Vieläkin neitsyt

Raili37v

Olen 37v nainen ja olen neitsyt. En ole löytänyt vielä sopivaa miestä.

13

2104

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Opettelullahyväksi

      Millainen mies ois mieleesi.Mikä ominaisuus miehessä saa sinut ns.kostumaan.
      Ja muutenkin täs ois,tietty kumilla varustettuna,niin ei tule pelkotiloja,hellä ja huomaavainen olen.

      • Detroitdeleter

        Eiköhän tuo Railia ole taas tässäkin tapauksessa joku finninaama Raimo muhokselta,heitti provon kun mopo rikki...😆


    • Lesbosexirunkkari

      Melko varmasti jäätkin neitsyeeksi jos et höllää ktiteerejä.

    • uho

      täällä olisi vapaa mies 51v Lohjalta laita viestiä.

    • Kotkasilmä

      Voisin varmasti raivata hellästi ja miehekkäästi kalvosi pois, mutten sitoudu välttämättä.
      Onko muuten anaalisikin ihan koskematon?!

    • Kejej

      Tuu tänne niin poksautetaan immenkalvo.

    • jokuvaaan_

      Millainen olisi Railille sopiva mies?

    • Mitä vanhemmaksi tulee sitä hankalampaa se on. Ei ehkä tavallaan tiedä miten siinä pitäisi toimia jos tulee mahdollisuus kohdalle.
      Voit sanoa että edellisestä kerrasta on aikaa ja muuta sellaista. Jos kerrot olevasi 37-vuotias neitsyt voi luoda sille ensimmäiselle miehellesi turhia paineita. Siis mistähän sinä etsit?

      • Mitähän paineita siitä miehelle tulee, jos on jonkun ensimmäinen?
        Itsehän olen tarjoutunut kaveriks kokemattomille. Seksi on vaan seksiä ja on kuitenkin hyvä olla kaveri, kenen kans sitä voi harrastaa ja harjoitella, jotta voi keskittyä oikeisiin asioihin, kun se elämänkumppani kanditaatti sitten aikoinaan mahdollisesti eteen osuu. Kaikenlaiset pelkotilat ja epävarmuustekijät kun hyvin tehokkaasti rajoittavat ihmisten elämää ja ihmisiin tutustumista.


    • Mr.hoo80

      Saman ikäinen mies täällä ja poikuus talles.

    • jukkap9

      Minullekkin voit vastailla, jos haluat nautinnon samalla ja tulen toitekkin käymään. Olen 50v, 185cm, hoikahko ja pirkanmaalta, voit vastailla s-postiini: [email protected]

    • Tuskin aloittaja enää seuraa tätä palstaa, mutta kirjoitan samassa tilanteessa oleville.

      Yeensä olen ollut sitä mieltä. että vittua tulisi antaa vain sellaiselle miehelle, joka miellyttää. Sinun tapauksessasi kriteerejä on vielä syytä laskea. Koska olet neitsyt vielä 37-vuotiaana, sinun täytyy harjoitella. Muuten vastapuoli ilman muuta olettaa, että olet jo kokenut. Siis kerro, että tarvitset kokemusta. Antaudu ainakin muutaman kerran yhdyntään ihan tavallisen miehen kanssa. Opit siinä, miten toimia yhdynnässä. Kirjoista lukemalla et opi, niin kuin et autoakaan ajamaan. Oppia voi vain käytännössä harjoittelemalla.

      Miehet ovat sen verran halukkaita yhdyntään, että löytänet tilapäisen miehen, jos et aseta vaatimuksia liian korkealle. Aktiivinen sinun tulee olla, ehdottoman aktiivinen.

      Voit ja saat kutsua miehen luoksesi. Pukeudu sievästi, nättiin puseroon ja hameeseen. Pikkarit jätä alkujaan pois. Jos yhdyntää ei sittenkään tule, ei sinun tarvitse näyttää koko asiaa. Sheivaa vittusi huolellisesti posliiniksi, sillä useimmat miehet pitävät sitä sekä seksuaalisesti kiihottavana että hyvin kauniina. Pyydä suoraan, että työntäisi kyrpänsä vittuusi varovasti, sillä olet neitsyt. Sinun ei tarvitse hävetä sitä tippaakaan.

      Kun olet antanut vittua monelle tilapäiselle miehelle, on todennäköistä, että joku tulee pitkäaikaiseksi ystäväksi. Monet naiset sanovat, että nainen helposti rakastuu mieheen, jonka kanssa on ollut seksissä. Tie miehen sydämeen kulkee naisen vitun ja tie naisen sydämeen miehen kyrvän kautta.

      Paljon onnea sinulle. Ei ole suinkaan vielä liian myöhäistä, mutta ole aktiivinen. :-)

      • Nero

        Ines oli 39 vuotias Neitsyt, kun hän sai lapsen. Hänellä ei ole koskaan ollut miestä. Voiko lapsen saada ilman miestä? Yritä edes! .Tavalliset lapset syntyvät biologisesti, mutta Nerot syntyvät neitseellisesti.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      302
      3387
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      238
      1850
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1345
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1313
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1133
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      946
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      884
    Aihe