Okei, eli siis oon 6 luokkalaine ja blaa blaa blaa ketään ei kiinnosta. Mut mitä tekisin tunnilla tai koulussa ylipäätänsä kun on tylsää??Pystyn kuuntelemaan ja tekemään tehtäviä samaan aikaan kun teen jotain ei tylsää :/ ja en jaksa mitää: Runkkaa. Vastauksia...
Mitä tehdä kun on tylsää tunnilla ja koulussa???
12
4122
Vastaukset
Tee itsellesi kehitysprojekti:
Ota tavoitteeksesi ottaa joka lukuaineesta joka kokeessa täydet pisteet.
Jos tämä onnistuu ilman paineita, lisää vaikeusastetta tekemällä kaikki kotitehtäväsi aina tunneilla. Tästä on tosin haittana se, että vapaa-aikasi lisääntyy, mikä on tylsää, eikö?
Jos tylsistymisesi johtuu fiksuudestasi, eli ylivoimaisuudestasi, ei sen ylivoiman näyttäminen kuudennella luokalla luulisi olevan kovin vaikeata.
Jos tuntuu siltä, että vieläkin, nyt luokan parhaana oppilaana vain pyörittelet päätäsi, pyydä opettajilta vaikeampia tehtäviä: ei siis lisää sitä samaa, vaan jotain haastavampaa tekemistä.
Pyydä opettajaasi tekemään sinulle oma kehitysprojektisi. ; )- sdfgsdfgs
Itse kokeilin tehdä kotiläksyt tunnilla.
Pamahti jälki-istunto, koska ne pitää muka tehdä kotona :D - sdfgsdfgs
Ja siis nykyään aika monessa koulussa, kotitehtävät annetaan tunnin jälkeen, ettei niitä voi mennä tekemään :p
- Anonyymi
sdfgsdfgs kirjoitti:
Itse kokeilin tehdä kotiläksyt tunnilla.
Pamahti jälki-istunto, koska ne pitää muka tehdä kotona :DTämä on yksi niistä asioista mitkä ovat perseestä koulussa.
- Anonyymi
Osta sinitarraa ja tee sil jotai
- Pyhäjumala
Ja kaiken hyvyyden voimat, saisinko asiat niin, että kaiki maailman liimat ja tinnerit kautta aikain olisivat laimeita koostumuksiltaan, jotta kukaan ei niistä vahingoittuisi. Pyydän hartaasti tätä toisten puolesta.
Opettele sietämään tylsyyttä, sillä sitä kyllä riittää.
- KylläHelvetistäSelviää
No tossa muutama idea, joita oon monia niistä itekkin kokeillu
-Tee jotain kivaa kännykällä
-Piirrä vihkoon / kirjaan / pulpettiin / seinään
-Nuku
-Töki vieressä istuvaa
-Kysy opettajalta jatkuvasti tyhmiä kysymyksiä
-Ota eväät mukaan tunnille ja syö
-Runkkaa taskussa
-Heitä kumin tai paperin paloja tai nastoja ja yritä osua johonkin muuhun luokassa
-Viiltele terävällä kynällä tai teroittimella
-Stalkkaa luokkalaistesi tyttöjen tissejä ja perseitä
-Pyydä opettajalta 5 min välein päästä vessaan ja jos päästää niin kysy uudestaan taas 5 min päästä
-Striimaa oppituntia periscopeen
-Yski kova äänisesti aina kun opettaja aloittaa puhumaan
-Tuijota muita oppilaita vihaisesti
-Arvaa mitä opettaja aikoo sanoa seuraavaksi ja laske kuinka monta sait oikein<kutosluokka
>kyllähelvetistäselviää
>nämä ohjeet
En edes vaivaudu vittuilemaan, elämäsi tulee olemaan kamalaa.
- toimii_kyllä
Lintsaa
- ryömies
Katso pornoa, mutta varaudu wilma merkintään.
- Anonyymi
homo
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592