Olen ostamassa vinyyli-levysoitinta. En tiedä minkä ikäinen soitin kannattaisi ostaa. Eroaako 80-luvun levysoitin laadullisesti nykyään valmistettavista soittimista? Valmistetaanko levysoittimia enään yhtä kestävästi ja laadukkaasti, kuin ennen? Olen ajatellut ostaa Dual 505-2 tai Audio Technica AT-LP3 soittimen, onko kellään kokemusta kyseisistä soittimista? Kiitos jo etukäteen avusta!
Levysoitin
8
224
Vastaukset
- väärä_osasto
Olet väärällä palstalla, täällä keskustellaan elektronisten laitteiden rakentelusta.
Suomi24:llä on erikseen osasto levysoittimista keskusteluun
http://keskustelu.suomi24.fi/tiede-ja-teknologia/kodintekniikka/viihde-elektroniikka/levysoittimet- koooook
Täällä keskustellaan milloin mistäkin eikä sinulla ole siihen mitään määräysvaltaa. Joten painu sinne vihhdekuviesi sekaan vaan.
Kaikenkarvasille niuhottajille on todennäköisesti vessanseinät sopiva palsta. - Laamaari
Itsekkin "koooook " kirjoittelet vessanseiniin vai. Alatyylinen kirjoitusasusi kertoo ammattimaisesta otteesta kyseiseen harrastukseen. Tosin tämä on harrastuspalsta muttei sentää venekuvioiden tuhrustajille.
- Kopiointitehtävä
Kopioi kysymys oikealle palstalle. Tällä palstalla en uskalla vastata.
- TosiOnJuttu
Uusinta uutta vinyylilevareista olisi Mag lev levitoiva soitin joka perustuu magnetismiin levylautanen siis leijuu ainakin 3cm korkeudella katso kuvia.,
- trolli.elää.huomiosta
Aina ovat ajankohtaisia jonnelle kaikki sellaiset aiheet, jotka eivät tälle palstalle kuulu. Kun sen tiedätte niin älkää vastatko trollille joka niitä tuottaa. Jättäkää se vastailemaan itselleen.
- arvelenpa.vain
Levysorvit on vanhanaikaisia. Nykyään levyä kitkutellaan Makitalla ja elektrolyyttikondensaattorin piuhalla.
Kokemusta ei minula ole Audio Technica AT-LP3 soittimesta, mutta yleensä ne ovat
korkealaatuisia, joskaa ei kovin halpojakaan, mutta laadusta kannattaa maksaa, joten
voin suositella. Itselläni on edelleenkin noin neljäkymmentä vuotta vanha Kenwood
levynpyörittäjä ja se toimii edelleenkin loistavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24045291Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy17910827Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369691Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858508Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03190Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282202- 321525
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261490