Hey!
Mua on jo jonkin aikaa ihmetyttäny suuresti se, et miks ihmeessä kaikki ihmiset on aina niin tympeitä käydessään kaupassa..? Mä ite työskentelen ko alalla, ja on aika ikävää, että työillan aikana maksimissaan pari tyyppiä oikeesti hymyilee. Kaikki tuntuu olevan niin vitun stressaantuneita, tai muuten vaan niin helvetin friikkejä, et tuntuu olevan vaikeeta sanoa ees hei. On aina helvetin ihana tunne mennä töihin ku vaikka itellään olis hyvä fiilis, ni eiköhän ne rakkaat asiakkaat onnistu sen ekan puolentunnin aikana pilaamaan.
Toivoisin oikeesti, et voisitte yrittää olla ees vähä positiivisempia. Ei teil siin kassajonossakaan oikeesti niin helvetin kiire oo, et tarvii rummuttaa niil sormilla siihen hihnaan.. Mul menee hermot! Koitappa siinä sitte hymyillä ku tekis vaan mieli huutaa et haista vittu senki läski ruma haiseva huora! Tai jotain... Thx. =)
Kysynpä vaan..
14
1697
Vastaukset
- oot väärällä alalla
Mikäli noin rumat aatokset maksavista asiakkaista,oot väärässä paikassa kun asiakaspalvelussa.
Tuolla allalla pitäisi tietää,ettei kaikki asiakkaat ole päivänsäteitä.Sitäpaitsi,on kassoja joiden palveltavaksi ei mielellään mene-koska oma päivä menee tuolloin pilalle!Mullekkin yks kassa tuppas vaihtorahat viskaamaan,kerta riitti-seuraavalla kerralla viskasin samalla tavalla,vaikka oli yleisöäkin...mainitsinkin että toimitaan nyt hänen omalla tavallaan.Muuttui käytös.
Tuosta kiireestä,mistäpä sä kenekään kiireet tiedät.Bussi voi läheteä just kohta tai jotain muuta.
Ja ethän sinä kuuluu niihin kassoihin,jotka vaihtaa kuulumiset tuttujen kanssa ja muu väki saa sen vuoksi odotella.Näitä näkee usein.Hyvä kassa osaa jaarittelijat siirtää eteenpäin,ettei jona sen vuoksi synny. - kaupan alalla
mutta ei mulla oo ikinä pyörinykkää päässä tollaset huorittelu jutut.. oot tosiaan vääräs paikas.. Mä ainakin nautin siitä mitä teen.. ja kun on ystävällinen ja iloinen huomaa että asiakkaat tulee uudestaan ja se palkitsee.. :D
- meitsi
vitun huora ime munaa vaihda työpaikkaa!!
- el Akim
Kyllä kassatytöt yleensä ovat mukavia ja huumorintajuisia ja ymmärtävät pienen huulenheiton. Jotkut toiset ovat enemmän tosikkoja. Tämä ei riipu iästä.
'Meitsi' kirjoitti turhan rumasti. Pari pilkkuakin jäi pois. - mietteliäs
el Akim kirjoitti:
Kyllä kassatytöt yleensä ovat mukavia ja huumorintajuisia ja ymmärtävät pienen huulenheiton. Jotkut toiset ovat enemmän tosikkoja. Tämä ei riipu iästä.
'Meitsi' kirjoitti turhan rumasti. Pari pilkkuakin jäi pois.Missäs on immeisten mielest paras palvelu??
- Ex-kassaneiti
Kuulehan sinä elämääsi tympääntynyt kassaneiti. Olisi joskus kiva saada hymy sieltäkin päin. Monesti kun kassalle menet, niin myyjä juoruaa toisen myyjän kanssa eikä edes tervehditä. Rahat otetaan eikä kiitosta kuulu. Kyllä olis varaa parantaa kassankin asiakaspalvelua. Esim. Valintatalon kassalla Kamppulassa on tosi tympeitä kassoja, varsinkin se yksi joka jauhaa purkkaa...
- puhu pahaa
Gammelbackan Valintatalon myyjistä! Kun menet itse sinne hymyillen ja tervehdit kohteliaasti, kiität ja käyttäydyt muutenkin ihmismäisesti saat varmasti kunnon palvelua!!! Sama koskee varmasti muitakin liikkeitä!
- *jossu*
Jos sinulla on noin "hyvä" asenne maksaviin asiakkaisiin niin todellakin "on ihme" etteivät asiakkaat hymyile! Taitaa vika olla itsessäsi!
Haukut täällä asiakkaita huoriksi ym. vaihda alaa! - kyllästynyt
kun raskaan työpäivän jälkeen joutuu vielä jonottamaan turhaan kaupan kassajonossa kun kassahenkilökunta on niin hidasta ja laiskaa niin ei siinä enää paljon hymyilytä kun vihdoin om oma vuoro maksaa,
- nTi
Sehän siinä just on kun yritän ite olla aina mahollisimman hymyileväinen, ystävällinen ja ripeä, mut eipä se tunnu ketään kiinnostavan. Tietysti on ihania asiakkaitaki jotka hymyilee ja tervehtii, ja suurin osa on suhteellisen neutraaleja. Kyllä mä oikeesti pidän tosi paljon mun työstä, eikä ne jotka mun asiakkaana on ollu varmaan ikinä uskois et mul on tällasia patoutumia joitakin teitä kohtaan.. =) Harmittaa vaan tää yks tietty ihmistyyppi jonka edustajat on aina niin tympeitä tai jopa töykeitä. No, enivei, hyvää päivän jatkoa! =)
- Joka päivä käyn.....
Käyn päivittäin Kamppulan vatsussa ja aina saan hyvää palvelua.En esimerkiksi ole koskaan nähnyt kenenkään jauhavan purkkaa.Myyjät tevehtivät tullessa ja kassat kun lähden. Oliskohan sulla jotain henkilökohtaista kyseistä "Purkan jauhajaa" kohtaan, olet mielestäni ennenkin tästä narissut. Tsemppiä Valtsun tytöt olette tosi mukavia!
- toimii
Ei kaikilla ole hyvä ja hymyilevä päivä...eikä jotkut hymyile liikoja muutenkaan.Iloitse niistä asiakkaista,jotka ilahduttavat ja piristävät päivääsi.Älä edes ajatuksissasi huorittele ja nimittele asiakkaita.Näkee sen naamasta mitä ajattelet,toi huorittelu juttu vetäsi sun uskottavuuden täysin!
- kevarin
ostareilla saa hyvää palvelua niin valtsus kuin sparissakin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582830Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1022281Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121970Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841413- 681394
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181310TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43984- 71973