paikkani sinun kainalossasi. Telkkarissa joku leffa, sarja, ehkä ihan mielenkiintoinenkin tai sitten ei enää jaksaisi keskittyä. Oltaisiin vain. Läheisyydelläsi valaisit minuun varmuuden, että huominen, tuleva viikkokin on hyvä. Vierelläsi olisi hyvä, en kaipaisi mitään muuta.
Ruskeasilmäiselle, L
Viikonlopun päätteeksi löytäisin
20
1450
Vastaukset
- Anonyymi
Katsottaisi vaikka tuota Vain Elämää -kaikki biisit.
Hänen kainalossa hipsutellen.
En tiedä parempaa. 🧡🧡🧡- Anonyymi
En mä mitään näkis tai kuulis
En diggaa musaohjelmia
- Anonyymi
Sivusta tuumaten. Yritän puhua mahdollisimman rauhoittavasti. Katson, kuinka kasvoilla läikehtii erilaisten ajatusten kirjo. Yölliset mielikuvat ei ole kadonnut aamun valossa vaan päinvastoin pikimmiten vahvistunut. On jotain utuista liian tarkkoja määrittelyjä väistävää. Luota itseesi, eipä mitään ja pörrötän hänen hiuksiaan. Pidä huoli itsestäsi.
- Anonyymi
Hänen seurassaan ei tarvitsisi teeskennellä, yrittää peittää kasvoille nousevia tunteita. Tukkaa ei pörröttämällä paljon pörröisemmäksi saisi. Sinulla sileämpi, peilikuva.
- Anonyymi
Onhan se sileä ku ei oo tukkaa .
- Anonyymi
kiva ja sopuisa yhteiselo sunnuntai iltaisin on mukavaa.
https://youtu.be/sDbFHGcDA5A - Anonyymi
Miksi vasta päätteeksi? Eikö sitä voi koskaan viettää yhdessä? Oletko yh?
- Anonyymi
Vaimo varannut miehen viikonlopuksi ja viettävät aikaa keskenään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä tietääkseni aviomiestä ei tarvitse varata. Vaan tehdään yhdessä niitä ihania suunnitelmia työnvastapainoksi ja osoitamme rakkauttamme toisillemme. Se miksi kommentoin tälläselle sivistolle, on erehdyin menemään kun kuulin tästä en tiennyt mikä täö eded on ja nyt huomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä höpötät? Ootko ihan järilläs?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä höpötät? Ootko ihan järilläs?
Haukka ukko läks lipettii stannaa tääl kalsneläseiska !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haukka ukko läks lipettii stannaa tääl kalsneläseiska !!!
Korkki kiinni päihdeongelmainen!
- Anonyymi
Oho, miksi et ollu ruskeasilmäisen kanssa jo vkonloppuna ?
- Anonyymi
Emme ole kai vielä valmiita yhteiseen.
- Anonyymi
Läheisyytesi tuntuisi niin järisyttävän hyvältä, ehkä sitä tunnetta jopa säikähtää. Henkisesti olen valmis. Ei tarvittaisi kuin yksi horjuttava, totutusta pois, askel sinun kainaloon.
- Anonyymi
Kyllä, käyttäisin itse samoja sanoja. Olen ajatellut sinua päivittäin jo useamman vuoden. Vaikka näen sinua harvoin, kuvasi on ikään kuin poltettu verkkokalvoilleni. Jos saisin oikeasti koskettaa sinua, no, ajatuskin pyörryttää.
Ruskeasilmäiselle, edelleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, käyttäisin itse samoja sanoja. Olen ajatellut sinua päivittäin jo useamman vuoden. Vaikka näen sinua harvoin, kuvasi on ikään kuin poltettu verkkokalvoilleni. Jos saisin oikeasti koskettaa sinua, no, ajatuskin pyörryttää.
Ruskeasilmäiselle, edelleen.Uskon läheisyyden toteutuvan jos siihen mahdollisuus tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon läheisyyden toteutuvan jos siihen mahdollisuus tulee.
Epämääräistä, mutta samalla kiehtovaa. Minä uskon, että meidät on tarkoitettu toisillemme, ja vääjäämättä kuljemme toisiamme kohti. Herätit minussa niin vahvan tunteen heti ensimmäisellä kohtaamisella, eikä se tunnu laimenevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epämääräistä, mutta samalla kiehtovaa. Minä uskon, että meidät on tarkoitettu toisillemme, ja vääjäämättä kuljemme toisiamme kohti. Herätit minussa niin vahvan tunteen heti ensimmäisellä kohtaamisella, eikä se tunnu laimenevan.
Missäköhän tämä ensikohtaaminen tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäköhän tämä ensikohtaaminen tapahtui?
En sano paikkaa, se yksilöisi liikaa, mutta silloinkin oli elokuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506