noin 4v asunu täällä ja en tunne ketään, ei ole työsuhdetta enkä käy baareissa enkä missään kinkereillä niin huono tutustua kehekkään. niin haen nyt Naista ystäväksi joka tuntee olonsa myös yksinäiseks esim leski.. voitais keksiä jotain yhteistä tekemistä.. en hae peiton heilutus seuraa enkä parisuhdetta vaan ystävyyttä.
hiukan alta 50v olen
Hyvin yksinäinen mies
7
635
Vastaukset
- Tsemppiä
Mitä haluaisit harrastaa tai tehdä ystävän kanssa? Löydät helpommin kaverin, jos kysyt esim. matkaseuraa tai kaveria lenkille. Se kyllä helpottaisi, jos vähän koittaisit lähteä kotoa liikkeelle. Ei se helppoa ole. Entäpä koira? Koiran kanssa on pakko lähteä liikkeelle ja koiran kanssa on liikkuvaa on helppo lähestyä. Saisit ehkä sitäkin kautta juttuseuraa.
Hei, täällä olisi yksi yksinäinen, yksin ei viitsi lähteä mihinkään, joten päivät menee vain kotona, kirjoittele jos kiinnostaa ???
- seurajussi
sopikaa lauantaiksi joku mukava kaffepaikka johon yksinäiset voivat kokoontua aina viikonloppuisin... juttuseuraa alkaa löytyä......
- Bravodka
Tommolassa asusteli kerran yksi samanlainen nainen. Yksin kulki kävellen. Ei varmaan osannut ajaa edes polkupyörällä. Ei katsonut vastaantulijaa silmiin. Allapäin vaan kuljeksi. Säälittävää...
- Accurat
"Allapäin" on uusi nimitys siis entiselle "päälläpäin" oleilijalle. Polkupyöräksi kutsuttiin ennenaikaan semmoisia jotka jakelivat kuin sanomalehtiä... me ollaan sankareita kaikki kunhan vaan silmiin katsotaan, nääs... ehhheh! Allahpäin on uusi musta!
- 30v.tulppaani
Hei Mies. Täydet sympatiat sulle! Täällä ei ole helppo tutustua saatika syventää suhdetta moikkailusta vastavuoroiseen ystävyyteen. Vaikka eihän se paikkakunnan vika ole. Joku pienryhmä pitäisi olla jossa luonnostaan tutustuisi. Sanotaan että auttaa kun tutustuu yhteen niin se sitten poikisi uusia suhteita.
Varmaan täällä on monia kaltaisiasi mutta ollaan hiukan "kädettömiä" auttamaan itseämme. Noissa jyränkölän asukastuvissa käy tietääkseni ihan keski-ikäisiäkin, pelaavat korttia yms. mutta enpä sinne ole itsekään eksynyt. Tuleeko sulle itä-häme?, sieltä voi jotain löytyä.
Neuvoja on helppo antaa mutta kärsin yksinäisyydestä itsekin.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429