En osaa sanoa seksille ei

Barbie00

Oon 17-vuotias tyttö, joka saa viikottain suoria ehdotuksia seksistä. Sanon kyllä ei miehille joista en ulkonäöllisesti niin hirveästi pidä, mutta jos pidän miestä mielestäni hyvännäköisenä mun on tosi vaikee kieltäytyy seksistä. Tää haittaa mua sen takia kun haluaisin että joku haluaisi multa muutakin kun vaan pillua ja tiedän että jos panen jokatoisen vastaantulian kanssa ei kukaan minulta muuta haluakkaan. Haluaisinkin kuulla vinkkejä siitä kuinka käyttäytyä miesten seurassa niin että he haluavat muutakin kuin vaan pillua.

11

1017

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perttijalkapohja61

      sanot niille että makkaraperuna kärrpärr nii ei kukaa tule enää kysymään mitän ku luulee et on joku mental disable problem issue machine :b

    • Jos olet mukava, sinulta halutaan muutakin kuin seksiä. Riippuen toki siitä, missä seurassa liikut.

    • viikottain

      Jos en saa pillua en halua muutakaan, eikä seksistä kannata kieltäytyä jos itsekin haluaa.
      Vaatimalla ei saa kuin pahaa mieltä riippumatta siitä onko tyttö vai poika.
      Miksi panet jokaisen vastaantulijan kanssa eikä aina saman miehen kanssa? Voisit saada muutakin jos et vaihda panokaveria jatkuvasti.

    • Alaks

      Haluatko panna

    • VastaajaX

      Ihan hyvä kysymys.

      Ensin sinun kannattaa miettiä mitä se "jotain muuta" olisi. Haluatko seurustelusuhteen, kaverin, katsoa yhdessä leffaa ennen seksiä... ja pyrkiä etsimään seuraa siihen asiaan. Yleensä paras tapa saada jotain on olla itse aktiivinen.

      Oletko aivan varma etteivät miehet halua muutakin. Miehet nimittäin yleensä haluavat muutakin. Oletko varma ettet itse ole huomaamattasi tarjonnut vain seksiä. En oikeasti tiedä olisiko parempi kieltäytyä seksistä saadakseen jotain muuta vai suostua jos kerran itsekin haluaa. Haluatko siis myös itse seksiä?

      Jos kysymys olis yksinkertaisesti, kuinka kieltäydyt niin sanomalla "Ei, en halua" ja pysymällä siinä.

    • keskisuomalainen_julli

      oot kyllä yks hutsu

    • Kirjoitustyylisi perusteella olet jokseenkin suurella todennäköisyydellä mies itsekin.

      Olet siis et-17v-tyttö, joka saa viikoittain suoria ehdotuksia seksistä ja haluaisi erottaa ehdottajien joukosta jyvät akanoista.

      Toisin sanoen et saa seksiä, vaikka haluaisit. Et myöskään saa muodostettua suhdetta vastakkaiseen sukupuoleen, vaikka yrität sellaista.

      Itse asiassa yrität käänteisesti kysyä neuvoa, kuinka lähestyä naista tavalla, joka kertoisi hänelle, että yrität lähestyä häntä jossain muussa kuin seksuaalisessa mielessä.

      Tai pikemminkin yrität etsiä haluamastasi naisesta merkkiä, että hän olisi kiinnnostunut sinusta, vaikka hän ei selvästikään ole kiinnostunut sinusta seksuaalisessa mielessä.

    • Moi,
      seksi ja seksuaalisuus ovat jokaisen henkilökohtainen asia. On ymmärrettävää, että olet vielä kasvun polulla ja kaipaat neuvoa, miten suhtautua omaan itseen.
      Sinun itsesi kannalta on tärkeää oppia sanomaan "ei", silloin kun jokin asia ei ole sinulle mieluinen. Ainut harjoittajasi voit olla sinä itse. Voit aloittaa helposti: seisot peilin edessä ja toistat lausetta "ei, en halua". Voit myös pitää esimerkiksi päiväkirjaa ja pohtia, mitä haluat elämältäsi ja mitä et. Mikä on sinulle tärkeää nyt ja mikä tulevaisuudessa, mitkä ovat arvojasi.
      Iältäsi olet vielä nuori. Se tarkoittaa, että ehdit tehdä elämäsi aikana paljon, kuten opiskella, itsenäistyä, hankkia uraa ja ehkä perhettä. Sinun olisi tärkeää saada elää oman näköisesi elämä.

      Tsemppiä!
      Nettisaapas Helsinki/ Minna

      • ehkä_pedofiili

        kiitos kommentistasi , mielestäni seksi ja seksuaalisuus on kanssa jokaisen henkilökohtainen asia :)


      • Hvni

        Äijät hyväksikäyttää tyttöä.


      • ArvostelijaMies

        Tyypillinen oppikirjasta kaivettu vastaus. Semmoinen kun on koulutuksen aikana opetettu antamaan, ei sellainen jossa olis jotain omaa ajatusta. Jargonia.
        Epävarmuutta se on ap:n ongelmat ja oppi miten toimia tulee yleensä kantapään kautta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe