Väärät housut

Mitä mieltä olet miesten suorista housuista?

120

1282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Silitys-lauta pysyy suorana.

      H.

    • vasemmassa

      Hän varmaan silittää ne suoristusraudalla.
      Ihan ok ovat.

    • Oikeassa paikassa oikeaan aikaan myös nuoremmilla miehillä ok. Mut suorissa housuissa kahdet rassit rinnakkain on kauhistus :).

      • Jos rasseilla tarkoitat prässisaumoja, niin tottakai vaan yksi ja se ehdottoman suorassa. Sen takia aloin kysymään, kun en itse ole huomannut nuoremmilla.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Jos rasseilla tarkoitat prässisaumoja, niin tottakai vaan yksi ja se ehdottoman suorassa. Sen takia aloin kysymään, kun en itse ole huomannut nuoremmilla.

        Prässisaumoja käyttävät enää vain mersuilla ajelevat porvoolaiset näyttääkseen olevansa jotain enemmän kuin tavallinen rahvas.
        Pyöreät lahkeet ovat olleet in jo herranajat. Prässejä pitävät vai nousukkaat.
        https://i.ytimg.com/vi/eIS8fkj3YGE/maxresdefault.jpg


      • Tellukka kirjoitti:

        Prässisaumoja käyttävät enää vain mersuilla ajelevat porvoolaiset näyttääkseen olevansa jotain enemmän kuin tavallinen rahvas.
        Pyöreät lahkeet ovat olleet in jo herranajat. Prässejä pitävät vai nousukkaat.
        https://i.ytimg.com/vi/eIS8fkj3YGE/maxresdefault.jpg

        Kyllä minua palstoilla on verrattu, vaikka mihin mutta tällä kertaa ensimmäistä kertaa presidentteihin.


      • mistä.on
        Tellukka kirjoitti:

        Prässisaumoja käyttävät enää vain mersuilla ajelevat porvoolaiset näyttääkseen olevansa jotain enemmän kuin tavallinen rahvas.
        Pyöreät lahkeet ovat olleet in jo herranajat. Prässejä pitävät vai nousukkaat.
        https://i.ytimg.com/vi/eIS8fkj3YGE/maxresdefault.jpg

        Ruotsinsuomalaiset eivät tunnetusti tiedä muodista yhtään mitään!


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Kyllä minua palstoilla on verrattu, vaikka mihin mutta tällä kertaa ensimmäistä kertaa presidentteihin.

        Ei samaistettu kuitenkaan, verrattiin vain.


      • mistä.on kirjoitti:

        Ruotsinsuomalaiset eivät tunnetusti tiedä muodista yhtään mitään!

        Niin, Suomihan se on tunnetusti maailman johtavin muotimaa, eikö niin.
        Muu maailma sitten seuraa perässä sitä mikä on Porvoossa muotia.


      • Korkein-Totuus
        Tellukka kirjoitti:

        Niin, Suomihan se on tunnetusti maailman johtavin muotimaa, eikö niin.
        Muu maailma sitten seuraa perässä sitä mikä on Porvoossa muotia.

        Kyllä porvoota arvostetaan huomattavasti enemmän mitä jotakin tukholman esikaupungin lähiötä.


      • Korkein-Totuus kirjoitti:

        Kyllä porvoota arvostetaan huomattavasti enemmän mitä jotakin tukholman esikaupungin lähiötä.

        No enkös minä sellaista kirjoittanutkin?
        Miksi kopioit minua?


      • Korkein-Totuus
        Tellukka kirjoitti:

        No enkös minä sellaista kirjoittanutkin?
        Miksi kopioit minua?

        Nyt näkyy menneen palstan taso minulle liian korkeaksi.
        Ei riitä 79 min ymmärtämään kommenttiasi.


      • Korkein-Totuus kirjoitti:

        Nyt näkyy menneen palstan taso minulle liian korkeaksi.
        Ei riitä 79 min ymmärtämään kommenttiasi.

        No jatka sit vaan kommenttieni kopioimista, jos ei sinulla mitään omaa kirjoittamista ole (jos pidät niitä niin hyvinä) ja haluat silti päästä jollakin tavalla esille.

        Et ole ainoa sitä lajia. Vai olisitkohan kuitenkin sama, joka nyt sit on täyttänyt 60v?
        Joskus olen nähnyt oman kommenttini aivan toisella palstallakin, eri nikillä tosin vai.

        Kun ihmettelin, miksi hän niin tekee, niin hän kertoi jatkuvasti vain kopioivansa hyvinä pitämiään kommentteja, koska ei itse keksi mitään kirjoitettavaa.
        Mikäs siinä, imarrelluksi siinä vain itsensä tunsi. Ja onhan täällä tilaa niillekin, jotka eivät osaa itse kirjoittaa ja joilla ei mitään omia mielipiteitä ole mistään.


      • Korkein-Totuus
        Tellukka kirjoitti:

        No jatka sit vaan kommenttieni kopioimista, jos ei sinulla mitään omaa kirjoittamista ole (jos pidät niitä niin hyvinä) ja haluat silti päästä jollakin tavalla esille.

        Et ole ainoa sitä lajia. Vai olisitkohan kuitenkin sama, joka nyt sit on täyttänyt 60v?
        Joskus olen nähnyt oman kommenttini aivan toisella palstallakin, eri nikillä tosin vai.

        Kun ihmettelin, miksi hän niin tekee, niin hän kertoi jatkuvasti vain kopioivansa hyvinä pitämiään kommentteja, koska ei itse keksi mitään kirjoitettavaa.
        Mikäs siinä, imarrelluksi siinä vain itsensä tunsi. Ja onhan täällä tilaa niillekin, jotka eivät osaa itse kirjoittaa ja joilla ei mitään omia mielipiteitä ole mistään.

        Tuotahan minä just sanoin, että tilanne tulee pysymään samana.
        Kiva kun todistit sen oikeaksi.


      • Korkein-Totuus kirjoitti:

        Tuotahan minä just sanoin, että tilanne tulee pysymään samana.
        Kiva kun todistit sen oikeaksi.

        Ei se näköjään ihan samana kuin ennen.
        Vasta sinä nähtävästi äskettäin olet täyttänyt 60v ja siirtynyt tänne kopioimaan.
        Aikaisemmin täällä on ollut vain sellaisia, joilla on omat aivot päässä ja osaavat löytää itse kirjaimet näppäimistöstä.

        Mutta tervetuloa!


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Jos rasseilla tarkoitat prässisaumoja, niin tottakai vaan yksi ja se ehdottoman suorassa. Sen takia aloin kysymään, kun en itse ole huomannut nuoremmilla.

        Juu rässejä juuri tarkoitin :).


    • Housuitta-kotona

      Housut ovat oikeat aina.
      Pysyvät yllä vyöllä tai henkseleillä. Miesten housuissa on suositeltava olla litsi eli sepalus.
      Yleisesti ottaen ne ovat suorana ellei lahkeita ole kääritty.
      Niiden on oltava myös taipuisat, etenkin polvien kohdalta. Jos ne olisivat peltihousut, ne saattaisivat hidastaa kävelyä juoksusta puhumattakaan.
      Peltihousut olisi hyvät siinä, että ne pysyisivät suhteellisen suorassa ellei niitä moukaroisi kävelytyyliinsä sopiviksi.
      Tarkemmin ottaen ainakin omassa näössäni sanat suorat housut tuntuu tosi oudolta. En viitsi ymmärtää sanojen tarkoitusta. Farkutkin kuuluvat suorien housujen, pitkien lahkeiden lahkoon.
      Jopa verkkarit jos tarkkoja ollaan.
      Shortsit ovat oma sarjansa, samoin kaikki alushousut.

      • Olipa perusteellinen selvitys! Uskon kuitenkin enemmistön mieltävän miesten suorat sellaisiksi puvunhousuiksi. Nykyään ei enää käytetä sitä takkia, mutta jonkin verran vielä näkee pelkkiä housuja. Itsekin käytän niitä aika ajoin, mutta rupesin miettimään ovatko vanhanaikaisia käyttää?



      • juppikippisrokkari
        mennäporvooseen kirjoitti:

        Olipa perusteellinen selvitys! Uskon kuitenkin enemmistön mieltävän miesten suorat sellaisiksi puvunhousuiksi. Nykyään ei enää käytetä sitä takkia, mutta jonkin verran vielä näkee pelkkiä housuja. Itsekin käytän niitä aika ajoin, mutta rupesin miettimään ovatko vanhanaikaisia käyttää?

        Päinvastoin 80 luvulla yleistyi sellainen, että normihousuina käyttivät farkkuja ja puvuntakki oli se in alleviivaamassa jonkinlaista tyylikkyyttä, muotia.


      • juppikippisrokkari kirjoitti:

        Päinvastoin 80 luvulla yleistyi sellainen, että normihousuina käyttivät farkkuja ja puvuntakki oli se in alleviivaamassa jonkinlaista tyylikkyyttä, muotia.

        Olet oikeassa, muistan hyvin. Ja 70-luvun puolella oli niitä samettitakkeja, jotka olivat melkein puvuntakkejä. Itselläni oli kirkkaan sininen, hehee.


      • hytinäx1
        mennäporvooseen kirjoitti:

        Olet oikeassa, muistan hyvin. Ja 70-luvun puolella oli niitä samettitakkeja, jotka olivat melkein puvuntakkejä. Itselläni oli kirkkaan sininen, hehee.

        Ja nytkin ne ovat täyttä muotia, sametti takit blazerin malliset. Miksei se kikkaan sininenkin menisi kesällä ja keväällä, mutta syvän tumman sinisiä on tuolla nuorempien muotiliikkeessä ollut näkyvillä.
        Ja suoria housuja flanellikankaasta, aika kapealla linjalla ja myös niins sanotulla uppslagilla.
        Mikseipä ne kävisi meidänkin ikäisille miehille .


      • hytinäx1 kirjoitti:

        Ja nytkin ne ovat täyttä muotia, sametti takit blazerin malliset. Miksei se kikkaan sininenkin menisi kesällä ja keväällä, mutta syvän tumman sinisiä on tuolla nuorempien muotiliikkeessä ollut näkyvillä.
        Ja suoria housuja flanellikankaasta, aika kapealla linjalla ja myös niins sanotulla uppslagilla.
        Mikseipä ne kävisi meidänkin ikäisille miehille .

        Blazeri oli se sana, mitä hain mielestäni. Niiden kanssa pidettiin, sekä farkkuja että suoria housuja. Ja niissä suorissa housuissa oli upppslagit. Ai, kun on mukava sana!


    • ö-Öö

      Ihan ok

      Mä miellän suorat housut prässihousiksi. Kun ei oikein silittäminen kiinnosta, ei paljoa tule käytettyä. Mun mielestä kuitenkin mielyttäviä pitää, siistin näköisiä, Taskuista en pidä, farkuissa järkevämmät. Jotkut hiton salihousut kai ois helpoimpia ja mukavimpia, mutta ei sellaisia ilkeä ihmistenilmoilla käyttää.

      Ei silleen kiinnitä huomiota pukeentumiseen, tärkeintä on, mustat farkut, musta paita ja musta pikkutakki. Mustat kengät. Menee missä tilanteessa tahansa, ei tarvi miettiä pukeutumista ikinä. Pilkkihaalarit ja kummiaappaat tms asioita erikseen.

      Pukukoodi on olemassa. Ulkonäön perusteella muodostetaan eka mielikuva jostakusta. Jos prässihousut, siitä erilainen mielikuva, kuin metsurinhaalareista. Jotenkin siis imagokysymys myös. Vaan itteään vartenhan sitä vaatteita käyttää, suomen oloissa ei kovin paljon alasti edes voi olla.

      =DW=

      • Ei minusta varmaan prässihousujen pitäjäksi enää muuta ole kuin juhlissa. Sakihousut on vihonviimeisimmät, samassa sarjassa naisten legginssien kanssa. Mustia farkkuja minäkin useimmiten käytän, nyt tarvitsisi pistää vähän parempaa päälle, mutta tapahtuma ei kuitenkaan ole mikään pukukoodia tarvitsevaa.


      • Anonyymi

        Usein näkee pillifarkkuja ihmisillä joille ne eivät edes sovi ,


    • Mustana

      Sopivat suorillekin jaloille, siinä missä hamonen säärille, muttei tietenkään väärille. Jos vain selkä suorana voi käydä.

      • suorat

        Upslaakilla entivanhaan komeilla miehillä suorat housut. Eipä noita juurikaan näe enää.


      • komusukellusvene
        suorat kirjoitti:

        Upslaakilla entivanhaan komeilla miehillä suorat housut. Eipä noita juurikaan näe enää.

        Mutta Upsalan ekonomejakin ilmestyi suomeen.
        Muun muassa eräs kuulu sukellusvenemerkonomi.


      • mennäporvooseen
        komusukellusvene kirjoitti:

        Mutta Upsalan ekonomejakin ilmestyi suomeen.
        Muun muassa eräs kuulu sukellusvenemerkonomi.

        Juu, kyllä minäkin presidentin vävypojan Jari Komulaisen muistan. Liituraitapukumiehiä.


      • Mustana
        No tietenkin mustana tai erittäin tumman sinisenä.


    • Jos ajattelen tuota omaa mieslaumaa, niin farkut ja verkkarit ovat arjen asut.
      Sensijaan häät ja hautajaiset saavat hekin kaivamaan ns. puvun.
      Vanhemmassa ikäpolvessa kyllä näkee näitä suoria housuja, lienee tottumuksen voima.
      Kaikenkaikkiaan kait on niin, missä itse viihtyy ja tilanteen mukaan.

      • Ikävä tunnustaa, mutta pikkuhiljaa alkaa kuulua siihen vanhempaan ikäpolveen. Harmittaa kun vaatekaapissa olisi hyviä suoria puvunhousuja, vaikka muille jakaa mutta eipä niitä oikein enää kehtaa käyttää.


      • hytinäx1
        mennäporvooseen kirjoitti:

        Ikävä tunnustaa, mutta pikkuhiljaa alkaa kuulua siihen vanhempaan ikäpolveen. Harmittaa kun vaatekaapissa olisi hyviä suoria puvunhousuja, vaikka muille jakaa mutta eipä niitä oikein enää kehtaa käyttää.

        Höpsistä, nythän sinä niitä vasta voitkin käyttää jos ne kerran mahtuvat päällesi. Kelle sinä niitä säästelet?


      • hytinäx1 kirjoitti:

        Höpsistä, nythän sinä niitä vasta voitkin käyttää jos ne kerran mahtuvat päällesi. Kelle sinä niitä säästelet?

        No kun hän haluaa olla muodikas.
        Aika turhamaiselle tosin kuulostaa ollakseen mies.


      • hytinäx1 kirjoitti:

        Höpsistä, nythän sinä niitä vasta voitkin käyttää jos ne kerran mahtuvat päällesi. Kelle sinä niitä säästelet?

        En kenellekään säästele, eikä huvita poiskaan heittää mihinkään vaatekeräykseen lähes käyttämätöntä tavaraa.


      • KokonainenMies
        Tellukka kirjoitti:

        No kun hän haluaa olla muodikas.
        Aika turhamaiselle tosin kuulostaa ollakseen mies.

        Kylläpä naiselle ottaa näköjään koville, että kaikki miehet eivät tykkääkään farkut huppari-lookista. Aika heikoissa kantimissa on oma identiteetti, jos se ei kestä miesten vaatteiden vaihtoa.


      • KokonainenMies kirjoitti:

        Kylläpä naiselle ottaa näköjään koville, että kaikki miehet eivät tykkääkään farkut huppari-lookista. Aika heikoissa kantimissa on oma identiteetti, jos se ei kestä miesten vaatteiden vaihtoa.

        KokonainenMies
        Hänellä on muutenkin jyrkkiä kannanottoja esim.legginssejä tai Skoda-autoja ei saa arvostella ja kaikkien tulee joka tilanteessa ehdottomasti noudattaa liikennesääntöjä.


      • KokonainenMies kirjoitti:

        Kylläpä naiselle ottaa näköjään koville, että kaikki miehet eivät tykkääkään farkut huppari-lookista. Aika heikoissa kantimissa on oma identiteetti, jos se ei kestä miesten vaatteiden vaihtoa.

        No mutta herrantähe!
        Eikö aikuinen mies osaa vetää housuja jalkaansa kysymättä palstan naisilta, mitkä housut hän saa laittaa päälleen?
        Minä olin aika pieni, kun päätin jo omista vaatteistani mitä milloinkin laitan päälleni. Legginsitkin vedän jalkaani silloin kun itse haluan, sanokoon joku porvoossa mitä sanoo.


      • ihan.kaikki.täällä
        Tellukka kirjoitti:

        No mutta herrantähe!
        Eikö aikuinen mies osaa vetää housuja jalkaansa kysymättä palstan naisilta, mitkä housut hän saa laittaa päälleen?
        Minä olin aika pieni, kun päätin jo omista vaatteistani mitä milloinkin laitan päälleni. Legginsitkin vedän jalkaani silloin kun itse haluan, sanokoon joku porvoossa mitä sanoo.

        me tiedetään tellukka, me tiedetään sun käyttävän legginssejä. ei tarvitse enää toistaa.


      • Anonyymi

        Kyllä klassinen suora housun malli on sentään ikuinen se ei mene koskaan muodista pois .
        Nythän on kaikenmaailman muutoksia housuistakin , ja jos joku sattuu olla muotia niin päälle vaan vaikka ei edes sopisi kaikkien vartalolle.
        Toisaalta se missä viihtyy on se asia joka on tärkein


      • Anonyymi
        KokonainenMies kirjoitti:

        Kylläpä naiselle ottaa näköjään koville, että kaikki miehet eivät tykkääkään farkut huppari-lookista. Aika heikoissa kantimissa on oma identiteetti, jos se ei kestä miesten vaatteiden vaihtoa.

        Vanhoilla ihmisillä on aina vaan miehestä jokin kumma kuva.
        Kyllä se on minusta ihanaa kun miehetkin katsovat pukeutumisen olevan tärkeää, ja seuraavat aikaansa.


    • maissiiii

      Suoria housuja voi mainiosti käyttää muutenkin kuin häissä ja hautajaisissa.
      Lakkiasiset on semmoinen juhla, jossa näkee komeita nuoria miehiä puku päällä.

      Nykyään voi hankkia kevyemmän irtotakin ja sovittaa kaappiin kerääntyneet suorat housut rennommin tämän takin ja muitten asusteiden kanssa.
      samoin irtotakkia voi käyttää farkkujen kanssa, jos haluaa pikkasen, pikkasen puetumman näköisenä liikkua.

      Kokonaisuus se aina ratkaisee, tilanne ja mielialakin miten mies pukeutuu. Toisilla kaikki on jäykempää ja toisilla rennompaa, aina miestä myöten.

      • Todella positiivinen asenne, tällaista pönkitystä hieman hainkin itselleni. Ei tässä nyt enää niin nuoria olla, että pitäisi hävetä mitä jalkaansa laittaa. Suorat housut ovat joka tapauksessa erittäin siistit ja asialliset, paljon paremmat kuin jotkut golf- tai purjehdushousut.


    • tyylihukassa

      Prässihousut kamalilla polvipusseilla on surkeaa katseltavaa, niitä tahtoo olla juuri vanhemmilla miehillä arkivaatteena, eikä niistä prässeistäkään silloin oikein tietoa ole. Mutta siistit prässihousut ovat aina mukavammat katsella kuin farkut, jotka harvoin ovat siistin näköiset. En oikein ymmärrä että "parempana" vaatteena on farkut ja puvun takki, mauton yhdistelmä, ehkä nipinnapin sopii hyvin nuorelle. Farkuthan on arkihousut mallista riippumatta. Yleisesti ottaen suomalaiset ovat todella huonoja pukeutumaan, vaikka esim. juhlissa pitäisi pukeutua tyylikkäästi, jos ei muuten niin kohteliaisuudesta.

      • Farkut ovat menettäneen, sille aluperin kuulunutta statustaaan "nuorien kapinallisten" vaatetuksena. Nyt niitä pitävät kaikki, pikkulapsista eläkeläismummoihin. Itse en enää muuten farkkuja, muuta kuin mustina kankaisina. Olen lopettanut kapinoinnin.

        Ihan valavasti harkitsen prässihousujen esiinkaivamista ja taatusti on viivasuorat prässit, kun ovat pitkään roikkuneet henkarissa. Voisi sitä erottua, vaikka sillä tavalla massasta.


    • muttamu

      Aloittaja jättänyt kommentoijat täyden epätietoisuuden varaan väärien housujensa kanssa ja voisi selventää tilannetta, että millätavoin ne housut olivat väärät, oliko oikea mies väärissä housuissa vaiko päinvastoin, jotta itsekukin voisi muodostaa kantansa. Nyt joutuu vain arvuuttelemaan tapahtunutta, että lähtikö kenties isännän housut väärän miehen matkaan, kiireessä kun voi hypätä vääriin housuihin tai josko onkin syvällisempi merkitys osoittaen jonkinsortin perustavaa laatua olevaa ristiriitaa niiden housujen ja pitäjän välillä.

      • Epätietoinen oli aloittajakin mitä tässä nyt oikein haetaan. Koska on olemassa suorat housut ja otsikon tulee olla naseva, niin eikö se voisi olla sitten väärät, vaikka ei niitä vääriä housuja olekaan, ainakaan tietääkseni. Ja ihan omissa housuissani kävelen, aina.


      • New-age

        Minusta prässihousut ovat ok., kunhan eivät ole mitkään lepattavat purjeet. Niissä vaikutelma on huoliteltu. Mutta tietenkin vaikuttaa myös, mitä niiden kanssa.pitää Blazeri, vyötäröpusakka vai tumma 3/4 takki. Ne vyötäröpusakat eivät kaikille sovi.
        Sama tilannehan naisilla on työelämän jälkeen: prässäreitä kaapissa vino pino. Yritän pitää ne pois talvisaikaan. Siniset farmarit ovat sellaiset rospuuttokelin housut. Mutta mustat farkut on hyvät, koska ne käy joihinkin tilaisuuksiinkin ja yläpuoliskoon voi laittaa jotain juhlavampaa.
        Pidän miesten päällä myös samettihousuista, niistä paksuvakoisista.
        Ranskalaisilla näkyy olevan niitä, kun pelaavat puistoissa petanquetaan.


      • muttamu
        mennäporvooseen kirjoitti:

        Epätietoinen oli aloittajakin mitä tässä nyt oikein haetaan. Koska on olemassa suorat housut ja otsikon tulee olla naseva, niin eikö se voisi olla sitten väärät, vaikka ei niitä vääriä housuja olekaan, ainakaan tietääkseni. Ja ihan omissa housuissani kävelen, aina.

        Nooh, riippuu asianhaaroista, mutta jotain kai niissä housuissa täytyy olla, jos tänne tuodaan esiteltäväksi.


      • New-age kirjoitti:

        Minusta prässihousut ovat ok., kunhan eivät ole mitkään lepattavat purjeet. Niissä vaikutelma on huoliteltu. Mutta tietenkin vaikuttaa myös, mitä niiden kanssa.pitää Blazeri, vyötäröpusakka vai tumma 3/4 takki. Ne vyötäröpusakat eivät kaikille sovi.
        Sama tilannehan naisilla on työelämän jälkeen: prässäreitä kaapissa vino pino. Yritän pitää ne pois talvisaikaan. Siniset farmarit ovat sellaiset rospuuttokelin housut. Mutta mustat farkut on hyvät, koska ne käy joihinkin tilaisuuksiinkin ja yläpuoliskoon voi laittaa jotain juhlavampaa.
        Pidän miesten päällä myös samettihousuista, niistä paksuvakoisista.
        Ranskalaisilla näkyy olevan niitä, kun pelaavat puistoissa petanquetaan.

        Paksuvakoiset samettihousut ovat kyllä tyylikkäät vanhemmilla herramiehillä. Niistä tavallisista samettihousuista jäi vähän huonot muistot 70-luvulla, kun oli muotia pitää mahdollisimman tiukkoja housuja ja kun joka viikko pestiin niin...niin eiväthän ne kestäneet.

        Vyötäröpusakasta tulee , jotenkin mieleen keski-ikäinen mies. Itse pidän mieluummin pidempää, vähän sellaista maiharityyppistä takkia, tiedä sitten sopiiko suorien housujen kanssa. Talvitakki on myös pidempi ja sen kanssa kunnon housut olisi ihan OK, mutta sen aika ei ole ihan vielä. Tässähän riittää enemmänkin pohdintaa?


      • muttamu kirjoitti:

        Nooh, riippuu asianhaaroista, mutta jotain kai niissä housuissa täytyy olla, jos tänne tuodaan esiteltäväksi.

        muttamu
        Mitä mieltä olet Leei and the Leavingsin kappaleen sanoista: Minä lähden Pohjois-Karjalaan, vaihdan farkut verkkahousuun. Eikös siinä ole kirjoitusvirhe monikon suhteen?


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        muttamu
        Mitä mieltä olet Leei and the Leavingsin kappaleen sanoista: Minä lähden Pohjois-Karjalaan, vaihdan farkut verkkahousuun. Eikös siinä ole kirjoitusvirhe monikon suhteen?

        Kirjoitan uudellee, kun tuli niin paljon kirjoitusvirheitä. Mitä mieltä olet Leevi and the Leavindsin kappaleen sanoista: Minä lähden Pohjoi-Karjalaan, vaihdan farkut verkkarihousuun. Eikö siinä ole kirjoitusvirhe monikon suhteen?


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Epätietoinen oli aloittajakin mitä tässä nyt oikein haetaan. Koska on olemassa suorat housut ja otsikon tulee olla naseva, niin eikö se voisi olla sitten väärät, vaikka ei niitä vääriä housuja olekaan, ainakaan tietääkseni. Ja ihan omissa housuissani kävelen, aina.

        "mennäporvooseen"

        Noniin.
        Muutenkin surkean "kakara-huumorisi" pilasit sitten selittelemällä.
        Noh...
        Epä-varman ihmisen ei pitäisi koskaan yrittää omaa huumoria.
        Pitää etsiä kokeneiden vanhenpien arkistoista parenpaa.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "mennäporvooseen"

        Noniin.
        Muutenkin surkean "kakara-huumorisi" pilasit sitten selittelemällä.
        Noh...
        Epä-varman ihmisen ei pitäisi koskaan yrittää omaa huumoria.
        Pitää etsiä kokeneiden vanhenpien arkistoista parenpaa.

        H.

        Etenkin 60 -pastalla.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "mennäporvooseen"

        Noniin.
        Muutenkin surkean "kakara-huumorisi" pilasit sitten selittelemällä.
        Noh...
        Epä-varman ihmisen ei pitäisi koskaan yrittää omaa huumoria.
        Pitää etsiä kokeneiden vanhenpien arkistoista parenpaa.

        H.

        Kutsutko itseäsi huumorintajuiseksi?


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Kutsutko itseäsi huumorintajuiseksi?

        "mennäporvooseen"

        Kyllä.
        Etenkin 60 -palstalla.
        Nuoremmat eivät oikein ymmärrä...

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "mennäporvooseen"

        Kyllä.
        Etenkin 60 -palstalla.
        Nuoremmat eivät oikein ymmärrä...

        H.

        Salli minun nauraa.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Salli minun nauraa.

        Hän on hyvä.

        H.


      • muttamu
        mennäporvooseen kirjoitti:

        muttamu
        Mitä mieltä olet Leei and the Leavingsin kappaleen sanoista: Minä lähden Pohjois-Karjalaan, vaihdan farkut verkkahousuun. Eikös siinä ole kirjoitusvirhe monikon suhteen?

        G. Sundqvist oli juuri hiljattain tapetilla, en lähde arvioimaan taiteilijan näkemystä singulaariin siirtymisestä. Aikansa kutakin.


      • muttamu kirjoitti:

        G. Sundqvist oli juuri hiljattain tapetilla, en lähde arvioimaan taiteilijan näkemystä singulaariin siirtymisestä. Aikansa kutakin.

        Hieno kappale ja hienot sanat. Ehdottomasti.

        Kaikkeen vanha ihminen sitten kiinnittääkin huomionsa, omaa kummallisuuttani.


      • muttamu
        mennäporvooseen kirjoitti:

        Hieno kappale ja hienot sanat. Ehdottomasti.

        Kaikkeen vanha ihminen sitten kiinnittääkin huomionsa, omaa kummallisuuttani.

        Miten tässä päädyttiin Gösta Sundqvistin pöksyihin.


      • muttamu kirjoitti:

        Miten tässä päädyttiin Gösta Sundqvistin pöksyihin.

        Onhan Göstä kirjoittanut myös Vakosamettihousuisesta miehestä.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        Onhan Göstä kirjoittanut myös Vakosamettihousuisesta miehestä.

        Korjaan...Gösta.


      • Anonyymi
        mennäporvooseen kirjoitti:

        Epätietoinen oli aloittajakin mitä tässä nyt oikein haetaan. Koska on olemassa suorat housut ja otsikon tulee olla naseva, niin eikö se voisi olla sitten väärät, vaikka ei niitä vääriä housuja olekaan, ainakaan tietääkseni. Ja ihan omissa housuissani kävelen, aina.

        Miks dannu käyttää pelkästään poolopuseroita?

        Luuleeks se ettei kalkkunakaula siten näy!


    • hmpff

      Koska kangashousuista on tehty arkihousut, chinot, niin ehdottomasti prässihousut juhlaan. Tällä hetkellä todella kapeat lahkeet näyttää olevan muodissa. Tyylikästä minusta.

      Mutta, ei naisetkaan kulje arkena illallismekossa, joten pysyköön vekkihousutkin mun puolesta juhlia varten.

      • Niitä juhlia on vaan ikävä kyllä niin harvassa, joten ajattelin ruveta kuluttamaan varastoa pois sieltä vanhemmasta päästä. Ihan hyvää tavaraa, ei vaan viitsisi heittää pois.


      • Taikuritässä

        Minusta on hyvä asenne. Kielikurssin opettajalla, miehellä, on aina puku.
        Ihailen hänen stailiaan.
        Onhan ihan ekologista kuluttaa ensin ja hankkia uutta tilalle.
        Joten älä heitäkään pois.


    • Verraton.ratkaisu

      Tämä on oma henkilökohtainen näkemykseni mutta miehillä sais olla nykyään enemmän "juhlapukeutumiseen" viittaavia vaatteita ihan arkikäytössä. En tarkoita että joka päivä on kravatti ja peruspuku päällä vaan aina voi soveltaa! Ilmeisesti nykyään kivat vaatteet on vaan farkut ja printtipaita. Farkut ja huppari. Shortsit ja printtipaita. Tennarit ja farkut.

      Esim. puvun housut ja tyylikäs kauluspaita hihat käärittynä yhdistettynä liiviin tai koruasusteisiin on ihan mahtavuutta. Kauluspaidan kanssa ei tarvitse olla kravattia. Se että on ne puvun housut ei tarkota että ollaan häihin tai juhliin menossa. Hyvin istuvat mustat housut on tyylikkäät.

      • Naisnäkökanta

        Suomalaiset miehet on niin törkypossuja että vain kakka puuttuu valumasta housun lahkeesta. Siniset farkut on niin likaiset,
        kuluneet ja pehmeäksi hiutuneet. Sitten päällä joku kammottava t-paita jossa
        printti "en ole gynekologi mutta voin kyllä vilkaista". Onko enää mauttomuudella
        rajaa. Naisen kyllä odotetaan olevan kaunis ja hyvin pukeutunut, mutta itse tullaan
        vaikkapa sokkotreffeille tuulitakissa ja likaisin hiuksin. Ei ihme että miehet eivät
        löydä naista. Ei vaatteiden tarvitse edes olla merkkivaatteita, jos rahapussi ei kestä.
        Ihan fiksuja vaatteita löytyy alesta ja sesonkien poistoista.


      • Muotiteitoisena

        Itse en pidä mustasta väristä, enkä käytä prässihousuja, mutta en kuitenkaan kulje myöskään farkuissa muulloin kun puutarhahommissa.
        Mustissa housuissa kulkee vain Suomen vähemmistön edustajat ja tummia kun ovat niin ehkä sopivatkin paremmin. Itselleni sopii paremmin vaalean ruskea tai tumman sininen, ehkäpä myös harmaa.


      • Verraton.ratkaisu.
        Kiitos hyvästä ja kannustavasta palautteesta.


      • Anonyymi
        Naisnäkökanta kirjoitti:

        Suomalaiset miehet on niin törkypossuja että vain kakka puuttuu valumasta housun lahkeesta. Siniset farkut on niin likaiset,
        kuluneet ja pehmeäksi hiutuneet. Sitten päällä joku kammottava t-paita jossa
        printti "en ole gynekologi mutta voin kyllä vilkaista". Onko enää mauttomuudella
        rajaa. Naisen kyllä odotetaan olevan kaunis ja hyvin pukeutunut, mutta itse tullaan
        vaikkapa sokkotreffeille tuulitakissa ja likaisin hiuksin. Ei ihme että miehet eivät
        löydä naista. Ei vaatteiden tarvitse edes olla merkkivaatteita, jos rahapussi ei kestä.
        Ihan fiksuja vaatteita löytyy alesta ja sesonkien poistoista.

        No ei ne sivistyneet naiset mitenkään ihastu näihin joilla on tuollaisia tekstejä paidoissaan, sehän jo kertoo ettei sellainen mies mitään naisena olemisesta ymmärrä .


    • lacucaracha

      Aika kalsaa olisi varmaan ilman minkäänlaisia housuja, jopa kuumaverisen miehenkin olo. Kyllä mieluummin katselen suoria housuja kuin ryppyisiä. Jos suorilla housuilla tarkoitat niitä prässien kanssa olevia pöksyjä, niin katselen niitä mieluummin kuin ilman housuja vaeltavaa yksilöä. Muuten on samantekevää. Housujen sisälläolija saa ihan vapaasti valita, minkä sisälle menee esiintymään tilanteen mukaan.

      • Niinhän se menää, ihan vapaasti saa itse kukin valita miten pukeutuu. Mutta silti olen useammin kuin kerran kysynyt mielipidettä muilta. Ehkä se on osa sitä suomalaisuutta, että ajattelee mitäköhän muut ajattelevat sinusta?


    • asiallisesti.puhdas

      Tärkeintä on yleisilme ja siisteys,melkein missä vaan vaatteissa siistimies on siistimies! Samoin nainen.
      Siistit hiukset ja puhtaus puhtaat vaatteet, on sitä parasta pukeutumista.
      Juhliin tietysti asiallinen vaatetus,juhlistetaanhan pukeutumisella juhlien sankariakin!

      • Puhtaat, ehjät ja sopivan kokoiset vaatteet ovat miellyttäviä katsella myös toisten miesten.


    • Viikon-lopulla noudin postista laatikon.
      Laatikossa oli Sievin jalkineen malli "Eemeli"
      Mustat.
      Uudet kesieni kengät.
      Rääpikää niistä.

      H.

    • Suomalainen.NAINEN

      Olen samaa mieltä aloittajan kanssa.Miehet ovat jääneet hieman jälkeen tässä pukeutumis-asiassa.Häpeän Suomalaisia miehiä sen vuoksi.Lenkkarit jalassa ja verkkarit päällä kuljetaan kaikkialla.Eräs mies tuli treffeillekin tuossa asussa!!???? Järkyttävää.Sivistymätöntä.Eikö miehelle tuli edes mieleen pukeutua asiallisesti treffeille tultaessa,mentäessä?? Miten nainen kehtaa kulkea kaupungilla verkkari-miehen kanssa joka laahustaa lenkkarit jalassa kaiken lisäksi.Jouduin sanomaan eräälle miehelle että eikö sinulla ole muita vaatteita,ei nainen voi kertakaikkiaan kulkea lenkkarihyypiön seurassa julkisesti enkä mikään salarakas halua olla.Miten mennä esim.ravintolaan syömään,lounas-aikaan ym.Häpeä estää.Eikö miehet osaa hävetä????? Ihmettelen suuresti.Mutta onneksi minun ei ole pakko kulkea kenenkään verkkarihousuisen seurassa,se suhde tosin jäi lyhyeen kuin kananlento.Olen tottunut siihen että mies on mies eikä mikään 10 vuotias pikkupoika verkkareissaan.Jonka äiti on pukenut koulun liikuntatunnille.Huh tätä Suomen maata.Olin lähes 30 v.insinöörin puolisona,ja aina hän näytti komealta.Aina juhliin puku päälle.Ja aina kun kuljimme yhdessä milloin mihinkin,hän oli todella hyvin puettu.Mutta enpä uskonut että päinvastaisia iljetyksiä eteeni tuodaan.Mutta toivossa on hyvä elää!

      • Veitsanatsuustani

        Niinpä, sama "kaipuu" on minullakin. Suomalainen mies pukeutuu erittäin huonosti - myös Helsingin kaltaisessa isossa kaupungissa maaseudusta puhumattakaan.

        Ei todellakaan tarvitse liikkua puku päällä ja kraka kaulassa pävittäin, vaan jo siistit suorat housut ja/tai siistien farkkujen kanssa kauluspaita - upeita kesäisiä kuoseja on vaikka kuinka paljon - olisivat poikaa! Printti t-paidat ovat todella kammottavia.. Ja siihen pariksi kulahtaneet/risat farkut, huh!

        Ei ole ihme, että parit eivät kohtaa.. Fiksut ja itsestään huolta pitävät ja siististi pukeutuvat naiset eivät kerta kaikkiaan halua kulkea resupekan kanssa.


      • Veitsanatsuustani kirjoitti:

        Niinpä, sama "kaipuu" on minullakin. Suomalainen mies pukeutuu erittäin huonosti - myös Helsingin kaltaisessa isossa kaupungissa maaseudusta puhumattakaan.

        Ei todellakaan tarvitse liikkua puku päällä ja kraka kaulassa pävittäin, vaan jo siistit suorat housut ja/tai siistien farkkujen kanssa kauluspaita - upeita kesäisiä kuoseja on vaikka kuinka paljon - olisivat poikaa! Printti t-paidat ovat todella kammottavia.. Ja siihen pariksi kulahtaneet/risat farkut, huh!

        Ei ole ihme, että parit eivät kohtaa.. Fiksut ja itsestään huolta pitävät ja siististi pukeutuvat naiset eivät kerta kaikkiaan halua kulkea resupekan kanssa.

        Viikon-lopulla noudin postista laatikon.
        Laatikossa oli Sievin jalkineen malli "Eemeli"
        Mustat.
        Uudet kesieni kengät.
        Rääpikää niistä.

        H.


      • tuohtunuttyyne
        hunksz kirjoitti:

        Viikon-lopulla noudin postista laatikon.
        Laatikossa oli Sievin jalkineen malli "Eemeli"
        Mustat.
        Uudet kesieni kengät.
        Rääpikää niistä.

        H.

        Onko herran vaikea pysyä aiheessa ja keskustella asiallisesti? Sinun kenkäsi eivät kiinnosta palstalaisia.


      • tuohtunuttyyne kirjoitti:

        Onko herran vaikea pysyä aiheessa ja keskustella asiallisesti? Sinun kenkäsi eivät kiinnosta palstalaisia.

        "tuohtunuttyyne"

        Kommenttini sopii mielestäni hyvin vaatetus-jankutukseen ulko-näöstä.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "tuohtunuttyyne"

        Kommenttini sopii mielestäni hyvin vaatetus-jankutukseen ulko-näöstä.

        H.

        Minun keskusteluissa ei jankuteta lukuunottamatta eräitä.


      • SuomalainenNAINEN
        Kieltämättä suomalaisten miesten pukeutuminen ei ole minkään mittapuun mukaan tyylikästä.


      • tuohtunut.tyyne
        hunksz kirjoitti:

        "tuohtunuttyyne"

        Kommenttini sopii mielestäni hyvin vaatetus-jankutukseen ulko-näöstä.

        H.

        Pata kattilaa soimaa. Kuvittelet, että muut muka viitsivät kiinnittää sinun olemukseesi huomiota, koska itse naureskelet heille. Haloo, tok tok, onko ketään kotona


      • tuohtunut.tyyne kirjoitti:

        Pata kattilaa soimaa. Kuvittelet, että muut muka viitsivät kiinnittää sinun olemukseesi huomiota, koska itse naureskelet heille. Haloo, tok tok, onko ketään kotona

        "tuohtunuttyyne"

        Höpö, höpö...
        Hyvin tiedät että minulle ei ole mitään merkitystä sillä.
        Katselehan nyt vaan kenkiäni netistä.

        H.


      • kasaria
        hunksz kirjoitti:

        "tuohtunuttyyne"

        Höpö, höpö...
        Hyvin tiedät että minulle ei ole mitään merkitystä sillä.
        Katselehan nyt vaan kenkiäni netistä.

        H.

        Täytyy todeta aikani farkkuja vapaalla pitäneenä että viime kesänä ostamani vaaleat pellava housut ovat saaneet mieleni taas kääntymään puuvilla/pellava kankaisten kesävaatteiden perään.Ovat kevyet ja ilmavat.Loaferit jalkaan ja menoksi ei mitään Eemeleitä hunkki!


    • muka.vuutta

      "Kansakunta kaipaa teryleeniä".

      Tunnustan, minulla on, naisihmisenä, sammarit odottamassa kaapissa syksyn kylmyyttä. On paksu harmaa villapaita. Heh, puuttuu vain baskeri, niin kävisin voisin istuksia ranskalaisittain puistonpenkillä "herrana". Se on sitä maskuliinista mukavuutta, ei haittaa. Naisellinen minäni on sitten aivan jotain muuta, mutta nyt oli puhe herrainhousuista, joten miksikäs et prässäreitä jalkaasi laittaisi.

      • Olen jo kaivanut teryleenit esiin, hyvältä näyttävät ja tuntuvat.

        Naisten on mielestäni helpompi pukeutua, heille sopivat melkein mitkä tahansa vaatteet lukuunottamatta muutamaa.


    • Kyllä syntymäpäiville ja isompiin juhlatilaisuuksiin suorat housut on oikea valinta. Onhan hyvä pukeutuminen kohteliasta juhlien järjestäjää kohtaan.
      Vähälle suorien housujenkäyttö on jäänyt, varmaan muoti ehtii vaihtua monta kertaa, ennen kuin poistoon menee.
      Tämä nyt on itsestäänselvyys.
      Farkut on kylillä käydessä, ei erotu joukosta.
      Niin alas en ole vielä sortunut, että olisin verkkareita alkanut pitää.

      • En käytä minäkään verkkareita muuten kuin urheillessa, en myöskään perusfarkkuja enää. Enemmän kangashousuja ja mustia farkkuja, mitä lie materiaalia sitten ovatkaan.

        Ihan vakavasti harkitsen jopa henkselienkin käyttöä, tullut hieman vatsaa eikä oikein tahdo housut pysyä ylhäällä vyön kanssa.


      • mennäporvooseen kirjoitti:

        En käytä minäkään verkkareita muuten kuin urheillessa, en myöskään perusfarkkuja enää. Enemmän kangashousuja ja mustia farkkuja, mitä lie materiaalia sitten ovatkaan.

        Ihan vakavasti harkitsen jopa henkselienkin käyttöä, tullut hieman vatsaa eikä oikein tahdo housut pysyä ylhäällä vyön kanssa.

        Voi hyvänen aika, ja henkselit.Tonen minun kauhistus verkkareiden jälkeen.
        Eikö sille vatsalle voisi jotain tehdä, ettei niitä henkseleitä :).
        minulla on kuiten paino pysynyt, ettei armeijan jälkeen ole noussut


      • k-kotton kirjoitti:

        Voi hyvänen aika, ja henkselit.Tonen minun kauhistus verkkareiden jälkeen.
        Eikö sille vatsalle voisi jotain tehdä, ettei niitä henkseleitä :).
        minulla on kuiten paino pysynyt, ettei armeijan jälkeen ole noussut

        Elintaso, hyvä elintaso sen tekee. Katsoin snooker otteluita televisosta ja siellä oli yhdellä keski-ikäisellä miehellä henkselit. Ei paha.
        Samoin näin ihan livenä eräällä johtajalla sellaiset vanhanajn paksummat henkselit. Jotenkin näyttivät erittäin hyvältä ja ennenkaikkea erilaiselta. Ennen vanhaan kaikilla vanhoilla äijillä oli henkselit, oli sitten laiha tai lihava.


      • Taikuritässä

        Katselin viime kesänä henkseleitä. Olen sen verran laihtunut, että hame pyörii, ei nyt ihan putoa ja harkitsin ruutulippikuosisia henkseleitä.
        Paukuttelisin


    • m.i.a.u

      Miehet ovat kaavamaisia. Asiat tuppaavat olemaan joko-tai, on tai off..

      Tottakai puvun housuja voi käyttää muutenkin kuin puvun takin kanssa. Samoin puvun takkia voisi rennommin käyttää irtotakkina. Koko puku ja kraka juhliin.

      Miehet vois käyttää enemmän ASUSTEITA, koska se perussetti on aina melko samaa. Hattuja, koruja, huiveja, vöitä, kaikenlaisia yksityiskohtia.

      Näin eilen kaupungilla tyypin, jolla oli mustat housut, valkoinen tyköistuva lyhythihainen paita (eli tosi perussettiä) ,mutta jalassa punaiset tennarit, kaulassa punainen mirri ja päässä punainen lätsä. Tosi tyylikäs kokonaisuus, vähän huumoria muttei yliampuvaa!

      • En minä tennareita käytä missään tilanteessa, mutta on minulla punaiset kävelykengät ja mielestäni ne ovat tyylikkäät. Hattujen ja huivien pitäjiä pidetään...hmnn no jotenkin liian kummallisina.

        Samoin hiuksiin ja partaan, jos sellainen on kannattaa kiinnittää huomiota.


    • tasa-arvoa

      Kerrankin joku keskustelu, jossa arvostellaan miesten pukeutumista. Voitaisiinko myöskin miesten vartaloita arvostella vähän enemmän mediassa? Ja kovin harva mies käy säännöllisesti parturissa, siistii partansa vähintään joka toinen päivä. Myös miehellä voi olla huono kelmeän värinen iho, finnejä, punotusta tai muuta peitettävää. Kyllä kevyt meikki komistaisi miehen kuin miehen.

      • eerikjulma

        Ei tule kevyttä meikkiä, en todellakaan jaksa alkaa läträämään ihan turhaan purkkien kanssa aamulla. Jos sinua häiritsee, niin voi voi, ei kiinnosta minua mitenkään. Tasan tippaakaan.


      • En usko meikkien parantavaan voimaan miehillä. Itsellä ei ole ongelmaa hiusten tai parran kanssa, taatusti aina siistejä, kun ei ole kumpaakaan.


      • Taikuritässä

        Anteeksi nyt vain. Miehen meikkaaminen. Naisena sanon, et ei.
        Mutta ihoa voi hoitaa vaikka apteekkituottein, jos on iho-ongelmia.
        Ei ole paha sekään, jos käy kosmetologilla joskus puhdistuttamassa ihonsa, ottamassa kasvohoidon. Tosi rentouttavaa.


    • Taavu

      Oiskohan viitta tyylikäs asuste miehelle? Mä olen miettiny monesti, että miksei kukaan enää käytä viittoja :-) Ah siinäpä uusvanha muotivillitys, kuolleiden rottapäähineiden sijaan.

      • Taikuritässä

        Mietippä tätä meidän suvea ja syksyä viitta päällä ja käteen sateenvarjo ja kauppakassi. Huonosti siinä kävisi. Mutta jossain vaiheessa englantilaisissa miesten päällystakeissa oli sellainen lisäpäällinen yläosassa, keeppi?
        mikä vois tulla uudestaan muotiin.


    • New-me

      Itse pyrin minimoimaan vaatteisiin käytetyn rahan ja vaateostoksiin käytetyn ajan (käyn vaateostoksilla ehkä 1-2 kertaa vuodessa kun on aivan pakko) ja käytän kaikki vaatteet kunnes ne hajoavat. Jos jokin vaate ei kelpaa muualle, käytän sitä sitten likaisiin töihin. Pukujen housut kestää yleensä käytössä aivan liian vähän ja niitä pitää olla jatkuvasti vaihtelemassa. Kenkiäkin minulla on vain 4 paria ja pari niistä on yli 10 vuotta vanhoja ja aivan toimivia. Koruja en käytä, enkä tule ikinä käyttämään, eihän minulla ole edes ollut rannekelloa vuosiin.

