Uusia ystäviä vailla

tähti64

Hei olen 53-vuotia nainen Varsinaissuomesta. Jäin yllättäen leskeksi vuonna 2015 ja nyt kaipaan ehkäpä vain uusiin ihmisiin tutustumista. Ei ole väliä minkä ikäinen olet tai mitä sukupuolta. Ihminen kaipaa myös muita ihmisiä ja nyt ajattelin itse tällaista. Silloin kun mieheni vielä eli niin , minulle kävi niinkuin aika usein pitkissä parisuhteissa käy niin ystävät jäävät menneisyyteen. Haluaisin jakaa ajatuksiani jonkun muun kanssa ja kirjoitella asioista niin kuin ne tunnen. Olen ihminen joka ajattelee yleensä positiivisesti, haluan antaa kaikille ihmisille saman arvon, en erittele ketään, kaikki me olemme yksilöitä. Aurinkoista syksyä kaikille. Jos kiinnostuit lähetä viestiä minulle.

10

366

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjekaveriksi

Hei! Olen 65v eronnut nainen Etelä-Pohjanmaalta.Olen joskus tutustunut netin kautta kivaan kaveriin. Tapasimme joskus muualla Suomessa, kun asuimme eri paikkakunnilla. Onko sinulla s-postiosoitetta? Voisit kirjoitella, jos kiinnostaa.En halua enempää palstalla kirjoitaa.

• Miten_Sinulle

voi lähettää viestiä, kun et ole laittanut ilmoitukseesi sähköpostiosoitetta? Monissa muissa ilmoituksissa sellainen on.

• kirjekaveriksi

Olisin kirjoittanut aloittajalle ensin.Minun s-postiosoitteeni olisi ollut turha, jos häntä ei kiinnostaisi vastata minulle. Monilla on? Alottajallakaan ei ollut, kuka kommentoi. Postiosoitteen saa, jos aloittaja vastaa.

• Luultavasti_täl-
        kirjekaveriksi kirjoitti:

Olisin kirjoittanut aloittajalle ensin.Minun s-postiosoitteeni olisi ollut turha, jos häntä ei kiinnostaisi vastata minulle. Monilla on? Alottajallakaan ei ollut, kuka kommentoi. Postiosoitteen saa, jos aloittaja vastaa.

tä palstalta monikaan ei löydä kirjeystävää.

• kirjekaveriksi

Itse en ole ikinä hakenut kirjeystävää, enkä ennemmin vastannutkaan. Harvoin käyn katsomassakaan. Olet varmaan oikeassa, harvoin löytää.

• minerva-

Hei! Olen samassa tilanteessa oleva, turusta. Vähän vanhempi.
      Olisiko sinulla jotain meiliosoitetta?

• Täällä voisi olla ystävä sulle?

• tumpelo kun olen,miten voin vastata

• minerva-
    • Treilaaja

Hei.
      Viestiä voit laittoo mistä vuoan.
      Katotaan kohtaako maailmat ja näkemykset.

grnroos. [email protected]

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      144
      1459
    2. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      59
      1218
    3. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      61
      939
    4. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      76
      919
    5. Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten

naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e
      Tuusniemi
      46
      914
    6. Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen

Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel
      Kuhmo
      5
      834
    7. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      85
      809
    8. Kuntorappuset

Kuinkahan suuren suosion ja käyttömäärän on saanut nämä raput joita paljon mainostettiin , ennen ja jälkeen valmistumise
      Hyrynsalmi
      59
      734
    9. Salaattirosvo

Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia
      Suomussalmi
      25
      714
    10. rattijuoppoja

tavattu taas Haapavedellä, hyvä että poliisi on valppaana
      Haapavesi
      18
      691
    Aihe