Kannattaako 27 v. naisen yrittää plus 60 v.miestä?

Hmphph

Olen tosi ihastunu tälläiseen vanhempaan herraan. Nolaanko vain itseni jos teen aloitteen ?

50

4725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Homma on kuin Lohen-kalastuksessa.
      Pitää ymmärtää siimansa paksuus.

      H.

    • henrjii

      jahas, riippuu vähän siitä mitä aiot tehdä sille

    • Mitä tarkalleenottaen tarkoitat sanalla "kannattaa"?

    • Voi.hyssykät

      Et nolaa, vanhempi herra on mielissään niinkuin sanotaan on vanhassa vara parempi 😵

    • vaari.ko

      Mikä hänessä viehättää, mitä haluat ? Suhdettako, ystävyyttä?

      • New-age

        Uneksiiko joku 60 olevansa 27 v. Tuskin tuonikäiset meiltä ohjeita kysyy, ikäisiltään pikemminkin, jos kysyvät on jokin syndrooma.
        Noin nuorena jo yli 30 vuotiaat olivat vanhoja, minun mielestäni.

        Lauantai-illan hupia.


    • En-tunne-asiaa

      Avaushan on nylkytetty huumoria tavoittelevaksi palsta ilveilyksi.
      Mutta.
      Voisihan asian kääntää päälaelleen, kannattaako 60 miehen yrittää alle 30 vuotiasta naista?
      Tulos saattaisi olla
      9 ei ääntä
      1 siinä ja siinä ääni.
      Tulos miinus 0

    • Ylkgkll

      No hö,ei oo mitään ilveilyä tää. Eipä oo ketään jolle puhua tästä niin sillä tänne kirjoittelin kysyäkseni. Juttelu,lenkki & seksiseuraa hänestä tahtoisin.

      Ap.

      • Näillä-eväillä-onneen

        Iske kimppuun kuin susi lampaan limppuun ja hoida ukko livenä.
        Tule sitten kertomaan, saitko?
        Ukkohan olisi imarruksesta kankeana, sulaa laavaa moisesta huomiosta.


      • Ylk
        Miksi vaihdoit nikkiä. Noinko nopeasti ukkokin vaihtuu.


    • RohkeusPalkitaan

      Pyydät, vaikka kahville juttuseuraksi, et menetä mitään siitähän se lähtee liikkeelle, jos on lähteäkseen tuskinpa sellaisella avauksella itseään nolaa. Plus 60 miehenä en itse ehkä kehtaisi tehdä aloitetta

    • Eiesteitä

      Sitä tahtuu, 20-30 ikäerosta huolimatta.

    • Jos teillä on yhdessä hyvä hetkiä niin mikä estää. Eihän elämässä mikään ole pysyvää.
      Toivottavasti kuuskymppinen mies ei ala ihmettelemään mitä hänestä haluat,.
      Ymmärtääkseni aikeesi ovat vilpittömät.
      Kunhan et uhraa elämäsi parhaita vuosia hoitamalla vanhusta.
      Minulle on yhdentekevää vaikka aloitus olisi provo, vastaan niin kuin itse ajattelisin asiasta.

    • Per-kel

      Ota iisisti ettei vanhalla korkea verenpaine :-*

    • O-Orvokki

      Onko kyseessä tuttava, jonka kanssa olette tekemisissä jollain tapaa?
      Mikä sai sinut ihastumaan?
      Mitä toivot mieheltä ?
      Millaisia yhteisiä kuvioita?

      Miten tämä herra on yleensä pukeutunut?
      Entä sinä?

      Onko teillä yhteistä tekemistä ja/tai mielenkiinnon kohteita?
      Yhteisiä tuttuja?

    • reppuriika

      Minulle on netin kautta tullut ystäväksi noin 30-kymppinen mies ja kun meitä yhdistää nämä seurakuntajutut, ym. niin on tässä suunnitteilla että hän hurauttaa yksin tai jonkun toisen miehen kanssa luokseni kylään. On pitkään kommunikoitu somessa ,mutta ei tavattu livenä. Tarkoituksena on että hän käy seurakunnassa, annan kirjallisuutta ja ehkä kitarankin ja tietenkin näytän hänelle kaupunkia ja käytän kotona. Poika on todella kiva ja on melkein kuin oma poikani. Ei kyllä tulisi ajatukseenkaan että voisin alkaa seurustelemaan itseäni melkein 30 vuotta nuoremman miehen kanssa. Nykyään on muotia että vanhat naiset alkavat riiaamaan nuorten miesten kanssa. Ja eipä se onnistuisi niinkään että ottaisin kuvioihini 80- 90-kymppisen miehen.

