Pitääkö olla huolissaan?

salamandi

Olen huomannut erään kirjoittajan tekevän avauksen, jonka jälkeen hän itse vastailee omaan keskusteluunsa. Onko normaalia? Tuntuisi melko kummalliselta, jos kaikki päättäisivät toimia samalla tavalla. Keskustelut loppuisivat

114

872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arttuprkle

      Eikä pidä sanoa että ihan sama mitä muut tekevät, siitähän joku hunksz väärinkäsittää että niin saa edelleen jatkaa.

    • Antaa hänen touhuta omiaan, onpahan poissa muusta pahanteosta.

      • arttuprkle

        Älä älä, anna pikkusormea. Voi viedä vaikka koko palstan (käden).


      • Pyh, näin pulskaa mummoa ei niin vain haukata.
        Muu osa viestistäsi onkin täyttä huuhaata.


      • Niin muuten, miksi sinä hunkszin tähän vetäisit?
        Aloituksessa ei mainittu enkä minä kirjoittanut kenestäkään tietystä, yleisluontoinen viesti.
        Sua kiinnosti juuri hän ;) ja pääsit sen varjolla vähän taas tökkäämään.


    • Huomautan tähän että aloitukseni eivät enää vuosiin ole herättäneet innostusta.
      Saati että minulta olisi aloituksissani jotain kysytty.
      Hömpötyksissä minulta kysellään.
      Joten en minä edelleenkään vastaa aloituksiini.
      Teen ainoastaan uuden kommentin.
      Mukavaa kuitenkin että olette huomanneet asian.
      Sehän on tavallaan kuin olisi saanut aloitukseensa kommentin :)
      -
      Olen Jouluna 68v.

      H.

      • tiinaexi

        Me pääsemme kohta eroon sinusta...eikä me olla hunkista huolissamme niin!


      • tiinaexi kirjoitti:

        Me pääsemme kohta eroon sinusta...eikä me olla hunkista huolissamme niin!

        "tiinaexi"

        Näinhän ne asiat palstallamme menevät.
        Ilon-aiheet lisääntyvät molemmin-puolin.
        Etenkin vuosien vieriessä.

        H.


      • Taikuritässä

        Mä en tykkää tällaisesta. Keskiaikaista nostaa joku tikunnokkaan ja kivittää.
        En tykkää myöskään vihjailuista. Tämä jos mikä on älyvapaata toimintaa.
        En myöskään pidä siitä, että ihmisiä haukutaan monivammaisiksi.
        En pidä siitä, että arvostellaan kirjoitustyyliä. En nyt rinnasta itseäni mihinkään kirjailijoihin, mutta kun lukee kirjoja, niin ilmaisutapoja on niin monenlaisia, tajunnanvirrasta lukien. Siis joka ei ymmärrä, lukekoon kirjoja.
        Sielläpä ihmismieli liikkuu vapaasti.
        En pidä sättimisestä. Pitää sanoa tekstistä, mikä sen sisällössä on huonoa eikä
        Haukkua ihmisiä, kirjoittajia. Hassutella saa, mutta huumor on vaikeaa.
        Tämä on mielipiteeni. Jos tämä muistettaisiin, taso palautuisi.


      • tilaussinulle
        tiinaexi kirjoitti:

        Me pääsemme kohta eroon sinusta...eikä me olla hunkista huolissamme niin!

        Koskaan ei tiedä kuka lähtee ensin, sinäkö vai hunkki.


      • sääli.reppanoita
        Taikuritässä kirjoitti:

        Mä en tykkää tällaisesta. Keskiaikaista nostaa joku tikunnokkaan ja kivittää.
        En tykkää myöskään vihjailuista. Tämä jos mikä on älyvapaata toimintaa.
        En myöskään pidä siitä, että ihmisiä haukutaan monivammaisiksi.
        En pidä siitä, että arvostellaan kirjoitustyyliä. En nyt rinnasta itseäni mihinkään kirjailijoihin, mutta kun lukee kirjoja, niin ilmaisutapoja on niin monenlaisia, tajunnanvirrasta lukien. Siis joka ei ymmärrä, lukekoon kirjoja.
        Sielläpä ihmismieli liikkuu vapaasti.
        En pidä sättimisestä. Pitää sanoa tekstistä, mikä sen sisällössä on huonoa eikä
        Haukkua ihmisiä, kirjoittajia. Hassutella saa, mutta huumor on vaikeaa.
        Tämä on mielipiteeni. Jos tämä muistettaisiin, taso palautuisi.

        Ne näitä alotuksia tekee ja toisia mollaa joita hunksi kiinnostaa eikä osota heille mitään huomiota.


      • Taikuritässä kirjoitti:

        Mä en tykkää tällaisesta. Keskiaikaista nostaa joku tikunnokkaan ja kivittää.
        En tykkää myöskään vihjailuista. Tämä jos mikä on älyvapaata toimintaa.
        En myöskään pidä siitä, että ihmisiä haukutaan monivammaisiksi.
        En pidä siitä, että arvostellaan kirjoitustyyliä. En nyt rinnasta itseäni mihinkään kirjailijoihin, mutta kun lukee kirjoja, niin ilmaisutapoja on niin monenlaisia, tajunnanvirrasta lukien. Siis joka ei ymmärrä, lukekoon kirjoja.
        Sielläpä ihmismieli liikkuu vapaasti.
        En pidä sättimisestä. Pitää sanoa tekstistä, mikä sen sisällössä on huonoa eikä
        Haukkua ihmisiä, kirjoittajia. Hassutella saa, mutta huumor on vaikeaa.
        Tämä on mielipiteeni. Jos tämä muistettaisiin, taso palautuisi.

        "Taikuritässä"

        Niin.
        Palstamme on kaikille vapaa-ehtoinen.
        Niin lukijoille, kuin kirjoittajillekin.
        -
        Kuten elämässä, täälläkin saattaa saada itselleen hullun-merkin.
        Joskus jopa Papu-Kaijaltakin.
        Palsta-tulevaisuutesi päätät kirjoituksillasi sinäkin.
        Kirjoituksistasi jää menneisyytesikin täällä.

        EOC

        H.


      • salamandi
        Taikuritässä kirjoitti:

        Mä en tykkää tällaisesta. Keskiaikaista nostaa joku tikunnokkaan ja kivittää.
        En tykkää myöskään vihjailuista. Tämä jos mikä on älyvapaata toimintaa.
        En myöskään pidä siitä, että ihmisiä haukutaan monivammaisiksi.
        En pidä siitä, että arvostellaan kirjoitustyyliä. En nyt rinnasta itseäni mihinkään kirjailijoihin, mutta kun lukee kirjoja, niin ilmaisutapoja on niin monenlaisia, tajunnanvirrasta lukien. Siis joka ei ymmärrä, lukekoon kirjoja.
        Sielläpä ihmismieli liikkuu vapaasti.
        En pidä sättimisestä. Pitää sanoa tekstistä, mikä sen sisällössä on huonoa eikä
        Haukkua ihmisiä, kirjoittajia. Hassutella saa, mutta huumor on vaikeaa.
        Tämä on mielipiteeni. Jos tämä muistettaisiin, taso palautuisi.

        Sinun viesteistä Taikuritässä, on erittäin vaikea hahmottaa kenelle sinä kohdistat viestisi. Tämä ei ole ainoa kerta, vaan sinulle hyvin tyypillistä. Eli, en nytkään tiedä moitinko hubkkia, aloittaa vai hunkin kommentoijaa tiinaexää?


      • salamandi
        salamandi kirjoitti:

        Sinun viesteistä Taikuritässä, on erittäin vaikea hahmottaa kenelle sinä kohdistat viestisi. Tämä ei ole ainoa kerta, vaan sinulle hyvin tyypillistä. Eli, en nytkään tiedä moitinko hubkkia, aloittaa vai hunkin kommentoijaa tiinaexää?

        korjaus:...moititko hunkkia


      • Taikuritässä

        Luepa uudestaan.
        Yleisellä tasolla kirjoitan, mutta iso viittaus on tähän aloitukseen ja joihinkin toisiin.
        Tämä portaali tekee välillä temppuja myös, kun tähtää jonkun kirjoitukseen, on siihen kerennyt jo toinen teksti. Mutta sehän on tekninen ongelma. Kyllä sisällöstä pystyt päättelemään.
        En pidä kovin laveista teksteistä vaan pyrin typistämään asiaa.


      • Taikuritässä kirjoitti:

        Luepa uudestaan.
        Yleisellä tasolla kirjoitan, mutta iso viittaus on tähän aloitukseen ja joihinkin toisiin.
        Tämä portaali tekee välillä temppuja myös, kun tähtää jonkun kirjoitukseen, on siihen kerennyt jo toinen teksti. Mutta sehän on tekninen ongelma. Kyllä sisällöstä pystyt päättelemään.
        En pidä kovin laveista teksteistä vaan pyrin typistämään asiaa.

        Minä ymmärrän niin, että vastauksesi oli H:lle, koska alkulainausta ei ollut.
        Jos taas vastaa aloittajalle, vasempaan yläkulmaan tulee ´´väkänen.´´


      • salamandi
        Taikuritässä kirjoitti:

        Luepa uudestaan.
        Yleisellä tasolla kirjoitan, mutta iso viittaus on tähän aloitukseen ja joihinkin toisiin.
        Tämä portaali tekee välillä temppuja myös, kun tähtää jonkun kirjoitukseen, on siihen kerennyt jo toinen teksti. Mutta sehän on tekninen ongelma. Kyllä sisällöstä pystyt päättelemään.
        En pidä kovin laveista teksteistä vaan pyrin typistämään asiaa.

        Ei tullut ihan selväksi, mutta ei se mitään.


      • Taikuritässä

        En tiedä, miksei tämä nappaudu aina sen kommentit vastaukseksi, mihin tähtään.
        Muuten olisihan epäjohdonmukaista minulta, jos ensin kirjoitan yleistasoisen tekstin, niin se olisikin kohdistettu johonkuhun kirjoittajaan. Teksti on kohdistettu johonkin asiaan, tapaan, mistä en tykkää. Äly hoi!


      • salamandi
        Taikuritässä kirjoitti:

        En tiedä, miksei tämä nappaudu aina sen kommentit vastaukseksi, mihin tähtään.
        Muuten olisihan epäjohdonmukaista minulta, jos ensin kirjoitan yleistasoisen tekstin, niin se olisikin kohdistettu johonkuhun kirjoittajaan. Teksti on kohdistettu johonkin asiaan, tapaan, mistä en tykkää. Äly hoi!

        Siinä alimpana on sellainen kohta kuin - vastaa alkuperäiseen viestiin. Käytä sitä silloin, jos haluat vastata aloittajalle, muuten käytät "lisää kommentti", jos haluat seuraavaksi vastanneelle. Ja vielä löytyy "kommentoi", niin saat viestin kenen tahansa yksittäisen viestin lähettäneelle.


      • Taikuritässä

        Käytän yleensä kohtaa kommentoi. Muutoin teksti jää roikkumaan yksikseen
        kuin kalsarit narulle tuonne loppuun.
        Kiitos kuitenkin neuvostasi. Tämä voi selittää jotain.
        En ymmärrä, miksi toisinaan ottaa tekstin mukaan ja toisinaan sitten taas ei.
        Anteeksi kun näitä muotoseikkoja selvitän. Nimim. No-technics.


      • annan-en-anna

        Minulla lukee vain "Ilmianna" äärimmäisenä oikealla? Pitäisikö ilmiantaa kaikki vastaukset? Miksi? Voiko sitä tehdäkään mustanaamana?
        Sitten on eduskunnasta tarttunut renkutus "Jaa". Siitä puuttuu "ei" , "tyhjiä" ja "poissa"


      • Taikuritässä

        Annannannan. Jaa-a. Kyllä voi. Väritönnä.


    • minä_ja_me

      Näitä itsensä kanssa kirjeenvaihdossa olevia on suolikaksnelonen täynnä;)
      Sama kuin yksin ryyppäämisessä, aina arvoisessaan seurassa eikä tule riitoja.

      • Taikuritässä

        Ja tämäkin on niin tätä, mikä e i j o h d a y h t ä ä n m i h i n k ä ä n.
        Miksi moinen teksti?


      • miekan
        Taikuritässä kirjoitti:

        Ja tämäkin on niin tätä, mikä e i j o h d a y h t ä ä n m i h i n k ä ä n.
        Miksi moinen teksti?

        Osui ja upposi;)


      • tolkutonta
        Taikuritässä kirjoitti:

        Ja tämäkin on niin tätä, mikä e i j o h d a y h t ä ä n m i h i n k ä ä n.
        Miksi moinen teksti?

        Mitä viddua sä raivoot! Ei sun komentojasi tarvitse totella kenenkään.
        Niele ite.


      • Taikuritässä

        Ei tarvitsekaan totella. Mielestäni sinä raivoat...kiroilu?
        Ja kun ei osu eikä uppoakaan, näämmä.


      • tolkutonta
        Taikuritässä kirjoitti:

        Ei tarvitsekaan totella. Mielestäni sinä raivoat...kiroilu?
        Ja kun ei osu eikä uppoakaan, näämmä.

        No mutku sä huusit, niin pakko mun oli kiroilla.
        Tää palsta tarvii nyt siluja vissiin enenpi.


      • Taikuritässä

        Onko tuo harvennettu muka huutamista. Minusta se on selvennös.
        Isot kirjaimet ovat tietääkseni huutamista.
        Luitko edes itse tekstiä.


      • ota_vielä_vähän
        Taikuritässä kirjoitti:

        Onko tuo harvennettu muka huutamista. Minusta se on selvennös.
        Isot kirjaimet ovat tietääkseni huutamista.
        Luitko edes itse tekstiä.

        Et osaa edes harventaa.
        "e i j o h d a y h t ä ä n m i h i n k ä ä n"


      • Taikuritässä

        Kyllä jokaisen kirjaimen välissä on välilyönti. Ainakin minä huomaan sen.
        Mitähän ottaisin. Kissmet cappucinoa. Nam.


      • tolkutonta
        Taikuritässä kirjoitti:

        Onko tuo harvennettu muka huutamista. Minusta se on selvennös.
        Isot kirjaimet ovat tietääkseni huutamista.
        Luitko edes itse tekstiä.

        Enhän minä voinut lukea, kun kirjaimet kiljuivat harallaan toisistaan. Paniikkiin menin ja kiroilu alkoi sen jälkeen.


      • Taikuritässä

        Oletko toipunut?
        Ei uskoisi, että kirjaimissa on moinen voima.


      • tolkutonta
        Taikuritässä kirjoitti:

        Oletko toipunut?
        Ei uskoisi, että kirjaimissa on moinen voima.

        Kyllä tässä pikkuhiljaa olen toipunut. Koville otti, mutta lepo ja liike tasapainossa auttoivat.
        Kiitos kysymästä :)


    • Heikunkeikku

      Olkaa vaan huolissaan, jos huvittaa. Minä en ole huolissani. Sen verran muuta huolenaihetta tällä hetkellä, että tahdon keskittyä vain niihin.

      Kaikki kirjoittakoot mitä lystää ja milloin lystää. Minä valitsen omalta kohdaltani sitten ne ketjut, jotka kiinnostaa. Jos ei kiinnosta, niin ei sekään haittaa.

      Senkään takia en oikein voi arvostella aloituksia, koska en ikinä itse tee aloituksia. Jos kaikki olisivat kuten minä, niin koko palstalle ei ilmaantuisi ainuttakaan aloitusta. Pelkkää tyhjää valkoista paperia vaan näkyisi.

    • maissiiii

      Onpas kiva aloitus kun luin tuon "Pitääkö olla huolissaan"
      kiva ohjelma teeveessä muuten.
      Nyt päästään luomaan omat ideat ko ohjelman malliin.

      Mutta , EI, EI taas aloitus toisista kirjoittajista, palstalaisista, Kun nyt noi kirjoitukset ei mene ihan oman mielen mukaan.
      niin tympeetä ja kurjaa lukea aina samaa valitusta kun joku eräs tekee niin ja toinen näin,
      kolmas hutkii sinnepäin, kuiteskin aina väärinpäin.
      Jonkin asteista kantelupolitiikka moinen.

      "Tyhmä ei huomaa ja viisas ei virka".

      Kyynikko voisi vielä lisätä, että lisää moisia aloituksia, sopivat niin hienosti palstan henkeen.

      • Taikuritässä

        Nyt kommentoin "Pitääkö olla huolissaan" -ohjelmaa.
        Täytyy täst'edes oikein kirjoittaa, mihin tähtään.
        Minusta surkea ohjelma. Siinä studiossa osallistujilla on hauskaa.
        Olen aiemminkin kirjoittanut: kyllä varmaan naurattaakin, kun verovaroilla ei osata tehdä fiksumpaa ohjelmaa. Siteeraan xx9: katsojista tehdään apinoita. Kirosanat lentelevät kuin piparit purkista!
        Onko tämä jotain tukiaisia kirjailijoille?
        Muutoin: ei kiitos!


      • thuulia

        Minä tykkään myös "Pitääkö olla huolissaan" -ohjelmasta.
        Odotan Kari Hotakaisen kommentteja eritoten, mutta kyllä Tuomas ja Miikakin osaavat :)

        Kenet muuten maiiissii haluaisit vierailevaksi panelistiksi?
        Ensi kerralla on Lenita.


      • ole_edes_joskus_fiksu
        Taikuritässä kirjoitti:

        Nyt kommentoin "Pitääkö olla huolissaan" -ohjelmaa.
        Täytyy täst'edes oikein kirjoittaa, mihin tähtään.
        Minusta surkea ohjelma. Siinä studiossa osallistujilla on hauskaa.
        Olen aiemminkin kirjoittanut: kyllä varmaan naurattaakin, kun verovaroilla ei osata tehdä fiksumpaa ohjelmaa. Siteeraan xx9: katsojista tehdään apinoita. Kirosanat lentelevät kuin piparit purkista!
        Onko tämä jotain tukiaisia kirjailijoille?
        Muutoin: ei kiitos!

        "...kun verovaroilla ei osata tehdä fiksumpaa ohjelmaa. "
        Se on Maikkarin ohjelmistoa joten tuskin verorahaa on kulunut.


      • Taikuritässä

        No eikö Hjalliksen ehdotus mennyt lävitse vai siirtyikö liikenneministeriöön ja juuttui sinne? 4 milj.


      • maissiiii
        thuulia kirjoitti:

        Minä tykkään myös "Pitääkö olla huolissaan" -ohjelmasta.
        Odotan Kari Hotakaisen kommentteja eritoten, mutta kyllä Tuomas ja Miikakin osaavat :)

        Kenet muuten maiiissii haluaisit vierailevaksi panelistiksi?
        Ensi kerralla on Lenita.

        samoin Hotakainen on minunkin suosikkini tuossa ohjelmassa.
        Joskus häiitsee on juontajan ylitsevuotava nauru.

        Ehdoton ehdokkaani vierailevaksi tähdeksi
        (tosin en ole ihan kaikkia jaksoja katsonut, joten en tiedä vaikka olisi jo vieraillut)
        on sanavalmis humoristi Timo Koivusalo,
        Toinen ehdokkaani olisi Kari Väänänen.
        Eikä Arja Korisevakaan hassumpi olisi, silloin ei ohjemassa olisi naurusta puutetta.


      • Taikuritässä kirjoitti:

        Nyt kommentoin "Pitääkö olla huolissaan" -ohjelmaa.
        Täytyy täst'edes oikein kirjoittaa, mihin tähtään.
        Minusta surkea ohjelma. Siinä studiossa osallistujilla on hauskaa.
        Olen aiemminkin kirjoittanut: kyllä varmaan naurattaakin, kun verovaroilla ei osata tehdä fiksumpaa ohjelmaa. Siteeraan xx9: katsojista tehdään apinoita. Kirosanat lentelevät kuin piparit purkista!
        Onko tämä jotain tukiaisia kirjailijoille?
        Muutoin: ei kiitos!

        ohjelma on maikkarin, ei siis tehdä verovaroin.


    • puhu-minävainkuuntelen

      Hän vastailee niille, jotka ovat hänen aloitukseensa kirjoittaneet jotain mielipidettä.

      Kyllä minäkin olen tyytyväinen, jos aloittamaani juttuun vastataan ja voin jatkaa jutustelua. Näin toimin myös livenä.

      • Taikuritässä

        Mitä tuo hänittely on? Vaikuttaa ihan Suomisen perheeltä? Isohoo?


      • huolenhäivä
        Taikuritässä kirjoitti:

        Mitä tuo hänittely on? Vaikuttaa ihan Suomisen perheeltä? Isohoo?

        Saatko noita raivokohtauksia tietyin väliajoin. Viimeksi raivosit ja pidit showta New-age -nikistäsi? Pitäisikö Sinusta olla huolissaan?


      • puhu-minävainkuuntelen
        Taikuritässä kirjoitti:

        Mitä tuo hänittely on? Vaikuttaa ihan Suomisen perheeltä? Isohoo?

        Aloitus oli;
        "Olen huomannut erään kirjoittajan tekevän avauksen, jonka jälkeen hän itse vastailee omaan" j.n.e "

        Ja minä vastasin; "Hän vastailee niille, j.n.e"

        Kuinka tuo olisi pitänyt muotoilla, että sinäkin ymmärtäisit? Tai oikeastaan vastasin aloittajalle, siis korppikselle.


      • puhu-minävainkuuntelen kirjoitti:

        Aloitus oli;
        "Olen huomannut erään kirjoittajan tekevän avauksen, jonka jälkeen hän itse vastailee omaan" j.n.e "

        Ja minä vastasin; "Hän vastailee niille, j.n.e"

        Kuinka tuo olisi pitänyt muotoilla, että sinäkin ymmärtäisit? Tai oikeastaan vastasin aloittajalle, siis korppikselle.

        Pitäisikös palstalla olla jo huolissaan kun korppis on alkanut kaivautumaan usean aivokoppaan aiheuttaen raivoa, epäluuloa, hallusinaatioita ja itsehillinnän menetyksiä.

        Minä nousin äskeen ettosilta. Ramasi päivän juoksut lääkäriltä katsastusasemalle, pankkiin ja kotiin syömään jo vain se vanhaa ihmistä väsyttää.

        Olisi ehkä terveellistä löytää jotain muita aloituksen aiheita kuin minäminäminä.
        Kivaahan se on, että en jätä ketään kylmäksi. Olisinko jopa lämmin totuus.

        Sorry taikuriässä unipöpperössä luulin tämän viestin olleen sinulta kun kommentoin tuonne toiseen minua fanittaneeseen ketjuun. Tää näyttää olevan moninikin viesti.


      • korppis kirjoitti:

        Pitäisikös palstalla olla jo huolissaan kun korppis on alkanut kaivautumaan usean aivokoppaan aiheuttaen raivoa, epäluuloa, hallusinaatioita ja itsehillinnän menetyksiä.

        Minä nousin äskeen ettosilta. Ramasi päivän juoksut lääkäriltä katsastusasemalle, pankkiin ja kotiin syömään jo vain se vanhaa ihmistä väsyttää.

        Olisi ehkä terveellistä löytää jotain muita aloituksen aiheita kuin minäminäminä.
        Kivaahan se on, että en jätä ketään kylmäksi. Olisinko jopa lämmin totuus.

        Sorry taikuriässä unipöpperössä luulin tämän viestin olleen sinulta kun kommentoin tuonne toiseen minua fanittaneeseen ketjuun. Tää näyttää olevan moninikin viesti.

        "korppis"

        Muista kuitenkin, että palstalla ettonet tarkoittavat nimmarin vaihtoa.
        Tuli sitten, tai meni.
        Älä ihan noin typeräksi mene sinäkään.
        Taas.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "korppis"

        Muista kuitenkin, että palstalla ettonet tarkoittavat nimmarin vaihtoa.
        Tuli sitten, tai meni.
        Älä ihan noin typeräksi mene sinäkään.
        Taas.

        H.

        Muuten en ole poistumassa, en menossa puskaan. Haluan viihdelukemista korppis/korpikirjailija. Mitä teki korppis, me tiedämme (hän ja pyykkipojat). Korppis on palstalla oletteko huomanneet pist...missä on korppis....tiedämme hän on täällä. hahahaa so what.

        Olen minä aika tyttö kun pistän palstan sekaisin, mutta kivaahan tämä on.


      • korppis kirjoitti:

        Muuten en ole poistumassa, en menossa puskaan. Haluan viihdelukemista korppis/korpikirjailija. Mitä teki korppis, me tiedämme (hän ja pyykkipojat). Korppis on palstalla oletteko huomanneet pist...missä on korppis....tiedämme hän on täällä. hahahaa so what.

        Olen minä aika tyttö kun pistän palstan sekaisin, mutta kivaahan tämä on.

        "korppis"

        Et sinä noin ole.
        Et ole ollut.
        Et koskaan tule olemaan.
        -
        Sinä olet mielesi kuvitelma.
        Toiveittesi luoma unelma.
        -
        Tunnen surua puolestasi.
        Vanheneminen muuttaa ihmistä.
        -
        Toivon sydämestäni että tajuat asian.
        Viimeistään viimeisellä ullakollasi.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "korppis"

        Et sinä noin ole.
        Et ole ollut.
        Et koskaan tule olemaan.
        -
        Sinä olet mielesi kuvitelma.
        Toiveittesi luoma unelma.
        -
        Tunnen surua puolestasi.
        Vanheneminen muuttaa ihmistä.
        -
        Toivon sydämestäni että tajuat asian.
        Viimeistään viimeisellä ullakollasi.

        H.

        Mukana kulkee laulujen kohde
        unelmien hohde,
        kaipuun syliinsä sulkee,
        tuskaa on kaukaa kaivata
        Korpeen rakkauden polkua raivata.

        Mandi 26.11.2017


      • huolissaanko
        korppis kirjoitti:

        Muuten en ole poistumassa, en menossa puskaan. Haluan viihdelukemista korppis/korpikirjailija. Mitä teki korppis, me tiedämme (hän ja pyykkipojat). Korppis on palstalla oletteko huomanneet pist...missä on korppis....tiedämme hän on täällä. hahahaa so what.

        Olen minä aika tyttö kun pistän palstan sekaisin, mutta kivaahan tämä on.

        Ohos, äläs nyt viinitilkkaas tukehdu. Niin paksua on tuo itsekeskeisyytesi.


      • huolissaanko kirjoitti:

        Ohos, äläs nyt viinitilkkaas tukehdu. Niin paksua on tuo itsekeskeisyytesi.

        Etkö ole vielä tietoinen itsekeskeisyydestäni, jos et niin jo on aikakin 🤗

        Korjaus.....Runon päiväys 26.10. 2017 kello 18.10 ; )


      • tunkiotoukka
        korppis kirjoitti:

        Mukana kulkee laulujen kohde
        unelmien hohde,
        kaipuun syliinsä sulkee,
        tuskaa on kaukaa kaivata
        Korpeen rakkauden polkua raivata.

        Mandi 26.11.2017

        Ai, hunkszin kaipausriimit on kirjoitettu ja omistettu Sinulle.
        Olenkin ihmetellyt kenelle hän kirjoittelee.
        Että Korpeen hän kaipailee.

        Nyt riimit ovat mieluisimpia lukea, kun tietää kohteen.


      • hurrrrmaavaa
        tunkiotoukka kirjoitti:

        Ai, hunkszin kaipausriimit on kirjoitettu ja omistettu Sinulle.
        Olenkin ihmetellyt kenelle hän kirjoittelee.
        Että Korpeen hän kaipailee.

        Nyt riimit ovat mieluisimpia lukea, kun tietää kohteen.

        Siksikö korppis ei malta siirtyä ikäisiinsä, haluaa pysyä ihastuksensa riimien ja rakkaudentunnustusten lähellä.


      • Taikuritässä
        huolenhäivä kirjoitti:

        Saatko noita raivokohtauksia tietyin väliajoin. Viimeksi raivosit ja pidit showta New-age -nikistäsi? Pitäisikö Sinusta olla huolissaan?

        Tämä on reagointia. Kerron, mistä tyylistä en tykkää. Aion jatkossakin kampanjoida hyväksi pitämäni tyylin puolesta.
        Mulla on herneitä nenussa. Tuost poikki ja pinoon.


      • huolenhäivä
        Taikuritässä kirjoitti:

        Tämä on reagointia. Kerron, mistä tyylistä en tykkää. Aion jatkossakin kampanjoida hyväksi pitämäni tyylin puolesta.
        Mulla on herneitä nenussa. Tuost poikki ja pinoon.

        Vauvoille on olemassa sellainen "niistäjä". Ehkä joululahjaksi tilaan Sinulle uniikin "herneenpoistajan". Itselleni tilaan helmitaulun. Näprään helmet jonoon ennen kuin päästän sormet näppikselle.


      • Taikuritässä

        Mulla on helmiä. Tehdäänkö vaihtarit?


      • henkeä.pidätellen
        hurrrrmaavaa kirjoitti:

        Siksikö korppis ei malta siirtyä ikäisiinsä, haluaa pysyä ihastuksensa riimien ja rakkaudentunnustusten lähellä.

        Niiiin ja joutuu nyt miettimään jättääkö Petzen ja muuttaa vapaana taivaanlintuna Herttoniemeen.
        Ehtiiköhän hunksz saada uudet hanpaat siihen mennessä?


      • mikä.Romanssi
        henkeä.pidätellen kirjoitti:

        Niiiin ja joutuu nyt miettimään jättääkö Petzen ja muuttaa vapaana taivaanlintuna Herttoniemeen.
        Ehtiiköhän hunksz saada uudet hanpaat siihen mennessä?

        Eihän hehkuvaa Karpaloa voi ilman hanpaita puraista ;DD


      • henkeä.pidätellen
        mikä.Romanssi kirjoitti:

        Eihän hehkuvaa Karpaloa voi ilman hanpaita puraista ;DD

        Niin :)) Pitäähän saada karpalosta mehut valumaan.


      • ujo.onko.hän

        Eikö ookkiin korppis joka salanikillään m...m hunksille rakkauvestaan riimittää 😍😍😍


      • henkeä.pidätellen
        ujo.onko.hän kirjoitti:

        Eikö ookkiin korppis joka salanikillään m...m hunksille rakkauvestaan riimittää 😍😍😍

        On on salarakas


    • vfihimsff

      Ihmiseloon mahtuu koko tunteiden kirjo
      - osa ihmisistä myös tekee nk surutyötä
      tai yrittää sinnitellä kriisistä seuraaviin-tunnelmissa
      -en ilosta, en surusta itke, itken joskus muuten vaan...
      - sytytän kynttilän aamuisen Raaseporin onnettomuuden uhreille pimenevään iltaan.
      Kiitos siitäkin työstä mitä pelastuslaitokset tekevät ynnä he kaikki jotka toimivat hoidon saralla.
      Ilman epämääräisyyksiä.

      • ohi.meni

        ja miten tämä liittyy aloituksen aiheeseen?


    • Oletteko pesseet koskaan pipoanne?
      Minulla on kaunis sini-valkoinen pipo, isolla tupsulla.
      Koska aika pipon on koittanut, laitoin sen ensi-kerran altaaseen käden-lämpöistä hieman kuumenpaan veteen, johon olin liottanut erästä kuuluisaa, nestemäistä pyykin-pesu-ainetta.
      Tunnin päästä totesin että pipoa pitää pestä paljon useammin.
      Noh, vesi oli ruskeaa, näin sen itsekin ja pipo loisti väreissään kuin Suomen talvisen-pilvinen taivas.
      Pitkään aikaan pipo ei ollut tuohon kyennyt.

      H.

      • En kyllä ilkkuisi monivammaisuudella,oli se kenellä hyvänsä.


      • huolellinen

        Kyllä, pesen piponi useamman kerran talven aikana. Myös keväällä ennen kesäsäilöön laittamista.


      • huolellinen kirjoitti:

        Kyllä, pesen piponi useamman kerran talven aikana. Myös keväällä ennen kesäsäilöön laittamista.

        "huolellinen"

        Hienoa!
        Ilman kirkkaita värejä ei elämää voi olla.
        Sokeat poikkeuksina.

        H.


      • Hyvä-on-pipo

        Otsa hies pitää minun leipäni ansaita
        Piponi siis saa pesun monta kertaa talvessa
        Ehtii kuivua kesän
        Piponi on tummentunut sähkön-sininen


      • Taikuritässä

        Jos olet pessyt kädenlämpöistä kuumemmassa vedessä piposi ja aines on villaa, saat aikaiseksi kireän pipon. Jos ruumiisi keskilämpötila on 37 °C ja peset sen vaikka 45 °C, niin piposihan kutistuu. Tuloksena on kireä pipo. Sitten on otsa hiessä, kun sitä päähäsi väännät. Tietenkin voit yrittää venyttää sitä pitäen sitä kosteana vaikka yön yli. Jos pipo on keinoa = acryliä tms. eipä siitä ole iloa = ei lämmitä.


      • kaalimaan.kakara
        Taikuritässä kirjoitti:

        Jos olet pessyt kädenlämpöistä kuumemmassa vedessä piposi ja aines on villaa, saat aikaiseksi kireän pipon. Jos ruumiisi keskilämpötila on 37 °C ja peset sen vaikka 45 °C, niin piposihan kutistuu. Tuloksena on kireä pipo. Sitten on otsa hiessä, kun sitä päähäsi väännät. Tietenkin voit yrittää venyttää sitä pitäen sitä kosteana vaikka yön yli. Jos pipo on keinoa = acryliä tms. eipä siitä ole iloa = ei lämmitä.

        Hunksz venytti piponsa ison lantun päälle. Hän viettää suomalaista kekriä eikä halloweenia. Katsos lanttu on SF.


      • Taikuritässä

        Miksei tuossa pyörylässä ole pipokuvaa?
        Ehdotan, että kaikki kuvaukselliset laittaisivat pipokuvan tuohon.
        Kevätpäiväntasauksena voisi poistaa.


    • Pitääkö olla huolissaan kun lehdessä mainostetaan lapsille joululahjaksi pierevää koiraa. Eikö mitään muuta enää keksitä?

      • minänämää

        Hyvä nimimerkki siilenämää,
        Ei tarvitse olla huolissaan. Mikäli kyseessä on lelukoira, on valmistaja vihdoin tajunnut sivistyneen maailman kliinistyneen liikaa ja poistaneen kaiken inhimillisen.
        Mikäli koira on oikea, tulee pieru kaupanpäällisenä eli ima-iseksi.


      • minänämää kirjoitti:

        Hyvä nimimerkki siilenämää,
        Ei tarvitse olla huolissaan. Mikäli kyseessä on lelukoira, on valmistaja vihdoin tajunnut sivistyneen maailman kliinistyneen liikaa ja poistaneen kaiken inhimillisen.
        Mikäli koira on oikea, tulee pieru kaupanpäällisenä eli ima-iseksi.

        Pattereilla toimiva lelukoira, oksentelu vielä puuttui mutta jos se tuleekim päivityksenä seuraavaksi jouluksi.


      • minänämää
        siilenämää kirjoitti:

        Pattereilla toimiva lelukoira, oksentelu vielä puuttui mutta jos se tuleekim päivityksenä seuraavaksi jouluksi.

        Pari vuotta sitten lelukoira, uros, osasi nostaa jalkaa. Pissa ei kuitenkaan tullut.
        Päivitystä odotellessa :)


      • minänämää kirjoitti:

        Pari vuotta sitten lelukoira, uros, osasi nostaa jalkaa. Pissa ei kuitenkaan tullut.
        Päivitystä odotellessa :)

        Ohos, onhan kuitenkin keksitty jo joitain vuosia sitten pissaavat babyborn -vauvanuket.Vai oliko se new born?


      • minänämää
        siilenämää kirjoitti:

        Ohos, onhan kuitenkin keksitty jo joitain vuosia sitten pissaavat babyborn -vauvanuket.Vai oliko se new born?

        Joo, meilläkin oli sellainen vauvanukke. Keltaista litkua syötettiin ja vaipat piti vaihtaa sitten ;)
        Onneksi se koira ei sentääs ruiki pitkin seiniä. En minä ainakaan olisi kehdannut viedä leikkikoiraa ulos pissalle ;) Noh, lapsenlapsen se on.


      • minänämää kirjoitti:

        Joo, meilläkin oli sellainen vauvanukke. Keltaista litkua syötettiin ja vaipat piti vaihtaa sitten ;)
        Onneksi se koira ei sentääs ruiki pitkin seiniä. En minä ainakaan olisi kehdannut viedä leikkikoiraa ulos pissalle ;) Noh, lapsenlapsen se on.

        Nii, oishan se tietty ollu nävös jos aikaihminen vetäisi perässään patterikoiraa 😁. Juttelisi sille nätisti ja antaisi käskyjä.


      • hyväajatuseikö
        siilenämää kirjoitti:

        Nii, oishan se tietty ollu nävös jos aikaihminen vetäisi perässään patterikoiraa 😁. Juttelisi sille nätisti ja antaisi käskyjä.

        Mitä se haittaisi, antaa muiden ihmetellä. Pitäiskö piruuttaan toteuttaa joskus, se vois saada pi...n perässä juoksevat kaikkoamaan.


      • hyväajatuseikö kirjoitti:

        Mitä se haittaisi, antaa muiden ihmetellä. Pitäiskö piruuttaan toteuttaa joskus, se vois saada pi...n perässä juoksevat kaikkoamaan.

        No siitä vaan jos siltä tuntuu. 😁


      • minänämää
        hyväajatuseikö kirjoitti:

        Mitä se haittaisi, antaa muiden ihmetellä. Pitäiskö piruuttaan toteuttaa joskus, se vois saada pi...n perässä juoksevat kaikkoamaan.

        Onkos sinullakin sellainen kinttua nostava uroslelukoira?
        Vai peräti narttu?
        En todellakaan vie sitä lelukoiraa ulos, jos tapaa narttulelun ja ja ja ... se olisi noloa.


      • Korkein-Totuus
        siilenämää kirjoitti:

        Pattereilla toimiva lelukoira, oksentelu vielä puuttui mutta jos se tuleekim päivityksenä seuraavaksi jouluksi.

        patterilla toimiva joululahja siilelle hahahaa


      • Korkein-Totuus kirjoitti:

        patterilla toimiva joululahja siilelle hahahaa

        Voe tokkiisa, jos mulla vaikka jo on :D.


    • Mitä mieltä sinä olet siitä, kun eräs vaihtuva nikkinen yrittää esittää, että joku muu huutelee puskasta, kuin hän itse?

      • Nikita.Nimistö

        Heh, sellaista on muuten pari kertaa näkynyt palstalla :))


      • Mistä sinä voit tietää, ellet sitten puhu itsestäsi?


      • Tellukka kirjoitti:

        Mistä sinä voit tietää, ellet sitten puhu itsestäsi?

        Sinäkin tietäisit, jos katsoisit tarkemmin.


      • eppu2 kirjoitti:

        Sinäkin tietäisit, jos katsoisit tarkemmin.

        Arvelemaan, luulemaan, kuvittelemaan, epäilemään ... pystyisin halutessani.
        En kuitenkaan tietämään, ellen olisi vieressä näkemässä, kun toinen kirjoittaa tai jos en olisi itse se, joka kirjoittaa.
        Parhaiten tiedän vain omat tekemiseni ja se minulle riittäneekin.


    • Oikaisija

      Aloittaja, mitä jos kertoisit, mikä ketju on kyseessä. Tai parikin ihan vain esimerkiksi.

    • Tarkoittaakohan aloittaja nyt itseään tässä aloituksessa?

      • salamandi

        Mitä se koko palstan toiseksi tyhmin siellä huutelee?


      • salamandi kirjoitti:

        Mitä se koko palstan toiseksi tyhmin siellä huutelee?

        Joko siinäkin kokeilet mennä minun edelleni?
        Kaikenlaisesta sitä pitääkin kilpailla.


    • ketässekiinnostaa

      Ehkä se kirjoittaja ei vastaile itse, vaan muut vastailevat, ja sinä vain luulet että hän vastailee itse.

    • hunkkihunkki

      se on hunksz

      • pojat-ja-pyykkipojat

        Mielestäni aloittaja ei ole hunksz, vaan runoilija Mandi, joka oli nyt salamandi (johtuen siitä CW:stä) ja oletin hänen viittaavan kirjoituksellaan tätä "mennäänporvooseen", joka sai moitteita siitä, kun vastasi jokaiselle, joka oli hänen ketjuunsa kirjoittanut.

        Mielenkiintoinen olikin hänen runonsa nyt, joka kohdistui ilmeisesti "eräälle", jota hän on yrittänyt liehitellä jo aikaisemminkin, kuinka he ovat samanlaisia!?!


      • salmandi

        Alkoi korvia kuumottaa.
        Kyllä minä avauksessani tarkoitin hunkszia.


      • pojat-ja-pyykkipojat
        salmandi kirjoitti:

        Alkoi korvia kuumottaa.
        Kyllä minä avauksessani tarkoitin hunkszia.

        Hyvä sinä "salamandi", että tunnustit, koska itse mielsin toisin. Toki herraH vastailee itselleen, mutta ohitan hänen kirjoitukset punaisella peukulla lukematta edes.

        Olihan sinulla mielenkiintoinen runo hänelle (H), jota jo aprikoikin toiset, että olet ihastunut, mutta "mikäpä hänessä", iske kiinni ja muuta Hesaan, lähelle poikaasi, sitä toista.

        Ainahan on mahdollisuus myös nyt väittää, että et olekkaan sinä, vaan "kaappari" on asialla, kuten tämän nykyinen "taikuritässä" joutui vaihtamaan nimmarinsa.

        Olkaa kumpikin mitä hyvänsä, mutta joskus tulee mielleyhtymiä ja etenkin aloituksiin, joihin haluan vastata, koska on mukavaa vaihtaa mielipiteitä, vaikka siitä "inhottavasta naapurin ämmästä ja ukosta", joita ei uskalla sanoa päinpläsiä!DDD


      • salamandi
        pojat-ja-pyykkipojat kirjoitti:

        Hyvä sinä "salamandi", että tunnustit, koska itse mielsin toisin. Toki herraH vastailee itselleen, mutta ohitan hänen kirjoitukset punaisella peukulla lukematta edes.

        Olihan sinulla mielenkiintoinen runo hänelle (H), jota jo aprikoikin toiset, että olet ihastunut, mutta "mikäpä hänessä", iske kiinni ja muuta Hesaan, lähelle poikaasi, sitä toista.

        Ainahan on mahdollisuus myös nyt väittää, että et olekkaan sinä, vaan "kaappari" on asialla, kuten tämän nykyinen "taikuritässä" joutui vaihtamaan nimmarinsa.

        Olkaa kumpikin mitä hyvänsä, mutta joskus tulee mielleyhtymiä ja etenkin aloituksiin, joihin haluan vastata, koska on mukavaa vaihtaa mielipiteitä, vaikka siitä "inhottavasta naapurin ämmästä ja ukosta", joita ei uskalla sanoa päinpläsiä!DDD

        Just niin, minä niin.


      • salamandi
        salamandi kirjoitti:

        Just niin, minä niin.

        PALSTALLA ON YKSI JA AINUT PYYKKIPOIKIEN KANSSA NAURESKELIJA JA SE ON KORPPIS


      • salamandi
        salamandi kirjoitti:

        PALSTALLA ON YKSI JA AINUT PYYKKIPOIKIEN KANSSA NAURESKELIJA JA SE ON KORPPIS

        Seuraavaksi päljin on hunksz ja hyvänä kolmosena Tellukka.


      • salamandi
        salamandi kirjoitti:

        Seuraavaksi päljin on hunksz ja hyvänä kolmosena Tellukka.

        Korjaan heti ennen kuin joku muu ehtii. Päljin sanalla tarkoitan pöljin!


      • salamandi kirjoitti:

        Seuraavaksi päljin on hunksz ja hyvänä kolmosena Tellukka.

        Klo 13:11 kerroit minun olevan toiseksi tyhmin.
        Vajaa tunti sen jälkeen kerroit minun olevan kolmanneksi pöljin.

        Miksi sinun pitää aina olla ykkösenä?
        Mikä ero on tyhmällä ja pöljällä?


    • Ohiajo

      Ei kestä ei. Kun salamandi huutaa, muut vaijetkoon.

      • Salamandi

        Huomasiko kukaan muu korppiksen vierailua palstalla?


      • Lämpöistuin
        Salamandi kirjoitti:

        Huomasiko kukaan muu korppiksen vierailua palstalla?

        Kaksi viestiä katosi kuin tuhka tuuleen, sitäkö tarkoitit?


      • Ketä.Baba.Pelkää

        Miksi Baba Lybeck aina herjaa vähemmistöjä ja marginaalipuolueita.
        Miksi hän on aina Perujen ja Väyrysen kimpussa ?
        Kylläsyttä jo yksipuolisuus ja kapeakateisuus ?
        Joutuuko Yleltä pois jos herjaa valtaeliittiä ?


      • Taikuritässä

        Seurasin eilen. Taitaa uutisvuoto vedellä viimeisiään. Ohjelma on ruvennut matkimaan "Onko syytä olla huolissaan" ohjelmaa. Esiintyjillä kun alkaa olla liian hauskaa studiossa keskenään, on jotain kadotettu. Aika entinen ei palaa.
        Halpaa huumoria Paavot ja Tomit ja vaikken ole persu, niin kulahtanutta kaurapuuroa jatkuva toisto minustakin on.
        Siispä tein sanaristikoita ohessa.


    • ei kai keskustelut silti loppuisi, jokainen vain keskustelisi itsensä kanssa. ei hassumpi ajatus, ei ehkä tulisi nokkapokkaa ainakaan niin helposti mitä nyt.

    • Avaruusko

      Kehotus: Vastaa alkuperäiseen viestiin
      Kysymys: Pitääkö olla huolissaan?
      Vastaukseni kysymykseen: EI PIDÄ!

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      102
      2277
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1087
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1044
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      981
    5. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      945
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      874
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      841
    8. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      59
      833
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      759
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      739
    Aihe