J-miehelle

Anonyymi-ap

Miksi kaikki päättyi näin? Vain sinut olisin halunnut, on ikävä sua.

Älä ajaudu väärille teille, olet mulle Rakas.

73

2295

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä tarkoitat väärillä teillä t.j

• Anonyymi

En tiedä? Mikset tuu hakeen mua? - J mies.

• Anonyymi

Lopetappa oleggi se j miehen huutaminen, tulee monta väärin käsitystä tuossa asiassa! Mene ihminen kysyyn, et tuleeko hakemaan vai ei!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopetappa oleggi se j miehen huutaminen, tulee monta väärin käsitystä tuossa asiassa! Mene ihminen kysyyn, et tuleeko hakemaan vai ei!

Ei tule hakemaan, koska on ajamassa jo uuden luokse.

• Anonyymi

Syitä on monia

• Anonyymi

Yhelle L naiselle ikusesti J-Miäs

• Anonyymi

Lauralle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lauralle?

Niin...Eksää taitaa olla ikävä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lauralle?

Toinenkin Laura kaipailee yhtä J:tä, mutta ei ole eksä kyseessä. Sellainen, jota en saa pois mielestäni.

• Anonyymi

Tuskin ajautuu toista kertaa, mikäli asiat menevät hyvin.t.j

• Anonyymi

💕💕

• Anonyymi

J miehillä on monta naista

• Anonyymi

Mutta minusta on moneksi, joten tässä tapauksessa yksi riittää.

sivusta

• Anonyymi

Jos näkee monta naista ei tarkoita että on.

• Anonyymi

Sori mutta pippelit on alkanut kiinnostaan.

• Anonyymi

Rotan hymy 🤣

• Anonyymi

Rahalla siitäkin selviää. Ei oo ykkösprio tällä hetkellä mutta hyvä jos siitä jollekin irtoaa hupia :)

• Anonyymi

Ihme pinnallisia älykääpiöitä täällä...🧐 mikä porukka tääl oikeesti kirjottelee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihme pinnallisia älykääpiöitä täällä...🧐 mikä porukka tääl oikeesti kirjottelee?

Kattpkaapa peiliin, sieltä te näytte!

• Anonyymi

Naisen kasvot..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisen kasvot..

Kiitos hienosta vihjailuista kaketsu, vieläkö palstamiehen j-saaga kiinnostaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisen kasvot..

Taitaa olla ns miehen kasvot, vuorattuna naiseks!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisen kasvot..

Miehen melkein miehen!

• Anonyymi

Teistä kumpikin jätti jotain tekemättä suhteenne eteen yleensä ne siitä syystä päättyy toinen yleisimmistä vaihtoehdoista on se pettäminen siitä pitäs vaan osata yhdessä sopia missä se raja menee ja siitä tulisi kummankin osata pitää kiinni

• Anonyymi

Sorry. Aloitin taas ryyppäämään kun sait mulle niin huonon ja mitättömän olon aikaiseksi.

• Anonyymi

Naisille vinkiksi:

Älä koskaan ota miestä, joka syyttää sinua omista ongelmistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisille vinkiksi:

Älä koskaan ota miestä, joka syyttää sinua omista ongelmistaan.

Miehille vinkiksi:

Älä koskaan ota naista, joka tekee omista ongelmistaan sinun ongelmia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehille vinkiksi:

Älä koskaan ota naista, joka tekee omista ongelmistaan sinun ongelmia.

Erittäin hyvin sanottu.

• Anonyymi

Taitaa olla palstaguben j-kirjoituksia kohtaan niin suuri epäusko jopa itsellä että joku muu loppukaneetti on mumistava

• Anonyymi

Vastuun ottaminen omasta toiminnasta yleensä ennaltaehkäisee ikävän palautteen saamista

• Anonyymi

onko aloitus R-naiselta?

