Syksyn perinteinen matka on jo ovella.Sateisiin kyllästyneenä on mukava viettää kesäpäiviä tutussa ympäristössä.
inglesiin..
14
289
Vastaukset
- PalstaEntiselleen
Kerrankin kiva uutinen täällä!
- inglesiin
hyvää matkaa ja lomaa, kerrothan kuulumiset paikanpäältä.
- lovisa-muori
Samoin täältä hyvää matkaa ja hienoja ilmoja. Jouluksi on ajatus päästä Inglesiin pariksi viikoksi.
- matkustaja1017
Älkää vain ottako pelkkiä lentoja, että ette jää taivasalle. http://www.kanariatv.fi/ala-mene-halpaan/
- komero
voi kun pääsiskin lähtemään , niin oli suunniteltu , mutta nyt iski monta sairautta yhtä aikaa . tullaan kyllä perässä , kunhan näistä selvitään . hyvää lomaa ja kauniita ilmoja
- odottavanaikaonpitkä
Kolmisen kuukautta vielä odotettavaa. Hyvää matkaa ja aurinkoisia kelejä!
- Dondon1
Tulossa ollaan 8.11, mutta nyt vain 10 pv
En käytä nettiä ulkomailla. Puhelintakin ,niukasti.Kerron ,kun olen taas kotona.
Kiitokset kaikille !!
- Cordero
Muistahan käydä lammasta syömässä Las Cumbresissa. Minä sitten keväällä käyn herkuttelemassa.
Voi olla ,että jää väliin.Hotelli syöttää sen verran mukavasti ,että ravintolareissut harvenee.
- karhumiestulossa
donluis käytkö dyyneillä sekstaamassa miestenkanssa ?
- donnluis
Ei uskalla nyt kun puoliso on mukana!
- eikaikkeatarvitsekertoa
Mitä se teille kuuluu mitä donluid tekee dyyneillä. Voisitte vähän ajatella luisilla voi olla vaimo joka lukee näitä juttuja ja ei välttämättä tiedä miehensä bi seksuaallisuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742942
- 652793
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 231553
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259