Mä oon eronnut pitkästä suhteesta. Toivottomana romantikkonaa mä haluaisin uskoa siihen, että jossain on se mulle tarkoitettu "oikea". Mä olen mennyt sen vaiheen ohi, että yöelämästä jaksaisin etsiä. Eikä se nainen ole lenkkipolulla vastaan juossut. Mä en etsi mitään laastaria vaan ihmistä jonka lähellä on hyvä olla ja jakaa arkea. Ilmianna itsesi, missä mä törmäisin juuri suhun?
Missä niitä naisia tapaa?
22
954
Vastaukset
- Niipahasanoa
Ei rakkautta kannata etsiä, se tulee vastaan jos on tullakseen✌🏼 Mutta voit toki käyä jossain deittailu sivuilla?
- Sovimies
Lesbon kuuluu olla yksin! Homojen tietysti myös. On oikein että saatte siipeenne valitsemastanne kauheasta elämäntyylistä, jonka ainut tarkoitus on vain vittuilla kunnon kansalaisille.
- Hyimikämies
Voi ressukkaa. Taitaa sovi(nisti)mies olla kiukkunen kun tahtois varmaan nähdä lesboseksiä, eikä näe. Vai vaihtoko vaimo sut parempaan, eli naiseen?
- HelloTaiJotain
Miks yleistämään, tosi yksinkertaista? Tyypit vaan viihtyy yksin ja jotkut seurassa. No myönnän itsekin sortuvani aika ajoin kapinointiin ja oikein heikkoina hetkinä leikisti halu satuttaa anonyymisti ottaa vallan... Mut mitä oot mieltä jos vaihdettas vaan alaa tai keksittäs yhdessä uus harrastus? Mikään ei oo ärsyttävämpää kuin tyhmyys, eiks niin?
- vastauskysymykseen
Törmäsit juuri.. :)
- omastapuolestani
Voit pysyä suhteessas, en halua tällaista
- tömps
Missä päin Suomea sinuun voi törmätä?
- vastauskysymykseen
Minuun voi törmätä 03-alueella, juna kuljettanee kauemmaksikin :)
Missäpäin sinuun? - tömps
Minä asun Helsingissä, ikää kertynyt 40 , mikäs sun ikä?
- Aloittaja12
tömps kirjoitti:
Minä asun Helsingissä, ikää kertynyt 40 , mikäs sun ikä?
Mä asun helsingissä. Ikää on 34
- vastauskysymykseen
Muutaman vuoden alle 40 olen itse.
Miten kuvailisit itseäsi, vai saisiko sinuun suoraan yhteyttä? :)- vastauskysymykseen
Viestiä laitettu... :)
- tömps
jostakin syystä postilaatikko ei avaudu, vaan jumii..
- vastauskysymykseen
Viesti laitettu :)
- Uknowit
Yksi sana: QRUISER
Paitsi jos olet sosiaalisesti erittäin rajoittunut etkä osaa avata/jatkaa tavallista keskustelua. :) - Syssyy
Kannattaa selvittää pää ennen uutta suhdetta,samat virheet muuten toistuu. Vaikkei kysytty niin tätä mieltä oon.
Mummolaakson toiminta tarjoaa monta muutakin tilannetta tapaamiselle, kuin ne tanssit. Vaikka tansseissa on tosi kivaa, seuraava Helsingissä 9.9.
Turun mummot järjestävät myös tekemistä.
Esim. retkiä, lukupiirejä, puutarhalepakoita, peli-iltoja.- Bi-täti
lueskeleva kirjoitti:
KORJAUS: Seuraavat tanssit Hgissä 7.10.
9.9. on peli-iltaMiten Mummolaaksossa otetaan bisset vastaan? Nettisivujen mukaan bisset ovat tervetulleita, mutta onkohan myös tapaamisissakin bi-salliva ilmapiiri?
Hei! Kyllä bi-naiset saavat osallistua. Tervetuloa!
Eroaminen on raskasta ja tosi iso kriisi kyllä. Itsekkin olen sen kokenut ja edelleen käyn läpi. Haluan myös uskoa niin kuin sinä, ettei ns. peliä ole menetetty vaan jostain löytyy oikea ihminen minulle. Ihminen jonka kanssa tällä kertaa asiat toimivat, mutta toki se vaatii sen läpi käymistä miksi suhde loppui, ettei toista samoja virheitä. Asun myös pk-seudulla jos haluat viestitellä.
- yskis
Niin voi kun niitä naisia jossain tapaisi... terveisin herkkä hämeenlinnaan muuttanut opiskeija. Sitä kun kaipaisi vierelleen jotakuta, joka rakastaisi ja jota pitää kädestä. mutta en itse henk koht. ole vielä deittisivuihin "sortunut" ja noh... alkoholi ei ole mun juttu joten eipä sitä baareissakaan ketään tapaa :/ sitä kun kapaisi vain ns. normaaleja ihmisiä XD
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1095804Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453803Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503275Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4632670Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681700- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321363Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151336- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541245