Haluaisin tietää molempien paikkojen hyvät ja huonot puolet ? Eli kokemuksia heiltä, jotka ovat lomailleen molemmissa paikoissa. Lähinnä kiinnostaa aurinkovarmuus :)
Las Palmas vs. Playa del Ingles
9
305
Vastaukset
- å.95
Las Palmasissa on viileämpää ja pilvisempää, kuin Inglesissä.
- Luu.Seri
Hyvä puoli on kannaltasi se, että noihin molempiin kohteisiin suomi luuserit vaeltavat halvan kaljan ja nykäsen matin konsertin perässä. Sama koskee Turkkia ja Kreikkaa. Vertais seuraa piisaa.
Huono puoli noissa on se, että ne ovat loppuun kaluttuja, eivätkä enää kiinnosta asiallisia ihmisiä. Runsaan luuseri sakin takia noihin ei ihminen halua matkustaa.- kirotusvire
Ja kirjoitustaidottomia riittää.
- VakiasukkaatIngles
Täällä Inglesissä porottaa aina aurinko ja Las Palmasissa usein on hieman pilvistä iltapäivän puolella. Sataa vettäkin joskus, Inglesissä ei koskaan. Jos kerran vuodessa sataa, sekin sataa yöllä.
Inglesistä en ole oikein huonoja puolia vielä keksinyt, ellei sitten joissakin hotellihuoneissa ole liikenteen ja baarien melua. Katumeua tosin on Palmasissakin, toki vähemmän. Palmasissa on paikalliset läsnä joka paikassa kun Inglesissä on turisteja paljon enemmän. Ellen asuisi jo Inglesissä, ottaisin matkakseni 1 1 viikon tai 1 2 viikon paketin. Osa Palmasissa ja osa Inglesissä tai Puerto Ricossa. - HelppoRatkaisu
Ingles jos haluat vain aurinkoa, jos mikä tahansa muu kiinnostaa niin ehdottomasti Las Palmas. Inglesiä masentavampaa paikkaa ei ole kuin Maspalomas, kammottavia turistivarastoja.
- inglesiintietty
ingles vetää homomiehiä kyllä tehokkaasti puolensa. eikä tarvii olla homokaan koska siellä opit saa nopeasti haltuunsa. suosittelen. monasti olen käynyt enkä muualle enää mene. siis inglesiin.
- inglesiin
jos kanariansaarille menee on vain ingles tai las palmas, tässä järjestyksessä. tammikuussa taas 3viikkoa inglesissä, milloinkas don luis suuntaa kanarialle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449071
- 785552
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384024- 543513
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543352Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme283218- 442430
- 342002
- 2111774