Oon huolissani mun painosta. Oonko normipainonen vai ylipainonen, alipainonen en ainakaan. Oon noin 152cm pitkä ja painan 28kg-30kg, riippuu oonko just syönyt.
Oonko ylipainonen
Joku12v
5
88
Vastaukset
- 898
Oot huomattavasti alipainoinen! Et missään tapauksessa lihava! Älä oikeesti stressaa näistä asioista noin nuorena.
- Perelelee
Oot selvästi alipainoinen!
Sä vaan esität et sä ajattelet olevas läski. Sä siis haluut että sua sanotaan laihaks. Eli suomeksi sanottuna sä haet vaan huomioo!🙏🙏
- Joku12v
Olin oikeasti huolissani, en enään koska kävin terveydenhoitajalla joka sanoi että olen normipainonen
Joku12v kirjoitti:
Olin oikeasti huolissani, en enään koska kävin terveydenhoitajalla joka sanoi että olen normipainonen
Hienoa, että et ole huolissasi enää. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy485952Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2425536Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2352993Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,852777Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171482506- 712154
Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina492036- 711878
- 2131794
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1871399