Ajattelin kokeilla ensimmäisen kerran älypuhelinta ja ostaa tuollaisen: Huawei Honor 6A. Tarkoitus katsoa prepaidilla netin uutisia.Onko suoritin hyvä vai pätkiikö pahasti?Hinta on 149 euroa.
Huawei Honor 6A toimiiko vai pätkiikö
6
2276
Vastaukset
- l520l520
Honor 5C;n omistajana reilu vuoden kokemuksen perusteella joka on lähes sama laite voi sanoa että netin selailu kyllä toimii nopeasti joten jos käyttö on kevyttä eli lähes pelkkää chromen/netin käyttöä niin kyllä nuo halvatkin on ihan näppäriä siihen hommaan.
- mlyyyyyyääää
Mutta miksi alkaa soittaa pyytämättä piisejä keskellä yötäkin. Yhtäkkiä vaan alkaa soida ja häiritä todella vittumaisesti!
- Honor6A
Hyvin toimii, vahva suoritin kahdeksan ytiminen, ollut vajaan kuukauden käytössä eikä ongelmia.
Nythän hinta näyttäis olevan 100euroa
- Hon
Mistähän mahtaa 100e saada kyseisen puhelimen?...vertaa.fi sivuilla lupaa satasella mut kun avaa verkkokaupan, hinta muuttuu 139e??¿¿
- honoris
Eilen löyty lahden prismasta 100€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!591718Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1321388Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701241La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10836- 64811
- 69691
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39531- 36477
- 45476
- 52442