Sonnikalliolle on ilmeisesti vedetty valaistusta varten johdot. Onko kauniisti laitettu? Mielestäni meni pilalle heti.
Käykää katsomassa sonnikallioa.
23
1167
Vastaukset
Empä ymmärtäny muorin kerotusta nyt..oot tehny paljon kerotusverheitä.
- Viemärissä
Voi vittu on sitä kunnalla rahaa humpuukiin!
- lumperinmuori
Mulla jäe läppäri aoki ja joku kirjotti tuommosen jutun minun nimimerkillä. En kyllä vaeha silti nimimerkkie toesseen. Olitko se sinä ukko? Taian lopettoa näien sukkaen kutomisen.
lumperinmuori kirjoitti:
Mulla jäe läppäri aoki ja joku kirjotti tuommosen jutun minun nimimerkillä. En kyllä vaeha silti nimimerkkie toesseen. Olitko se sinä ukko? Taian lopettoa näien sukkaen kutomisen.
Minen sinun konneeseen koske...oliko se naapurin ukko taas asialla silläaikaa kun minä hevosta reenasin?
- lumperinmuori
LumperinA kirjoitti:
Minen sinun konneeseen koske...oliko se naapurin ukko taas asialla silläaikaa kun minä hevosta reenasin?
Lähetkö matkaan kahtomaan uutta retikan esitystä? Minä haluosin sinut kaenaloon.
lumperinmuori kirjoitti:
Lähetkö matkaan kahtomaan uutta retikan esitystä? Minä haluosin sinut kaenaloon.
Mitä ne jo nyt taas siellä näyttelvät? Ekö se joulunäytös ala vasta marraskuussa?
Muori on antanu rahhaa valaistukseen! Myyny lakkoja ja mustikoita niin ettei jaksa niitä pankkiin kantaa.
- gimmanen
lumpperi tiäk sää ettei marjoja roudata pankkiin... mut sää tairatkin olla sellane hemmo et säilöt marjoja pankissa... :D
gimmanen kirjoitti:
lumpperi tiäk sää ettei marjoja roudata pankkiin... mut sää tairatkin olla sellane hemmo et säilöt marjoja pankissa... :D
Joo,pankissahan ne nykyään marjat pietään..mitäpä muuta siellä kun ei siellä ooennää sitä rahaakaan.
- hyrdex
Lumpperi se vaan kelluttaa valuuttaansa eli aivojaan...
hyrdex kirjoitti:
Lumpperi se vaan kelluttaa valuuttaansa eli aivojaan...
Joo...se sinullakin se pikkunen herne kelluu siellä aivoissa.
- neroman
lumperilla taitaa olla pääkopassa varsinainen hernerokkasumu...
neroman kirjoitti:
lumperilla taitaa olla pääkopassa varsinainen hernerokkasumu...
Taitaaapi mitä taitaapi ollakko vai ollakko.
- henterikkiheikki
Kyllä sonnikalliolla pitää valot olla ja kiveen aikojen alussa tehdyllä väriseoksella piirretty puhvelin kokoinen sonni .
- Aivanturhaa
Kerrostalon asukkaille toivottavasti näkyy valot. Muu kylänväki on kotonaan töllön äärellä eikä pururadalla valoja katsomassa.
- xsalmi
No ois voinut kyllä nätimminkin laittaa.
- Vote_Soppajainen
Onneksi votosoppaamalla saa alumeetikiskot poistettua kuvasta.
- Tärkeinkö
Noin 20 000-30 000e maksaa valot.
- kävinkatsomassa
Ei ole valoja. En nähnyt.
- örnäkorhonen
Ei sonnikallio katsomalla ja valaistuksella kummene. Siellä on seisonut tuhansia vuosia. Miksi luonnonnähtävyyksiä pitää ihmisen mennä hämmentämään?
- Ruukille
Rahat tärkeämpää koululaisten parempaan sisäilmaan.
- Eurot
Ruukille olis noin iso raha ollut tärkeämpi. Miksi kunta tuhlaa tarpeettomiin kohteisiin?
- rumasika
Jotta suomussalmelle saataisiin väenpaljoutta. Valtava pyloni työmaa rumansianpuistossa. Ei voi kuusamoon menijät olla huomaamatta ledvalomerta joka valaisee tiuenoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1609275Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492859Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja332639- 572541
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971945- 981862
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241816Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501351Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281211