Siis äitini sanoo että kun pääsen yläasteelle saan netin puhelimeen. Noh, kun siskoni pääsi yläasteelle hän sai netin. Nyt kun olen odottanut 2 ja puoli vuotta että pääsen yläasteelle ja saan netin niin äitini päättää sanoa että en saa nettiä olleenkaan, koska puhelin maksu nousisi 20€ kuussa. Musta tuntuu että mulla on paniikkihäiriö ja tottakai, alan ajattelemaan että me ollaan köyhiä (ei eka kerta) ja en tiiä mitä teen. Oikeesti jotain asiallista komenttia kiitos, kaipaan apua. Ei sellasta että"voi nyt alat panikoimaan ku et saa nettiä" vaa enemmän siihen paniikkihäiriöön.
Lupausta ei pidetäkkään
7
137
Vastaukset
- kauppisen_pete
mee töihin!
- Kylmis__
Ei hullumpi idea.
- Kylmis__
Lupaus on velka ja sinulla on oikeus odottaa hänen lunastavan lupauksensa. Kysy asiaa uudestaan. Paniikkihäiriöön suosittelen käymään terkkarin juttusilla.
- interweb
Sisko voi jakaa nettinsä, kun on paikalla. Lisäksi kouluissa (ja Mäkkäreissä ja kirjastoissa ja kauppakeskuksissa) on netit. Eli jos pörräät vain näiden paikkojen lähellä, ei mitään ongelmia ole (paitsi jos elät keskellä metsää).
- ykhtkkueedsetyge
Paniikkihäiriö on oikeesti ihan perseestä eikä se iske millekään tietämättömälle 12-13-vuotiaalle joka ei saa puhelimeensa nettiä.
Olet naurettava. Kuten ylempänä sanottiin mee töihin ja ansaitse ite rahas siihen elintärkeään nettiin jotta et vaan panikoidu.Kenties hänellä onkin paniikkihäiriö ihan muuten vaan. Sinun ei pitäisi olla noin hyökkäävä, ennen kuin tiedät. Naurettavaksi haukkuminen ja pilkkaaminen ei ole kovin kilttiä.
Ja jos jotain on luvattu, se täytyy pitää. Tosin epäilenpä, että aloittajan vanhemmat eivät varsinaisesti luvanneet....
- huuuuuuuuutiii
Hiuutonaaaaairuaaaaaaaaaa xddddddddd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t857084- 353781
- 443318
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402532- 2062259
- 412202
- 1222192
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292119Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241848- 401739