Mistä saa hevosille netistä varusteita?

Imppelisii

Kyseessä siis the sims 3 lemmikit perusversio.

1. Mistä sivuilta saa ladattua helposti lisää varusteita hevosille? löysin yhen sivun mistä sai 4 valmista kokonaisuutta ladattua ja siirrettyä melko kivuttomasti koneelle mutta kun koitin ladata toiselta sivulta tiedostot tulivat kyllä koneelle mutta eivät menneet pelin oletus sivulle tai mikälie onkaan sinne minne ne muut meni.

2. onko jot mahdollisuutta saada siltä toiselta sivulta ne kamat sinne peliinkin jotenkin, jossain keskustelus oli et ne pitäis jotenki purkaa yms mut laitappa blondi tekee sellasta. Eli voisiko joku kertoa ihan rautalangasta vääntämällä miten tämä purkaminen tapahtuu tai tekee vaikka youtubeen tästä videon tai lähettää vaikka sähköpostissa mulle.

turhautuminen on suuri

1

380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1. En ole lemmikkien asiantuntija, mutta kirjoittamalla hakukoneeseen "sims 3 horse accessories" olin näkevinäni aika monta sivullista kamoja. Joltain niistä varmaan lataamiset onnistuvat ihan hyvin, mutten osaa varmuudella kertoa miltä kannattaa ladata. Kaunis kuva ei vielä todista mitään ja joukossa voi olla (ja onkin) kamoja, joiden mukana peliin ilmestyy ongelmia. Minun ajatukseni on, että pitää ainakin aluksi tarkkaan muistissa mitä on peliin ladannut ja jos jotain uutta ja kiusallista tulee ilmi, niin poistaa sitten juuri nuo viimeksi asennetut kamppeet.

      Itse olen lataillut viime aikoina hyvin vähän, joten en tiedä tarkkaan sims 3:n kamojen yleisestä turvallisuustilanteesta. Uskon kuitenkin, ettei MTS:n (Mod The Sims) ja TSR:n The Sims Resource) löytyisi kiusallisia ladattavia, eli itse uskaltaisin käyttää aika surutta sieltä löytyneitä kamppeita pelissäni. Sen sijaan esimerkiksi Exchangesta en ihan helpolla hakisi mitään ilman jonkinlaisia turvatoimia. Sen verran olen lukenut ihmisten kertoneen kaiken maailman ongelmista sieltä ladattujen kamojen seurauksina.

      2. Latausohjeita (eli selityksiä siitä mitä niiden [useimmiten zipattujen] ladattavien kanssa pitää tehdä, että saa ne toimimaan pelissä omalla koneella) löytyy tosi monelta sivulta. Niitä on luultavasti kaikilla yleisimmillä kielillä, mutta suomeksi muistelen nähneeni hyviä ohjeita mm:
      http://lauransimsblogi.blogspot.fi/p/sims-3-latausohje.html
      http://addanohjelmointivirhe.blogspot.fi/p/ladatta.html
      http://stazziesmonsterfactory.blogspot.fi/p/lataus.html
      Ja hei, nää oli vaan esimerkkejä! Muita tosi hyviä on paljon, mut en vaan äkkiä muistanut muita.

      // Jos tulee ongelmia, niin kysy vaiks Radolasta, täältä tai Simssuosta (Simssuo on Hilbertin TS4- painotteinen sivu, mut Hilbu tietää luultavasti kaiken tietämisen arvoisen kolmosestakin) ja on niitä muitakin asiallisia paikkoja. Esimerkiks nuo yllämainitut, joilla on latausohjeitakin. Voi olla, et joku tulee ja kertoo niistäkin enemmän tämän jutun nähtyään. :)
      Kun turhautuminen on suuri, on auttamisen halukin suuri, mut tieto ei valitettavasti aina oo kovin suurta. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe