Mitä tehdä kun on tylsää tunnilla ja koulussa???

Arcane

Okei, eli siis oon 6 luokkalaine ja blaa blaa blaa ketään ei kiinnosta. Mut mitä tekisin tunnilla tai koulussa ylipäätänsä kun on tylsää??Pystyn kuuntelemaan ja tekemään tehtäviä samaan aikaan kun teen jotain ei tylsää :/ ja en jaksa mitää: Runkkaa. Vastauksia...

12

4122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tee itsellesi kehitysprojekti:

      Ota tavoitteeksesi ottaa joka lukuaineesta joka kokeessa täydet pisteet.

      Jos tämä onnistuu ilman paineita, lisää vaikeusastetta tekemällä kaikki kotitehtäväsi aina tunneilla. Tästä on tosin haittana se, että vapaa-aikasi lisääntyy, mikä on tylsää, eikö?

      Jos tylsistymisesi johtuu fiksuudestasi, eli ylivoimaisuudestasi, ei sen ylivoiman näyttäminen kuudennella luokalla luulisi olevan kovin vaikeata.

      Jos tuntuu siltä, että vieläkin, nyt luokan parhaana oppilaana vain pyörittelet päätäsi, pyydä opettajilta vaikeampia tehtäviä: ei siis lisää sitä samaa, vaan jotain haastavampaa tekemistä.

      Pyydä opettajaasi tekemään sinulle oma kehitysprojektisi. ; )

      • sdfgsdfgs

        Itse kokeilin tehdä kotiläksyt tunnilla.
        Pamahti jälki-istunto, koska ne pitää muka tehdä kotona :D


      • sdfgsdfgs

        Ja siis nykyään aika monessa koulussa, kotitehtävät annetaan tunnin jälkeen, ettei niitä voi mennä tekemään :p


      • Anonyymi
        sdfgsdfgs kirjoitti:

        Itse kokeilin tehdä kotiläksyt tunnilla.
        Pamahti jälki-istunto, koska ne pitää muka tehdä kotona :D

        Tämä on yksi niistä asioista mitkä ovat perseestä koulussa.


      • Anonyymi

        Osta sinitarraa ja tee sil jotai


    • Pyhäjumala

      Ja kaiken hyvyyden voimat, saisinko asiat niin, että kaiki maailman liimat ja tinnerit kautta aikain olisivat laimeita koostumuksiltaan, jotta kukaan ei niistä vahingoittuisi. Pyydän hartaasti tätä toisten puolesta.

    • Opettele sietämään tylsyyttä, sillä sitä kyllä riittää.

    • KylläHelvetistäSelviää

      No tossa muutama idea, joita oon monia niistä itekkin kokeillu

      -Tee jotain kivaa kännykällä
      -Piirrä vihkoon / kirjaan / pulpettiin / seinään
      -Nuku
      -Töki vieressä istuvaa
      -Kysy opettajalta jatkuvasti tyhmiä kysymyksiä
      -Ota eväät mukaan tunnille ja syö
      -Runkkaa taskussa
      -Heitä kumin tai paperin paloja tai nastoja ja yritä osua johonkin muuhun luokassa
      -Viiltele terävällä kynällä tai teroittimella
      -Stalkkaa luokkalaistesi tyttöjen tissejä ja perseitä
      -Pyydä opettajalta 5 min välein päästä vessaan ja jos päästää niin kysy uudestaan taas 5 min päästä
      -Striimaa oppituntia periscopeen
      -Yski kova äänisesti aina kun opettaja aloittaa puhumaan
      -Tuijota muita oppilaita vihaisesti
      -Arvaa mitä opettaja aikoo sanoa seuraavaksi ja laske kuinka monta sait oikein

      • <kutosluokka
        >kyllähelvetistäselviää
        >nämä ohjeet
        En edes vaivaudu vittuilemaan, elämäsi tulee olemaan kamalaa.


    • toimii_kyllä

      Lintsaa

    • ryömies

      Katso pornoa, mutta varaudu wilma merkintään.

    • Anonyymi

      homo

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe