J-miehelle

Anonyymi-ap

Miksi kaikki päättyi näin? Vain sinut olisin halunnut, on ikävä sua.

Älä ajaudu väärille teille, olet mulle Rakas.

45

783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Mitä tarkoitat väärillä teillä t.j

    • Anonyymi
      UUSI

      En tiedä? Mikset tuu hakeen mua? - J mies.

      • Anonyymi
        UUSI

        Lopetappa oleggi se j miehen huutaminen, tulee monta väärin käsitystä tuossa asiassa! Mene ihminen kysyyn, et tuleeko hakemaan vai ei!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopetappa oleggi se j miehen huutaminen, tulee monta väärin käsitystä tuossa asiassa! Mene ihminen kysyyn, et tuleeko hakemaan vai ei!

        Ei tule hakemaan, koska on ajamassa jo uuden luokse.


    • Anonyymi
      UUSI

      Syitä on monia

    • Anonyymi
      UUSI

      Yhelle L naiselle ikusesti J-Miäs

      • Anonyymi
        UUSI

        Lauralle?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauralle?

        Niin...Eksää taitaa olla ikävä?


    • Anonyymi
      UUSI

      Tuskin ajautuu toista kertaa, mikäli asiat menevät hyvin.t.j

    • Anonyymi
      UUSI

      💕💕

    • Anonyymi
      UUSI

      J miehillä on monta naista

      • Anonyymi
        UUSI

        Mutta minusta on moneksi, joten tässä tapauksessa yksi riittää.

        sivusta


      • Anonyymi
        UUSI

        Jos näkee monta naista ei tarkoita että on.


    • Anonyymi
      UUSI

      Sori mutta pippelit on alkanut kiinnostaan.

    • Anonyymi
      UUSI

      Rotan hymy 🤣

      • Anonyymi
        UUSI

        Rahalla siitäkin selviää. Ei oo ykkösprio tällä hetkellä mutta hyvä jos siitä jollekin irtoaa hupia :)


      • Anonyymi
        UUSI

        Ihme pinnallisia älykääpiöitä täällä...🧐 mikä porukka tääl oikeesti kirjottelee?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme pinnallisia älykääpiöitä täällä...🧐 mikä porukka tääl oikeesti kirjottelee?

        Kattpkaapa peiliin, sieltä te näytte!


      • Anonyymi
        UUSI

        Naisen kasvot..


    • Anonyymi
      UUSI

      Teistä kumpikin jätti jotain tekemättä suhteenne eteen yleensä ne siitä syystä päättyy toinen yleisimmistä vaihtoehdoista on se pettäminen siitä pitäs vaan osata yhdessä sopia missä se raja menee ja siitä tulisi kummankin osata pitää kiinni

    • Anonyymi
      UUSI

      Sorry. Aloitin taas ryyppäämään kun sait mulle niin huonon ja mitättömän olon aikaiseksi.

      • Anonyymi
        UUSI

        Naisille vinkiksi:

        Älä koskaan ota miestä, joka syyttää sinua omista ongelmistaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisille vinkiksi:

        Älä koskaan ota miestä, joka syyttää sinua omista ongelmistaan.

        Miehille vinkiksi:

        Älä koskaan ota naista, joka tekee omista ongelmistaan sinun ongelmia.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehille vinkiksi:

        Älä koskaan ota naista, joka tekee omista ongelmistaan sinun ongelmia.

        Erittäin hyvin sanottu.


      • Anonyymi
        UUSI

        Taitaa olla palstaguben j-kirjoituksia kohtaan niin suuri epäusko jopa itsellä että joku muu loppukaneetti on mumistava


      • Anonyymi
        UUSI

        Vastuun ottaminen omasta toiminnasta yleensä ennaltaehkäisee ikävän palautteen saamista


    • Anonyymi
      UUSI

      onko aloitus R-naiselta?

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei minulta Rnaiselta ainakaan. Oon oikeastaan jo unohtanut/jättänyt lopullisesti taakseni J-miehen, mutta tuo viimeinen lause voisi kyllä olla minunkin kirjoittama, koska olen vähän huolissani hänen voinnistaan. Mutta aikuinen ihminen on itse vastuussa siitä mihin kaiken vapaa-aikansa käyttää, toivon vain että hän saisi asiansa jotenkin raiteilleen ja pystyisi olemaan jos ei onnellinen, niin ainakin tyytyväinen omassa elämässään. Kaikkea hyvää hänelle toivon ja olen onnellinen siitä että edes vähän hänen kanssaan ehdimme aikanaan tutustua, ja hän toi omalla erikoisella tavallaan elämääni paljon positiivisia asioita <3

        Ja olen ihan Rnainen enkä mikään naisena esiintyjä tms palstahäirikkö, kuten TAAS varmaan joku heti rientää tähän vastaamaan. Olen herkkä ja syvällinen ja sen mukaan myös tekstini ovat omanlaisiaan :)


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulta Rnaiselta ainakaan. Oon oikeastaan jo unohtanut/jättänyt lopullisesti taakseni J-miehen, mutta tuo viimeinen lause voisi kyllä olla minunkin kirjoittama, koska olen vähän huolissani hänen voinnistaan. Mutta aikuinen ihminen on itse vastuussa siitä mihin kaiken vapaa-aikansa käyttää, toivon vain että hän saisi asiansa jotenkin raiteilleen ja pystyisi olemaan jos ei onnellinen, niin ainakin tyytyväinen omassa elämässään. Kaikkea hyvää hänelle toivon ja olen onnellinen siitä että edes vähän hänen kanssaan ehdimme aikanaan tutustua, ja hän toi omalla erikoisella tavallaan elämääni paljon positiivisia asioita <3

        Ja olen ihan Rnainen enkä mikään naisena esiintyjä tms palstahäirikkö, kuten TAAS varmaan joku heti rientää tähän vastaamaan. Olen herkkä ja syvällinen ja sen mukaan myös tekstini ovat omanlaisiaan :)

        J ❤️ R


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        J ❤️ R

        Tiedän, J, sinä olisit edelleen varmasti valmis kanssani mihin vain.. <3 t. R


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän, J, sinä olisit edelleen varmasti valmis kanssani mihin vain.. <3 t. R

        Entäs minä J, tuntuu kuin minut jätettiin rannalle.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs minä J, tuntuu kuin minut jätettiin rannalle.

        Ketään ei ole jätetty mihinkään, pitäis vaan toimia vähän enemmän. Kummalla puolella se pallo nyt on.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketään ei ole jätetty mihinkään, pitäis vaan toimia vähän enemmän. Kummalla puolella se pallo nyt on.

        Pallo pitäis ottaa pois, lopettaa peli, eikä enää juosta pallon vaan meidän edessä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pallo pitäis ottaa pois, lopettaa peli, eikä enää juosta pallon vaan meidän edessä.

        Tasapuolista välittämisen osoitusta. Tai jossain kohtaa rakkauden liekki sitten sammuu kokonaan. Onko se tarkoitus, en tiedä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän, J, sinä olisit edelleen varmasti valmis kanssani mihin vain.. <3 t. R

        Kyllä, J


    • Anonyymi
      UUSI

      Jos todella haluat minua olisit tullut neuvomaan oikealle tielle kun näit olin eksyksissä. Nyt saatan olla väärällä tiellä ja olisi pirunmoinen homma kääntyä takaisin ja etsiä oikeaa tietä pimenevissä syksyn illoissa, joissa kyltitkään eivät oikein näy. Tosin myönnän sokean heikkouteni. Tiedät sinusta tykkään.

    • Anonyymi
      UUSI

      Mitkähän ne väärät tiet on🤭

      • Anonyymi
        UUSI

        Kiinnostui sittenkin miehistä. Jätti naisen.


      • Anonyymi
        UUSI

        Väärä tie ei ole suora tie. Jos ei tiedä mitä nurkan takana odottaa ja kysyy sitä vastaantulevalta, hän hiukset hulmuten kipittää ja ripittää; etsi, oikea tiesi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärä tie ei ole suora tie. Jos ei tiedä mitä nurkan takana odottaa ja kysyy sitä vastaantulevalta, hän hiukset hulmuten kipittää ja ripittää; etsi, oikea tiesi.

        Buahah hah haaa..😂💦


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärä tie ei ole suora tie. Jos ei tiedä mitä nurkan takana odottaa ja kysyy sitä vastaantulevalta, hän hiukset hulmuten kipittää ja ripittää; etsi, oikea tiesi.

        Pidä tunkkis.


    • Anonyymi
      UUSI

      J♡S

      • Anonyymi
        UUSI

        Buah hah hah haa..🤣


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Buah hah hah haa..🤣

        Salla hyvää yötä...


    • Anonyymi
      UUSI

      Jorille.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      34
      3336
    2. Kotipizza Hyllykallio

      Meniköhän jotain pieleen? Arveletteko, että lisää arvostusta teitä kohtaan?Arveletteko, että ei vaikuta myyntiä vähentäv
      Seinäjoki
      123
      2734
    3. Ville Mykkänen, sankari vai typerys?

      Tietenkin typerys. Lähteä nyt toisten sotaan ottamaan vapaaehtoisesti luotia päähänsä. Kuvitteli raukka, että saa hyvän
      Maailman menoa
      215
      2262
    4. Mopomiitissä vakava loukkaantuminen

      IMATRAN mopomiitistä lauantai-iltana sairaalaan joutuneet kuljettajat ovat loukkaantuneet vakavasti, Kaakkois-Suomen pol
      Imatra
      144
      1643
    5. Mitä nainen ajattelet?

      Miten viettäisimme iltaa juuri nyt jos olisimme yhdessä?
      Ikävä
      135
      1014
    6. Viikonlopun päätteeksi löytäisin

      paikkani sinun kainalossasi. Telkkarissa joku leffa, sarja, ehkä ihan mielenkiintoinenkin tai sitten ei enää jaksaisi ke
      Ikävä
      7
      878
    7. J-miehelle

      Miksi kaikki päättyi näin? Vain sinut olisin halunnut, on ikävä sua. Älä ajaudu väärille teille, olet mulle Rakas.
      Ikävä
      45
      783
    8. Rupesin oikeasti odottamaan

      Että toteutuuko se meidän pusu ensiviikolla. Olisin niin onnellinen se merkitsisi paljon.
      Ikävä
      52
      774
    9. Palauta kaivinkone varastamasi Kari Mannelin.

      Milloin aiot palauttaa sen lainaan ottamasi kaivinkoneen ,josta et ole maksanut mitään , myöskään , siten kuinka kävit s
      Kajaani
      23
      758
    10. Minulla on poikaystävä!!!

      Uskokaa nyt jo! En halua vanhaa kääkkää!!!
      Ikävä
      130
      731
    Aihe