    • Koude

      Mä oon yli 40 vuotta käyttänyt leviksen 501 farkkuja ja 50 luvun nahkarotsia.En näe mitään syytä vaihtaa tyyliä(sitä ei ole valinnut äiti eikä tyttöystävä/vaimo)Pitkinhampain laitan häihin tai hautajaisiin jotain muuta.Koruja en mistään hinnasta pitäisi saaati jotain hattua.Jalkaan kelpaa buutsit,spittarit ehkä tilapäisesti lenkkarit.
      Joskus kolmekymppisenä sain vaimon vaikutuksesta jonkun aikuis kohtauksen ja yritin pitää jotain muuta.Ei tullut mitään, aivan urpo olo.

      • Onko.kyseessä

        Hunksz?


      • Ei.oo
        Onko.kyseessä kirjoitti:

        Hunksz?

        Hunkki käyttää Eemeli kenkiä


    • Mikä_milloinkin

      Kuka muu kuin pörssimeklari tai mustalainen enää käyttää suoria housuja ? Hautajaisissa vissiin käytetään, mutta onneksi ei ole ollut tarvetta niissä juurikaan käydä. Eikä muissakaan kirkollisissa tilaisuuksissa.

      Kirkkoherralla on vissiin suorat housut. Ehkä sekin voisi siirtyä farkkuihin samalla kun tehtävänimike neutralisoidaan.

      • naisentyyliä

        Miksi joka toinen suomalainen nainen pukeutuu legginseihin, virtyneeseen trikootunikaan ja balleriina tossuihin. Mitä lihavampi niin sitä varmemmin legginsasu on päällä. Suomalaiset naiset eivät ansaitse siististi pukeutuvia miehiä; kun antaa niin saa! Poikkeuksen tästä uudesta suomi-naisen kansallispuvusta muodostavat suomenruotsalaiset naiset. Heissä on tyyliä.


      • Kukkamekkokesällä
        naisentyyliä kirjoitti:

        Miksi joka toinen suomalainen nainen pukeutuu legginseihin, virtyneeseen trikootunikaan ja balleriina tossuihin. Mitä lihavampi niin sitä varmemmin legginsasu on päällä. Suomalaiset naiset eivät ansaitse siististi pukeutuvia miehiä; kun antaa niin saa! Poikkeuksen tästä uudesta suomi-naisen kansallispuvusta muodostavat suomenruotsalaiset naiset. Heissä on tyyliä.

        Kyllä,naisillakin olisi vähän petraamisen paikkaa tuon pukeutumisen suhteen..
        Ikävän näköisiä tapauksia näkee turhan usein, kun päälle vedetään liian pieniä/tiukkoja vaatteita, niin että paljaat mahaläskit pursuaa..
        Jonkinlainen tyylitaso pitäisi yrittää pitää.


    • Vieläkö tuo mies täällä pyörii kalsareissaan, vai joko on raati päättänyt mitkä housut hän saa vetää jalkaansa?

      • Allofyou

        Miten voit ottaa kantaa kenenkään aloituksiin, kun et tee itse ensimmäistäkään?
        Etkö lue palautetta jota palstalaiset antavat sinulle, olet hunkin jälkeen hulluin!


      • Allofyou kirjoitti:

        Miten voit ottaa kantaa kenenkään aloituksiin, kun et tee itse ensimmäistäkään?
        Etkö lue palautetta jota palstalaiset antavat sinulle, olet hunkin jälkeen hulluin!

        Kuinka voi ottaa kantaa toisen ajotaitoon, jos ei itse ole ajamassa?

        Enhän minä aloitukseen ottanut kantaa, vaan tähän ketjun pituuteen, kun ei 60 miehelle taida meinata löytyä housuja jalkaan.
        Jokohan hänen oma vaimonsa on kyllästynyt siihen, kun aikuinen mies kyselee niinkuin pikku kakara: Mitä mä laitan päälle? Mitkä housut mä saan laittaa?

        Kuka on hunk?
        Sellaista mainitsemaasi palautettahan olet antanut vain sinä ujosti eri nikkien takaa.


      • Tellukka kirjoitti:

        Kuinka voi ottaa kantaa toisen ajotaitoon, jos ei itse ole ajamassa?

        Enhän minä aloitukseen ottanut kantaa, vaan tähän ketjun pituuteen, kun ei 60 miehelle taida meinata löytyä housuja jalkaan.
        Jokohan hänen oma vaimonsa on kyllästynyt siihen, kun aikuinen mies kyselee niinkuin pikku kakara: Mitä mä laitan päälle? Mitkä housut mä saan laittaa?

        Kuka on hunk?
        Sellaista mainitsemaasi palautettahan olet antanut vain sinä ujosti eri nikkien takaa.

        Sinulla kyllä leikkaa, ei noi sinua vihaavat puskat sinulle mitään mahda, vaikka yritystä riittää;)

        Itse en kysele, mutta joudun pukeutumaan niinkuin pikkukakara. Kurahousut jalkaan kun koiran kanssa metsälenkille. On tää syksy ankeaa aikaa.


      • Elämäsi-on-kyttääjäskks

        Siivoojasiivoojasiivooja akka
        Siivoojasiivoojasiivooja akka
        Siivoojasiivoojasiivooja akka
        Siivoojasiivoojasiivooja akka


      • kakstammea
        Tellukka kirjoitti:

        Kuinka voi ottaa kantaa toisen ajotaitoon, jos ei itse ole ajamassa?

        Enhän minä aloitukseen ottanut kantaa, vaan tähän ketjun pituuteen, kun ei 60 miehelle taida meinata löytyä housuja jalkaan.
        Jokohan hänen oma vaimonsa on kyllästynyt siihen, kun aikuinen mies kyselee niinkuin pikku kakara: Mitä mä laitan päälle? Mitkä housut mä saan laittaa?

        Kuka on hunk?
        Sellaista mainitsemaasi palautettahan olet antanut vain sinä ujosti eri nikkien takaa.

        Tellukka, oletko ihastunut mennäporvooseen vai miksi roikut hänen perässään kuin takiainen ?


      • kakstammea kirjoitti:

        Tellukka, oletko ihastunut mennäporvooseen vai miksi roikut hänen perässään kuin takiainen ?

        Onko sellainen roikuminen ihastuksen merkki?
        Ja sinä, joka roikut minun perässäni (ihan turhaan), enkä minä ole tajunnut tuota.


    • Joskus niitä vaan on käytettävä, toivottavasti eivät silloin ole koin syömät.

    • Anonyymi

      Onhan ne sentään paremman näköiset päällä kuin nykyään lähes jokaisen päällä nähdyt huonosti istuvat pillifarkut yms housut joissa varsinkin miehillä malli on hiukan outo. Näkyi rantautuneen mamujen mukana tänne sisämaahankin, tiukat lahkeet ja löysä roikkuva persus...........tosin joillakin nuorilla näkee sitten vastaavasti ylileveitä joissa haarat roikkuu polvissa ja melkein persvako näkyy kun just ja just pysyy päällä.

      Sama pillilahje näkyy olevan vallalla myös naisten housuissa, ellei sitten ihan jumppakuteissa kulje.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3498
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      188
      1587
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1297
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1172
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      835
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      804
    8. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      50
      793
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      789
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe