Apua kysymyksiini!

Tytssyli13

Moikka!
Oon siis 13.v tyttö. Mä oon noin 153-155 pitkä ja painan n. 64kg! Vastatkaa rehellisesti oonko paljonkin ylipainoinen? Mulla on siis jostain syystä tullu paljon epämääräisiä ajatuksia päähän. Siis ei mitään itsemurhaa, mut yritän aina satuttaa itseeni pienillä asioilla. Esim kerran vedin nyrkkiä tiiliseinän pitkin kun tuli tosi pahat jäljen ja kipu käteen. Oon myös viillelly, en kovin pahasti mut kuitenkin. Oon yrittänyt laihduttaa! Oon ollu jopa syömättä mut ei ikinä onnistu. OONKO SIIS IHAN HIRVEEN YLIPAINOINEN?! :/

14

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tytssyli13

      Sori! Tuli tosi paljon kirjoitusvirheitä!

    • Kysy painoindeksiltä.

      • boy13v

        voiks siihen soittaa


      • boy13v kirjoitti:

        voiks siihen soittaa

        Kysy Googlelta.


    • Normaali paino mutta itsetuhoiset ajatukset - ja ehkä myös huoli painosta - kertovat siitä että nyt apua ja heti, terkkarille jos ei muuta löydy ja kotona ei puhuta(toivottavasti puhutaan). ylipäätään aivan mielipuolista on että 13v mietii painoaan.... :( :( :( maailma on mennyt hulluksi!! Ei täällä ole tarkoitus olla x painoinen tai y näköinen, täällä on tarkoitus voida hyvin, kokea asioita, rakastaa, lisääntyäkin, olla vaan. Pahimmat ongelmat ovat juuri niillä ihmisillä joita muut kadehtivat ja jotka täyttävät "mitat", he juovat, vetävät huumeita lääkkeitä pillereitä ja kuolevat nuorina. Sekö on hienoa?!!

    • Ylibaino

      Selvästi ylipanoinen, päivittäiset kalorit 1.5 tonniin niin pitäisi helpottua.

    • Lifeishard

      Omg mul on sama ja oon kans 13 v tai no mä oon laihalöski ja vitun epäitsevarma yms voitas tutustuu jos haluut ja nii jos tykkäät juua yms ni mun kaa voisit snäppi on snapxoxo14 jos kiinnostaa

    • Lifeishard

      Ja tölkkipeli on kiva kans :)

    • Moikka,
      Et ole ylipainoinen. Nuorena miettii paljon omaa kehoaan ja onko juuri näin hyvä. Jokainen meistä on juuri sellaisena hyviä ja riittäviä ihmisiä. Mitä viiltelyyn ja huonoon oloon tulee onko sinulla ketään kenelle puhua huonosta olosta? Esim. terveydenhoitaja, opettaja, nuoriso-ohjaaja, koulukuraatori tai vanhemmat. Olisi hyvä kydä juttelemassa asioista, ettei jää yksin asioiden kanssa. Jos tuntuu ettet voi jutella kasvotusten on olemassa auttavia puhelimia joihin voi soittaa nimettömänä.
      Laita sinulle linkkejä joista löytyy numeroita voi soittaa ja kertoa omasta huonosta olostaan.

      http://mll.directo.fi/nuortennetti/info/lasten_ja_nuorten_puhelin_ja_net/

      https://www.mielenterveysseura.fi/fi/tukea-ja-apua/kriisipuhelin-apua-elämän-kriiseihin

      Tsemppiä!
      Ylä-Savon Saappas

    • XDLSD666
    • Äitemamboo

      Olet melkein 10kg ylipainoinen, mutta myös hurjassa pituuskasvu-iässä, joten ei tarvitse stressata aikuisten tavoin, koska laihtuminen käy heitä nopeammin - pituuskasvu vaatii ravinteita ja energiaa.
      Sokeri ei ole Ravinto, jota ihminen tarvitsee, myös eläinrasvaa pois ja nauti väreistä - lautasella ja Luonnossa. Ja mikäli vanhempien tavat ovat mitä ovat, niin parempi ottaa jostain muusta esimerkkiä.

    • Noh. Ite oon 179cm pitkä jätkä ja painan n.65kg

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe