Niinhän se on nainen että me

Anonyymi-ap

Kaikki vanhetaan ja muututaan toisenlaisiksi, lainatakseni vapaasti yhden vanhan kappaleen sanoitusta

43

718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä tapan itseni, jos muutun muiden kiusaajaksi ja vainoajaksi.

    • Anonyymi

      Mä en suostu vanhenemaan enkä halua. Sitten kun ole mummoiässä pidän trendikkäitä napapaitoja ja nahkahousuja. Meikkaan kun siltä tuntuu. Hymyilen niin että hampaat(tekarit) näkyvät ja nauran onnellisuudesta. Rusetteja hiuksissa. Kuuntelen jumputin musiikkia ja käyn reiveissä joka ikinen viikonloppu. Kauneusleikkauksissa en kuitenkaan käy enkä ota botoxia koska se ei ole kaunista. Ei, en suostu koskaan vanhenemaan! Olen sellainen kun aina olen ollut, tietysti toivon että tulisin viisaammaksi ja paremmaksi ihmiseksi.
      https://www.youtube.com/watch?v=zd_bTx3ncyE

    • Anonyymi

      Mä vanhenen ihan rauhassa. Hyväksyn oman ikäni ja ymmärrän miten elämä menee tästä eteenpäin.
      Olen saattanut useat läheiseni hautaan ja hyvästellyt heidät elämästäni. Luopuminen on ollut kova juttu.

      Työ on se joka pitää arjen ruodussa kunnes jään kokonaan pois. Vielä en osaa enkä pysty, mutta teen vähemmän.
      Tämä vastauksena hänelle/yleisesti.

      • Anonyymi

        Pysy töissä loppuun asti


    • Anonyymi

      Kauneus on katsojan silmissä.
      Mitä ap. näkee peilissä. Painovoima ja aika vaikuttaa miehiinkin vai miten se meni.
      Miehille on kovempaa ikääntyminen jos on laskenut ulkomuodon varaan. Kun tukka ohenee ja rantapallo kasvaa kasvamistaan.

      • Anonyymi

        Tottakai vaikuttaa myös miehiin. Luuletko, että oon niin tyhmä, että laskisin mitään tärkeää ulkomuodon varaan. Voin olla pinnallinenkin jonkun mielestä, allekirjoitan itsessä niitä piirteitäkin.

        Miesten hiustenlähtö on ihan normia, voihan niin käydä naisillekin. Samaten hiukset harmaantuu, vartalo muuttuu. Niin kauan kuin hiuksia on, niin todellakin aion suudellessa hamuta miehen niskassa olevia hiuksia. Tai sitten silittelen kaljua, jos niitä ei enää ole. Jollain voi olla seksikkäät käsivarret, ne säilyy usein pitkään! Niitä on sitten kiva kiertää itsensä ympäri. Ei ne kasvotkaan mitenkään kurpahda yhtäkkiä, tunnistan hyvin samat rakkaat ihmiset monen kymmenen vuoden päästä, vaikka ois ryppyjä tullutkin. Monelle ne sopii. Onhan noita muitakin kivoja ulkoisia asioita, muutamia tässä vain mainitakseni. Ja vaikka tulisi joku onnettomuus, joka vaikuttaisi todella merkittävästi ulkonäköön, niin on vaikea kuvitella, että kumppanini silloin hylkäisin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Keski-iän tai vanhuuden tai minkään iän luokittelu ikävuosien perusteella ei kuitenkaan vastaa ikääntyvien omia tuntoja. Sisäinen suhde elämään ja kuolemaan onkin ehkä parempi tapa määritellä ikäkausia. Onni ja onnellisuus, veto eteenpäin pidentää ikää.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ryppy sinne tai tänne ei tunnu missään.

    • Anonyymi

      ap.llä oman kymmenen griisi tienhaaraan saapumista omassa elämässään. Toki vuosia tulee lisää mut hei se on vaan suolasta sadetta niskaan. Karista pois.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tääkö on sulla semmoinen tavoite, mihin pitäisi päästä?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tääkö on sulla semmoinen tavoite, mihin pitäisi päästä?!

        Jos joku vetää hernekeitot nenuliin näistä niin silloin on syytä vaihtaa kanavaa eikö. Nostan hattua ja pokkaan ei oo kioskilla nakkeja.


    • Anonyymi

      Elämä on valintoja täynnä.

      • Anonyymi

        Jotkut valitsevat vanhuksen.


    • Anonyymi

      Ihminen ei voi löytää uusia valtameriä, ellei hän uskalla kadottaa rantaa näkyvistään.

      André Gide

      • Anonyymi

        Ymmärrän. Tee mitä sun täytyy. Rakastan sinua silti ihan aina.


    • Anonyymi

      minä pysyn aina samana, toki viisastuu ja kehittyy, maailman kuva laajenee mutta ihmisenä olen aina sama.

      • Anonyymi

        No sehän on mahtavaa, kiitos respectist.


    • Anonyymi

      En oo vanhentu yhtään mitään xD menoo riittää. Nytki mun mentävä on :) olen vaan niin onnellinen kun olen päässyt irti hullusta

      • Anonyymi

        Sama täällä 💪


    • Anonyymi

      Sitähän sä oot aina halunnut, päästä eroon musta. Se on nähty ihan koko elämä

      • Anonyymi

        No nyt päästiin. mä meen eteenpäin. en rakasta sua. En oikeesti halua sunlaista enkä elämää sun kanssa. Se on helvetti. Ei enkelit elä helvetissä. Mä löysin sen joka oikeasti välittää musta ja haluaa olla mun kaa. En jaksa tätä suolta enkä tätä sun hovia. onneee...mun on nyt mentävä. Tärkee päivä :) <3 love & peace


    • Anonyymi

      Ilo on siis molemminpuolinen

    • Anonyymi

      Moni nuorenee vanhetessaan uusien harrastusten myötä.

    • Nuorena ei vanhene koskaan ja elää ikuisesti. Viiskymppisenä tajuaa, että sitä kuoleekin ihan kohta.

      • Anonyymi

        Ei kaikki elä viisikymppisiksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki elä viisikymppisiksi

        Kyllä tiedän sen. On tuttuja kuollut nuorena. Mutta nuorena se tuntuu siltä ettei kuole ikinä ja että vanhuutta ei ole olemassakaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä tiedän sen. On tuttuja kuollut nuorena. Mutta nuorena se tuntuu siltä ettei kuole ikinä ja että vanhuutta ei ole olemassakaan.

        Ei pidä läheskään kaikkien kohdalla paikkaansa.
        Riippuu täysin elämän kokemuksista ihmisistä ja yksilöistä.


    • Anonyymi

      Elämä on kasvua, rappeutumista ja muutosta. 😀

    • Anonyymi

      Väistämätön fakta. Tässä minään tyttösenä pyöritä enää. Aktiivisuus hyvä siten palautunut fyysisesti monesta.

    • Anonyymi

      Mukavaa aamua yhdelle vanhemmalle miehelle. Tämä vanha nainen menee nyt leikkaamaan yhden koiran kynnet ja viettää hieman aikaa toisellakin puolella kaupunkia omaisen ja sen pikku mussukan ( koira ) kanssa.
      Toivon että viimeistään ensi viikolla nähtäisiin jos ei hän ole aivan unohtanut kun viime näkemästä vähän jo aikaa.
      Olet silti mielessä pysynyt. Älä vaivu epätoivoon ❤️ me kyllä vielä tavataan 😉

    • Anonyymi

      Oikeasti iäkkäissä arvostan sitä, etteivät marise turhia vaan nauttivat siitä mitä on vielä.

      Asenne asioita.
      Läpi koko elämän.

      Se mikä on esenssi ihmisessä. Se olennaisin sisin. Se harvoin muuttuu mihinkään. Korkeintaan vahvistuu ajan kanssa. Ja se on vaan hyvä asia.

      Eikä yhtäkään jäljellä olevaa vuotta voi laskea. Kukaan ei tiedä varmuudella tuleeko edes sitä seuraavaa päivää, vuosista puhumattakaan.

      En tiedä muista. Mutta mielestäni lapset ja vanhukset ymmärtää aika oleellisesti sen millä on väliä. Monet helposti keskittyvät liikaa itseensä.

    • Anonyymi

      Paitsi Tom Cruise 🤔

    • Anonyymi

      Vain ulkokuori vanhenee, usein mieli säilyy kuitenkin nuorena ja se on tärkeää elinvoiman kannalta.

      • Anonyymi

        Komppaan. Lisäksi yleinen tyytyväisyys lisääntyy, on onnellinen hyvistä asioista ja hetkistä. Valo saa merkitystä varjoja enemmän.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Komppaan. Lisäksi yleinen tyytyväisyys lisääntyy, on onnellinen hyvistä asioista ja hetkistä. Valo saa merkitystä varjoja enemmän.

        Noin se on.


    • Anonyymi

      nimi työni, hyvä kerääminen rehellisesti, elämäni, kaikki mitä irti saat, on sinulle ja teille, hakata ja tuhota, sen takia että itse vslutdutte toisin. olette niin kuvottavaa sakkia, että oksettava oikein, vökivsltaisuutenne haku syödä ihmisiä, tuhota ja hallita heitä, on niin sairasta, kuvottavaa, psykopaattista ja ihmisiä tappavaa, toivo todella että saatte niin paljon pahaa elämäänne. ja päähän hakksitte taas, toivottavasti tule teille takaisin, ja muu myös. kertoi jo ympäriinsä teidän vii. e vuosien teoista, yksityiskohtaisesti jotta jokainen tietää miten sairaita, etovia ja pahoja olette. toibottavasti kuolet ja kuolette pian. odotan 😍

    • Anonyymi

      Minä oon ollu tämmöinen koko ajan, et vaan tienny pahemmasta eiku paremmasta tjsp

    • Anonyymi
      UUSI

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kotipizza Hyllykallio

      Meniköhän jotain pieleen? Arveletteko, että lisää arvostusta teitä kohtaan?Arveletteko, että ei vaikuta myyntiä vähentäv
      Seinäjoki
      156
      3522
    2. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      33
      3468
    3. Mopomiitissä vakava loukkaantuminen

      IMATRAN mopomiitistä lauantai-iltana sairaalaan joutuneet kuljettajat ovat loukkaantuneet vakavasti, Kaakkois-Suomen pol
      Imatra
      200
      2407
    4. Mitä nainen ajattelet?

      Miten viettäisimme iltaa juuri nyt jos olisimme yhdessä?
      Ikävä
      138
      1115
    5. J-miehelle

      Miksi kaikki päättyi näin? Vain sinut olisin halunnut, on ikävä sua. Älä ajaudu väärille teille, olet mulle Rakas.
      Ikävä
      58
      998
    6. Viikonlopun päätteeksi löytäisin

      paikkani sinun kainalossasi. Telkkarissa joku leffa, sarja, ehkä ihan mielenkiintoinenkin tai sitten ei enää jaksaisi ke
      Ikävä
      10
      961
    7. Minulla on poikaystävä!!!

      Uskokaa nyt jo! En halua vanhaa kääkkää!!!
      Ikävä
      133
      885
    8. Rupesin oikeasti odottamaan

      Että toteutuuko se meidän pusu ensiviikolla. Olisin niin onnellinen se merkitsisi paljon.
      Ikävä
      55
      870
    9. Niinhän se on nainen että me

      Kaikki vanhetaan ja muututaan toisenlaisiksi, lainatakseni vapaasti yhden vanhan kappaleen sanoitusta
      Ikävä
      43
      718
    10. Olihan sinun

      Kanssa nainen olemassa omanlainen vetovoima ja tietynlainen yhteenkuuluvuuden tunne. Se on helppoa myöntää.
      Ikävä
      40
      687
    Aihe