan jätkään törmää aina helsingissä? tää on iso kaupunki come on ja aina me törmätään😂😂
olen surullinen.
feelingempty
8
267
Vastaukset
Tunteita herättävä, monipuolinen teksi. Romanttinen, surullinen, kantaa ottava ja lopussa jopa hauska. Tällaisia aloituksia lisää, kiitos.
Jos vielä tykkäät hänestä, kokeile toki puhua hänelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429