Syksyn perinteinen matka on jo ovella.Sateisiin kyllästyneenä on mukava viettää kesäpäiviä tutussa ympäristössä.
inglesiin..
14
299
Vastaukset
- PalstaEntiselleen
Kerrankin kiva uutinen täällä!
- inglesiin
hyvää matkaa ja lomaa, kerrothan kuulumiset paikanpäältä.
- lovisa-muori
Samoin täältä hyvää matkaa ja hienoja ilmoja. Jouluksi on ajatus päästä Inglesiin pariksi viikoksi.
- matkustaja1017
Älkää vain ottako pelkkiä lentoja, että ette jää taivasalle. http://www.kanariatv.fi/ala-mene-halpaan/
- komero
voi kun pääsiskin lähtemään , niin oli suunniteltu , mutta nyt iski monta sairautta yhtä aikaa . tullaan kyllä perässä , kunhan näistä selvitään . hyvää lomaa ja kauniita ilmoja
- odottavanaikaonpitkä
Kolmisen kuukautta vielä odotettavaa. Hyvää matkaa ja aurinkoisia kelejä!
- Dondon1
Tulossa ollaan 8.11, mutta nyt vain 10 pv
En käytä nettiä ulkomailla. Puhelintakin ,niukasti.Kerron ,kun olen taas kotona.
Kiitokset kaikille !!
- Cordero
Muistahan käydä lammasta syömässä Las Cumbresissa. Minä sitten keväällä käyn herkuttelemassa.
Voi olla ,että jää väliin.Hotelli syöttää sen verran mukavasti ,että ravintolareissut harvenee.
- karhumiestulossa
donluis käytkö dyyneillä sekstaamassa miestenkanssa ?
- donnluis
Ei uskalla nyt kun puoliso on mukana!
- eikaikkeatarvitsekertoa
Mitä se teille kuuluu mitä donluid tekee dyyneillä. Voisitte vähän ajatella luisilla voi olla vaimo joka lukee näitä juttuja ja ei välttämättä tiedä miehensä bi seksuaallisuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853557
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)803236Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683062On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702720Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442222- 651802
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,261761- 351735
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181699- 601658