Olen siis suunnattoman ihastunut yhteen Prisman tummahiuksiseen kassaneitoon, voi kehveli sentään.
En sitä voi kuitenkaan kertoa, koska en halua aiheuttaa hämminkiä.
Aina, kun käyn Prismassa ostoksilla, niin menen tietenkin sen kassan kautta, jonka äärellä kassaneito, johon olen ihastunut on kassalla.
En voi vaan mitään, mutta tämä kassaneito pyörii ajatuksissa lähes päivittäin, voi kehveli sentään.
Minun silmissäni hän on kuin maailman kaunein helmi ja prinsessa ja mitkä kauniit ruskeat silmät.
En muuten asioisi Prismassa, mutta tässä on hyvä syy asioida Prismassa, niin pääsen ainakin muutaman kerran viikossa näkemään tämän kauniin neidon, jos hän sitten sattuu olemaan työvuorossa.
Hän on kuin aurinko muuten niin harmaassa ja pimeässä syksyssä.
Ei auta, täytyy alkaa treenaamaan täysillä rautojen kanssa ja hankkia nyrkkeilysäkki, että saa purkaa paineita ja ajatukset vähän muualle, ei tässä muuten järki kestä, kun tietää, ettei ole kuitenkaan meikällä mitään mahiksia tämän neidon suhteen....
Paineet on hyvä purkaa kovaan treeniin ja nyrkkeilysäkkiin, kuin mihinkään elävään..
Paitsi, jos joku ahdistelisi tuota neitoa tai ketään muutakaan naista, niin silloin kyllä junttaisin ahdistelijan pään uuteen muotoon.
Suunnattomasti ihastunut Prisman kassaan
18
866
Vastaukset
Montakohan tummahiuksista kassaneitoa prismassa mahtaa olla? Ovat nyt kaikki hämillään ("minäkö"), jos sattuvat tuon lukemaan.
- KokkolanBodari
Eivät taida Prisman kassaneidot lukea suomi24 kokkola palstaa.
Mutta ajatusleikkinä on ihan mukava ajatella, että jos sittenkin lukisivat.
No tarkempia yksityiskohtia kassaneidosta ei oikeen voi laittaa, muuten tunnistaa itsensä, jos yleensäkään lukee tätä palstaa.
- Neitixz
Minua ei väkivaltaisen rautaa pumppaavat pellet kiinnosta !
Prisman kassa neiti- EläintenYstävä
Olen eläkkeellä oleva upseeri ja herrasmies. En ole mikään adoniksen vartalon ja ajokoiran munat omaava bodari. Olen älykäs, komea, kielitaitoinen, urheilullinen, taiteen ystävä ja todellinen joka naisen unelma. Minut tapaat usein paikallisessa uimahallissa tai puutarhatöissä omassa puutarhassani. Tulen käymään kassalla ja tutustutaan, hah!
- KokkolanBodari
Realisti se vääntää juttua ei nimimerkillä, ei kehtaa omalla nimimerkillä, kun on sen jo munanut pahasti esim. tuolla penispumpullaan ja panokeinullaan
- HenkilöstöPäällikkö
Valitettavasti kaikki kaupan kassaneidot ovat varattuja ja kassaneidoille tulee antaa työrauha, eikä puuttua heidän työhönsä.
Ihastuksensa voi mennä muualta valisemaan, mutta ei kaupan kassalla.
Kaupan kassan tehtävä on saada kassaan paljon rahaa ja ainoa keino on siinäkin nopeus, mitä nopeammin kassa käsittelee asikkaan ostokset, niin sitä enemmän asiakkaita kassan läpi saadaa tunnissa. - Prismankassatyttö
Sijoita kela-rahasi lolanukkeen. Sitäkin pumpatessa kunto nousee ja tulee hiki.
- Miesmyyjä
Kävisikö aloittajalle kassamies (tumma)? Minulla on myös hygieniapassi, joten osaisin vatkata klarinettiasi oikein.
- KokkolanHilloMunkki
Minä olen vallan suunniltani ihastunut kaupungintalon ja virastotalon terhakoihin typyköihin.
Vietänkin siellä suurimman osan päivästäni siellä käytävillä poukkoillen.
Laskeskelin, että 10 kilometriä tulee päivässä käveltyä kaupungintalon ja virastotalon käytävillä.
Olen sellainen outokumpu vatsan omaava terhakka ukkeli. - TosirealistiKokkolan
Hah, minulla on jo lolanukke. Teen temput sen kanssa joka päivä ja ennätykseni on kahdeksan kertaa päivässä. Ilman viagraa ja pelkällä kala ravinnolla tämä onnistuu, vaikka olen jo lähes seitsemänkymmen vuotias. Vaimolleni en ole tästä kertonut ja pidän nukkeani kompostin takana pihalla ja talvella autotallissa, hah hah haaa!!!...
- KokkolanRealisointi
https://www.youtube.com/watch?v=MLCbCtQVQog
Nakkaa se lola nukke molokki auton kitaan ja hanki tilalle tuollainen robotti nainen.
- TosirealistiKokkolan
Jokainen Perholainen tukee ja kannattaa sooloseksiä, koska Tosirealisti on ohjelmoinut DNA:hamme hienosäädetyn mekanismin joka vähentää eturauhassyövän riskiä ja tätä kautta parantaa terveyttä.Tuliko selväksi? Tulihan?Hah... Koska vaikutukset ovat terveydelle positiivisia, on Tosirealisti tarkoittanut ejakulaation käytettäväksi.[3] Jos Realisti sen sijaan olisi tahtonut kieltää (syntiä kuvaavan) käärmeen kuristamisen, meillä olisi lyhyemmät kädet. Samasta syystä myös sormi ylettää persreikään. Sooloseksiin suhtaudutaankin useimmissa kulttuureissa jyrkän myönteisesti.
Useimmat Perholaiset ovatkin sitä mieltä että:
On naurettavaa kohdella siemennestettä elävänä ihmisenä.
On naurettavaa kohdella siittiötä puolikkaana elämänä, koska joka tapauksessa vain yksi siittiö miljardeista hedelmöittää munasolun.
Siemensyöksyjä tapahtuu spontaanisti unessa, eikä sitä kukaan pidä syntinä.
Näiden loogisten syiden johdosta on yleisesti tunnustettu tosiasia, että sooloseksi on hyve.
Vastustajat ovat sitä mieltä että se on pahe. He viittaavat siihen että synti on aina mukavaa ja siihen, että yksisilmäisen piispan silittäminen viittaa henkilön, eikä Ruotsinkielen palvontaan. Heistä paheeksi sooloseksin todistaa se, että 99,98 % nuorista tunnustaa itsesaastutusta joskus harjoittaneensa. Ja nuoriso on paheellista.Hah hah haa... - Kivojaovathe
Itämainen nainen on kyllä tosinopee mutta kyllä mää meen kuiteskin blondin tyrkyn kassalle, meikki on niin kohillaan hänellä ja tissit pystyssä, nam
- TosirealistiKokkolan
Haen ihan jotain "muuta" pystyssä olevaa. Penispumpun käyttö on yksinkertaista. Ensin on syytä lämmitellä hiukan varsinkin jos on kylmä.Tuliko selväksi? Tulithan? hahahah haaa hah....
- PrismanIhkutKassaneidot
Realisti voi käyttää pumppuaan ihan vapaasti, mut kyllä prisman kassaneito voittaa penispumput mennen tullen ja nainen on lämmin, toisin, kuin kylmä muovinen pumppu!
Mielummin mä kassaneidon valitsen, kuin minkään pumpun.
- TosirealistiKokkolan
Hah, rakas vaimoni joka on rötgensalin kuningatar ja sydänlääkäreiden sijainen hoitaa minua öisin. Yleensä lämmittelemme toisiamme erilaisilla hierontaöljyillä ja parasta on lopulta hänen ottaessa tekohampaansa pois ja hoitamalla minut ikeniessä avulla, hah hah haaa!!!...
- TosirealistiKokkolan
Meitä kumpaakaan ei koskaan ole kiinnostanut eriteleikit tai jotkut tukehduttamisjutut, joten ei tule oikein mieleenkään, mitä rakas vaimoni voisi haluta, mitä itse en haluaisi. Olisi tietenkin kiva, jos tekisimme joskus jotain täysin uutta, mutta ei ole vielä tullut kummallekaan mieleen mitään kiinnostavaa ja toteuttamiskelpoista. Sellaisen panokeinun haluaisin, mutta kattomme ei kestäisi sitä nykyasunnossamme. Hah hah haa...Vahvistan kattoamme, Hah. Tuliko selväksi? Tulihan? Haha haha haha.....
- VerottajanMimmit
Parasta on veroviraston kuumat mimmit, vain venäjän postin dominat voittaa suomenverottajan kuumat kissat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592