Mitä nainen ajattelet?

Anonyymi-ap

Miten viettäisimme iltaa juuri nyt jos olisimme yhdessä?

135

1004

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käytäisiin jossain mikä molempia kiinnostaa

      • Anonyymi

        Tuo voi olla erittäin haastavaa miehiä ja naisia todella harvoin aidosti kiinnostaa samat asiat mu useimmiten toinen aina toisen mieliksi joustaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo voi olla erittäin haastavaa miehiä ja naisia todella harvoin aidosti kiinnostaa samat asiat mu useimmiten toinen aina toisen mieliksi joustaa

        Et kovin kauaa tainnut miettiä, jos et mitään keksi.


      • Anonyymi

        Rakkani molemmat tiedämme sen...Rumpua tulee ja kovaa


    • Anonyymi

      Sitä kauneinta

      • Anonyymi

        Sekö vain kiinnostaa


      • Anonyymi

        Ja mikäs se sun mielestä on sitä kauneinta yleisin käsityshän tähän on se maankuulu pillu ehkä jopa tunnetuin asia maailmassa ainakin nimeltään ja monelle taitaa olla jopa se rakkain siksi kai sillä niin monta lempinimeä on vittu pimpsa pilde tuhero toosa............. joitain tunnetuimpia mainitakseni


      • Anonyymi

        Eli Rakastaa 😊 eikös vaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli Rakastaa 😊 eikös vaan?

        Kyllä vain. Rakastaa toisiamme, kävellä yhdessä käsikädessä jossain merenrannalla auringonlaskua katsellen. Käydä syömässä sushit ja tulla kotiin jatkamaan sitä kauneinta, peiton alla😍


      • Anonyymi

        Pääsikö mies mukaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vain. Rakastaa toisiamme, kävellä yhdessä käsikädessä jossain merenrannalla auringonlaskua katsellen. Käydä syömässä sushit ja tulla kotiin jatkamaan sitä kauneinta, peiton alla😍

        Sushit jää kyllä mulla väliin.
        Mutta muuten kyllä ois kivan kuulosta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekö vain kiinnostaa

        Kenelle sä daiju luulet vastailevas ihan oikeasti nyt ryhdistäydyt trollipalstan cowboy ja siinäki ois puolet liikaa ns


    • Anonyymi

      En halua ajatella niin pitkälle

      • Anonyymi

        Sivusta, varmaankin istuskeltaisiin Golf viheriöllä ja kuunneltaisiin hyvää musiikkia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta, varmaankin istuskeltaisiin Golf viheriöllä ja kuunneltaisiin hyvää musiikkia?

        Nautittaisiin samalla kesän viimeisistä kesä illoista. Ja kauniista auringon laskusta taivaanrannan taakse 🌄


      • Anonyymi

        Osaak nää ajatel laistekkaa toki ennen kun toisen tuntee on melko turhaa ajatella huomista pidemmälle mu siltikin pidän sitä epänormaalina jos ei vieläkään ajattele elämäänsä toisen kanssa huomista pidemmälle kun tämän tuntee niissä pitää vaan muistaa että elämässä on monta muuttujaa varsinkin kun on kyse kahden ihmisen keskinäisestä parisuhteesta kuinka altis on kavereiltaan saamiin vaikutuksiin ketä uskoo parisuhteessa olessaan oletuksenahan on tietysti että parisuhteen kumpikin osapuoli on rehellisiä toinen toisilleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta, varmaankin istuskeltaisiin Golf viheriöllä ja kuunneltaisiin hyvää musiikkia?

        Vai golffin takapenkillä naimassa harvalla ny ensimmäisenä golfviheriöt tulee mieleen muuten kun korkeintaan kiertoilmauksina seksille se tosin ei ol kun yhden reiän golffia koitappa siinä lajissa kahdeksantoista reiän golffia ni villi veikkaus on useimmalla jäis kolmeen päivässä kun ei saa enään seisoon etes


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nautittaisiin samalla kesän viimeisistä kesä illoista. Ja kauniista auringon laskusta taivaanrannan taakse 🌄

        Aina on ens kesä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai golffin takapenkillä naimassa harvalla ny ensimmäisenä golfviheriöt tulee mieleen muuten kun korkeintaan kiertoilmauksina seksille se tosin ei ol kun yhden reiän golffia koitappa siinä lajissa kahdeksantoista reiän golffia ni villi veikkaus on useimmalla jäis kolmeen päivässä kun ei saa enään seisoon etes

        Sulla on vaan yks asia mielessä. Taidat olla joku puutteessa oleva teini!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina on ens kesä

        Miehellä se menee kesä aina seuraavaa kellottaessa hyvin olet sisäistänyt nämä feikkivuoropuhelut fiktiovirpin ym kanssa vai oletko sittenkään? Joka päivä on mahdollisuus uuteen ymmärrykseen


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nautittaisiin samalla kesän viimeisistä kesä illoista. Ja kauniista auringon laskusta taivaanrannan taakse 🌄

        Viheriöllä olin, tosin yksin, mut kuuntelin mm. Erika Vikmania, Haloo Helsinkiä, Ronan Keatingiä...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina on ens kesä

        Ensi kesää ei ole, liian kaukana, nyt on vain tämä hetki.
        Sivusta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensi kesää ei ole, liian kaukana, nyt on vain tämä hetki.
        Sivusta.

        Mitä ehdotat?


    • Anonyymi

      Juteltaisiin syntyjä syviä

      • Anonyymi

        Helpompi jutel niit näit harvalta onnistuu keskustella syntyjä syviä sekin kun saattaa johtua siitä että nykyaikana kun useimman kohdalla se luottamus pitää ansaita toiset kun on kenties saanut tai joutunut pettymään kaveriinsa kun on tälle luottamuksella puhunut asioitaan ni kaveri on menny nimillä puhumaan asioista eteenpäin samalla lisäten omia olettamuksiaan tai jopa ihan satuja tarinaan lisäksi ja ei kuitenkaan välttis muutenkaan muista asiaa edes sinnepäinkään oikein kun ei keskittyny mitä toinen hänelle puhui


    • Anonyymi

      Varmaan oltais tehty hyvää ruokaa,
      ja ois tuossa yks tapahtumakin just
      missä oltais voitu käydä.
      Ja sitten sen jälkeen saunaan mennä.
      Tietty ois voitu kyllä vaikka ihan vaan olla.
      Ellei sitten se olis mennyt johkin ..........
      Vielä ehtisi kaikkea hyvin.

      • Anonyymi

        Tapahtuma tosiaan olis 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapahtuma tosiaan olis 🤔

        Ootko siellä? Mä lähin sielt just hetki sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko siellä? Mä lähin sielt just hetki sitten.

        Voi, tietääkseni hän asuu eri kaupungissa. Enkä minäkään jaksa sinne lähteä.


    • Anonyymi

      Jos olisit täällä, niin sauna olisi lämpeämässä kuten allaskin. Olisi tuossa täytettyjä paprikoita valmiina löylyjen jälkeen grilliin, istuisimme viinilasit kädessä terassilla nauttien aurinkoisesta kesäillasta.

      Tervetuloa mun elämään vaan.

    • Anonyymi

      Laittaisimme ruokaa, katsoisimme vaikka leffaa yhteisen viltin alla, juotaisiin vaikka viiniä, pitäisit minua kainalossa. Keskusteltaisiin, oltaiisin vain. Ehkä, jos tilanne siihen etenisi, tekisimme sen. 😘

    • Anonyymi

      Riippuu onko sinulla rahaa mihin kaikkeen vai oletko tyhjätasku

      • Anonyymi

        Tyhjätasku tietenkin mitä haastetta elämässä ny muka muutoin olis se on nääs niin kun tulee se aika ettei kukaan halua töitä tehdä ni se on ihan yhdentekevää kuinka paljon sulla on rahaa ei sillä tee yhtään mitään kun ei kukaan valmista mitään mitä sillä voisit ostaa


      • Anonyymi
        UUSI

        Yhteen hampurilaiseen ja itkua pidätellen sekin luulen, mutta sinähän oletkin se itsellevastaajamies


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteen hampurilaiseen ja itkua pidätellen sekin luulen, mutta sinähän oletkin se itsellevastaajamies

        Ja jos ei tule sitä kesää niin ruinaus mobile paylla, näin olen kuullut joidenkin tekevän


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos ei tule sitä kesää niin ruinaus mobile paylla, näin olen kuullut joidenkin tekevän

        Kyllä siinä vaiheessa vois laittaa sen jääkahvin summan triplana, että ostahan 3 pakettia


    • Anonyymi

      Minulle riittäisi se, että saisin viettää sen ajan hänen kanssaan jossain kahdestaan, kaikki muu on toissijaista.

      • Anonyymi

        Mitäs siitä olis taas hyötyä jos hän olisi mieluimmin jossain muualla kuin viettämässä aikaa kanssasi kahden


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs siitä olis taas hyötyä jos hän olisi mieluimmin jossain muualla kuin viettämässä aikaa kanssasi kahden

        Kysymys oli "jos olisimme yhdessä", joten oletuksena hänkin haluaisi olla yhdessä minun kanssani.


    • Anonyymi

      Haluaisin puhua, paljon. Meistä, kaikkien tunteista ja ajatuksista. Tutustukaa toisiinsa. Halaa ja pitää kädestä ensimmäistä kertaa.

      • Anonyymi

        Kuinkas luulit pystyväs puhumaan kaikkien ajatuksista jos et edes tiedä mitä he ajattelevat kaikkien tunteista on taas siinä mielin ihan turha puhua koska omien kokemuksieni mukaan lapsi on ainoa joka osaa näyttää aidon rakkauden vanhempaansa kohtaan aikuiset ei juurikaan osaa muuta noilra osin kun näyttää joko vihan tai tai kateuden tustuminen sinänsä on turhaa jos ei ole rehellinen toiselle toista kohtaan halaaminen on helppo tapa osoittaa välittävänsä kädestä pitäminen lapsi ottaa usein kädestä kiinni kun haluaa näyttää jotain vidäkseen mukanaan varmistuakseen että toinen tulee hänen mukaansa aikuisilla kädestä pitämisellä on si taas muitakin merkityksiä


    • Anonyymi

      Syötäisiin ja juotaisi jotain,käytä kävelyllä ja vähän telkkaria vitsejä kertoen

      • Anonyymi

        Syör juor ja naira eikö se ny noi mänt jos rehellisest kirjoittaa riippuu tok kumpaa sukupuolta olet miehillä kun useimmiten se pillu tuppa mielessä oleen mulle on jo niin monta kertaa naiset turhautuneena todennu et eikö sulla muu ole mielessä kun pillu mikä vittu se ny muu mielessä olis kun ei ole potenssi ongelmia ja naisista ollu muutenkin aina kiinnostunu ja aikuisviihteestä olen ollu kiinnostunu jo noi viiden vanhasta ast tosin se alkaa oleen jo aika tylsää kun ei siinä ny enään mitään uutta voi ol kun korkeintaan näyttelijöitä vaihtaa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Syör juor ja naira eikö se ny noi mänt jos rehellisest kirjoittaa riippuu tok kumpaa sukupuolta olet miehillä kun useimmiten se pillu tuppa mielessä oleen mulle on jo niin monta kertaa naiset turhautuneena todennu et eikö sulla muu ole mielessä kun pillu mikä vittu se ny muu mielessä olis kun ei ole potenssi ongelmia ja naisista ollu muutenkin aina kiinnostunu ja aikuisviihteestä olen ollu kiinnostunu jo noi viiden vanhasta ast tosin se alkaa oleen jo aika tylsää kun ei siinä ny enään mitään uutta voi ol kun korkeintaan näyttelijöitä vaihtaa

        Joku pakkomielle kirjoittaa joka väliin? ?


    • Anonyymi

      Mä ainakin nukun! Mieheltä

      • Anonyymi

        Hyvä! Mä tykkään nukkua kans.


      • Anonyymi

        Joo jos olis mies täällä niin kyllä todellakin nukkuisin!!!!!


    • Anonyymi

      Minä syön iltapalaa nyt. Sitten on saumatouhut. Srn jälkeen Midsomerin murhat. Tämä ei ole mikään kiveenhakattu ohjelma. Olen avoin muutoksille jos tarvii.

      • Anonyymi

        Saunatouhut siis. Kännykällä tulee virheitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saunatouhut siis. Kännykällä tulee virheitä.

        Saunotko usein?


      • Anonyymi

        Jännittävää 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saunotko usein?

        Joka ilta mökillä kun täällä ei ole kylpyhuonetta ja hanavettä. Kiuas ei ole aina lämmin mutta padassa on lämmintä pesuvettä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännittävää 😃

        Olet se sinäkin vaa hönö muikki naista esittävää kommentoiva hupakkonen


    • Anonyymi

      Mentäis tonne nurmikolle järven rannalle istumaan. Sinne isojen puiden alle mistä näkyy kauas. Eväät mukaan ja siellä juteltais ja tutustuttaisiin vihdoinkin.
      Ehkä me vielä se tehdään ennen syksyn kylmiä. 😉

    • Anonyymi

      Makaisit sohvalla. Minä olisin kainalossa ja ihastelisin vaan katselisin silmiin sekä silitelisin välillä sun kasvoja pikkuhiljaa ja hivuttaisin kättä varovasti paidan sisälle ja silitelisin sun rintaa. Kaivautuisin tiukemmin vaan kainaloon.

      • Anonyymi

        Tuo ihan parasta, ei mitään sen kummempaa ohjelmaa tarttisi 🥰


      • Anonyymi

        Jo vain. Juuri näin. /Täysin sivusta mies unelmoi


    • Anonyymi

      Sauna, syömistä, koti-ilta.

      • Anonyymi

        Tällainen olisi erittäin tervetullutta. Aloittajalta.


    • Anonyymi

      Se on niin kaukana totuudesta. Kaikesta tästä todellisesta. En halua ajatella.

    • Anonyymi

      Olisi siellä sun veneessä varmaan aika romattista kahden höpötellä ja hipsutella 😘🤭

      • Anonyymi

        Muutamaa muutakin siellä hipsutellut.


      • Anonyymi

        Eipä oo venettä 🛶 eikä ees kanoottia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä oo venettä 🛶 eikä ees kanoottia..

        Mut mielikuvissa taitaa olla 😍😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut mielikuvissa taitaa olla 😍😆

        Vanha lahos enkä oo hommannut uutta ees mielikuvissa 😆

        Osta vene se kannattaa, älä osta pientä venettä mitä se kannattaa🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha lahos enkä oo hommannut uutta ees mielikuvissa 😆

        Osta vene se kannattaa, älä osta pientä venettä mitä se kannattaa🙄

        🤣🤣🤣🤣🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣🤭

        Osuko ja upposi?😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuko ja upposi?😂😂😂😂

        Kyllä mä jo heti aattelin että mahtaako tuo tuosta enää liikkua yhtään mihinkään 😂😂


    • Anonyymi

      En osaa sanoa yhtään, oon niin kauan ollut yksin, ja meen aikaisin nukkumaan, en tiedä romanttisista illoista mitään. Oon aamuihminen enemmän. Mut hänen kans ehkä kaikki ois kivaa🌋

    • Anonyymi

      En jaksa enää leikkiä mielikuvitusleikkejä. Haluan oikean miehen.

      • Anonyymi

        Mut saatko sä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut saatko sä

        Tai sä, onnea vaa snadisti masokistille kyllärakasoletparasrakasainaoikeassarakas erinomaisuuden mahdollistajalle


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut saatko sä

        Heti sen jälkeen saa, kun lopettaa ne mielikuvitusleikit.
        Sivu.


    • Anonyymi

      No riitelykshän se menis

    • Anonyymi

      Tietäisin mikä tai kuka olet tai mistä tulet

    • Anonyymi

      Rantasaunan lämmössä nautittais kesäillasta 😘 Pientä iltajumppaa ja unille

    • Anonyymi

      Voitaisiin käydä rannassa kävelyllä kauniissa maisemissa ja raikkaassa ilmassa. Vaikka jossain syömässä tai lasillisella.
      Saunotaan ja sekstaillaan.

    • Anonyymi

      Mielenkiintoista että niin monet on valmiita hyppäämään suoraan sänkyyn ekana iltana.
      Ei tulis mieleenkään ventovietaan kanssa heti hommata.
      Se on vähän sama kun siirtyisi ruokapöydässä suoraan jälkiruokaan.
      No ilmanko suhteet on niin lyhyitä nykyisin.
      Kaikki ahnehditaan jo kättelyssä.

      • Anonyymi

        No osa ajattelee jotain eksäänsä, jonka kanssa ollut jo suhteessa yms.


      • Anonyymi

        Ja aina johonkin saunaan. Miks ihmeessä?


      • Anonyymi

        eihän tässä ekasta illasta puhuttu. Voisi olla vaikka viideskymmenes ilta


      • Anonyymi

        En mäkään halua sänkyyn miehen kanssa ekana iltana. Aloituksessa ei puhuttu että olisi eka treffi-ilta tms…
        Jos kyseessä olis tällainen, niin sitten se olis vaan jotain noita muita juttuja, ei mitään saunomista tai seksiä.


      • Anonyymi

        En minä ainakaan ensimmäistä iltaa ajatellut vastatessani. En menisi lähestulkoon tuntemattoman kanssa saunaan tietenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja aina johonkin saunaan. Miks ihmeessä?

        Just niin. En ymmärrä kans.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just niin. En ymmärrä kans.

        Joku tykkää ähöttää kuumassa 🤭😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku tykkää ähöttää kuumassa 🤭😅

        Aistillista hyväilyä ei siellä panna pysty. sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku tykkää ähöttää kuumassa 🤭😅

        Tykkään mä käydä saunassa esim kovilla pakkasilla mut mikä siinä on et aina pitää saunoa on se mikä vaan pilipalitilaisuus tai vaikka oman kullan kanssa. Ei mun saunominen ainakaan mene niinkuin naisten(henkilöiden)lehdissä että nyt puhdistan ja parannan itseäni kaksi tuntia löylyissä. Helvetin kuuma siellä on ja parit löylyt ja suihkuun tai uimaan. Ok?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aistillista hyväilyä ei siellä panna pysty. sivusta

        Eli suomeksi toljotat toista siellä kuumuudessa vai?
        Ei sauna todellakaan ole mikään panopaikka 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään mä käydä saunassa esim kovilla pakkasilla mut mikä siinä on et aina pitää saunoa on se mikä vaan pilipalitilaisuus tai vaikka oman kullan kanssa. Ei mun saunominen ainakaan mene niinkuin naisten(henkilöiden)lehdissä että nyt puhdistan ja parannan itseäni kaksi tuntia löylyissä. Helvetin kuuma siellä on ja parit löylyt ja suihkuun tai uimaan. Ok?

        Mun mielestä semmoset suhulöylyt on parhaimmat. Lempeät ja kiuas sihisee vähän. Ei semmosiä äkäsiä löylyjä. En oo naisena koskaan oikein tajunnut sitä puhdistan parannan retriittiä. . Ok on sinunkin tapasi vaikkei samassa saunassa saunotakkaan 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli suomeksi toljotat toista siellä kuumuudessa vai?
        Ei sauna todellakaan ole mikään panopaikka 😌

        Toljotan 🥹nohvaikka sitten niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä semmoset suhulöylyt on parhaimmat. Lempeät ja kiuas sihisee vähän. Ei semmosiä äkäsiä löylyjä. En oo naisena koskaan oikein tajunnut sitä puhdistan parannan retriittiä. . Ok on sinunkin tapasi vaikkei samassa saunassa saunotakkaan 😂

        Joo ja nousee kunnolla höyry. Tiedän mitä tarkoitat. Just parhaimmat, vaikka miehenä varmaan pitäisi hehkua kuin joulukinkku kun menee vilvoittelemaan. 21:40


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toljotan 🥹nohvaikka sitten niin.

        Noh sorry. Ei pahalla 😏 Kuulosti vaan niin hienolta.


      • Anonyymi

        Kerroppa perustelu miksi tuota pitäs lykätä jos toisen kanssa toisen lähellä on hyvä olla kyllä kai sen ny tyhmempikin tajuaa jos ei toinen minkään muun perässä ole eikö se teennäinen esittäminen ja epätoivo paista kauas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja aina johonkin saunaan. Miks ihmeessä?

        Ku monet kai tykkää naida saunapuhtaana ja vähäkään tulee hiki ni se loppu si siihi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aistillista hyväilyä ei siellä panna pysty. sivusta

        Miks ei pystys vähä ottaa pumpun päälle mu jos ei ole sydän vikaa ni ei pitäs kai kauhian vaarallista olla ei ollu ainakaan mulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ku monet kai tykkää naida saunapuhtaana ja vähäkään tulee hiki ni se loppu si siihi

        Niin voi kai sitä perkele tehdä sängyssäkin viilentymisen jälkeen puhtaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ku monet kai tykkää naida saunapuhtaana ja vähäkään tulee hiki ni se loppu si siihi

        On ihan eri asia naida saunapuhtaana kuin kuumassa saunassa 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja nousee kunnolla höyry. Tiedän mitä tarkoitat. Just parhaimmat, vaikka miehenä varmaan pitäisi hehkua kuin joulukinkku kun menee vilvoittelemaan. 21:40

        👍👍😊 22.05


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Just niin. En ymmärrä kans.

        Sinä ny et ymmärrä tämän itselleen vastailevan miehen raskaasta hönkäilystä mitää


    • Anonyymi

      Samaa kuin viimeksikin.

    • Anonyymi

      Me tietenkin trollailtaisiin yhdessä palstalla!

      • Anonyymi

        Juu ei täältä enää pois päästä. Näpytellen menisi loppuelämä.


    • Anonyymi

      Kävin äsken salilla, mutta jos olisin miesoletetun kanssa, voisimme jutella kaikesta mielenkiintoisesta, tekisin ruokaa ja polttelisimme kynttilöitä. Voin ottaa pensselin ja maalailla iholle jotain ja saa arvailla. Voisin hieroa esim. selkää, jos on kipeä.

      • Anonyymi

        Kuulostaa hyvältä. Aloittajalta.


      • Anonyymi

        Kynttilät tarkoittaa romantiikkaa mulle. Mut en uskalla niitä ikinä polttaa, kun pelkään, et unohdan ne palamaan ja syttyy tulipalo. Siis ihan oikeesti ja tarkoitan sitä sydämeni pohjasta.


      • Anonyymi
        UUSI

        Voi että kun olet itsellesi sönkkäävä mies äidillinen


    • Anonyymi

      Mukavia asioita ja hyvin tavallisia, rakkaus on tärkein ja läheisyys!

      • Anonyymi

        Juurikin näin.


      • Anonyymi

        🥰💕Näin se on


    • Anonyymi

      ♥️♥️♥️

      • Anonyymi
        UUSI

        ❤️❤️❤️


    • Anonyymi

      Säälittävää runkkumatskun kinuanista aloittajalta, joka ilmeisesti uskoo tuon mystisen naisen olevan kiimansa kohde. Realiteetit todella hakusessa, mutta onhan Suomi toki Lottokansaa, joten eipä silti

      • Anonyymi

        Miten tästä ketjusta saa yhtään mitään runkkumatskua? kyselee nm."Arja Saijonmaa" saunatonttujen ikuinen haltijatar🪄 oikea naisoletettu 😊


      • Anonyymi
        UUSI

        Kaiken huipuksi jäpikkä on nakutellut itse kaikki nämä kommentit, iskee vastustamaton himo tärvellä jollain puutäheinäällä


    • Anonyymi

      Ehkä tämä lohduton itku loppuisi hetkeksi. Olisi vaan siinä.. Niin se riittäisi. Ikävöinyt niin kauan

    • Anonyymi

      Ulkoiltaisiin puistossa ja laitettaisiin sitten yhdessä iltapalaa. Sitten rentoutumista hipsuttelulla joka pikkuhiljaa kiihdyttäisi..mutta kaikki olisi romanttista. Tuijottaisimme toisiamme silmiin ja nukkuisimme ensimmäisen yömme huonosti ja lähekkäin ;)

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Katsoin toisen kerran Clint Eastwoodin elokuvan Gran Torinon. Liikutuin kyyneliin edelleen. Se on niin hyvä.

        Kuuntelin biisin iltalauluna. Kiitos.
        Kosketusta en ole kokenut pitkään aikaan.
        Tässä elämän tilanteessa yksinään elävänä tuo käsite synnille hymyilemisenä jäänee arvoitukseksi edellisen kommentoijan mielessä.


    • Anonyymi

      Oltaisiin hiljaa ja siinä kateltaisiin toisiamme.

      • Anonyymi

        Ehkä yksi pusu. Edes hali.


    • Anonyymi

      Olisi kiva käydä kävelyllä ja siitä iltateelle jommankumman luokse. Jutella.

      • Anonyymi

        En juo teetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En juo teetä.

        No en minäkään oikeasti. Voishan se olla vaikka jonku viinin paikka, jos sut näkis. Ja hyvää musaa, tietty


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En juo teetä.

        Ei sitte!!!


    • Anonyymi

      Ihan vaan rentoa yhdessäoloa mitä nyt kummatkin haluaisi. Haluaisin olla välillä lähellä, silitellä jne ja että hän tuntisi olonsa turvalliseksi, hyväksytyksi ja rakastetuksi sellaisena kun on, ja ihan aina. Haluaisin että hänellä olisi tunne että hän voisi kertoa asian kun asian minulle, oli se sitten surua tai iloa tai mitä vaan. MUTTA hän on toisen oma ja löytänyt jo toisen puoliskonsa, eikä tuota tai mitään voi siksi tapahtua.

      Nyt on aika mennä nukkumaan, enkä tiedä miksi täällä vielä käyn.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei ole mitään väliä, kunhan saisimme sen yhteisen illan.

    • Anonyymi
      UUSI

      Hipsutteluksihan se menisi

    • Anonyymi
      UUSI

      Savikiekkoja pasauteltas babyy

    • Anonyymi
      UUSI

      En mitenkään, mut jos olis ihan pakko lähtisin mielummin ulos luontoon veden äärelle koska mulla on evät ja kidukset! En osaa hengittää muuten. Riippuen tietysti siitä miten hyvin osaat uida voisin muutaman kerran jälkeen viedä sut mun kotiin. Riippuen miten käyttäydyt sitä ennen. Olen opetellut keittämään sellasta hummerikeittoa jota keitellään kolmetuntia madeira-tilli-liemessä. En tiedä onko yhdyssana haittaako? Niin jos olisit meri-ihmisiä tarjoisin sitä sulle ja kaapista voisin kaivaa mun varastosta Rothscildiä mikäli olet alkoholiin mieltynyt. Mulla on hienoja perintölaseja ja muuta serviisiä. Jotain muuta ehkä ei ähkyä sehän on vaan alkusoppaa. Ne muut jotain samaa lajiketta osaan kyllä ne hyvin. Syön kyllä aika arkisesti ja askeettisesti muuten, mutta jos kävisi ilmi, että olet mukava ja luotettava ei mikään turhan tärkeilijä voisin aloitella noista. Kyllä ihan kaveripohjalta en ottaisi tukasta? kiinni enkä siitä yhdestä ulokkeesta en yrittäisi kaataa mihinkään väkipakolla puhumattakaan että yrittäisin juottaa känniin ja ahdistella! Ei mua pitäis kyllä aika monet sopat keitellä ja lenkit ennen sitä vaikka tottakait jälkkärit päälle. Eihän dinneri mitään ole ilman jälkiruokaa. Tottapuhuen pitäis kyllä aika paljon tapahtua että alkaisin keitoksia keittelemään. Niin ja mies kukaan ei tiedä tästä mun pimeästä puolesta suolesta siis.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kysyisin Jiiltä hänen toiveitaan illan suhteen 🥰 Ehkä ajeltais jonnekin ja otettais rennosti ja juteltais ♥️

    • Anonyymi
      UUSI

      En kylläkään tiedä mistä pitäisi keskustella... en ole verbaaliakrobaatti. En osaa keskustella poliitiikasta ällöä vaikka luulen että olet samaan suuntautuvaa sorttia siinä. Olen kyllä opiskellut impressionismistä, kubismista sun muista mutta huono niissäkin. Tykkään toki kauniista asioista mitkä silmää ja mieltä hivelevät. Eikä mulla ole mitään uraputkeakaan olen vaan mukavuussyistä lasketellut lauleskellen vesiä menemään joskus. Toki kaduttaa. Uskon meidän olevan aika samanlaisia suupaltteja niin luulen ettei tulisi paljoakaan hiljaisia hetkiä. Polttelen kynttilöitä yksinäänkin mulla on sellaset hienot candellaaberit toki sun kunniaksi sytyttelisin palamaan.

    • Anonyymi
      UUSI

      Poimittaisiin marjoja.

    • Anonyymi
      UUSI

      Marjat marjoina vai mitä Mies?

    • Anonyymi
      UUSI

      Hellisimme toisiamme. Lempeästi juttelisimme, olisimme hissukseen.

    • Anonyymi
      UUSI

      WILSOOONN!!!! WILSON I'M SORRY!!!!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      34
      3336
    2. Kotipizza Hyllykallio

      Meniköhän jotain pieleen? Arveletteko, että lisää arvostusta teitä kohtaan?Arveletteko, että ei vaikuta myyntiä vähentäv
      Seinäjoki
      123
      2724
    3. Ville Mykkänen, sankari vai typerys?

      Tietenkin typerys. Lähteä nyt toisten sotaan ottamaan vapaaehtoisesti luotia päähänsä. Kuvitteli raukka, että saa hyvän
      Maailman menoa
      214
      2260
    4. Mopomiitissä vakava loukkaantuminen

      IMATRAN mopomiitistä lauantai-iltana sairaalaan joutuneet kuljettajat ovat loukkaantuneet vakavasti, Kaakkois-Suomen pol
      Imatra
      144
      1643
    5. Mitä nainen ajattelet?

      Miten viettäisimme iltaa juuri nyt jos olisimme yhdessä?
      Ikävä
      135
      1004
    6. Viikonlopun päätteeksi löytäisin

      paikkani sinun kainalossasi. Telkkarissa joku leffa, sarja, ehkä ihan mielenkiintoinenkin tai sitten ei enää jaksaisi ke
      Ikävä
      7
      878
    7. J-miehelle

      Miksi kaikki päättyi näin? Vain sinut olisin halunnut, on ikävä sua. Älä ajaudu väärille teille, olet mulle Rakas.
      Ikävä
      45
      783
    8. Rupesin oikeasti odottamaan

      Että toteutuuko se meidän pusu ensiviikolla. Olisin niin onnellinen se merkitsisi paljon.
      Ikävä
      52
      774
    9. Palauta kaivinkone varastamasi Kari Mannelin.

      Milloin aiot palauttaa sen lainaan ottamasi kaivinkoneen ,josta et ole maksanut mitään , myöskään , siten kuinka kävit s
      Kajaani
      23
      758
    10. Minulla on poikaystävä!!!

      Uskokaa nyt jo! En halua vanhaa kääkkää!!!
      Ikävä
      130
      731
    Aihe