Aika yleistä varmaan, mutta ärsyttää muutamat naapurit.
Tietysti tämä yömelu yms, jota välillä on viikkokaupallakin. Eli juurikin tuo, että päivällä on hiirenhiljaista, mutta just sitten klo 22 tienoilla alkaa se meluaminen. Ovissa rampataan ja ne täytyy tietysti vielä paiskomalla sulkea, kun eivät vissiin mene normaalivoimalla kiinni.
Sitten tietysti kännimekastaminen ym vastaava on ihan normia, huonekalujen siirtely jne.
Tiskaaminen myös täytyy ajoittaa tuonne klo 22 jälkeen ja sama kuin ovien kanssa, astioita täytyy laittaa altaasta toiseen/altaaseen mahdollisimman kovaäänisesti. Vielä kun taloyhtiömme talot ovat vanhoja, joten äänieristys on muutenkin heikko.
Sitten muut mukavuudet. Täällä asuvat sosiaalitapaukset ovat yksi vitun riesa. Tietysti edellämainittujen asioidenkin tiimoilta, mutta siihen lisäksi vielä pummaaminen, kerjääminen, varastelu yms.
Multa ovat vieneet jo 2 fillaria sekä pyykkejä muutamat heistä varastavat myöskin pyykkituvalta. Kuulemma vievät kirpparille myyntiin.
Ja toinen ko asiaan liittyvä on tällainen, kun he eivät hittojakaan piittaa muista käyttäjistä.
Nytkin eräs tyyppi oli ottanut kuivaimesta mun pyykit kesken ohjelman pois omiensa tieltä, joten kiva juttu kun menin hakemaan niitä ja ne oli viskattu huolimattomasti märkinä yhdelle tuvan pöydistä. Vaikka pitäisi kai olla onnellinen, ettei ollut varastanut niitä.
Itse ovat niin helvetin herkkänahkaisia siitä, että "heidän omaisuuteensa EI saa koskea missään tilanteessa". Tätä kitinää on ollut niissä tilanteessa, kun he ovat pyykkiensä hakemisessa hällä väliä-asenteella eli hakevat ne silloin kun viitsivät ja muistavat. Eli muiden pitäisi odottaa vaikka seuraavaan päivään, jose he eivät tule hakemaan sitä ennen valmiita pyykkejänsä koneesta pois.
Kun siinä tilanteessa taasen käsittääkseni on ihan ok, että jos kone on pessyt/kuivattanut pyykit valmiiksi, että ne nostetaan siististi pois seuraavan tieltä.
Tää tyyppi, joka noi mun pyykit nosti pois koneesta, ei vissiin muka ehdi odottaa asiallisesti vuoroansa vaikka makaakin päivät päästänsä kotona perse homeessa juopottelemassa ja käyttämässä huumeita.
Kehtaavat vielä kehua, että he vaalivat hyvää me-henkeä taloyhtiössä. No noita pyykkitupasekoilijoita on myös näissä fiksummissakin naapureissa, mutta kuitenkin.
Ja toinen noissa päivät kotona olevissa on aika ärsyttävä, kun he vitkuttelevat pyykkiensä kanssa iltaan asti tai viikonlopulle ja tulevat vielä jätesäkillisen kanssa pyykille. Ei siinä mitään muuten, mutta työssäkäyville se on ilkeä, kun illat ja viikonloput on ainoita aikoja, jolloin ehtii pyykkiä pesemään ja sitten koneet onkin vallaneet tällaiset naapurit, joilla olisi ihan hyvää aikaa pestä vaatteensa arkena päivällä, kun työssä ja kouluissa käyvät ovat tosiaan töissä tai opiskelemassa.
Olisi vaan niin saatanan kiva juttu, että asuminen olisi edes suht mukavaa ja sujuvaa, eli saisi nukkua yönsä rauhassa eikä tarvisi pelätä koko aikaa, että joku naapureista ainakaan varastaa pyörän/murtautuu autoon tai ylipäätänkään tekisi mitään tällaista ilkivaltaa toisen omaisuudelle. Ja ettei nyt joka helvetin pyykkikoneellisen kanssa tarvitsisi odotella paria päivää, että ne pääsisi pesemään, niin kuin aika usein joutuu odottamaan.
Helvetin helvetin helvetti
9
259
Vastaukset
- valivalivalivalivalivali
Mitä hyötyä tosta vuodatuksesta, ei sun naapurit sitä nää kuitenkaan.
- Valivalivaansullekin
No mitäs sun kommenttis sitten auttaa? Paraniko maailma?
- PaskaKämppiä_
Yläkerrassani asuu eestiläisiä raksaduunareita, kävelevät tai kantapää kävelevät lähes koko ajan ympäri kämppää. Yöllä ravaavat muutaman minuutin välein tupakalle ennen puoltayötä. Aamulla heräävät 5 jälkeen aloittamaan kävelyshowtaan, ravaavat kuin hullut ympäri kämppää. Mitään normaali-ihmisen touhua tuo ei ole. Liekö jotain piri tai sekakäyttäjiä?
Onneksi en asu tässä paska-asunnossa enää kauaa. Sääliksi käy seuraavaa tähän ghettopaskaan muuttavaa.- PimeääTouhua_
Ala-oveakin pidetään pimeästi samassa asunnossa asuvalle yömyöhään asti auki.
Tähän ei Sato puutu, tämä ei satoa kiinnosta. Sato ei ylipäätään vittu kiinnosta yhtään mikään muu kuin raha. Asumisviihtyvyys ei ole heidän alaansa. Kaikenmaailman häiriköt saavat rauhassa mellastaa tähän ei isännöitsijä puutu.
Väkivalta voisi tuoda ratkaisun pulmaan. Suosittelen myös naapurien omaisuuden tuhoamista tai kätkemistä.
- patajakattila
Älä rovi itekkään päivät pitkät vaan mene pyykille päivisin,et ole näköjään itsekkään töissä tai opiskelemassa päivisin kun kerran tiedät hyvin tarkkaan mitä ne sun naapurit tekee päivisin,että älä itke iines
- VitunMullipäät
Olen kyllä työssäkäyvä ihminen. Kuten aloituksessa ilmaisin RIITTÄVÄN SELVÄSTI.
Olisi muutakin tekemistä iltaisin ja viikonloppuisin, kuin odotella pyykille pääsemistä tällaisten kusipäiden takia, joilla OLISI AIKAA pestä pyykkinsä arkena päiväsaikaankin todella hyvin, kun muut KÄYVÄT TÖISSÄ. Niin minä kuin muutkin kaltaiseni.
Mutta taidat olla itsekin yksi vitun mullipää, vai mitä nimimerkki patajakattila??!!??
- Idioluutio
Häirikkönaapurit on huomiohuoria. "Kuunnelkaa kaikki, minulla on tällainen musiikkimaku." (Yleensä luokattoman huono.) Kuunnelkaa kaikki, nyt minä saan. Kukaan muu ei varmaan koskaan saa." "Olen osannut panna ilman ehkäisyä, niin persehedelmäni on IHME ja saa häiriköidä käytävässä koska MINÄ olen tuottanut maailmaan 8. ihmeen."
- VitunMullipäät
Niinpä.
Heidän maailmansa pyörii vain heidän oman napansa ja perseensä ympärillä. Ja kuvittelevat että muu maailma vaikka pysähtyy heidän takiaan, jos he niin tahtovat.
Heidän itsensä mielestä vain siis, todellisuus on vain ihan toista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666154Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583063- 312223
- 131827
- 201808
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191793Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131542- 181529
- 501504
- 91463