Lupausta ei pidetäkkään

Sadhuman

Siis äitini sanoo että kun pääsen yläasteelle saan netin puhelimeen. Noh, kun siskoni pääsi yläasteelle hän sai netin. Nyt kun olen odottanut 2 ja puoli vuotta että pääsen yläasteelle ja saan netin niin äitini päättää sanoa että en saa nettiä olleenkaan, koska puhelin maksu nousisi 20€ kuussa. Musta tuntuu että mulla on paniikkihäiriö ja tottakai, alan ajattelemaan että me ollaan köyhiä (ei eka kerta) ja en tiiä mitä teen. Oikeesti jotain asiallista komenttia kiitos, kaipaan apua. Ei sellasta että"voi nyt alat panikoimaan ku et saa nettiä" vaa enemmän siihen paniikkihäiriöön.

7

151

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauppisen_pete

mee töihin!

• Kylmis__

Ei hullumpi idea.

• Kylmis__

Lupaus on velka ja sinulla on oikeus odottaa hänen lunastavan lupauksensa. Kysy asiaa uudestaan. Paniikkihäiriöön suosittelen käymään terkkarin juttusilla.

• interweb

Sisko voi jakaa nettinsä, kun on paikalla. Lisäksi kouluissa (ja Mäkkäreissä ja kirjastoissa ja kauppakeskuksissa) on netit. Eli jos pörräät vain näiden paikkojen lähellä, ei mitään ongelmia ole (paitsi jos elät keskellä metsää).

• ykhtkkueedsetyge

Paniikkihäiriö on oikeesti ihan perseestä eikä se iske millekään tietämättömälle 12-13-vuotiaalle joka ei saa puhelimeensa nettiä.
      Olet naurettava. Kuten ylempänä sanottiin mee töihin ja ansaitse ite rahas siihen elintärkeään nettiin jotta et vaan panikoidu.

• Kenties hänellä onkin paniikkihäiriö ihan muuten vaan. Sinun ei pitäisi olla noin hyökkäävä, ennen kuin tiedät. Naurettavaksi haukkuminen ja pilkkaaminen ei ole kovin kilttiä.

Ja jos jotain on luvattu, se täytyy pitää. Tosin epäilenpä, että aloittajan vanhemmat eivät varsinaisesti luvanneet....

• huuuuuuuuutiii

Hiuutonaaaaairuaaaaaaaaaa xddddddddd

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kolme tunnistetta kaivatustasi

Anna kolme tunnistetta kaivatussasi!
      Ikävä
      83
      1704
    2. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
      Ikävä
      139
      1263
    3. Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä

Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i
      Maailman menoa
      126
      1015
    4. Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee

Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku
      Tv-sarjat
      29
      913
    5. S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä

Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant
      Maailman menoa
      32
      835
    6. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      41
      788
    7. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      14
      714
    8. Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen

Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁
      Ikävä
      68
      690
    9. Mitä vit,,tua!

Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul
      Suomussalmi
      30
      678
    10. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      44
      642
    Aihe