Hyvin yksinäinen mies

tiskari

noin 4v asunu täällä ja en tunne ketään, ei ole työsuhdetta enkä käy baareissa enkä missään kinkereillä niin huono tutustua kehekkään. niin haen nyt Naista ystäväksi joka tuntee olonsa myös yksinäiseks esim leski.. voitais keksiä jotain yhteistä tekemistä.. en hae peiton heilutus seuraa enkä parisuhdetta vaan ystävyyttä.
hiukan alta 50v olen

7

635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsemppiä

      Mitä haluaisit harrastaa tai tehdä ystävän kanssa? Löydät helpommin kaverin, jos kysyt esim. matkaseuraa tai kaveria lenkille. Se kyllä helpottaisi, jos vähän koittaisit lähteä kotoa liikkeelle. Ei se helppoa ole. Entäpä koira? Koiran kanssa on pakko lähteä liikkeelle ja koiran kanssa on liikkuvaa on helppo lähestyä. Saisit ehkä sitäkin kautta juttuseuraa.

    • Hei, täällä olisi yksi yksinäinen, yksin ei viitsi lähteä mihinkään, joten päivät menee vain kotona, kirjoittele jos kiinnostaa ???

      • käy paksukainenkin :D


      • seurajussi

        sopikaa lauantaiksi joku mukava kaffepaikka johon yksinäiset voivat kokoontua aina viikonloppuisin... juttuseuraa alkaa löytyä......


    • Bravodka

      Tommolassa asusteli kerran yksi samanlainen nainen. Yksin kulki kävellen. Ei varmaan osannut ajaa edes polkupyörällä. Ei katsonut vastaantulijaa silmiin. Allapäin vaan kuljeksi. Säälittävää...

      • Accurat

        "Allapäin" on uusi nimitys siis entiselle "päälläpäin" oleilijalle. Polkupyöräksi kutsuttiin ennenaikaan semmoisia jotka jakelivat kuin sanomalehtiä... me ollaan sankareita kaikki kunhan vaan silmiin katsotaan, nääs... ehhheh! Allahpäin on uusi musta!


    • 30v.tulppaani

      Hei Mies. Täydet sympatiat sulle! Täällä ei ole helppo tutustua saatika syventää suhdetta moikkailusta vastavuoroiseen ystävyyteen. Vaikka eihän se paikkakunnan vika ole. Joku pienryhmä pitäisi olla jossa luonnostaan tutustuisi. Sanotaan että auttaa kun tutustuu yhteen niin se sitten poikisi uusia suhteita.

      Varmaan täällä on monia kaltaisiasi mutta ollaan hiukan "kädettömiä" auttamaan itseämme. Noissa jyränkölän asukastuvissa käy tietääkseni ihan keski-ikäisiäkin, pelaavat korttia yms. mutta enpä sinne ole itsekään eksynyt. Tuleeko sulle itä-häme?, sieltä voi jotain löytyä.
      Neuvoja on helppo antaa mutta kärsin yksinäisyydestä itsekin.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe