Palstan ymmärtämisen mahdottomuus.

Säännöllisenä muistutuksena palstan lukijoille: täällä riekkuu joku asiaton kirjoittelija häiritsemässä meidän muiden keskustelua palstan aiheesta Vaihtoehtoiset(täydentävät) hoidot. Kyseinen kirjoittaja, joka en ole minä, tekeytyy muiksi palstalaisiksi ja solvaa nimeltä mainiten toista henkilöä, joka ehkä kirjoittaa tänne itse tai sitten tämä solvaaja on olevinaan välillä tuo solvattu henkilö. Palstalla riekkujan postausten vähentämiseksi kannattaa käyttää rekisteröityä nimimerkkiä, ja jättää riekkujan kommentit huomiotta.

66

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisäksi kannattaa kopioida itsellensä omat, asialliset kirjoituksensa talteen siltä varalta, että ylläpito poistaa ne, joko automaattisesti jonkin algoritmipalgoritmin hörhöilyn vuoksi tai jonkun hihhuhhelin kehotuksesta. Todistus sivuutetaan.

      • Runosulle

        Enemmän sinuun v.v-skitso osuisi nämä riimit:

        Minä olin öljystä rikas Abdullah

        pienessä sievässä

        vaikka on vuoroni jonossa mennä

        hoitolaan vievässä.

        lääkäri korvaani kuiskutti

        hoitaja suoneeni ruiskutti

        aavikkomaisemaa keltasta

        mä vain tuijotin teltasta

        köyhän ainut huvitus

        on vilkas mielikuvitus

        se siivet selkään saa

        Juha Vainio Panaman konsuli


      • lää
        Runosulle kirjoitti:

        Enemmän sinuun v.v-skitso osuisi nämä riimit:

        Minä olin öljystä rikas Abdullah

        pienessä sievässä

        vaikka on vuoroni jonossa mennä

        hoitolaan vievässä.

        lääkäri korvaani kuiskutti

        hoitaja suoneeni ruiskutti

        aavikkomaisemaa keltasta

        mä vain tuijotin teltasta

        köyhän ainut huvitus

        on vilkas mielikuvitus

        se siivet selkään saa

        Juha Vainio Panaman konsuli

        Milloin olisi sopiva aika oikeuskäsittelylle.


      • lksadjprt-nenne-liyh455
        Runosulle kirjoitti:

        Enemmän sinuun v.v-skitso osuisi nämä riimit:

        Minä olin öljystä rikas Abdullah

        pienessä sievässä

        vaikka on vuoroni jonossa mennä

        hoitolaan vievässä.

        lääkäri korvaani kuiskutti

        hoitaja suoneeni ruiskutti

        aavikkomaisemaa keltasta

        mä vain tuijotin teltasta

        köyhän ainut huvitus

        on vilkas mielikuvitus

        se siivet selkään saa

        Juha Vainio Panaman konsuli

        Yritä oppia, ettei Paperiarkkipiispa eikä nälkäpalkkasoturi eikä vaaravyöhyketerapia eikä Siiri.Suutin ole v-v-skitso, kuka se sitten lieneekin. Eikä pussi_nukkeja, Kurkku-Olli eikä keppihellari. Eikä possunturaaja.


      • HäpeäMyyntirosvo

        Palstan häirikkö löytyi!
        Rahanahne skeptikko myyjä, joka haluaa myydä meille kaikkea roskaa, mitä emme tarvitse!
        Poistu palstalta mainoksiesi kanssa ja jätä meidät rauhassa keskustelemaan oikeista luonnollista terveyttä tuovista asioista.


      • Runosulle kirjoitti:

        Enemmän sinuun v.v-skitso osuisi nämä riimit:

        Minä olin öljystä rikas Abdullah

        pienessä sievässä

        vaikka on vuoroni jonossa mennä

        hoitolaan vievässä.

        lääkäri korvaani kuiskutti

        hoitaja suoneeni ruiskutti

        aavikkomaisemaa keltasta

        mä vain tuijotin teltasta

        köyhän ainut huvitus

        on vilkas mielikuvitus

        se siivet selkään saa

        Juha Vainio Panaman konsuli

        Toivo, minä en ole "VV-skitso", en kirkkoherra enkä "Vane". Lehtori en ole, mutta voisin sellaiseksi ruveta, jos saisin viran.

        Apropos vane: Why there is a cock in the weathervane?
        http://www.louchedlounge.com/forums/index.php?showtopic=5546#entry221640


      • Anonyymi
        lää kirjoitti:

        Milloin olisi sopiva aika oikeuskäsittelylle.

        No vaikkapa manjaana eli huomenna😄😄😄😄😄😄😄!


    • Aloituksessa mainitun riekkujan (tai jonkun heistä, jos ovat ryhmä) tapoihin kuuluu plagioida jonkun muun kirjoittajan nokkelasti keksimä nimimerkki, jos sitä ei ole rekisteröity. Tähän auttaa kirjoitusten signeeraaminen kertakäyttöisellä allekirjoituksella.

      • Rauhoiturunonavulls

        Enemmän sinuun v.v-skitso osuisi nämä riimit:

        Minä olin öljystä rikas Abdullah

        pienessä sievässä

        vaikka on vuoroni jonossa mennä

        hoitolaan vievässä.

        lääkäri korvaani kuiskutti

        hoitaja suoneeni ruiskutti

        aavikkomaisemaa keltasta

        mä vain tuijotin teltasta

        köyhän ainut huvitus

        on vilkas mielikuvitus

        se siivet selkään saa

        Juha Vainio Panaman konsuli


      • Rauhoiturunonavulls kirjoitti:

        Enemmän sinuun v.v-skitso osuisi nämä riimit:

        Minä olin öljystä rikas Abdullah

        pienessä sievässä

        vaikka on vuoroni jonossa mennä

        hoitolaan vievässä.

        lääkäri korvaani kuiskutti

        hoitaja suoneeni ruiskutti

        aavikkomaisemaa keltasta

        mä vain tuijotin teltasta

        köyhän ainut huvitus

        on vilkas mielikuvitus

        se siivet selkään saa

        Juha Vainio Panaman konsuli

        No niin, näköjään lankesin hörhön ansaan ja luulin runon copypasteamista Toivon tekemäksi, mitä pahoittelen.


    • Asiallisen kirjoittelijan asialliset aloitukset esimerkiksi venyttelystä, joogasta tai mietiskelystä saavat tuolta riekkujalta takuuvarmasti henkilöönkäyviä asiattomia vastauksia. Olkaamme onnellisia me, jotka emme ole tuo henkilö.

      • Samaten kyseinen riekkuja kopioipasteaa yhtä ja samaa BMJ:n kirjoitusta, jotakin runon kaltaista itse kyhäämäänsä (en puhu nyt laadukkaasta Homeopatia-runosta vaan korpin munista ym.) eikä ymmärrä prosenttilaskua. Viimeksimainittu asia ei ole vika eikä puute hänen puoleltaan, kunhan hän malttaa olla hiljaa aiheista, joita ei ymmärrä.


      • hillomunkkiluostari kirjoitti:

        Samaten kyseinen riekkuja kopioipasteaa yhtä ja samaa BMJ:n kirjoitusta, jotakin runon kaltaista itse kyhäämäänsä (en puhu nyt laadukkaasta Homeopatia-runosta vaan korpin munista ym.) eikä ymmärrä prosenttilaskua. Viimeksimainittu asia ei ole vika eikä puute hänen puoleltaan, kunhan hän malttaa olla hiljaa aiheista, joita ei ymmärrä.

        Se aloituksessa mainittu riekkuja ei siis ole alkuperäinen Kainuu- tai Kajaani-alkuinen nimimerkki. Jotkut täällä ovat saaneet sen käsityksen, että minä olisin hän. En ole.


      • Munansuoja

        Enemmän sinuun v.v-skitso osuisi nämä riimit:

        Minä olin öljystä rikas Abdullah

        pienessä sievässä

        vaikka on vuoroni jonossa mennä

        hoitolaan vievässä.

        lääkäri korvaani kuiskutti

        hoitaja suoneeni ruiskutti

        aavikkomaisemaa keltasta

        mä vain tuijotin teltasta

        köyhän ainut huvitus

        on vilkas mielikuvitus

        se siivet selkään saa

        Juha Vainio Panaman konsuli


      • Syönhillomunkkeja
        hillomunkkiluostari kirjoitti:

        Samaten kyseinen riekkuja kopioipasteaa yhtä ja samaa BMJ:n kirjoitusta, jotakin runon kaltaista itse kyhäämäänsä (en puhu nyt laadukkaasta Homeopatia-runosta vaan korpin munista ym.) eikä ymmärrä prosenttilaskua. Viimeksimainittu asia ei ole vika eikä puute hänen puoleltaan, kunhan hän malttaa olla hiljaa aiheista, joita ei ymmärrä.

        Enemmän sinuun v.v-skitso osuisi nämä riimit:

        Minä olin öljystä rikas Abdullah

        pienessä sievässä

        vaikka on vuoroni jonossa mennä

        hoitolaan vievässä.

        lääkäri korvaani kuiskutti

        hoitaja suoneeni ruiskutti

        aavikkomaisemaa keltasta

        mä vain tuijotin teltasta

        köyhän ainut huvitus

        on vilkas mielikuvitus

        se siivet selkään saa

        Juha Vainio Panaman konsuli


      • Munansuoja kirjoitti:

        Enemmän sinuun v.v-skitso osuisi nämä riimit:

        Minä olin öljystä rikas Abdullah

        pienessä sievässä

        vaikka on vuoroni jonossa mennä

        hoitolaan vievässä.

        lääkäri korvaani kuiskutti

        hoitaja suoneeni ruiskutti

        aavikkomaisemaa keltasta

        mä vain tuijotin teltasta

        köyhän ainut huvitus

        on vilkas mielikuvitus

        se siivet selkään saa

        Juha Vainio Panaman konsuli

        Tänään tuuli vilpoisesti hameeni alle, mutten valita vaan marssin eteenpäin.


      • Siiri.Suutin
        siveysvyölaukku kirjoitti:

        Tänään tuuli vilpoisesti hameeni alle, mutten valita vaan marssin eteenpäin.

        Korjaan: Kun sanoin "tänään" ja kello oli 0:27 minun aikavyöhykkeelläni, viittasin edellisen vuorokauden tapahtumiin.

        --
        sig sig


      • Siiri.Suutin kirjoitti:

        Korjaan: Kun sanoin "tänään" ja kello oli 0:27 minun aikavyöhykkeelläni, viittasin edellisen vuorokauden tapahtumiin.

        --
        sig sig

        Jokohan tänä vuonna tulisi päätös kellojen siirtelystä luopumisesta EU-tasolla? Menee nuo biorytmit ihan sekaisin hörhöiltä.


      • EnTiedäTuotaSanaa
        virvatulenjohtaja kirjoitti:

        Jokohan tänä vuonna tulisi päätös kellojen siirtelystä luopumisesta EU-tasolla? Menee nuo biorytmit ihan sekaisin hörhöiltä.

        " Menee nuo biorytmit ihan sekaisin hörhöiltä. "
        Onko tuo "biorytmit" joku uusi tanssi?

        Kerro


      • skeponen
        EnTiedäTuotaSanaa kirjoitti:

        " Menee nuo biorytmit ihan sekaisin hörhöiltä. "
        Onko tuo "biorytmit" joku uusi tanssi?

        Kerro

        Tanssin aina palstalla ihan biorytmeissä!
        Lalalalallalallaaa
        Olen biorytmi-tanssin mestari.


      • Anonyymi
        Siiri.Suutin kirjoitti:

        Korjaan: Kun sanoin "tänään" ja kello oli 0:27 minun aikavyöhykkeelläni, viittasin edellisen vuorokauden tapahtumiin.

        --
        sig sig

        Olen palstan paras sananmuuttajaa ja nimeni on
        Siiri.Suutin eli Suuri.Siitin
        Toisinaan käytän nimeä Kirsi.Vackelin eli Varsi.Kickelin.


    • skepponen

      Näillä sivuilla riekkuu lähinnä yksi kirjoittaja, joka panee nimensä sepustuksensa perään: Toivo Lång. Katso: Toivo Lång, Hollilla. Hänet pitäisi saada kuriin.

      • Keppostelija

        Enemmän sinuun v.v-skitso osuisi nämä riimit:

        Minä olin öljystä rikas Abdullah

        pienessä sievässä

        vaikka on vuoroni jonossa mennä

        hoitolaan vievässä.

        lääkäri korvaani kuiskutti

        hoitaja suoneeni ruiskutti

        aavikkomaisemaa keltasta

        mä vain tuijotin teltasta

        köyhän ainut huvitus

        on vilkas mielikuvitus

        se siivet selkään saa

        Juha Vainio Panaman konsuli


    • LihavaPalkkasoturi

      Enemmän sinuun v.v-skitso osuisi nämä riimit:

      Minä olin öljystä rikas Abdullah

      pienessä sievässä

      vaikka on vuoroni jonossa mennä

      hoitolaan vievässä.

      lääkäri korvaani kuiskutti

      hoitaja suoneeni ruiskutti

      aavikkomaisemaa keltasta

      mä vain tuijotin teltasta

      köyhän ainut huvitus

      on vilkas mielikuvitus

      se siivet selkään saa

      Juha Vainio Panaman konsuli

    • Nalkäpalkasoturi
    • Kuutin.Silli

      Tuolla ketjuissa se häirikkö roikkuu. Vuoden melkein olin poissa, lopetin tasan 2018 alkaessa ja viime jouluna tulin katsomaan, vieläkö se sotkee keskusteluja. Niin se vain tekee. Onko niitä tosiaan kaksi riitapukaria vaiko itselleen vastaileva yksi ainoa? Ja jos jälkimmäistä, niin onko se todellinen palstalta puuttuva osapuoli tietoinen näistä keskusteluista? Vai onko häiriköijä joku kolmas, noiden kahden yhteinen tuttu? Minä se en ole.

      t. PAP/HKL/VVT/NPS/MKK/AAA ja paavin_anoppi
      --
      signature fAJ/6d

      • Pulmad

        Kas!
        Siinäpä sinulla pulma suuri!
        Kouluttaudu rikosetsiväksi ja ratkaise tämä suuri rikos ja pulma!


    • yläjuoksu-48600

      Se näkyy sekoavan vuosi vuodelta yhä enemmän. Ihmetyttää tuo vanhan miehen into käyttää väänneltyjä genutaalialueen ilmauksia.
      Kertoo kai seksuaalisesta hädästä.

      • glimsglomsglums

        Myönnän kyllä, että nimimerkkini voivat kirvoittaa jonkun neuroottisen pakon alkaa väännellä niitä etu- ja takaperin.


      • Mussalosta

        Onneksi se ei asu täällä Kotkassa!
        Kotkassa asuu vain reiluja ja mukavia karjalaisia!


      • yläjuoksu-48600

        Onhan se noloa että pian 80 vuotiaalla äijällä on noin paha seksuaalinen hätä. Eikö vaimo voi häntä auttaa?


    • arvaanniin

      Tuntuu siltä , että aloittaja on tuo palstahäirikkö.

      • keppihellari

        Mutta. Eipä ole.


      • LieneeköBulimikko

        Mistä niin päättelet?Siksikö, että hän on nälkäinen?
        Vai siksikö, ettei hän sotilaana saa tarpeeksi palkkaa ruokaansa?


      • OletHuonoSeriffi
        keppihellari kirjoitti:

        Mutta. Eipä ole.

        Ilmeisesti olet palstan seriffi, joka ei hoida kuitenkaan hommaansa, mutta näkee kaikki IP-tiedot!!!!!


    • Kullervon_pellit

      Homeopatia, tieteen harhaoppi
      tieteen loinen on homeopatia.
      Kalliilla rahalla vatkosvettä
      moni vaivaa päätänsä että
      laittaisko siihen latin latia.

      Onhan se aina aika poppi
      loinen aikamoinen
      (ja vyöhyketerapia toinen)
      koulupudokkaan oljenkorsi
      pyramidihuijarin leipäorsi
      se tieteen lorviva loinen.

      signature paperiarkkipiispa
      ovrep

    • Keppihellari

      Pateettista paasausta mielipidepohjalta ilman totuuden murustakaan, kuten voi odottaakin

    • Viitas-juttu

      Et ole alkuperäinen nimimerkki vaan nimimerkkivaras. Lukijat, uskokaa vain alkuperäisen signeeratun nimimerkin viestejä.
      Vuodatuksesi ei taaskaan sisällä yhtään asiaa!

      --
      signature WefGDt

    • Iskuri

      Ö
      Uusi SuomiPuheenvuoroVapaavuoroKirjaudu ja osallistu keskusteluun!
      ElinaHytonen

      Hae
      ❤ 5Suosittele
      HPV-ROKOTTEET: LÄÄKÄRIT VAATIVAT ROKOTUSTEN LOPETTAMISTA
      26.5.2015 16:58 Elina Hytönen Euroopan parlamentti HPV-rokote Lääkärien vaatimus lääketeollisuus Rokotteiden turvallisuus 8 kommenttia ilmoita asiaton viesti


      Yli 200 lääkäriä eri puolilta Eurooppaa vaatii HPV-rokotusohjelmien keskeyttämistä, kunnes rokotteiden turvallisuus, tehokkuus ja riskit on kunnolla selvitetty.



      Ihmisen papilloomavirusta (HPV) vastaan myyty rokote on tarkoitettu kohdunkaulasyövän ehkäisyyn. Sen aiheuttamat voimakkaat ja jopa kohtalokkaat haittavaikutukset ovat johtaneet kasvavaan kritiikkiin, vastalauseisiin ja oikeudenkäynteihin rokotteiden valmistajia vastaan.



      Japanin terveysviranomaiset eivät enää suosittele HPV-rokotteita, ja oikeudenkäyntejä on vireillä Ranskassa, Espanjassa ja Intiassa. Huhtikuussa 2015 HPV-rokotteiden vammauttamien tyttöjen vanhemmat protestoivat Kolumbiassa kaduilla rokotuksia vastaan.



      Eurooppalaiset lääkärit tri Philippe de Chazournesin johdolla lähettivät huhtikuussa 2015 EU:n sosiaaliministeri Marisol Tourainelle kirjelmän, jossa he vaativat rokotusohjelmien keskeyttämistä Euroopan Unionin jäsenvaltioissa, kunnes komissio on selvittänyt rokotteisiin liittyvät turvallisuuskysymykset, riskit ja rokotteiden tehokkuuden.



      Euroopan parlamentin jäsen Michele Rivasi (Vihreät) esitteli vaatimuksen Euroopan parlamentille huhtikuussa. Hänen mukaansa miljoonat tytöt Euroopassa – kaksi miljoonaa Ranskassa - ovat saaneet HPV-rokotteen, vaikka sen tehokkuus on yhä todistamatta. Samaan aikaan yhä suuremmalla joukolle rokotuksen saaneista ilmenee voimakkaita ja osin pysyviä haittareaktioita.



      Ei näyttöä tehosta



      HPV-rokotteiden kaksi tuotemerkkiä ovat käytännössä hyvin samanlaiset. Gardasil tehoaa valmistajan (Merck) mukaan neljään HPV-virustyyppiin eli tyyppeihin 6, 11, 16 ja 18. Cervarix tehoaa kahteen näistä, tyyppeihin 16 ja 18.



      Tämä jo on kysymyksiä herättävää. HPV-viruksia on yli 100 eri tyyppiä, joista ainakin 15:tä pidetään syöpää aiheuttavina, mutta vain jos HPV-infektio jatkuu pitkään eikä irtosolukoetta eli papa-testiä tehdä mahdollisten syövän esiasteiden hoitamiseksi. Lisäksi rokotteiden tyypit 16 ja 18 ovat Euroopassa melko harvinaisia. Euroopassa rokotetaan siis miljoonia tyttöjä sellaista virusta vastaan, jota ei juurikaan Euroopassa esiinny.



      Kysymyksiä herättää myös, että rokotteiden kykyä ehkäistä kohdunkaulansyöpää ei ole todistettu. Rokotteet tehoavat jonkin verran yllämainittuihin virustyyppeihin, mutta ei ole ainuttakaan tutkimusta, joka osoittaisi rokotteiden ehkäisevän syöpää. Gardasilin valmistaja Merck väittää, että HPV-rokote johtaa noin 70 %:n vähennykseen kohdunkaulansyöpätapauksissa, vaikka kliininen tutkimustieto ei ole tähän päivään saakka osoittanut rokotteiden ehkäisseen yhtäkään kohdunkaulansyöpätapausta. University of British Columbian tutkijat pitävät Merckin väitettä harhaanjohtavana, ei-toteennäytettynä olettamuksena, joka perustuu vain tutkimusdatan merkittävään vääristelyyn. (Current Pharmaceutical Design 2012 Sep 24)



      Lisäksi vuonna 2012 tehty tutkimus paljasti, että HPV-rokote vähensi HPV tyyppi 16 –infektioita vain 0,6 % (rokotetut naiset/rokottamattomat naiset). Sen sijaan korkeamman syöpäriskin HPV-tulehduksia todettiin rokotetuilla naisilla 2,6 % - 6,2 % useammin kuin rokottamattomilla. Merckin omat tutkimukset osoittavat vielä että naisilla, jotka ovat saaneet HPV tyyppi 16 tai 18 -tartunnan ennen rokotteen ottamista, riski saada syövän esiaste tai itse syöpä nousee 44,6 %! (Am J Obstet Gynecol 2012;206:46; FDA.gov Gardasil TM HPV Quadrivalent Vaccine May 18, 2006 VRBPAC Meeting (PDF); CDC.gov Genital HPV Infection Fact Sheet February 23, 2015)



      Tutkijat syyttävät alumiinia



      Gardasilissa ja Cervarixissa on kummassakin adjuvanttina eli kantaja-aineena alumiinisuoloja, joihin viruksen kaltaiset proteiinit (VLP) on adsorboitu eli kiinnitetty. Gardasilissa on ASO4-adjuvantti tyyppiä 3-O-desasyyli-4-monofosforyylilipidi (MPL) adsorboituna alumiinihydroksidiin. Cervarixissakin virusainekset on adsorboitu alumiinihydroksidiin. Gardasilissa on lisäksi polysorbaatti 80:aa, mikä puuttuu Cervarixista. Polysorbaatti 80 on haitallinen aine, jonka tiedetään aiheuttavan mm. hedelmättömyyttä.



      Monet tutkijat syyttävät HPV-rokotteiden toksisista vaikutuksista niiden alumiinia. Näitä tutkijoita ovat Ranskassa R.- K. Gherardi ja F.- J. Authier, Canadassa C. Shaw ja L. Tomljenovic, Pohjois-Amerikassa S. Seneff ja S.-H. Lee, Israelissa Y. Schoenfeld ja Englannissa C. Exley ja muut. (Michele Rivasi, MEP, 9.4. 2015, http:://vaccineimpact.com/2015/european-parliament-addresses-the…)



      Rokotteiden alumiinisuolat vaeltavat kehossa vapaasti, kunnes saapuvat aivoihin, mihin ne alkavat kerääntyä. Alumiini on neurotoksiini, hermostomyrkky. Tutkimukset ovat osoittaneet, että rokotteiden alumiiniadjuvantit pystyvät aiheuttamaan vakavia im

    • LånginToivo

      Palstaa on ihan mahdotonta lukee, kun
      TOI "NÄLKÄPALKKASOTILAS" SOTKEE KOKOAJAN PALSTAA
      IDIOOTTIMAISILLA KOMMENTEILLAAN

    • Huomionarvoista

      Aloitukset on usein aivopestyjen uusavuttomuutta.

    • Käuniaisten

      "Kyltyyri! Kyltyyri! Kyltyyri!"
      Tuo huuto on Suomessa syyri,
      Mut mikä se on se kyltyyri?
      Kas, siinäpä pulma on jyyri.

      Se on yhdelle ooppera-kyyri,
      taas toiselle Tukholma-tyyri,
      Duncan, Forssellin figyyri
      tai Parisin polityyri.

      Tuhatkarvainen on kyltyyri -
      se on Kiinassa Kiinaan myyri -
      mut Suomessa Suomen kyltyyri
      tuon kaiken on karrikatyyri.

      http://kaino.kotus.fi/korpus/klassikot/teksti/leino/leino_1912_tahtitarha.xml

    • Nälkäpalkasoturi

      "Kyltyyri! Kyltyyri! Kyltyyri!"
      Tuo huuto on Suomessa syyri,
      Mut mikä se on se kyltyyri?
      Kas, siinäpä pulma on jyyri.

      Se on yhdelle ooppera-kyyri,
      taas toiselle Tukholma-tyyri,
      Duncan, Forssellin figyyri
      tai Parisin polityyri.

      Tuhatkarvainen on kyltyyri -
      se on Kiinassa Kiinaan myyri -
      mut Suomessa Suomen kyltyyri
      tuon kaiken on karrikatyyri.

      http://kaino.kotus.fi/korpus/klassikot/teksti/leino/leino_1912_tahtitarha.xml

    • niilojaniilohanna

      Tor-selaimella riekkujan saisi kyyditä siperiaan vaikka suolakaivoksen vahdiksi, ikäloppu kun on.

      • mokkakaloja

        Mistä tiedät Tor-selaimen käytön?


      • brewer.com
        mokkakaloja kirjoitti:

        Mistä tiedät Tor-selaimen käytön?

        Se on myöntänyt se. Puolustelee sillä että kaikki yhteiskuntaa valvovat tahot käyttävät sitä suojatakseen yksityisyytensä. Mm. poliisin ja Tullin väki.
        Tämä häirikkö kirjoitti olevansa huomattava yhteiskunnallinen vaikuttaja. Kun Tor selainta käytetään nettikiusaamisen välineenä, tuomitsen tuollaisen jyrkästi.
        Tuokin > mokkapaloja < on häirikön kysymys.


      • suosiolline
        brewer.com kirjoitti:

        Se on myöntänyt se. Puolustelee sillä että kaikki yhteiskuntaa valvovat tahot käyttävät sitä suojatakseen yksityisyytensä. Mm. poliisin ja Tullin väki.
        Tämä häirikkö kirjoitti olevansa huomattava yhteiskunnallinen vaikuttaja. Kun Tor selainta käytetään nettikiusaamisen välineenä, tuomitsen tuollaisen jyrkästi.
        Tuokin > mokkapaloja < on häirikön kysymys.

        Eikö ikälopuksi nimittely ja Siperiaan kyyditysehdotus sitten ole häirikkö tekstiä?


      • PrkkaOllon
        brewer.com kirjoitti:

        Se on myöntänyt se. Puolustelee sillä että kaikki yhteiskuntaa valvovat tahot käyttävät sitä suojatakseen yksityisyytensä. Mm. poliisin ja Tullin väki.
        Tämä häirikkö kirjoitti olevansa huomattava yhteiskunnallinen vaikuttaja. Kun Tor selainta käytetään nettikiusaamisen välineenä, tuomitsen tuollaisen jyrkästi.
        Tuokin > mokkapaloja < on häirikön kysymys.

        Sinun oikea nimesi on Kari Runk!


      • yhdysana
        brewer.com kirjoitti:

        Se on myöntänyt se. Puolustelee sillä että kaikki yhteiskuntaa valvovat tahot käyttävät sitä suojatakseen yksityisyytensä. Mm. poliisin ja Tullin väki.
        Tämä häirikkö kirjoitti olevansa huomattava yhteiskunnallinen vaikuttaja. Kun Tor selainta käytetään nettikiusaamisen välineenä, tuomitsen tuollaisen jyrkästi.
        Tuokin > mokkapaloja < on häirikön kysymys.

        Ei onnistunut Tor selaimella postaus tälle palstalle kun kokeilin sitä. Aika taitava täytyy henkilön olla jos onnistuu. Juuttuu re-Captchaan. Se lienee tarkoituskin. Ei S24 kylläkään voi tietää varmasti että yhteys tulee Torverkon kautta. Tor verkon ja selaimen käytössä ei ole mitään puolusteltavaa. Se on ihan tavallinen ja kaikille suositeltava tapa selata internet sivuja.


    • brewer.com

      Palsta on pilalla niin kauan kuin tuo nimimrrkkien vääntelijä saa ylläpidon taholta lkirjoitella aivan päättömiä, palstan aiheeseen kuulumattomia viestejä.
      Esimerkki nimimerkkiväärennys, nälkäpalkasoturi. kyltyyri kyltyyri jne.

      • credentialis

        Näin on. Sille tarvittaisiin jotakin rakentavampaa tekemistä. Joku muu palsta ehkä kuten vaikka helluntailaisuus -palsta.


    • Anonyymi

      Koska olet aivan täydellinen idiootti, niin et voi myöskään ymmärtää palstaa.

      Terveisin Pippuri Tiina

    • Anonyymi

      Palstan pahimmat saastuttajat ovat=nälkäpalkkasoturi, pippuri Tiina, possunturaaja, Siiri suutin, kuhne-alli, kuutin silli, paavin anoppi, kurjan noppa, testerirommi, Kullervon pellit, kuppia Trollille, kuppini. tappaa, KAPPELIN PIHVI, TUHISEVA-RASSU, villi kuttu, Keppihellari, pidetty veli, possunturaaja, Kirsi vackelin, tuhoavakossu, veli Pirinen, kumuloitu silli, putkalukki, Herttoniemen poppikoulu....... Jne......... Jne.....
      Ja kymmeniä muita samanlaisia seksifriikin luomuksia.

      MIKSI TÄLLAINEN KUSIPÄÄ SEKSIFRIIKIN SAA JATKUVASTI KIRJOITELLA PALSTALLE, IKÄ YLLÄPITO TEE YHÄÄN MITÄÄN????????????????
      Kyselee a-siallinen satunnainen kirjoittelija

    • Anonyymi

      Palstan pahimmat saastuttajat ovat=nälkäpalkkasoturi, pippuri Tiina, possunturaaja, Siiri suutin, kuhne-alli, kuutin silli, paavin anoppi, kurjan noppa, testerirommi, Kullervon pellit, kuppia Trollille, kuppini. tappaa, KAPPELIN PIHVI, TUHISEVA-RASSU, villi kuttu, Keppihellari, pidetty veli, possunturaaja, Kirsi vackelin, tuhoavakossu, veli Pirinen, kumuloitu silli, putkalukki, Herttoniemen poppikoulu....... Jne......... Jne.....
      Ja kymmeniä muita samanlaisia seksifriikin luomuksia.

      MIKSI TÄLLAINEN KUSIPÄÄ SEKSIFRIIKIN SAA JATKUVASTI KIRJOITELLA PALSTALLE, IKÄ YLLÄPITO TEE YHÄÄN MITÄÄN????????????????
      Kyselee a-siallinen satunnainen kirjoittelija

      • Anonyymi

        Hyi, hyi sinua! Onneksi minä en ole tuollainen kun sinä! Kajjjaaninviisas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi, hyi sinua! Onneksi minä en ole tuollainen kun sinä! Kajjjaaninviisas.

        Vaan olet vielä pahempi ja ilkeämpi kuin minä.


    • Anonyymi

      Niinpä, nämä aivovammaiset ovat nyrjähtäneet ihmismaailmasta omaan pimeään loukkoonsa. Kainuunviisas

      • Anonyymi

        Nää aivovammaiset ovat palstan skeptikkoja, jotka haluavat tuhota palstan.


    • Anonyymi

      Kirjoittaa soopaa, kuten tavallista hänelle.
      ---
      T. Kirsi.Vackelin eli Varsi Kickelin

    • Anonyymi

      Se on tuo jumalaton paperiarkkipiispa, jolla ei ole mitään häpyä!

      • Anonyymi

        Eihän paperiarkkipiispalla voi olla mitään häpyä, koska hän on mies ja varustettu Jumalattoman isolla mulkulla eikä hävyllä!
        Vain tiedoksi, koska olet pöljä!


    • Anonyymi

      No se on juuri tuo nälkkäpallkasoturi, joka ei saa tarpeeksi palkkaa elämiseen, vaan joutuu nälissään riekkumaan täällä.

      • Anonyymi

        Kehoitan nälkäpalkkasoturia menemään sossuun ja anomaan tarvittavat tuet , että saa ainakin
        päivittäisittäisen ruokansa.
        Sossun mukaan suomessa ei kukaan kuole nälkään! VAAN SOSSU ANTAA RUOKAA!


    • Anonyymi

      Luontohan on, kuten sen näkee ja kuulee.

      • Anonyymi

        EI NETISSÄ OLE LUONTOA!!!!!!
        OLETKO AIVAN TÄYSI DEBIILI???????????
        NETTI ON SANAVIIDAKKO!!!!!!
        JOSSA VÄIJYVÄT KAIKENLAISET SKEPTIKOT!


      • Anonyymi

        EI NETISSÄ OLE LUONTOA!!!!!!
        OLETKO AIVAN TÄYSI DEBIILI???????????
        NETTI ON SANAVIIDAKKO!!!!!!
        JOSSA VÄIJYVÄT KAIKENLAISET SKEPTIKOT!


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe