Muutin juuri vuokralle ensimmäistä kertaa ja muuttaessa hoksasin, että asunnossani olevan vaatekomeron vaatekaappi haisee aivan järkyttävältä.. Vaatekaappi on varmaan suoraan 50-luvulta ja haju on kyllä sen mukainen. Mietin kaapin maalaamista sisältä tai jotain muuta hajuntappometodia, mutta kaikkein paras vaihtoehto omasta mielestä olisi repiä koko kaappi osiin ja viedä kaatopaikalle. Vaatekaappihan tosiaan on kiinnitettynä seinään ja kattoon eli häkkivarastoon heivaaminen ei onnistu:(
Osaako joku sanoa, onko mulla mahdollista olla yhteydessä välittäjän kautta vuokranantajaan ja mitä vokranantajat ovat yleensäkin tällaisesta mieltä? Tai jos tää kuulostaa aivan hullulta, niin oisko vinkkejä miten saan ton hajun pois?
Olisi kivaa mennä vaatekomeroon ilman aivastuskohtauksia:D
Ekaa kertaa vuokralla, help
keltanokkavuokralla
2
164
Vastaukset
- cxsxz
Mites olis parin viikon tuuletus ja ehkä tehostaminen kevyesti lämpöpuhaltimella?
Vaatekaappi vai vatehuone?
Noh, ei sillä väliä: pese maalipesulla ja maalaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283939- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 106477