http://quizilla.com/users/slater411/quizzes/What Kind Of Lesbian Stereotype Are You???/
Millainen lesbo olet?
27
3422
Vastaukset
- Putkiratio
Lipstick Lesbian: You like to wear make-up and take your time getting dressed up. You're very femme and so are most of your friends. You probably like to shop a lot and paint your nails with your girlfriends while watching chick flicks.
- sonja
Lipstick olen minäkin. Niin olenkin.=)
- I am
:-)
- Catsy_666
"Tomboy: You dress pretty casual and you have short hair that's pretty easy to style. You are probably frequently mistaken for a young boy. You are very passionate and fall in love easily."
Minulla on kylläkin pitkä tukka ja mitä tulee kundeihin sekoittamisesta, niin kerran tein kimiräikköset ja vetäisin housut nilkkoihin. Sen jälkeen eivät enää kyselleet mun sukupuoltani, perkele! - blackhead
Tomboy: You dress pretty casual and you have short hair that's pretty easy to style. You are probably frequently mistaken for a young boy. You are very passionate and fall in love easily.
Täysin oikein, ei vois paremmin mua määritellä.:D- debbie
tuli ihan sama
- hiiru
sinnepäin Tree Hugger or Wicca
- shannia
olen tomboy, vaikka enemmän näkisin itseni wicca-vegetaristin, lipstickin ja tomboyn risteytyksenä. :)
- tikrube
vaikkei hiukset lyhyet olekaan. Pojaksi voisivat kyllä ehkä luullakin jos olisi :D
- Ellen
Tomboy: You dress pretty casual and you have short hair that's pretty easy to style. You are probably frequently mistaken for a young boy. You are very passionate and fall in love easily.
Eli tomboy oon ja pitää kyl ihan paikkansa...! Tää oli hauska testi...!;) - oppiorava
Lipstick Lesbian: You like to wear make-up and take your time getting dressed up. You're very femme and so are most of your friends. You probably like to shop a lot and paint your nails with your girlfriends while watching chick flicks.
- tyyhmä
Harmillisesti nuo testit on enkun kielel,ja itse en siitä oikein mitään tajua... Suomenkielisiä,kiitos! :)
- keni
noin ykdeksän vuotta vähintään englantia..luulis et ton pystyy niillä taidoilla kahlaan läpi?
- keni
keni kirjoitti:
noin ykdeksän vuotta vähintään englantia..luulis et ton pystyy niillä taidoilla kahlaan läpi?
kolmannella vai neljännellä?
Mut silti joopajoo:D - s-dyke
keni kirjoitti:
Siis kyllä tätä palstaa lukevat myös ihmiset, jotka ovat käyneet peruskoulun edeltäjiä, kansakoulua, kansalaiskoulua, yhteiskoulua, lyseota. Olen varma, että löytyy jopa normaalikoulunkin läpikäyneitä. Ennen peruskoulu-uudistusta saattoi jopa päästä ylioppilaaksi avaamatta enkun oppikirjaa, joten emme ehkä todellakaan osaa englantia kaikki, vaikka fyysistä ikää ehkä on jo hieman kertynytkin, joillekin jopa yli puoli vuosisataa:)
- pääsee
s-dyke kirjoitti:
Siis kyllä tätä palstaa lukevat myös ihmiset, jotka ovat käyneet peruskoulun edeltäjiä, kansakoulua, kansalaiskoulua, yhteiskoulua, lyseota. Olen varma, että löytyy jopa normaalikoulunkin läpikäyneitä. Ennen peruskoulu-uudistusta saattoi jopa päästä ylioppilaaksi avaamatta enkun oppikirjaa, joten emme ehkä todellakaan osaa englantia kaikki, vaikka fyysistä ikää ehkä on jo hieman kertynytkin, joillekin jopa yli puoli vuosisataa:)
kirjoitin pari vuotta sitten käymättä yhtäkään enkun kurssia :) ei se mikään pakollinen kieli ole vieläkään.
kielitaito kyllä löytyy, mutta muualta hankittu.
- Lumienkeli22
Lesbianhan minä =)
- keni
hehee, no ei vaan tietenkin Tomboy;P
- just me
Ei nyt kyllä ihan natsannut.. Tomboyn tittelin sain, mutta kyllä mulla pitkät hiukset on. Ehkä se näkyy sitten käytöksessä ja luonteenpiirteissä. :)
- Einari
en tehnyt testiä.
- Likka24
Tuon nyt oisin voinut kertoa ilman testiäkin...eli just nappiin ;)
Tjooh...
no, tollasen vastauksen mä sain ja kuva Gina Gershonista (ah ja nam..), vaik en nahkaa sanonut edes käyttäväni... :O
..paitsi pitkää takkia. ja oishan ne housutkin ihan kivat jos ois ees ikinä varaa sellasiin..
ja ois kyl ihan kiva jos näyttäs yhtä hyvältä kuin Gina.. *huoh*..- vuosi nuoruudestani
Hmm...ei kyllä mielestäni pidä paikkaansa. No onneksi ei ollutkaan mikään tieteellinen tutkimus.
- Kisu
Häh, mie muka tykkään myös pippelistä! Vähän peestä tuo testi, voi juma!
- sb21
Soccer Dyke: You love to play sports! Softball, Soccer, Volleyball, you name it! You're in shape and you're probably the first one to get hit on at the bar.
Jep, osu ja uppos... ;) - VampirellaRosenred
Goottihenkinenhän se oma profiilini oli tuont estin mukaan. Ei hirveemmin yllättänyt, tosin vaihtoehdot parissa kyssärissä oli aika anaalista=(
- Minja
Tomboy
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3492471Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944222420- 1121381
- 421104
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo66853- 56823
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26821Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39805Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi117742En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30719