      • hmpff

        En tiedä onko tämä reppuriikan oma kirjoitus, vai onko nikkiä lainattu...

        Vastaan silti tähän (aloitus taitaa olla provo), että älä vaan reppuli ota häntä kotiisi! Eikä missään nimessä jonkun toisenkin miehen kanssa. Vaikka hän tuntuisi netissä kuinka mukavalta ja luotettavalta. Voin tietenkin olla väärässäkin, olen ennenkin ollut suotta pahanilmanlintu, mutta netti on pullollaan huijareita. Paras turvallisuus on varovaisuus.


      • hmpff kirjoitti:

        En tiedä onko tämä reppuriikan oma kirjoitus, vai onko nikkiä lainattu...

        Vastaan silti tähän (aloitus taitaa olla provo), että älä vaan reppuli ota häntä kotiisi! Eikä missään nimessä jonkun toisenkin miehen kanssa. Vaikka hän tuntuisi netissä kuinka mukavalta ja luotettavalta. Voin tietenkin olla väärässäkin, olen ennenkin ollut suotta pahanilmanlintu, mutta netti on pullollaan huijareita. Paras turvallisuus on varovaisuus.

        Samaa mieltä. Ensimmäinen tapaaminen julkiselle paikalle mieluiten, vaikkakin sitten seurakunnalle.


      • reppuriika
        hmpff kirjoitti:

        En tiedä onko tämä reppuriikan oma kirjoitus, vai onko nikkiä lainattu...

        Vastaan silti tähän (aloitus taitaa olla provo), että älä vaan reppuli ota häntä kotiisi! Eikä missään nimessä jonkun toisenkin miehen kanssa. Vaikka hän tuntuisi netissä kuinka mukavalta ja luotettavalta. Voin tietenkin olla väärässäkin, olen ennenkin ollut suotta pahanilmanlintu, mutta netti on pullollaan huijareita. Paras turvallisuus on varovaisuus.

        Kyllä vastaus on minun siis oikeasti reppuriikan. En ole ikinä oikein osannut ymmärtää että kumppaniksi otetaan lapsi vanhempi tai lapsi isovanhempi suhteessa. Ihmisen ikä on rahallinen ja eihän se oikeasti toimi jos on eletty eri vuosikymmeniä ja opitte erilaisia tapoja. Ja jos seksi on tärkeää ei sekaan toimi jos toinen on nuori ja toinen vanha. Ei ole perillistä, mutta kyllä miellän 30- 40-kymppiseen enemmän äidillisiä tunteita kuin ajattelen että pitäisi olla romantiikkaa. Jos aloitus on aito, niin jotain isähahmoa ja turvaa siinä haetaan.


      • hmpff
        reppuriika kirjoitti:

        Kyllä vastaus on minun siis oikeasti reppuriikan. En ole ikinä oikein osannut ymmärtää että kumppaniksi otetaan lapsi vanhempi tai lapsi isovanhempi suhteessa. Ihmisen ikä on rahallinen ja eihän se oikeasti toimi jos on eletty eri vuosikymmeniä ja opitte erilaisia tapoja. Ja jos seksi on tärkeää ei sekaan toimi jos toinen on nuori ja toinen vanha. Ei ole perillistä, mutta kyllä miellän 30- 40-kymppiseen enemmän äidillisiä tunteita kuin ajattelen että pitäisi olla romantiikkaa. Jos aloitus on aito, niin jotain isähahmoa ja turvaa siinä haetaan.

        Olen sun kanssa samaa mieltä, tuntuu suht vinksahtaneelta että ikäeroa olisi kovin paljon. Tulee mieleen äiti-poika suhde, tai isä-tytär. Ei mun heiniä. Uskoisin että sama aaltopituus auttaisi.

        Jos mun lapset toisi kotiin jonkun 30 vuotta vanhemman, niin voisi olla vaikeaa suhtautua siihen.


    • Näin.itse.tekisin

      Ilman muuta kannattaa tunteensa kertoa. Jos saat myöntävän vastauksen niin hyvä sinulle. Jos kieltävän, niin sitten ei tarvitse sitä asiaa enää miettiä ja voi keskittyä muihin.

    • lacucaracha

      Varmaan herra on enemmän kuin innostunut, joten siitä vaan asiaan. Ihan eri asia on sitten, kannattaako se. Riippuu ja roikkuu siitä, mitä tuollaiselta suhteelta haluat. Sitä sietää hieman pohtia, kun ikäero on melkoinen ja miehetkään eivät ikuisesti ole a. viriilejä b. älykkäitä ja hurmaavia, kuten eivät naisetkaan. Vanhalla miehellä saattaa olla kuiteskin hieman erilaiset elämäntavat ja vaivat kuin 27-vuotiaalla. Mutta elämäähän tämä vain on.

    • roskapostiakin

      Jos et heti pyydä rahaa tai muuta hyötyä niin ukko ilahtuu varmaan . Tilinteon voi ajoittaa hieman pidemmälle aikajaksolle .

    • Tyttäreni on jonkun vuoden aloittajaa vanhmpi. Ihmettelisin suunnattomasti jos aloitus olisi hänen.

    • maissiiii

      Aloituksesi tuntuu vähän omituiselta ja vieraalta, koska käytät sanoja " kannattaa" "yrittää".
      Vähän kuin olisi kaupankäynnistä kyse.

      Ei ihmissuhteet tarvitse noita sanoja, elämä on elämistä varten ja yhteiselämä yllätyksiä täynnä, voihan se sinuakin yllättä tässä muodossa.

      Kuvittelen itseni tuohon tilanteeseen, silloin en kyselisi palstoilta moisia kysymyksi, en keneltäkään muulta, eläisin ja katsoisin miten elämä vie. Sehän vie mennessään ja rakkaudelle ei mahda mitään.
      Jos sattuisin olemaan äitisi... no, enpä sano mitään.

      • KeskustelunAvaaja

        Typerästi muotoiltu otsikko,myönnän.
        Ei ole oikein ketään kelle jutella tästä. Mietin olenkohan kummajainen kun "noin vanhasta" kiinnostunut... Sillä avasin tänne keskustelun hänen ikätovereiden keskuuteen.


    • hyötyjahuvi

      Riippuu paljon jättää sinulle perintöä.. Tee papru ensi ja melaa vasta sitten?

      • KeskustelunAvaaja

        En tiedä hänen rahatilanteestaan,eikä kiinnostakaan.
        Mela kelpaisi kyllä sitten joskus jos se tilanne tullakseen eteen...Itse ihminen enemmän saa kropan sähköiseksi satunnaisesti kohdatessamme.


    • horopersehahaha

      Lyöt vain vittusi "tiskiin" tyrkylle. Sillähän se selviää vieläkö kiinnostaa.

    • ehdotomastikyllä

      Minä ainakin ilostuisin jos meikää kuuskymppisti nuorempi tyttönen lähestyisi.

    • enhaluaisi

      Jaksaako nuorena kävellä hitaasti ja kuunnella liian kovalla olevaa radiota tai tv:tä, myös ruokailutavat ovat erilaiset, unihäiriöt ym. eli sopeutumista vaatii todella.

    • Rakkautta voihan sitä olla. Jos miehellä on rikkauksia ja omia lapsia näkisin tämän olevan heidän omaisuuksien varastamista. Suomenlakia en tunne mutta puoliso perii 100% Ruotsissa--lakiosat ovat paperilla ei käytännössä----. Jos miljoonien omaisuudet.

    • Niin.itse.tekisin

      No voi herranpieksut, tällä ollaan jo omaisuutta jakamassa ja lasten omaisuuden varastamisesta uhkumassa.
      Zemppiä aloittajalle. Katso ihan rauhassa, tuleeko koko suhteesta mitään. Sitten elämä menee niin kuin on mennäkseen.

    • KeskustelunAvaaja

      Selvisi minulle miehellä olevan vaimo. Eli se siitä sitten vaan vai...Kovin pyörii herra mielessä silti.

      • Antaa herran pyöriä, kyllä hän ajan kanssa ulos linkoutuu.
        Tulee tilaa uudelle herralle.


    • Ben_Yliali

      Miksi hidastaisit infarktia? Anna mennä.

    • Nippanappakäy

      Aloittajalle haluan vastata, että se on ihan siinä ja siinä, me ollaan tällä iällä jo aika vaativaisia. Vrt. esim. vaikka eräs Danny! Kyllä joku 35 vuotta on se minimi ikäero mitä me halutaan!

    • enitsehalua

      Kovin suuri ikäero alkaa hyvin todennökäisesti tökkiä jossain vaiheessa. Aika kummalta tuntuisi olla oman lapsensa ikäisen kanssa.

    • Oppia_tulevaan

      Onko eläke niin iso että kannattaa tehdä aloite ?

      Katsoin tuossa juuri teeveestä ohjelmaa jossa vrk maksu eräälle eläkeläiselle oli $ 20/vrk.si, ja kun ukolta rahat loppu niin ei ku tielle, ja uuden hankintaan.

      Muuten ISIS-Kalifaatissa naisen hinnat näyttää olevan jopa suomalais eläkeläismiehille inhimillisiä.

      Siellä eräskin osti kaksi nuorta naista, kahdella sadalla dollarilla . Toinen oli jo kylläkin raskaana.
      Tosin nyt taitaa sielläkin hinnat nousta ku venäläiset ja jenkit ovat pilaamassa markkinoita :(

      Tässä sitä on meille oppia tulevaan, miten isänmaata rakennetaan tuleville polville.

      On tuo teevee avartava laite, tietää miten nuo sivistysmaat elävät oikeasti.

    • KeskustelunAvaaja

      Tulin kertomaan että tein aloitteen miehen suhteen ja lämpesi vaikka hällä on vaimo. Seksitreffit sovittu. Säälittää tuo vaimo vain toisinaan silloin kun ei kiihko ole vallassaan. Kannattaakohan katsoa miten käy vai perua homma ?

    • Aloittajalle - en lue ketjua
      Onko kovin relevanttia kysyä tällä palstalla mielipiteitä noin henkilökohtaisessa asiassa. Sitäpaitsi kyllä 27v nainen tietää mitä ihastuminen vs rakastuminen on, mitä seuraa miehelle, kun avioliitto hajoaa ja tai kun nuori nainen hyppääkin uuteen suhteeseen ym ym
      Nämä lienee jo käyty läpi ketjussa, mielipiteeni on - jos et sotke useamman ihmisen elämää , kun isoista asioista kyse- niin anna palaa rakastuminen on hieno kahden ihmisen asia.. ...

    • Utelias522

      Onko tämä edistyny mihinkä suuntaan?

      • eikiinnostaei

        Olisitko tyrkyllä jos alle kolmekymppinen olisikin vielä ilman kuuskymppistä?
        Aika noloa.


      • Sinne-mänt-väärä-raha
        eikiinnostaei kirjoitti:

        Olisitko tyrkyllä jos alle kolmekymppinen olisikin vielä ilman kuuskymppistä?
        Aika noloa.

        "KeskustelunAvaaja
        3.10.2017 14:49

        Tulin kertomaan että tein aloitteen miehen suhteen ja lämpesi vaikka hällä on vaimo. Seksitreffit sovittu. Säälittää tuo vaimo vain toisinaan silloin kun ei kiihko ole vallassaan. Kannattaakohan katsoa miten käy vai perua homma ?"

        Taisi saada koko ukon, kun vaikeni lokakuun jälkeen.


    • outo-alotus-

      alotus on vanha,
      mutta jos vielä joku haaveilee tommosesta suhteesta moninkertaisesti itseään vanhemmasta herrasta,
      niin kannataa ottaa selvää ensin onko kyseinen herra naimisissa,

      jos on naimisissa EI missää nimessä saa mennä häiritsemään vanhan herran henkistä elämää,

      sillä alottajan moinen ehdotus aiheuttaisi varmasti sekasortoisia tunteita vanhassa herras-miehessä,
      puhumattakaan vanhan herran perheessä,
      noin suurta tyhmyyttä ei saa kukaan tehdä
      jos on rehellinen kunniallinen ihminen vaikka kuinka olisi ihastunu,

      vain jos vanha herra i t s e antaa aihetta flirttailuun voi kyseenalaistaa MIKSI,
      jos kaikki on OK niin sitten alottaja voi itse päättää kanattaako jatkaa flirttailua
      ja mitä se mahdollisesti tulee aiheuttamaan molemmille,
      varma on että elämä menee joksikin aikaa todella sekasi tommosessa suhteessa,

      alotuksentekijäki voi joutua suuriinki kärsimyksiin, sillä elämä ei ole yksinkertaista missää suhteessa,
      varsinki rakkaus-suhteet on kuin maanjäristys,
      aiheutta monenlaista sekasortoa kaaosta jopa ympärillä oleviin ihmisiinki,

    • pirremiinapas

      Omaishoitajaksiko haaveilet he.., vai onko muuta, kuten omaisuutta mikä nuorentaa vanhan miehen sopivan ikäiseksi?

    • Däni55

      Tule tyttö mulle jos vielä oot vapaa?

    • Lemmenkäinen

      Anna ukon maata seljällään kun lemmitte, jos sattuis vaikka sydän pysähtymään kesken hommien :)

    • YÖKkuvotusHoratsua

      Aloittaja on halveksittava horatku, jos miettii varatun miehen vokottelemista seksiseikkailuun. Toivottavasti joku vielä jonain päivänä lahjoitta sinulle rangaistukseksi taudin

    • OletHalpaJAtyperä

      Toivottavasti lähiympäristössäsi leviää tieto, millainen halpa ja halveksittava huora olet, etkä kelpaa edes uskolliselle 60 miehelle. Vaimonsa on paaaaljon parempi rakastajatar !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5228
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3397
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1532
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      185
      1399
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      759
    Aihe