Otsikko kertoo. Olen kiusaaja. Kiusaan, koska saan kiusaamisesta nautintoa. Kiusaan koska tykkään nähdä kiusatun huonossa olossa. Tiedän etten ole myöskään ainoa. Kaikki kiusaajat kiusaavat vain reaktion takia. Kaikki ihmiset myös kiusaavat.
Kuulostaako sinustakin oudolta? Kokeile lukea sama teksti uudellen mutta muuta kiusaaminen härnäämiseksi. Kuulostaako järkevämmältä? Niin varmaan monesta muustakin.
Sanaa "KIUSATA" käytetään väärin. Jos joku ärsyttää sinua, hän EI kiusaa. Onko joku kiusaamista vai ei, perustuu siihen mitä on tehty, ei mikä on "uhrin" reaktio.
Jos teen ilmeen, joka ärsyttää pientä siskoani, sisko usein huutaa "*nimi"! Lopeta!". Vanhemmat saapuvat katsomaan mitä tapahtuu, ja siskoni sanoo, "x kiusasi". Vanhemmat miettivät jo rangaistusta minulle "kiusaamisesta" ja toistavat kuinka "kiusaamisen on loputtava" vaikka tein ainoastaan yhden ilmeen.
Kiitos jos jaksoit lukea.
OLEN KIUSAAJA
13A
2
65
Vastaukset
Minä pyrin olemaan myös härnäämättä ihmisiä. En nauti nähdä muitten pahaa oloa. Saan toki älyllistä nautintoa nokkelien herjojen keksimisestä, mutta jätän nekin yleensä sanomatta, ellen tiedä, ettei toinen tule loukkaantumaan.
En usko, että kaikki kiusaavat. Haluan uskoa hyvään. Haluan, että vielä joskus ihmisten on mahdollista olla onnellisia.- kojdgp
Kiusaamimen on kivaa! Kaikki kiusaamaan heikkoja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t857084- 353781
- 443318
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402532- 2062259
- 412202
- 1222192
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292119Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241848- 401739