Olen siis yläkoulussa kahdeksannella luokalla oleva poika joka tajusi olevansa homo viime kesänä. En ole kertonut tästä kenellekkään, mutta haluaisin löytää jonkun jonkun homon kenen kanssa olla se mitä on. Eli miten löytää yläkoulussa homoja, olen kaappihomo enkä ajattellut tulla kaapista ulos pariin vuoteen ainakaan joten tämä vaikuttaa asiaan. Eli miten tunnistatte homot tai vihjaatte homoudestanne sille? Neuvoja.
Homosuhteet yläkoulussa, miten löytää?
5
88
Vastaukset
- Jokuvaa04
Sama ongelma yritän ettii boyfriend mut en tiie kuka on homo tai kuka ei???
FYI: Ei teidän iässä vielä tarvitse olla minkäänlaista suhdetta, ei homo eikä hetero.
Teillä on vielä runsaasti aikaa etsiä sitä oikeaa. Sitten se kumppanin löytäminenkin helpottuu, kun tulee ulos kaapista, eikä suhdettakaan tarvitse sitten enää piilotella.jokutyyppi19 kirjoitti:
Mutta onhan se silti mukavaa, kun on joku.
Kyllä, jos se joku on esimerkiksi hyvä ystävä / soulmate /vastaava.
Siitä on omassakin lähipiirissä riittävästi esimerkkejä, että tuossa iässä aloitetuista "suhteista" tuppaa tulemaan enemmän stressiä ja mielipahaa, kuin ainakaan pitempiaikaista mielihyvää. Suhde kun luo myös aikamoisia paineita.
Lisäksi tunteet ja mielihalut menee murrosiän takia vuoristorataa ja kiinnostuksen kohteet saattaa muuttua viikoittain, koska kehittyvän nuoren "henkinen minä" ei ole vielä valmis.
Ystävyys voi jatkua pitkäänkin, kun taas "suhde" päättyy erittäin todennäköisesti ja vieläpä monesti välirikkoon. Lisäksi ystävyydessä on ihan sama, onko toinen homo vai hetero. Halipulaankin löytyy ratkaisu, jos ystävä on todellinen ja läheinen ystävä.
- Jokuvaaaaaaaa
Oon homo 14v 03 pk seudult haluaisin tuntee jonkun toisen lämmön ja vaikka elimen sisälläni, mutta en tiedä kuka on homo tai kuka eiei. Hjelppiä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä2161536Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i651374- 821061
Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol280912- 73863
Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6851Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine67849Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment185827- 46824
Älä epäile itseäsi
äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡31745