Ketjureaktio

ö-Öö

Ihan viihdealoitus.

Sattui silmiin yks hauska klippi. tossa varmasti mukana paljon muutakin, kuin fysiikanlakeja, erilaista elektroniikkaa tms. Mutta mun mielestä se on kuvattu yhdellä otolla.

Vähän vaihtelua tylsiin musaaloituksiin:

http://www.viikonloppu.com/?p=158852

=DW=

21

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä ihmeen into sinulla on tökkiä näin kökösti tyylikkäitä viihde-aloituksia?
      Tyylikkäitä mietityin tekstein, musiikkiinsa uppoutuen.

H.

• eräsjokuvaan

Aivan ihana. Kiitos hyvästä aamun aloituksesta.

• Minustakin hauska :). Erilainen. Raikas.

• "teevee"

Huomaatko?
      Pienellä lauseella sain aikaan sinulle kehujen tulvan :)
      Luulisin ilman omaa ansiotasikin.

H.

• hillitse-hieman

"Olen addiktoitunut uutisiin.
        Olen myös siedettävän näköinen nörtti.
        Ikäisekseni."

Olet mielestäni sietämätön nörtti, sekaantuen jokaiseen aloitukseen negatiivisesti ja jos et alkuun ehdi, niin vähintäinkin sinne puoliväliin tuhoten toisten mielipiteet.

Miksi haluat terrorisoida palstaa, vähätellä ja aliarvioida toisia?

ps. sinun vuoksesi tännekin vedetään vanhoja juttuja, koska "niistä on jo keskusteltu", tai "sinä teit jo aloituksen, tai kirjoitit asiasta, jota ei toiset ymmärtäneet.

• arkun.antaja

Jos jotain voi päätellä varmuudella,
        niin,
        hunksin haudalla ei tule olemaan surevien tunkua,
        hyvä jos pappi ja hautausmaan vahtimestari,
        mutta hekin vastentahtoisesti.

Avauksessa ei mitään moitetta, piristävä poikkeus.

• mmjam
        arkun.antaja kirjoitti:

niin,

On sielä pari ikkasevaa palsta muoria.

• arkun.antaja kirjoitti:

niin,

Miksi yleensäkään mennä jonkun haudalle suremaan, sitä olen aina ihmetellyt, koska ei se vainaja itse kuitenkaan tiedä enää tuon taivaallista ketä siellä on suremassa ja ketä ei. Omaisten takiahan sinne kokoonnutaan osoittamaan myötätuntoa heidän suruunsa.

Surra voi missä vain muuallakin, jos surettaa.

• Heikunkeikku

Onneksi sattui sun silmiin ja tökkäsit sen muidenkin silmiin.
      Nuo tuommoset ovat hauskoja. Miun maun mukkaisia.
      Minusta tuossa oli hauskan humoristista loppuhuipennuksen puute.
      Vähän kuin Erik Satien musiikissa, joka yhtäkkiä vain odottamattomasti loppuu. Kesken kaiken loppuu.

Linkkisi tekstin lopussa luki: Jäätävän kokoinen ketjureaktio, joka huipentui huvittavan laimealla tavalla.
      Joo, laimeus kiva, kuin epäonnistunut huumoritokaisu, joka kääntyy edukseen :)

Joskus olen innostunut YouTubesta tökkimään silmiini tämänkaltaisia mitä moninaisimpia ketjureaktioita.

• ö-Öö

Leffakaava

"Happy end" Näinhän kaikki leffatkin on tehty. Oli vaikka millnen action movie, aina lopussa kaikki on hyvin ja joku onnellinen pariskunta katsoo auringonlaskuun.

Tää on niitä draamankaaren perusjuttuja. You know Aristoteleen runousopin= VAlaskala, se kaiken perusidea, keksitty siis kundin toimesta. Onhan niitä muitakin, esim Tarantellolla omanlaisensa.. Tahi sitten esimerkkinä Thelma and lise, se oli päätöshuipentums.

Sä musaihmisiä. Mietippä sinfoniaa, aina grand sinale. Mutta oopperoissa leffa kaari, siis perinteistä aristoteletä, käytännössä melein aina. Mun käsittääkseni musassa on tarkoitus usein jättää kuulija hiljentyneenä piisin jälkeen miettimään jotain. Saada niinkuin orgasmi. Noin leffapuolella, oopperassaki, kyse on kokonaisvaltaisesti saada aikaan kokonaisvaltaisempi kokemus, kun siinä on useampia aisteja mukana. Tarkoitus kai saada muistikuvia itse kokonaisuudesta, sekä saada katsoja enenpi fiilistelemään hetkessä.

Öf. Laaja asia. Mutta jotenkin ne asiat tehdään. Mieti kirjallisuutta, siellä ihan sama, perustuu näköaistiin. Mutta se on hitaanpi prosessi käyttäjälle, loput vaihtelee hirmuisesti. Erilaisia draamankaaria paljon.

Päätän käsikirjoitusta käsittelevän kommenttini nyt tähän.

=DW=

• Lähes yhtä taitavaa kuin mitä Uuno Turhapuron isän tekemä ketjureaktio.

• maissiiii

Koko elämä on yhtä suurta ketjureaktiota.

Dominossa löytyy monenmoista ketjureaktiota.

Joskus olen miettinyt, mitä ihmettä tekisin spinnerillä,
      onko se nykyihmisen rukousnauha vai mikä jojo se oikein on.
      Tässä inspiraatiota siihen värkkiin.

• maissiiii

• stressileluksi

Huhhuh. Olen leikitellyt lapsenlapsen spinnerillä. Ihailla täytyy häntä/heitä kärsivällisyydestä pystyttää noita palikoita.

• stressileluksi kirjoitti:

Huhhuh. Olen leikitellyt lapsenlapsen spinnerillä. Ihailla täytyy häntä/heitä kärsivällisyydestä pystyttää noita palikoita.

Pitää siinä paljon joutavaa aikaa olla, rakentaa jotain huolella ja kauan tuhottavaksi yhdessä hetkessä.

Vähän yhtä turhanpäiväistä hommaa, kuin tehdä räätätä jotain monimutkaista ruokaa, mikä kestää kauan valmistaa, kun sen sitten syödä hotkaisee kuitenkin pois muutamassa minuutissa.

• Noi on kyllä hauskoja videoita ja varmasti on tunteja kulutettu totakin miettiessä.

• äskoodeälmies
    • Uskomaton jos on saatu yhdellä otoksella.

• äskoodeeälmies

Yhellä otin heiluu sais entrattua youtuben ohjelmalla ei jaksa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      107
      3711
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      317
      1960
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      247
      1747
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      104
      1657
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      442
      1599
    6. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1540
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      432
      1456
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1220
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      43
      1127
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      374
      1076
    Aihe