Olen ostamassa vinyyli-levysoitinta. En tiedä minkä ikäinen soitin kannattaisi ostaa. Eroaako 80-luvun levysoitin laadullisesti nykyään valmistettavista soittimista? Valmistetaanko levysoittimia enään yhtä kestävästi ja laadukkaasti, kuin ennen? Olen ajatellut ostaa Dual 505-2 tai Audio Technica AT-LP3 soittimen, onko kellään kokemusta kyseisistä soittimista? Kiitos jo etukäteen avusta!
Levysoitin
8
279
Vastaukset
- väärä_osasto
Olet väärällä palstalla, täällä keskustellaan elektronisten laitteiden rakentelusta.
Suomi24:llä on erikseen osasto levysoittimista keskusteluun
http://keskustelu.suomi24.fi/tiede-ja-teknologia/kodintekniikka/viihde-elektroniikka/levysoittimet- koooook
Täällä keskustellaan milloin mistäkin eikä sinulla ole siihen mitään määräysvaltaa. Joten painu sinne vihhdekuviesi sekaan vaan.
Kaikenkarvasille niuhottajille on todennäköisesti vessanseinät sopiva palsta. - Laamaari
Itsekkin "koooook " kirjoittelet vessanseiniin vai. Alatyylinen kirjoitusasusi kertoo ammattimaisesta otteesta kyseiseen harrastukseen. Tosin tämä on harrastuspalsta muttei sentää venekuvioiden tuhrustajille.
- Kopiointitehtävä
Kopioi kysymys oikealle palstalle. Tällä palstalla en uskalla vastata.
- TosiOnJuttu
Uusinta uutta vinyylilevareista olisi Mag lev levitoiva soitin joka perustuu magnetismiin levylautanen siis leijuu ainakin 3cm korkeudella katso kuvia.,
- trolli.elää.huomiosta
Aina ovat ajankohtaisia jonnelle kaikki sellaiset aiheet, jotka eivät tälle palstalle kuulu. Kun sen tiedätte niin älkää vastatko trollille joka niitä tuottaa. Jättäkää se vastailemaan itselleen.
- arvelenpa.vain
Levysorvit on vanhanaikaisia. Nykyään levyä kitkutellaan Makitalla ja elektrolyyttikondensaattorin piuhalla.
Kokemusta ei minula ole Audio Technica AT-LP3 soittimesta, mutta yleensä ne ovat
korkealaatuisia, joskaa ei kovin halpojakaan, mutta laadusta kannattaa maksaa, joten
voin suositella. Itselläni on edelleenkin noin neljäkymmentä vuotta vanha Kenwood
levynpyörittäjä ja se toimii edelleenkin loistavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 361756
- 50798
- 68757
- 108730
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33609Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27570Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15549Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.138445- 51433