Onko täällä ketään

25

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vähän tässä, että pitäisikö ryhtyä kätilöksi, kun tätä aikaa on niin, että ehtii vaikka pissalla käymään.

• Hei, jos sulla on aikaa ja hyvä kirjoitustyyli. voisit olla sopiva kysyttyyn tehtävään.

• Minä voisin ryhtyä lastenhoitajaksi "beibisitteriksi" ;)

• Miks et Sibyllaksi?

• teozonen kirjoitti:

Miks et Sibyllaksi?

Ei kun mä oon parempi beibisitterinä, sillee turvallisesti keinutteleva. Ei pieniä pelota.

• Sä voisit laatia tähtikarttoja samaan aikaan.

• teozonen kirjoitti:

Sä voisit laatia tähtikarttoja samaan aikaan.

Sehän onnistuu kyllä :)

• Ancelina kirjoitti:

Sehän onnistuu kyllä :)

Sitähän minäkin. Ei sen sulle pitäis mikään ongelma olla.

• teozonen kirjoitti:

Sitähän minäkin. Ei sen sulle pitäis mikään ongelma olla.

Ei todellakaan, en ole vielä nähnyt/huomannut mitään muutakaan, mikä olisi minulle ongelma.
        Tänäänkin olen ratkaissut monta juttua, osan hereästi naureskellen.
        Ihmiset ovat joskus jossain yllättävän tosikkomaisia.

• Niin ovat, mutta sitä varten me koomikot olemme sitten vähän pehmentämässä. Meinaan sitä tosikkomaisuutta.

• teozonen kirjoitti:

Niin ovat, mutta sitä varten me koomikot olemme sitten vähän pehmentämässä. Meinaan sitä tosikkomaisuutta.

Jotkut ovat helppoja, mutta yllättäen jouduin tekemään töitä monta päivää, ennen kuin "lempiaiheestani" kiinnostunut iski kunnolla kiinni.
        Tutulla tavallaan, iloa minulle tuottaen ;)

• Ancelina kirjoitti:

Jotkut ovat helppoja, mutta yllättäen jouduin tekemään töitä monta päivää, ennen kuin "lempiaiheestani" kiinnostunut iski kunnolla kiinni.
        Tutulla tavallaan, iloa minulle tuottaen ;)

Et taida paljastaa, mikä se "lempiaiheesi" mahtaa olla?

• teozonen kirjoitti:

Hän sen sanoi, en minä, mutta lupasin jättää aiheen hänelle, enemmän se häntä kuitenkin kiinnostaa ;)
        Kuhan häntä testasin ja arvaamaani tulokseen pääsin.

• enkelin.lempiaihe
        teozonen kirjoitti:

Hunksukassa se hiertää kiinni kun paidanhelma perseposkissa.

• enkelin.lempiaihe kirjoitti:

Hunksukassa se hiertää kiinni kun paidanhelma perseposkissa.

;)) No niin, siinä se taas nähtiin, heti perässäni, kum vähän vinkkiä antaa.
        Jatka vaan samaan malliin, olet nimimerkkisi tapainen, minä olen lempiaiheesi, puskasta puskaan ;)
        Hali.

• Ancelina kirjoitti:

;)) No niin, siinä se taas nähtiin, heti perässäni, kum vähän vinkkiä antaa.
        Jatka vaan samaan malliin, olet nimimerkkisi tapainen, minä olen lempiaiheesi, puskasta puskaan ;)
        Hali.

Hahaa! Onko muuten Pupua nähty näillä main, vai onko se nimmaria vaihtanut?

• teozonen kirjoitti:

Hahaa! Onko muuten Pupua nähty näillä main, vai onko se nimmaria vaihtanut?

Just, kyllä joitain kiinnostaa ;) ja sitten vielä itseään peukuttaa.

Ei ole mitään havaintoa hänestä.

• Uraruosteputkella

Suksieni pohjassa on ura.
      Mutta vaikeeta tämä hiihtäminen ilman hieroma ja sauvoja.

• No ei kyllä astrologin ura kiinnosta. Rehellisesti sanoen tässä vaiheessa (pari vuotta eläkeikään) kiinnostaa vain ja ainoastaan eläkeläisen ura.

Juuri tänään sain tiedon, että serkkuni, jonka kanssa veljeni pitää yhteistä maatilaa, on sairastunut vakavasti, eikä enää kykene jatkamaan maajussin työtä. Tilan työt on kuitenkin hieman liikaa veljelleni yksin. Hetken kävi mielessä ajatus maajussin urasta vielä vanhoilla päivillä.

• Jos vielä jaksat maajussina toimia, niin mikä ettei. Astrologiksi sinsta ei kai sitten ole.

• HoidelkaaHommatVaa

Voisin harkita ennustajan uraa, mutta lehden taso ei herätä innostusta, eikä taatusti palkkakaan. Moista sähellystä en viitsisi itse lukea, tuskin kukaan muukaan fiksumpi.

• Et tainnut lukea lehden esittelytekstiä sitten ollenkaan.

• HoidelkaaHommatVaa

Luin, kiitos. Se riitti minulle.

• Nooh...
      Kommentoidaan astrologiaa.
      -
      "Lähettämänne syntymä-todistuksen sormen-jälkien DNA ei mitenkään osu iso-vanhenpienne tähti-karttaan.
      Jokaisen kartoittamamme kuun mukaan olette syntynyt äpärän-kaltaisesti jalat edellä.
      Onko teillä mahdollisesti maito-tila ja monta Lehmää?
      Tuollaisella tilallahan se perä-pää päästelee miten sattuu.
      Valitettavasti emme voi antaa teille Astrologista tulevaisuuttanne.
      Jotenkin taivas vaistoaa teistä mustan aukon."

H.

• Hunksz, susta tulisi loistava astrologi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      122
      3899
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      312
      2026
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1801
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      105
      1717
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      439
      1651
    6. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1650
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      432
      1494
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1256
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      52
      1210
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      413
      1166
    Aihe