on se surakunta toiminta outoa

tevalehtelette

Kaikki ovat tervetulleita, mutta sitten kuitenkin?
Ei kaikki voi olla tervetulleita, jos on olemassa säännöt.

6

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikki ovat tervetulleita seurakunnan tilaisuuksiin, mutta toki jokaisella uskonnollisella yhteisöllä (kuten muillakin yhteisöillä) on omat sääntönsä mm. siihen, millä edellytyksillä voi päästä yhteisön jäseneksi.

      • juupas_eipäs

        Ei kaikki ole tervetulleita, jos on säännöt.


    • kielijepari

      Asiasta kolmanteen, oikolukekaa ja korjailkaa tekstinne ennen tänne lähetystä.

      On helpompi ottaa tosissaan, jos kirjoittaja osaa kirjoittaa.

      • osaatkosinä

        Me moniosaajat osaamme pään leikkaamisen parhaiten.


    • olenminäkinolemassa

      Kaikki on tervetulleita kahville mutta älkää tulko meidän pöytäämme, emme tunne sinua.

    • Jumalan Sanassa ei sanota että pitäisi liittyä virallisesti seurakuntaan. Uskoontullessaan ihminen liittyy automaattisesti Jumalan seurakuntaan, ja sitten hänet voidaan kastaa - liittämättä häntä viralliseksi jäseneksi mihinkään tiettyyn seurakuntaan. Jäsenkirjatoiminta on ihan ihmisen itse keksimää.

      Seurakuntakuri tietenkin koskee kaikkia Jeesuksen uskossa olevia esim tämä

      1. Kor. 5:11. Vaan minä kirjoitin teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on huorintekijä tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi ettekä söisikään semmoisen kanssa.
      12. Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella? Ettekö tekin tuomitse vain niitä, jotka ovat sisäpuolella?
      13. Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kotipizza Hyllykallio

      Meniköhän jotain pieleen? Arveletteko, että lisää arvostusta teitä kohtaan?Arveletteko, että ei vaikuta myyntiä vähentäv
      Seinäjoki
      185
      4417
    2. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      36
      3643
    3. Mopomiitissä vakava loukkaantuminen

      IMATRAN mopomiitistä lauantai-iltana sairaalaan joutuneet kuljettajat ovat loukkaantuneet vakavasti, Kaakkois-Suomen pol
      Imatra
      236
      3254
    4. Mitä nainen ajattelet?

      Miten viettäisimme iltaa juuri nyt jos olisimme yhdessä?
      Ikävä
      151
      1299
    5. Minulla on poikaystävä!!!

      Uskokaa nyt jo! En halua vanhaa kääkkää!!!
      Ikävä
      167
      1267
    6. J-miehelle

      Miksi kaikki päättyi näin? Vain sinut olisin halunnut, on ikävä sua. Älä ajaudu väärille teille, olet mulle Rakas.
      Ikävä
      64
      1234
    7. Viikonlopun päätteeksi löytäisin

      paikkani sinun kainalossasi. Telkkarissa joku leffa, sarja, ehkä ihan mielenkiintoinenkin tai sitten ei enää jaksaisi ke
      Ikävä
      10
      1011
    8. Rupesin oikeasti odottamaan

      Että toteutuuko se meidän pusu ensiviikolla. Olisin niin onnellinen se merkitsisi paljon.
      Ikävä
      55
      950
    9. Ihmettelen sinua... En koskaan päässyt

      Selvyyteen että minkälainen olet pohjimmiltasi, mitä haluat minusta. Nyt näyttää että olet myös tosi hyvä valehtelija. E
      Ikävä
      62
      897
    10. Niinhän se on nainen että me

      Kaikki vanhetaan ja muututaan toisenlaisiksi, lainatakseni vapaasti yhden vanhan kappaleen sanoitusta
      Ikävä
      52
      891
    Aihe