Homosuhteet yläkoulussa, miten löytää?

Yläkoululainen14v

Olen siis yläkoulussa kahdeksannella luokalla oleva poika joka tajusi olevansa homo viime kesänä. En ole kertonut tästä kenellekkään, mutta haluaisin löytää jonkun jonkun homon kenen kanssa olla se mitä on. Eli miten löytää yläkoulussa homoja, olen kaappihomo enkä ajattellut tulla kaapista ulos pariin vuoteen ainakaan joten tämä vaikuttaa asiaan. Eli miten tunnistatte homot tai vihjaatte homoudestanne sille? Neuvoja.

5

118

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokuvaa04

Sama ongelma yritän ettii boyfriend mut en tiie kuka on homo tai kuka ei???

• FYI: Ei teidän iässä vielä tarvitse olla minkäänlaista suhdetta, ei homo eikä hetero.

Teillä on vielä runsaasti aikaa etsiä sitä oikeaa. Sitten se kumppanin löytäminenkin helpottuu, kun tulee ulos kaapista, eikä suhdettakaan tarvitse sitten enää piilotella.

• Mutta onhan se silti mukavaa, kun on joku.

• jokutyyppi19 kirjoitti:

Mutta onhan se silti mukavaa, kun on joku.

Kyllä, jos se joku on esimerkiksi hyvä ystävä / soulmate /vastaava.

Siitä on omassakin lähipiirissä riittävästi esimerkkejä, että tuossa iässä aloitetuista "suhteista" tuppaa tulemaan enemmän stressiä ja mielipahaa, kuin ainakaan pitempiaikaista mielihyvää. Suhde kun luo myös aikamoisia paineita.

Lisäksi tunteet ja mielihalut menee murrosiän takia vuoristorataa ja kiinnostuksen kohteet saattaa muuttua viikoittain, koska kehittyvän nuoren "henkinen minä" ei ole vielä valmis.

Ystävyys voi jatkua pitkäänkin, kun taas "suhde" päättyy erittäin todennäköisesti ja vieläpä monesti välirikkoon. Lisäksi ystävyydessä on ihan sama, onko toinen homo vai hetero. Halipulaankin löytyy ratkaisu, jos ystävä on todellinen ja läheinen ystävä.

• Jokuvaaaaaaaa

Oon homo 14v 03 pk seudult haluaisin tuntee jonkun toisen lämmön ja vaikka elimen sisälläni, mutta en tiedä kuka on homo tai kuka eiei. Hjelppiä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1316
    2. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      313
      1128
    3. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      939
    4. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      301
      924
    5. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      33
      781
    6. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
      Ikävä
      125
      722
    7. Treffi-ilmoituksia!

Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte
      Sinkut
      193
      672
    8. kolme tunnistetta kaivatustasi

Anna kolme tunnistetta kaivatussasi!
      Ikävä
      46
      659
    9. Riittäisikö se

Että nähtäisiin viikonloppuisin? Naiselta.
      Ikävä
      61
      605
    10. Olenko käsittänyt oikein?

Tykkäät, mutta et halua mitään (ymmärrän kyllä syyn miksi et).
      Ikävä
      40
      536
    Aihe