Turkulaiset

Maya8282

Laitetaanko miitti pystyyn joku päivä?

28

570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KukaOlen

      Haluaisin mutta en uskalla.. käyn pään sisällä läpi jonkin asteista prosessia omasta seksuaalisuudestani. Tähän asti elänyt heterona, perhekin on. Mutta tuntuu että pinnan alla on muutakin... Ikääkin jo yli kolmenkymmenen joten vähän tuskastuttaa tällainen tilanne pään sisällä.

    • Iituu98

      Itse kyllä kannattaisin ideaa :)

    • Maya8282

      Sitten pitää vaan sopia aika ja paikka :) Se on ihan ymmärrettävää et uudet tilanteet pelottaa mutta kannattaa tulla paikalle

    • Haku_päällä_turku

      Miten ois Suxes ens lauantaina 9.päivä? Olisin ehdottomasti tulossa! 28-vuotias naisellinen bi-nainen

    • SittenkinBiVai

      Harmi kun se aukeaa noin myöhään, olisin voinut tullakin päivällä piipahtamaan jollain tekosyyllä 😉

    • Mimosa2592

      Harmi kun törmäsin tähän keskusteluun vasta nyt. Turkulaisella kaappi-billä ongelmia löytää seuraa. :( Uskalluksen ja tiedon puute...

    • turku_28

      Järjestetään vaan miitti! Ehdotelkaa aikoja ja paikkoja, uudet tuttavuudet olis ehdottomasti tervetulleita :)

    • N30risat

      Pitäiskö laittaa muutama viikko tulevaisuuteen jotta mahd moni näkisi tämän? Joku perjantai-ilta jos jengillä on lauantaisin menoa, ja vaikka sellaiseen aikaan että voi tulla esim. suoraan afterworkille jos ei myöhään voi notkua?

      13. lokakuuta pe? Ehdottakaa kivaa paikkaa ☺ vieläkö Alvarissa on lautapelejä?

      What say you?

    • Maya8282

      Joo mulle ainakin käy 13 päivä

    • bibi1234

      13. päivä saattaisi sopia. Klo?

    • bi28

      Perjantait sopii huonosti mulle :( Lauantait huomattavasti paremmin jos sovitaan hyvissä ajoin! Ehdotan 7.10 tai 21.10. Paikkana joku, mikä ei ole liian tukossa, mutta hyvällä sijainnilla kuitenkin (keskusta).

    • N30risat

      Mä järjestin itselleni jo tuon 13. päivän, mutta se ei toki sulje pois noita bi28:n ehdotuksia!

      13.pe olisiko kello 18 Alvarissa? Mistä tunnistetaan toisemme? 😁 Valitsin lokaation ihan sillä perusteella että se on olohuonemainen. Tosin olen Turun yöelämässä ollut viimeksi 5-vuotta sitten että paljon ehtii muuttua...

    • Maya8282

      Nähtäiskö vaikka siinä edessä?

    • bi28_

      Haluisin liittyä seuraan, mutta toi 13.päivä ei sovi mitenkään... :(

    • N30risat

      Vaikka siinä edessä 😊 Räplään varmaan kännykkää as always 😁

      Kyllä me bi28_ saadaan sut vielä mukaan, keinolla tai toisella. Jos vaikka tästä saataisiin kiva kaffetteluryhmä niin tuleehan näitä uusia! Tai toivon ainakin että tulee!

    • BiCurious96

      Oletteko vielä lähössä Alvariin 13.10 ? Olen Bi nainen, enkä ole vielä tavannut muita lesboja/bi turussa. :)

      • N30risat

        Kyllä mä ainakin olen tulossa! :) Ja ymmärsin että täältä pari muutakin lähtee.


      • Daisyday

        Onko kaikki nuorempaa porukkaa? Taidan olla hiukan täti ikäinen vaikka hauska olisi tavata T. Nelikakkonen


    • Täällä yksi vanhempi muidu tulisi mukaan, mutta jo klo 17 täytyy olla sorvin äärellä. Kahvia keskellä päivää, jossain viihtyisässä kahvilassa?

      • N30risat

        Valitettavasti minä en pääse päivällä, olen tavan kasistaneljään duunari 😕 mulla on mielessä pyörinyt whatsapp-ringin perustaminen jossa olisi helppo sopia lyhyelläkin varoitusajalla kaffetteluja, mutta haluan katsoa perjantain ensin. On niin vaikea arvioida mitä anonyymien nikkien takaa löytyy 😊

        Odotukset on kiikun kaakun, paikalle tulee joko tosi kivaa sakkia jonka kanssa viihtyä vaikka pelien ääressä tai sitten pervoja kolmenkimpan ehdottelijoita. Toivottavasti ei jälkimmäisiä 😅


    • N30risat

      Turhaan jänistitte, meillä oli oikein mukavaa yksillä Maya8282:n kanssa. 😊 Mites me saatais teidät empijät mukaan myös seuraavalla kerralla... Mikä sai olemaan tulematta te jotka olitte tulossa mutta ette tulleet paikalle? Oliko liian iso hyppy tuntemattomaan?

    • Kaislankukka

      Mielenkiinnolla seuraan tätä ketjua ihan vaan sen takia että olen itse osallistunut monta vuotta sitten suomi24 miittiin (lesbopalstan kautta järjestettyyn). Paikalle tuli kuin tulikin kourallinen ihmisiä, kaikki oikein mukavia, ja muutaman kerran taisimme kokoontua. Itselle ei mitään pysyvämpää ihmissuhdetta tästä jäänyt käteen mikä oli ihan ok. Oli kuitenkin mielenkiintoista rupatella ja tavata kasvotusten muita meikäläisiä (oli muuten paljon eri taustaisia ihmisiä mikä oli hauska nähdä).

      Niin että suosittelen osallistumaan jos vähänkin houkuttaa, ja ei kannata ottaa mitään paineita.

    • Elenya82

      Nostetaan tää taas ylös :) Olisko nyt keväällä halukkuutta miitata?

    • N30risat

      Toki! :) meillä oli viimeksi aloittajan kanssa oikein mukavaa siiderin äärellä.

      Ketä lähtee mukaan?

    • I'm in, miksipä ei. :) Etenkin, jos menette taas Alvariin ja sattuu aikataulu sopimaan. Asun siinä lähellä ja käyn ko. paikassa muutenkin aina välillä. Lautapelejä pelaan myös, tosin en nyt muista mitä muuta siellä on kuin Huojuva torni / Jenga. ;)

    • Nosto. Taas on syksy tulossa. Kiinnostusta tapaamiseen?

    • Bi ukm kiinnostunut 😊

    • N30Risat

      No miten olis tapaaminen Alvarissa vaikka 22.9 perjantaina kello 18:00? Mulla asiaa silloin Raisioon (tulen pienen matkan päästä) ja aamulla aikainen herätys joten en pitkään voi jäädä mutta kahvikupposelle joudan kyllä :)

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1583
    2. 44
      953
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      921
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      899
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      849
    6. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      54
      807
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      798
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      765
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      692
    Aihe