Suunnattomasti ihastunut Prisman kassaan

KokkolanBodari

Olen siis suunnattoman ihastunut yhteen Prisman tummahiuksiseen kassaneitoon, voi kehveli sentään.
En sitä voi kuitenkaan kertoa, koska en halua aiheuttaa hämminkiä.
Aina, kun käyn Prismassa ostoksilla, niin menen tietenkin sen kassan kautta, jonka äärellä kassaneito, johon olen ihastunut on kassalla.
En voi vaan mitään, mutta tämä kassaneito pyörii ajatuksissa lähes päivittäin, voi kehveli sentään.
Minun silmissäni hän on kuin maailman kaunein helmi ja prinsessa ja mitkä kauniit ruskeat silmät.
En muuten asioisi Prismassa, mutta tässä on hyvä syy asioida Prismassa, niin pääsen ainakin muutaman kerran viikossa näkemään tämän kauniin neidon, jos hän sitten sattuu olemaan työvuorossa.
Hän on kuin aurinko muuten niin harmaassa ja pimeässä syksyssä.

Ei auta, täytyy alkaa treenaamaan täysillä rautojen kanssa ja hankkia nyrkkeilysäkki, että saa purkaa paineita ja ajatukset vähän muualle, ei tässä muuten järki kestä, kun tietää, ettei ole kuitenkaan meikällä mitään mahiksia tämän neidon suhteen....
Paineet on hyvä purkaa kovaan treeniin ja nyrkkeilysäkkiin, kuin mihinkään elävään..
Paitsi, jos joku ahdistelisi tuota neitoa tai ketään muutakaan naista, niin silloin kyllä junttaisin ahdistelijan pään uuteen muotoon.

18

866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Montakohan tummahiuksista kassaneitoa prismassa mahtaa olla? Ovat nyt kaikki hämillään ("minäkö"), jos sattuvat tuon lukemaan.

      • KokkolanBodari

        Eivät taida Prisman kassaneidot lukea suomi24 kokkola palstaa.
        Mutta ajatusleikkinä on ihan mukava ajatella, että jos sittenkin lukisivat.
        No tarkempia yksityiskohtia kassaneidosta ei oikeen voi laittaa, muuten tunnistaa itsensä, jos yleensäkään lukee tätä palstaa.


    • Neitixz

      Minua ei väkivaltaisen rautaa pumppaavat pellet kiinnosta !

      Prisman kassa neiti

      • EläintenYstävä

        Olen eläkkeellä oleva upseeri ja herrasmies. En ole mikään adoniksen vartalon ja ajokoiran munat omaava bodari. Olen älykäs, komea, kielitaitoinen, urheilullinen, taiteen ystävä ja todellinen joka naisen unelma. Minut tapaat usein paikallisessa uimahallissa tai puutarhatöissä omassa puutarhassani. Tulen käymään kassalla ja tutustutaan, hah!


      • KokkolanBodari

        Realisti se vääntää juttua ei nimimerkillä, ei kehtaa omalla nimimerkillä, kun on sen jo munanut pahasti esim. tuolla penispumpullaan ja panokeinullaan


    • HenkilöstöPäällikkö

      Valitettavasti kaikki kaupan kassaneidot ovat varattuja ja kassaneidoille tulee antaa työrauha, eikä puuttua heidän työhönsä.
      Ihastuksensa voi mennä muualta valisemaan, mutta ei kaupan kassalla.
      Kaupan kassan tehtävä on saada kassaan paljon rahaa ja ainoa keino on siinäkin nopeus, mitä nopeammin kassa käsittelee asikkaan ostokset, niin sitä enemmän asiakkaita kassan läpi saadaa tunnissa.

    • Prismankassatyttö

      Sijoita kela-rahasi lolanukkeen. Sitäkin pumpatessa kunto nousee ja tulee hiki.

    • Miesmyyjä

      Kävisikö aloittajalle kassamies (tumma)? Minulla on myös hygieniapassi, joten osaisin vatkata klarinettiasi oikein.

    • KokkolanHilloMunkki

      Minä olen vallan suunniltani ihastunut kaupungintalon ja virastotalon terhakoihin typyköihin.
      Vietänkin siellä suurimman osan päivästäni siellä käytävillä poukkoillen.
      Laskeskelin, että 10 kilometriä tulee päivässä käveltyä kaupungintalon ja virastotalon käytävillä.
      Olen sellainen outokumpu vatsan omaava terhakka ukkeli.

    • TosirealistiKokkolan

      Hah, minulla on jo lolanukke. Teen temput sen kanssa joka päivä ja ennätykseni on kahdeksan kertaa päivässä. Ilman viagraa ja pelkällä kala ravinnolla tämä onnistuu, vaikka olen jo lähes seitsemänkymmen vuotias. Vaimolleni en ole tästä kertonut ja pidän nukkeani kompostin takana pihalla ja talvella autotallissa, hah hah haaa!!!...

    • TosirealistiKokkolan

      Jokainen Perholainen tukee ja kannattaa sooloseksiä, koska Tosirealisti on ohjelmoinut DNA:hamme hienosäädetyn mekanismin joka vähentää eturauhassyövän riskiä ja tätä kautta parantaa terveyttä.Tuliko selväksi? Tulihan?Hah... Koska vaikutukset ovat terveydelle positiivisia, on Tosirealisti tarkoittanut ejakulaation käytettäväksi.[3] Jos Realisti sen sijaan olisi tahtonut kieltää (syntiä kuvaavan) käärmeen kuristamisen, meillä olisi lyhyemmät kädet. Samasta syystä myös sormi ylettää persreikään. Sooloseksiin suhtaudutaankin useimmissa kulttuureissa jyrkän myönteisesti.
      Useimmat Perholaiset ovatkin sitä mieltä että:
      On naurettavaa kohdella siemennestettä elävänä ihmisenä.
      On naurettavaa kohdella siittiötä puolikkaana elämänä, koska joka tapauksessa vain yksi siittiö miljardeista hedelmöittää munasolun.
      Siemensyöksyjä tapahtuu spontaanisti unessa, eikä sitä kukaan pidä syntinä.
      Näiden loogisten syiden johdosta on yleisesti tunnustettu tosiasia, että sooloseksi on hyve.
      Vastustajat ovat sitä mieltä että se on pahe. He viittaavat siihen että synti on aina mukavaa ja siihen, että yksisilmäisen piispan silittäminen viittaa henkilön, eikä Ruotsinkielen palvontaan. Heistä paheeksi sooloseksin todistaa se, että 99,98 % nuorista tunnustaa itsesaastutusta joskus harjoittaneensa. Ja nuoriso on paheellista.Hah hah haa...

    • Kivojaovathe

      Itämainen nainen on kyllä tosinopee mutta kyllä mää meen kuiteskin blondin tyrkyn kassalle, meikki on niin kohillaan hänellä ja tissit pystyssä, nam

    • TosirealistiKokkolan

      Haen ihan jotain "muuta" pystyssä olevaa. Penispumpun käyttö on yksinkertaista. Ensin on syytä lämmitellä hiukan varsinkin jos on kylmä.Tuliko selväksi? Tulithan? hahahah haaa hah....

      • PrismanIhkutKassaneidot

        Realisti voi käyttää pumppuaan ihan vapaasti, mut kyllä prisman kassaneito voittaa penispumput mennen tullen ja nainen on lämmin, toisin, kuin kylmä muovinen pumppu!
        Mielummin mä kassaneidon valitsen, kuin minkään pumpun.


    • TosirealistiKokkolan

      Hah, rakas vaimoni joka on rötgensalin kuningatar ja sydänlääkäreiden sijainen hoitaa minua öisin. Yleensä lämmittelemme toisiamme erilaisilla hierontaöljyillä ja parasta on lopulta hänen ottaessa tekohampaansa pois ja hoitamalla minut ikeniessä avulla, hah hah haaa!!!...

    • TosirealistiKokkolan

      Meitä kumpaakaan ei koskaan ole kiinnostanut eriteleikit tai jotkut tukehduttamisjutut, joten ei tule oikein mieleenkään, mitä rakas vaimoni voisi haluta, mitä itse en haluaisi. Olisi tietenkin kiva, jos tekisimme joskus jotain täysin uutta, mutta ei ole vielä tullut kummallekaan mieleen mitään kiinnostavaa ja toteuttamiskelpoista. Sellaisen panokeinun haluaisin, mutta kattomme ei kestäisi sitä nykyasunnossamme. Hah hah haa...Vahvistan kattoamme, Hah. Tuliko selväksi? Tulihan? Haha haha haha.....

    • VerottajanMimmit

      Parasta on veroviraston kuumat mimmit, vain venäjän postin dominat voittaa suomenverottajan kuumat kissat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe