Mä haluisin mennä tallille TET harjoitteluun mut en uskalla kysyä sitä siltä opettajalta. Haluisin sinne ihan sairaasti mut sit mua alkaa nolottaa jos se vastaa kieltävästi:( se on siis yhen päivän se TET. Apua tarvitaan nopeesti oon suoer kiiyollinen kaikista vastauksista:o
Apua tarvitaan keltä vaan!
Yksisarvine
2
89
Vastaukset
- Tyttövainn
Noh älä huoli ei se mitään jos se vastaa kieltävästi pitäähän sun jostakin se paikka saaha itellä meni 3 paikkaa alta ja lopulta jouduin koulun siivoojan mukaan päiväksi joten älä ainakaan jätä viimetinkaan tet paikan hankintaa
Kyllä niille avun pitäisi kelvata; ei hevosten hoitaminen niin kevyttä työtä ole.
Ja vaikka kieltäytyisivätkin, ei se ole mitenkään paha asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644