• Anonyymi

Ei minulta Rnaiselta ainakaan. Oon oikeastaan jo unohtanut/jättänyt lopullisesti taakseni J-miehen, mutta tuo viimeinen lause voisi kyllä olla minunkin kirjoittama, koska olen vähän huolissani hänen voinnistaan. Mutta aikuinen ihminen on itse vastuussa siitä mihin kaiken vapaa-aikansa käyttää, toivon vain että hän saisi asiansa jotenkin raiteilleen ja pystyisi olemaan jos ei onnellinen, niin ainakin tyytyväinen omassa elämässään. Kaikkea hyvää hänelle toivon ja olen onnellinen siitä että edes vähän hänen kanssaan ehdimme aikanaan tutustua, ja hän toi omalla erikoisella tavallaan elämääni paljon positiivisia asioita <3

Ja olen ihan Rnainen enkä mikään naisena esiintyjä tms palstahäirikkö, kuten TAAS varmaan joku heti rientää tähän vastaamaan. Olen herkkä ja syvällinen ja sen mukaan myös tekstini ovat omanlaisiaan :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minulta Rnaiselta ainakaan. Oon oikeastaan jo unohtanut/jättänyt lopullisesti taakseni J-miehen, mutta tuo viimeinen lause voisi kyllä olla minunkin kirjoittama, koska olen vähän huolissani hänen voinnistaan. Mutta aikuinen ihminen on itse vastuussa siitä mihin kaiken vapaa-aikansa käyttää, toivon vain että hän saisi asiansa jotenkin raiteilleen ja pystyisi olemaan jos ei onnellinen, niin ainakin tyytyväinen omassa elämässään. Kaikkea hyvää hänelle toivon ja olen onnellinen siitä että edes vähän hänen kanssaan ehdimme aikanaan tutustua, ja hän toi omalla erikoisella tavallaan elämääni paljon positiivisia asioita <3

Ja olen ihan Rnainen enkä mikään naisena esiintyjä tms palstahäirikkö, kuten TAAS varmaan joku heti rientää tähän vastaamaan. Olen herkkä ja syvällinen ja sen mukaan myös tekstini ovat omanlaisiaan :)

J ❤️ R

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

J ❤️ R

Tiedän, J, sinä olisit edelleen varmasti valmis kanssani mihin vain.. <3 t. R

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs minä J, tuntuu kuin minut jätettiin rannalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs minä J, tuntuu kuin minut jätettiin rannalle.

Ketään ei ole jätetty mihinkään, pitäis vaan toimia vähän enemmän. Kummalla puolella se pallo nyt on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketään ei ole jätetty mihinkään, pitäis vaan toimia vähän enemmän. Kummalla puolella se pallo nyt on.

Pallo pitäis ottaa pois, lopettaa peli, eikä enää juosta pallon vaan meidän edessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pallo pitäis ottaa pois, lopettaa peli, eikä enää juosta pallon vaan meidän edessä.

Tasapuolista välittämisen osoitusta. Tai jossain kohtaa rakkauden liekki sitten sammuu kokonaan. Onko se tarkoitus, en tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, J

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, J

Palstamiehellä se vaan nimikirjaimet vaihtuu tässä tarinallisuudessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstamiehellä se vaan nimikirjaimet vaihtuu tässä tarinallisuudessa

Palstaharhailua deliriumin kourissa kuin Dallasin Jiiärrä konsanaan, ehkä kohta maksa sanoo poks

• Anonyymi

Jos todella haluat minua olisit tullut neuvomaan oikealle tielle kun näit olin eksyksissä. Nyt saatan olla väärällä tiellä ja olisi pirunmoinen homma kääntyä takaisin ja etsiä oikeaa tietä pimenevissä syksyn illoissa, joissa kyltitkään eivät oikein näy. Tosin myönnän sokean heikkouteni. Tiedät sinusta tykkään.

• Anonyymi

Ei se tiedä, eikä haluukkaan! Ps. Jätä naapureiden satuttaminen jamene hoitoon!

• Anonyymi

Mitkähän ne väärät tiet on🤭

• Anonyymi

Kiinnostui sittenkin miehistä. Jätti naisen.

• Anonyymi

Väärä tie ei ole suora tie. Jos ei tiedä mitä nurkan takana odottaa ja kysyy sitä vastaantulevalta, hän hiukset hulmuten kipittää ja ripittää; etsi, oikea tiesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärä tie ei ole suora tie. Jos ei tiedä mitä nurkan takana odottaa ja kysyy sitä vastaantulevalta, hän hiukset hulmuten kipittää ja ripittää; etsi, oikea tiesi.

Buahah hah haaa..😂💦

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidä tunkkis.

• Anonyymi

Ehkä se tarkoittaa juuri niitä Hönöjä jotka kehittelee skeemoja palstamiehen humpuukista?

• Anonyymi

J♡S

• Anonyymi

Buah hah hah haa..🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Buah hah hah haa..🤣

Salla hyvää yötä...

• Anonyymi

Mitä kuuluu J?
        T. S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä kuuluu J?
        T. S

Iha maanantaita.mut kuka s.nainen siellä.

• Anonyymi

Jätä toisten mihet rahaan1 parodia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätä toisten mihet rahaan1 parodia

Sivusta sanon, että on muitakin kuin sun kuvittelema J ja S. Kaikki Jiit ei ole varattuja. Aibakaan jän J jota mä S kaipaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iha maanantaita.mut kuka s.nainen siellä.

S naikkosella on ruuvit löysällä.🪛🔧

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten jaksat elää ton sun katkeruuden kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vasta kiristettihin!

• Anonyymi

Jorille.

• Anonyymi

Ahaa olet taas löytänyt lisää tuttuja palstamiehen tarinasta? Hanki elämä jo k

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa olet taas löytänyt lisää tuttuja palstamiehen tarinasta? Hanki elämä jo k

Keskustellaanko niistä muitakin vaihtoehdoista, etenkin tämä nk nalleksi visioitu ja uralla etenemistä ei vaan voi estää😉

• Anonyymi

Mitä oot sä jo töiss syksy saapuu jälleen ruskaa tulos

• Anonyymi

Ruskaa pakkasella heh heh..😁

• Anonyymi

En usko että olet rakas hänelle olet varmasti kiusannut tai loukannut sanoilla jotenkin korjaa käytöksesi etsi uusi mies ja elä kunnolla äläkä pelleillen

• Anonyymi

Etkö mies oikeasti keksi mitään uutta näihin aloituksiisi? Tylsähköä on

• Anonyymi

Voiko jokin tietää mikä on se oikea tie?

• Anonyymi

T-mies mäntsälästä? Jolla on mielikuvitusperhe?

• Anonyymi

Väärillä teillä mä matkaani tallaan,,,

• Anonyymi

Nyt kasvaa kasvit ulkona hyvi ..

• Anonyymi

Olen syntynyt väärillä teillä. Se on minulle oikea. Hallittavissa. Sinä vasta tutkit itseäsi. Minä synnyin niin. J

• Anonyymi

Et sitten ois estäny mua kertomatta syytä mikä meni vikaan... ois kiva ollu sanoa ees hyvästi. ;( tosi paljon viestejä, keskusteluja ja kivaa yhdessä, kumpikin tykkäs toisistaan ja meillä synkkasi ihan oikeasti. Sitten vain viestis hiipu ja lopulta estit, enkä saa koskaan tietää miksi. Siitä huolimatta en vain pysty inhoamaan sua...

t. J-mies (en varmaan se jolle aloitusvieti oli tarkoitettu mutta laitoinpahan ajatukseni koska nimi sattuu alkamaan J:llä)

• Anonyymi

Älä mieti liikaa. Anna olla.Kaikki menee vtuileen about väistämättä. -j

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 51
      707
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      39
      664
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      634
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      44
      630
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37