Oon siis 17-vuotias jätkä ja kiihotun ihan vitusti naisten vaatteista. Varsinkin pikkuhousuita rintaliiveistä topeista uima-asuista hameista legginsseistä ja sukkahousuista. oon ostanu ittelleni muutamat rintsikat pikkuhousuja pari toppia ja sukkahousut. onks kellään muulla mitään vastaavaa?
Naisten vaatteet kiihottaa
kiihottaa
4
646
Vastaukset
Varmaan monellakin.
- Ribbi
Hame ja sukkahousut ,tai nailon sukat yleensä. Ylipolvensukat myös kivat
- en_osta
Siskon alushousuihin olen joskus mällännyt.
- Fanc
Joskus teininä jäin siskolle kiinni sen sukkisten lainaamisesta. Meni pari päivää ja sisko oli ostanu mulle omat sukkahousut. Elämäni häpeä :) Tuli silti pidettyä niitä sukkiksia varmaan satoja kertoja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439