Onko täällä ketään

teozonen

25

429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vähän tässä, että pitäisikö ryhtyä kätilöksi, kun tätä aikaa on niin, että ehtii vaikka pissalla käymään.

      • Hei, jos sulla on aikaa ja hyvä kirjoitustyyli. voisit olla sopiva kysyttyyn tehtävään.


    • Minä voisin ryhtyä lastenhoitajaksi "beibisitteriksi" ;)

      • Miks et Sibyllaksi?


      • Ancelina
        teozonen kirjoitti:

        Miks et Sibyllaksi?

        Ei kun mä oon parempi beibisitterinä, sillee turvallisesti keinutteleva. Ei pieniä pelota.


      • Sä voisit laatia tähtikarttoja samaan aikaan.


      • teozonen kirjoitti:

        Sä voisit laatia tähtikarttoja samaan aikaan.

        Sehän onnistuu kyllä :)


      • Ancelina kirjoitti:

        Sehän onnistuu kyllä :)

        Sitähän minäkin. Ei sen sulle pitäis mikään ongelma olla.


      • teozonen kirjoitti:

        Sitähän minäkin. Ei sen sulle pitäis mikään ongelma olla.

        Ei todellakaan, en ole vielä nähnyt/huomannut mitään muutakaan, mikä olisi minulle ongelma.
        Tänäänkin olen ratkaissut monta juttua, osan hereästi naureskellen.
        Ihmiset ovat joskus jossain yllättävän tosikkomaisia.


      • Niin ovat, mutta sitä varten me koomikot olemme sitten vähän pehmentämässä. Meinaan sitä tosikkomaisuutta.


      • teozonen kirjoitti:

        Niin ovat, mutta sitä varten me koomikot olemme sitten vähän pehmentämässä. Meinaan sitä tosikkomaisuutta.

        Jotkut ovat helppoja, mutta yllättäen jouduin tekemään töitä monta päivää, ennen kuin "lempiaiheestani" kiinnostunut iski kunnolla kiinni.
        Tutulla tavallaan, iloa minulle tuottaen ;)


      • Ancelina kirjoitti:

        Jotkut ovat helppoja, mutta yllättäen jouduin tekemään töitä monta päivää, ennen kuin "lempiaiheestani" kiinnostunut iski kunnolla kiinni.
        Tutulla tavallaan, iloa minulle tuottaen ;)

        Et taida paljastaa, mikä se "lempiaiheesi" mahtaa olla?


      • teozonen kirjoitti:

        Et taida paljastaa, mikä se "lempiaiheesi" mahtaa olla?

        Hän sen sanoi, en minä, mutta lupasin jättää aiheen hänelle, enemmän se häntä kuitenkin kiinnostaa ;)
        Kuhan häntä testasin ja arvaamaani tulokseen pääsin.


      • enkelin.lempiaihe
        teozonen kirjoitti:

        Et taida paljastaa, mikä se "lempiaiheesi" mahtaa olla?

        Hunksukassa se hiertää kiinni kun paidanhelma perseposkissa.


      • enkelin.lempiaihe kirjoitti:

        Hunksukassa se hiertää kiinni kun paidanhelma perseposkissa.

        ;)) No niin, siinä se taas nähtiin, heti perässäni, kum vähän vinkkiä antaa.
        Jatka vaan samaan malliin, olet nimimerkkisi tapainen, minä olen lempiaiheesi, puskasta puskaan ;)
        Hali.


      • Ancelina kirjoitti:

        ;)) No niin, siinä se taas nähtiin, heti perässäni, kum vähän vinkkiä antaa.
        Jatka vaan samaan malliin, olet nimimerkkisi tapainen, minä olen lempiaiheesi, puskasta puskaan ;)
        Hali.

        Hahaa! Onko muuten Pupua nähty näillä main, vai onko se nimmaria vaihtanut?


      • teozonen kirjoitti:

        Hahaa! Onko muuten Pupua nähty näillä main, vai onko se nimmaria vaihtanut?

        Just, kyllä joitain kiinnostaa ;) ja sitten vielä itseään peukuttaa.

        Ei ole mitään havaintoa hänestä.


    • Uraruosteputkella

      Suksieni pohjassa on ura.
      Mutta vaikeeta tämä hiihtäminen ilman hieroma ja sauvoja.

    • No ei kyllä astrologin ura kiinnosta. Rehellisesti sanoen tässä vaiheessa (pari vuotta eläkeikään) kiinnostaa vain ja ainoastaan eläkeläisen ura.

      Juuri tänään sain tiedon, että serkkuni, jonka kanssa veljeni pitää yhteistä maatilaa, on sairastunut vakavasti, eikä enää kykene jatkamaan maajussin työtä. Tilan työt on kuitenkin hieman liikaa veljelleni yksin. Hetken kävi mielessä ajatus maajussin urasta vielä vanhoilla päivillä.

      • Jos vielä jaksat maajussina toimia, niin mikä ettei. Astrologiksi sinsta ei kai sitten ole.


    • HoidelkaaHommatVaa

      Voisin harkita ennustajan uraa, mutta lehden taso ei herätä innostusta, eikä taatusti palkkakaan. Moista sähellystä en viitsisi itse lukea, tuskin kukaan muukaan fiksumpi.

      • Et tainnut lukea lehden esittelytekstiä sitten ollenkaan.


      • HoidelkaaHommatVaa

        Luin, kiitos. Se riitti minulle.


    • Nooh...
      Kommentoidaan astrologiaa.
      -
      "Lähettämänne syntymä-todistuksen sormen-jälkien DNA ei mitenkään osu iso-vanhenpienne tähti-karttaan.
      Jokaisen kartoittamamme kuun mukaan olette syntynyt äpärän-kaltaisesti jalat edellä.
      Onko teillä mahdollisesti maito-tila ja monta Lehmää?
      Tuollaisella tilallahan se perä-pää päästelee miten sattuu.
      Valitettavasti emme voi antaa teille Astrologista tulevaisuuttanne.
      Jotenkin taivas vaistoaa teistä mustan aukon."

      H.

      • Hunksz, susta tulisi loistava astrologi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe