Olen vasta kaksikymppinen, mutta olen kärsinyt hiustenlähdöstä jo monta vuotta eikä mikään auta :( taitaa siis olla geneettistä. Ostin peruukin ja se on ihan kiva, mutta poikatyttönä en löytänyt lyhyttä mallia joka sopisi minulle. Koen siis, että rehellinen kalju sopii minulle paremmin. Voi sitä lyhyenä siilinä pitää mutta eipä sekään tuuhea ole. Koetteko, että hiuksettomuus olisi este parisuhteelle? Olen muuten söpö, hyväkroppainen, kiltti, älykäs ja ystävällinen. Pääni on ihan kivan muotoinen :D Hiukset on iso osa identiteettiä, joten pyrin tuomaan persoonaani esiin muodilla ja tatuoinneilla (joita minulla ei tosin vielä ole). Tämä on jokatapauksessa suurin epävarmuuteni.
Voisitko seurustella kaljun naisen kanssa?
6
182
Vastaukset
Ehdottomasti voisin. Ole ylpeä itsestäsi!
- Mikseitp
Jonkinaikaa sit aattelin et lyhythiuksiset/kaljut ei näytä hyvälle, mut nykyyän ku oon nähny monella julkisuudenhenkilöllä naisella kaljun tai siili hiukset niin näytti hyvälle, eli tottakai voisin seurustella kaljun naisen kanssa.
- OleOmaItsesi
Tietysti voisin, ole rohkeasti sellainen kuin olet!
- lkdfjalksjfl
Voisin. Kun se johtuu sairaudesta tai muuten jostain perinnöllisestä syystä tms., en voi kuvitellakaan, että se olisi minulle mikään ongelma.
- jaaääni
Sama mulla. Mutta käytännössä voi olla vaikeaa erottaa "asennekalju" ja sairaudesta johtuva kalju toisistaan jos vaan näkee jossain kaljun naisen. Vaikka kyllähän sen aika äkkiä huomaa kun tarkemmin tutustuu. Eli toisin sanoen kaljun ei saa antaa vaikuttaa ensivaikutelmaan, ennen kuin on tutustunut ihmiseen paremmin!
- viehättäää
kalju nainen on niin hot.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075718Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453743Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503255Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4572629Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2661662- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321333Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151326- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1521220