Erityinen elämyslahja

Hakusessa erilainen elämyslahja pyörteitä täyttävälle ystävälle. Mitkään kylpylät tai hemmotteluhoidot häntä ei kiinnosta, tai vaellukset saatikka rallit. Oiskos kokemusta jostain todella erilaisesta. Ehtona on että Suomen rajojen sisäpuolella ois oltava.

68

787

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bbinggo

Me kuljetettiin yks työkaveri silmät peitettynä bingoon. Hän sai reitin varrella arvuutella, missä mentiin. Maksettiin hänen bingonsa ja iltaa jatkettiin yhteisellä aterialla.

• Kiva idea :). Tämä mun henkilö on vaan niin vaikea tapaus siinä mielesää että tiedän et bingo ei ole hänen juttunsa. Ruoka kylläkin osana lahjaa.

• Toivottavasti säilyy tasapaino eikä ala pyörryttää, vaikka pyörteitä täyttääkin. ;)

On vaikea keksiä ideoita, kun ei ole tietoa saajasta. Huitasen kuitenkin jotain.
      Miten olisi lahjakortti kotisiivouksesta, hieronnasta, kuumailmapallolento, tapaaminen jonkun todella kiinnostavan henkilön, kirjailijan, näyttelijän, tiedemiehen tms. kanssa jossain ravintolassa päivällisellä,
      teatteriliput avecin kanssa,
      joku upea yllätysesiintyjä kutsuille,
      jokin erikoinen sade- tms. asu ja veneretki heti jäiden lähdettyä,
      joku kuvaaja tekemään filmi sankarin elämästä ja harrastuksista,
      museokortti ja lupaus lähteä mukaan joihinkin paikkoihin,
      päivä Korkeasaaressa tms. paikassa, jos voisi saada puhuttua sinne ”lahjakortin”, johon sisältyisi opas ja joitain erilaisia työtehtäviä, eläinten ruokintaa,
      lahjakortti jonkin uuden taidon opiskelemiseen asiantuntijan ohjauksessa,

Kerrotko meille, mitä päätit hankkia ja miten saaja suhtautui lahjaasi.

Olisi kiva kuulla muidenkin kokemuksista sekä lahjan antajana että vastaanottajana. Mikä on ollut sinun hauskin, mieleisin, kamalin lahjadi?
      .

• Heh. Huomasin tuon pyörteen vasta äsken kun avasin koneen ja katsoin vastauksia. Pyörteissähän hänkin varmaan on kun täyttää täysiä pyöreitä :).

Kyseessä on mieshenkilö, joka ei välitä urheilusta tai liikunasta- Elokuvat ja kirjat kiinnostaa, mutta vaikea hankkia niitä kun ei tiedä mikä olisi sellainen mitä ei olisi nähnyt /lukenut. Hänelle kiinnostavaa henkilöä on vaikea määrittää ja toisaalta kuka kuuluisuus lähtisi mukaan hänen syntymäpäiväillalliselleen. Teatterissa käy muutoinkin. siivoukset, hieronnat ei käy ja en usko että lähtisi kuumailmapallolennollekaan. Vene sun muu vaellusretki ei ole hänen juttu. Eläimet ei kiinnosta :D.

Itse olen suunnitellut jotain tällaista, uskon että huumorintajunsa riittäisi ja voisi jopa nauttia tästä:
        https://www.elamyslahjat.fi/lahjat/paskan-palvelun-illallinen

Minuakin nimenomaan just kiinnostaisi kuulla toisten kokemuksia mitä hullunkurisimmista lahjaideoista.

• EiAukeneTuo
        siilenämää kirjoitti:

Heh. Huomasin tuon pyörteen vasta äsken kun avasin koneen ja katsoin vastauksia. Pyörteissähän hänkin varmaan on kun täyttää täysiä pyöreitä :).

Kyseessä on mieshenkilö, joka ei välitä urheilusta tai liikunasta- Elokuvat ja kirjat kiinnostaa, mutta vaikea hankkia niitä kun ei tiedä mikä olisi sellainen mitä ei olisi nähnyt /lukenut. Hänelle kiinnostavaa henkilöä on vaikea määrittää ja toisaalta kuka kuuluisuus lähtisi mukaan hänen syntymäpäiväillalliselleen. Teatterissa käy muutoinkin. siivoukset, hieronnat ei käy ja en usko että lähtisi kuumailmapallolennollekaan. Vene sun muu vaellusretki ei ole hänen juttu. Eläimet ei kiinnosta :D.

Itse olen suunnitellut jotain tällaista, uskon että huumorintajunsa riittäisi ja voisi jopa nauttia tästä:
        https://www.elamyslahjat.fi/lahjat/paskan-palvelun-illallinen

Minuakin nimenomaan just kiinnostaisi kuulla toisten kokemuksia mitä hullunkurisimmista lahjaideoista.

Linkki ei avaudu enää!

• EiAukeneTuo kirjoitti:

Linkki ei avaudu enää!

Huomasin tuon, aamulla se vielä aukeni. Googleta elämyslahjat.fi ja laita hakuun sieltä paska, avot, sieltä avautuu paskan palvelun illallinen. Tuo on tähänastisista paras vaihtoehto meille.

• Kuka kummassa haluaisi vastaanottaa tai lahjoittaa moista varttuneelle aikuiselle ihmiselle? Minusta olisi todella typerää ja epäkohteliasta tarjota moista. Nuoriso voisi ehkä leikitellä noinkin.

En tiedä viitsisinkö jäädä paikalle, jos joku olisi tarjonnut minulle, eivätkä suostuisi muuttamaan tyyliä ravintolassa. Ehkä voisin katsella varttitunnin, jos olisi jokin liiketuttavajuttu, sitten sanoisin, että meni vatsa sekaisin tai alkoi särkeä päätä ihan hurjasti ja lähtisin kotiin. Jos ravintolan vastuuhenkilöt pyytäisivät konsultoimaan kuvioita ja maksaisivat hyvän palkan, saattaisin ehkä osallistua asiakkaan roolissa.

Ei ole minun juttuni. Yök!

• optimisti-orvokki kirjoitti:

Kuka kummassa haluaisi vastaanottaa tai lahjoittaa moista varttuneelle aikuiselle ihmiselle? Minusta olisi todella typerää ja epäkohteliasta tarjota moista. Nuoriso voisi ehkä leikitellä noinkin.

En tiedä viitsisinkö jäädä paikalle, jos joku olisi tarjonnut minulle, eivätkä suostuisi muuttamaan tyyliä ravintolassa. Ehkä voisin katsella varttitunnin, jos olisi jokin liiketuttavajuttu, sitten sanoisin, että meni vatsa sekaisin tai alkoi särkeä päätä ihan hurjasti ja lähtisin kotiin. Jos ravintolan vastuuhenkilöt pyytäisivät konsultoimaan kuvioita ja maksaisivat hyvän palkan, saattaisin ehkä osallistua asiakkaan roolissa.

Ei ole minun juttuni. Yök!

Meidän juttu on, voisin lähteä mukaan. Mutta ymmärrän sen että kaikkien huumori ei riitä eikä tätä lahjaa voisi missään tapauksessa kenelle vaan edes harkita. Mut tälle mun kaverille voi :D.

• Heikunkeikku
        siilenämää kirjoitti:

Huomasin tuon, aamulla se vielä aukeni. Googleta elämyslahjat.fi ja laita hakuun sieltä paska, avot, sieltä avautuu paskan palvelun illallinen. Tuo on tähänastisista paras vaihtoehto meille.

Googletin tuon elämyslahjat...ja paska.
        Minä kallistun myös optimisti-orvokin kommenttiin.
        Loukkaantuisin, jos saisin itse tuollaisen lahjan.
        Ei mene kaaliin, että mikä idea tuollaisella paskapalvelulla on.
        Sitä ihmettelen ja olisi kiva tietää, että kenellä Voi tulla tuollainen
        ajatus, että suunnitellaan Paskan palvelun illallinen.

Minäkin häipyisin paikan päältä, jos olisin tietämättäni mennyt tuollaiselle illalliselle.

Mutta oonkin sanonut, että olen enemmän tosikko, kuin huumori-ihmisiä,
        joten ei tässä mitään ihmeellistä ole, jos tällä tavalla nyt naputtelen. :)

• Heikunkeikku
        Heikunkeikku kirjoitti:

Minäkin häipyisin paikan päältä, jos olisin tietämättäni mennyt tuollaiselle illalliselle.

Siis tarkoitin tuolla "sitä ihmettelen....kenellä Voi tulla tuollainen ajatus, että suunnitellaan Paskan palvelun illallinen".
        Tarkoitin, että kuka alkujaan on keksinyt idean. Suunnitellut jne.

(korjaukseni siksi, kun tuosta kirjotuksestani voisi luulla tarkoittavani aloittajaa)
        :)

• Heikunkeikku kirjoitti:

Minä käsitän sen sillä tavoin et se on sellaiselle jolla on jo kaikkea ja joka pitää hyvää palvelua tärkeänä ja itsestään selvyytenä normiravintoloissa. Minä koen, ja uskon ett kaverinikin kokee sen humoristisena pläjäyksenä. Sinne mennessähän jo tietää mihin on menossa ja tarvittaessa voi myös kieltäytyä. Noh, ehkä meidän porukalla on hieman epämääräinen huumorintaju ;D.

Siis tarkoitin tuolla "sitä ihmettelen....kenellä Voi tulla tuollainen ajatus, että suunnitellaan Paskan palvelun illallinen".
        Tarkoitin, että kuka alkujaan on keksinyt idean. Suunnitellut jne.

(korjaukseni siksi, kun tuosta kirjotuksestani voisi luulla tarkoittavani aloittajaa)
        :)

Minä käsitän sen sillä tavoin että kun nykyihmisillä on kaikkea, on totuttu ravintoloissa vaatimaan ja saamaan hyvää palvelua. Tämä vaihtoehto näyttäisi sen miten pahimmillaan asiat voisivbat mennä ja olla. Minä uskon että minun nauruhermojani kutittaisi. Mutta esimerkiksi 80-vuotispäiviään kohta viettävälle äidilleni en tätä lahjaa ostaisi. Tai välttämättä 0-vuotta täyttävälle sisarellenikaan. Vois olla että huumori ei riittäisi. Siis kohde ptää valita tarkoin.

• Heikunkeikku
        siilenämää kirjoitti:

Minä käsitän sen sillä tavoin että kun nykyihmisillä on kaikkea, on totuttu ravintoloissa vaatimaan ja saamaan hyvää palvelua. Tämä vaihtoehto näyttäisi sen miten pahimmillaan asiat voisivbat mennä ja olla. Minä uskon että minun nauruhermojani kutittaisi. Mutta esimerkiksi 80-vuotispäiviään kohta viettävälle äidilleni en tätä lahjaa ostaisi. Tai välttämättä 0-vuotta täyttävälle sisarellenikaan. Vois olla että huumori ei riittäisi. Siis kohde ptää valita tarkoin.

Joo, kyllä mä ymmärrän mitä tarkoitat, mut kuiteski. Siis kuiteski.
        Senkin uskon, että fundeeraat, että kenelle tuollainen lahja sopii. Äiteelles ei, eikä siskolle.

Ajattelen kuitenkin, että jos harvoin menee johonkin OIKEIN maittavaan illalliseen, jossa ruoka on enemmän, kuin hyvää, niin miksei siitä ruuasta voisi ja saisi nauttia totutulla hyvällä palvelulla höystettynä.

Toivottavasti, toivon harrrRrrrtaasti, että nuo tuommoset illalliset onnistuu ja päivänsankari on huulimättäät korviin suunnatut koko illan paskapalvelusta nauttien:)

Kamalan lahjan hän mielestäni saa, mutta saakoot:)

Kertonet sitten myöhemmin, miten onnistui juhlat.

Joo, kyllä mä ymmärrän mitä tarkoitat, mut kuiteski. Siis kuiteski.
        Senkin uskon, että fundeeraat, että kenelle tuollainen lahja sopii. Äiteelles ei, eikä siskolle.

Ajattelen kuitenkin, että jos harvoin menee johonkin OIKEIN maittavaan illalliseen, jossa ruoka on enemmän, kuin hyvää, niin miksei siitä ruuasta voisi ja saisi nauttia totutulla hyvällä palvelulla höystettynä.

Toivottavasti, toivon harrrRrrrtaasti, että nuo tuommoset illalliset onnistuu ja päivänsankari on huulimättäät korviin suunnatut koko illan paskapalvelusta nauttien:)

Kamalan lahjan hän mielestäni saa, mutta saakoot:)

Kertonet sitten myöhemmin, miten onnistui juhlat.

No kun se pointti on just siinä että nykyisin ihmiset käyvät syömässä hyvin, juhlallisesti ja paljon, siinä ei ole enää mitään uutta vaikka se ihanaa onkin kun on sen paikka. Mutta nyt on kyse sellaisesta lahjasta jota ei joka päivä saa, niin tämä paskaillallinen esimerkiksi voisi olla sellainen jos tietää saajan ymmärtävän ja tämä ymmärtää :D.

Hän rakastaa erikoisia lahjoja, ja illallinen ei kestä koko iltaa :).

• Oltiin hiljattain poikaporukassa Vantaalla harrastamassa pistooliammuntaa. Ei meillä kenelläkään mitään lupia ollut, vaan sieltä sai opastuksen ja kokeilla kymmentä eri pistoolia, suurimpana sellainen Dirty Harry Magnum Smith&Wesson, ei tyttöjen varmaan sellaisella kannata aloittaa, mutta ne pienemmän olivat ihan kivoja kokeilla ensimmäistä kertaa elämässä. Paikan nimi oli Ruutisavu.

• Kiva juhla varmaan teilläkin. Tämä tapaus kuitenkin ei tartu aseisiin milloinkaan eikä missään muodossa. Paitsi toimintajännäreissä katseella :).

• Lahjatoivomukseni toteutui hyvin pyöreitä juhliessani. Oma tekemäni keraaminen iso säästöpossu (remppapossu) keräsi sievoisen summan rahaa terassirempojen kattamiseen.

• Kiva idea, monet sellaiset joilla on jo kaikkea tavaraa, toivovat lahjaksi rahaa, jonka kohteenkin voi paljastaa juhlaväelle. Tämä meidän tapaus ei tarvitse nyt raha, tai sanotaanko että sitä voi tulle hänelle toiselta suunnalta. Tai sanotaanko että voisan se olla hänen oma toive, mutta me emme nyt kysy vaan laitamme omannäköisemme hänelle oletetusti mieluisan :).

• siilenämää kirjoitti:

Kiva idea, monet sellaiset joilla on jo kaikkea tavaraa, toivovat lahjaksi rahaa, jonka kohteenkin voi paljastaa juhlaväelle. Tämä meidän tapaus ei tarvitse nyt raha, tai sanotaanko että sitä voi tulle hänelle toiselta suunnalta. Tai sanotaanko että voisan se olla hänen oma toive, mutta me emme nyt kysy vaan laitamme omannäköisemme hänelle oletetusti mieluisan :).

Omannäköisenne laja voi olla saajalleen jos ei napakymppi niin huvituksen aihe.

Minäkin sain yhden antajan oma näköisensä lahjan, mietin, onpahan hääki pistänyt rahat jonninjoutavaan. No, aijon askarrella lahjasta oman näköiseni jutskan.

• Viekää sellaiseen suljettuun huoneeseen, jossa pitää tunnin sisällä ratkaista joku kiperä juttu, vasta sitten pääsee pois.
      En tiedä onko niitä pohjoisessa, Helsingissä on kuulemma Kalliossa ja Vuosaaressa.
      Voihan sen kehitellä itsekin, ovi lukkoon ja sillä aikaa kun sankari pähkäilee, järjestätte kahvipöydän kuntoon.

• Tuo on yksi vaihtoehdoista, on meillä täällä pohjoisessakin noita.

• siilenämää kirjoitti:

Tuo on yksi vaihtoehdoista, on meillä täällä pohjoisessakin noita.

Tyttären kanssa oli eilen noista huoneista puhetta, hän mietti voisiko tuollaisen jutun järjestää miehelleen synttäriyllätyksenä.
        Kunhan ei menisi paniikkiin, etenkään ellei keksi ratkaisua ulospääsyyn.

• Ancelina kirjoitti:

Tyttären kanssa oli eilen noista huoneista puhetta, hän mietti voisiko tuollaisen jutun järjestää miehelleen synttäriyllätyksenä.
        Kunhan ei menisi paniikkiin, etenkään ellei keksi ratkaisua ulospääsyyn.

Minä olen ollut kerran työporukan kanssa tuommoisessa virkistyspäivänä. Ihan toimiva juttu vaikka emme ratkaisua keksineetkään joka kohdassa :).

• Heikunkeikku

Kivoja ehdotuksia aloittaja on saanut.
      Mutku mikään ei kelpaa.
      Jokainen ehdotus on saanut vastauksen, että ei, ei hän ole sen tyyppinen...
      Mitä olet/olette itse miettineet?

Jos pyöreitä täyttää, niin mikä on pyöreysluku. Viiskytä, kuuskytä, seitsemänkytä, vai pyöritäänkö pidemmälle.
      Ja tuli mieleen myös kysyä, että mitä se elämyslahja saa maksaa?

Oma ehdotukseni on, että osta rukihinen pieru :)

• Missä noita rukihisia on myynnissä :).
        Siksihän täällä kyselen kun on kyse aika rantunsorttisesta tyypistä joka ei ilahdu ihan taviskalsareista :D.
        Paskanpalvelunillallinen on yksi ajattelemamme vaihtoehto ja Ancelin ehdottama lukittu huone.

• siilenämää kirjoitti:

Missä noita rukihisia on myynnissä :).
        Siksihän täällä kyselen kun on kyse aika rantunsorttisesta tyypistä joka ei ilahdu ihan taviskalsareista :D.
        Paskanpalvelunillallinen on yksi ajattelemamme vaihtoehto ja Ancelin ehdottama lukittu huone.

Ja pyöreysluku on 60v.

• Heikunkeikku
        siilenämää kirjoitti:

Missä noita rukihisia on myynnissä :).

Ajattelin ihan semmosta itsetehtyä rukihista:)
        Tosin jos on kimpassa kovinkin monta ihmistä, niin liian iso rukihinen saattaisi olla liian tuhti lahja.
        Pieni sievä kauniisti paketoitu ilmatiivis pussi, koristenaruin, olisi mukavan erikoinen:)

Ajattelin ihan semmosta itsetehtyä rukihista:)
        Tosin jos on kimpassa kovinkin monta ihmistä, niin liian iso rukihinen saattaisi olla liian tuhti lahja.
        Pieni sievä kauniisti paketoitu ilmatiivis pussi, koristenaruin, olisi mukavan erikoinen:)

Käykö se keliaakikolle :)?

• Menevä.mummo

Missä päin tapahtuma pitää olla? Jos Kiasmaa lähellä, niin sieltä lähtee kohtuuhintaisia yleisökuljetuksia bussilla Keskisen kyläkauppaan, Tampereen kädentaidonmessuille, Lohjan joulumarkkinoille, Tamperetaloon konserttiin, Svengaava Joulu, loistavat esiintyjät, Turunlinnaan ja vanhalle suurtorille, Hämeeseen jne. Sinne isommalla porukalla, hintaan kuuluu yhteinen buffet. Itse tykkäisin että joku järjestäisi minulle. tätä järjestää Uudenmaan seuramatkat, puh. 019 427 4700.
      Voi olla että muissakin kaupungeissa on saman tyyppistä tarjontaa.

• Tämä tapaus ei välitä mistään massatapahtumista, pitää olla yksilöllistä :). Tosin joku konserttilippu hänelle mieluisan esiintyjän voisi toimia. Suomi rajana.

• 1eero

Kymppitonnin lahjakortti jos ei ilahdu ni olkoon ilman.

• Se on varmaakin tulossa mutta ei meiltä :D.

• ö-Öö

Roudaa HopLoppiin.

=DW=

• Se lippu jäisi käyttämättä heti välittömästi tai lahjoitettaisiin pienille :).

• Taikuritässä

Onko kyse juhlavista juhlista? Paljon vieraita?
        Jos jokin ydinporukka, niin onko hän kokeillut curlingia tai hohtokeilausta.
        Tämän jälkeen illastamaan, kynttiläillallinen?, johonkin erityisempään paikkaan. Hämeenlinnan piparkakkutaloon villisikamenu.

• Taikuritässä kirjoitti:

Onko kyse juhlavista juhlista? Paljon vieraita?
        Jos jokin ydinporukka, niin onko hän kokeillut curlingia tai hohtokeilausta.
        Tämän jälkeen illastamaan, kynttiläillallinen?, johonkin erityisempään paikkaan. Hämeenlinnan piparkakkutaloon villisikamenu.

Hänen itsensä valitsema pikkuporukka, max 2-4 henkeä tässä lahjassa. Synttärijuhlat on erikseen, haussa on siis lahja.

Häntä ei kiinnosta keilailut eikä curlingit.

• Mukanaollut

Tandemhyppy lentskarista tai köysikävely seinää pitkin alas jostain korkealta. Ota yhteyttä sellaiseen firmaan kuin Elämystaikurit, heillä riittää vaihtoehtoja.

• Häntä ei kiinnosta mikään fyysinen rehkiminen. Eikä tandemit.

• Hah-hah-haaa

Tandemhypyssä ollaan laskuvarjohyppääjän sylissä jotta ei siinä nyt niiin hirviän kauhiasti tarvihte rehkiä. Tulla alas vaan ja lujaa ...

• Hah-hah-haaa kirjoitti:

Tandemhypyssä ollaan laskuvarjohyppääjän sylissä jotta ei siinä nyt niiin hirviän kauhiasti tarvihte rehkiä. Tulla alas vaan ja lujaa ...

No se jusiin. Pökräis varmaa siinä alkatullessa :D

• siilenämää kirjoitti:

No se jusiin. Pökräis varmaa siinä alkatullessa :D

siis alas-

• hytinäx1

Miten olisi ravihevosen ohjastamispäivä? Ettekö te tuttavat ja ystävät ole laittaneet kaverin puheita korvan taakse. On kait hän varmasti joskus vahingossa vihjaissut että tuota ja tuota olis kiva kokeilla ennenuin se on liian myöhäistä.

• Ei ole kiinnostuntu eläimistä. Hiljainen kaveri joka ei paljoa tuo toiveitaan esille. Ne kylläkin mitkä ei kiinnosta :D.

• Tahvovaitaneli

Kaverisi alkaa kuulostaa sellaiselle, että mitä jos veisit sen johonkin terapiaan että alkaa edes joku juttu ja aihe kiinnostamaan.

• Tahvovaitaneli kirjoitti:

Kaverisi alkaa kuulostaa sellaiselle, että mitä jos veisit sen johonkin terapiaan että alkaa edes joku juttu ja aihe kiinnostamaan.

Hyvä tyyppi hää. Kun ei tavisjutut kiinnosta niin ei kiinnosta. Kyllä hän ystävällisesti kaiken ottaa vastaan mutta haluaisin sellaisen erilaisen mistä hän pitää.

• Saisiansionsamukaan

No miksi et tarjoa lahjaksi "paskan palvelun illallista" jos se kerran tahvoa miellyttää?

• Saisiansionsamukaan kirjoitti:

No miksi et tarjoa lahjaksi "paskan palvelun illallista" jos se kerran tahvoa miellyttää?

Hän ei teiedä paskan palvelun illallisesta, jos sen valitsen, se tulee yllärilahjana. Mutta jos sen päätän antaa, hänen huumorinsa riittää ja ukson että myös pitää :).

• eikö Elämyslahjoilta löydy mitään riittävän erikoista, siellähän on vaikka mitä ja monelle rahapussille sopivia juttuja lahjakortteina. tietysti henkilön asuinpaikka vaikuttaa valikoimaan ellei haluta pitkiä matkoja matkustella lahjan lunastamiseksi.

• Yksi löytyi ja olen sen täällä kertonutkin :). Paskan palvelun illallinen.

• siilenämää kirjoitti:

Yksi löytyi ja olen sen täällä kertonutkin :). Paskan palvelun illallinen.

ok, en lukenut ketjua, vastasin vain mitä minulle tuli mieleen. olen nuorisolleni ostanut monenlaisia lahjakortteja, mutta kaverisi tuntuu olevan aika rajoittunut, nuoret enemmän kokeilunhaluisia.

• tammikuu-51 kirjoitti:

ok, en lukenut ketjua, vastasin vain mitä minulle tuli mieleen. olen nuorisolleni ostanut monenlaisia lahjakortteja, mutta kaverisi tuntuu olevan aika rajoittunut, nuoret enemmän kokeilunhaluisia.

Niin tai sitten tämä minun kaverini on jo aiemmin kaiken nähnyt ja siksi uutta hankala löytää, sellaista erilaista mitä ei aiemmin ole kokenut. Nuorille on helpompi ostaa kun heillä on suuri osa vielä edessäpäin.

• Taikuritässä

Entäs, jos tilaat taikurin. (Hihhihi)

Sitten iltaajelua Limousiinilla lähimmälle snägärille, ruokanapsuksi käsilämmintä kosanderia. Toivotaan, että on pikkasen pakkasta, niin saa luonnonjäät mukaan. Sitten printtaat riimeistä ne oikein hyvät ja loihet lausumaan. Käytte teatterin vaatevuokraamossa ja pukeudutte iltaan sopivasti.

• Saga.Kabinetti

Huh, huh, onpa paha paikka. Eihän taviksen järjenjuoksu voi mitenkään ylettyä tuollaisen hipsterin mukavuusalueen marginaaleihin. Itse en menisi tietoisesti illalliselle paikkaan, jossa on huono palvelu. Minulla keittää yli jos joudun odottelemaan. Vai onkohan tarjoilijat epäsiistejä, nenään kaivavia, sormi soppalautasella jne.

Sori vaan, en voi auttaa, en keksi mitään.

• Taikuritässä
        Taikuritässä kirjoitti:

Sitten iltaajelua Limousiinilla lähimmälle snägärille, ruokanapsuksi käsilämmintä kosanderia. Toivotaan, että on pikkasen pakkasta, niin saa luonnonjäät mukaan. Sitten printtaat riimeistä ne oikein hyvät ja loihet lausumaan. Käytte teatterin vaatevuokraamossa ja pukeudutte iltaan sopivasti.

Korjaus ilta-ajelulua

• Taikuritässä

Ei kun ilta-ajelua

• siilenämää kirjoitti:

Niin tai sitten tämä minun kaverini on jo aiemmin kaiken nähnyt ja siksi uutta hankala löytää, sellaista erilaista mitä ei aiemmin ole kokenut. Nuorille on helpompi ostaa kun heillä on suuri osa vielä edessäpäin.

aika pitkän listan saa noista jotka olet tuolla maininnut mitkä ei käy tai kiinnosta

• tammikuu-51 kirjoitti:

aika pitkän listan saa noista jotka olet tuolla maininnut mitkä ei käy tai kiinnosta

Saunahan on se paras lahja. Viekää hänet Helsingin Harjutorinkadun Kotisaunaan. Siellä vihdotte sankarin kunnolla ja otatte saunajuomisia. Painutte jatkamaan tukat märkinä vanhaan Tenhoon/ Tenkkaan, Hesarille. Snägärille myöhemmin nakkijonoon. Tässä sitä on todellista elämysmatkailua.

• Saga.Kabinetti kirjoitti:

Huh, huh, onpa paha paikka. Eihän taviksen järjenjuoksu voi mitenkään ylettyä tuollaisen hipsterin mukavuusalueen marginaaleihin. Itse en menisi tietoisesti illalliselle paikkaan, jossa on huono palvelu. Minulla keittää yli jos joudun odottelemaan. Vai onkohan tarjoilijat epäsiistejä, nenään kaivavia, sormi soppalautasella jne.

Sori vaan, en voi auttaa, en keksi mitään.

No tässä juju onkin se että tilataan se mahdollisimman huono palvelu. Tietenkin kuitenkin nin että ketään ei vahingoiteta:). Tää tyyppi ymmärtää just tällaista.

• Taikuritässä kirjoitti:

Joo, taikurissa ois ideaa, hän on joskus harrastanut taikatemppuja itsekin. Siis sinne juhliin vois tilata. Teatteria harrastaa myös, hm tuosta vois kehitelläkin jotain.

• yksilesken kirjoitti:

Saunahan on se paras lahja. Viekää hänet Helsingin Harjutorinkadun Kotisaunaan. Siellä vihdotte sankarin kunnolla ja otatte saunajuomisia. Painutte jatkamaan tukat märkinä vanhaan Tenhoon/ Tenkkaan, Hesarille. Snägärille myöhemmin nakkijonoon. Tässä sitä on todellista elämysmatkailua.

Hesa ei kiinnosta enkä usko että hänkään saunan takia sinne edes haluaisi. Kotonaan hyvä sauna juomineen. Sitä paitsi hän ei harrasta nakkarilla käyntiä ollenkaan.

• Saga.Kabinetti
        siilenämää kirjoitti:

No tässä juju onkin se että tilataan se mahdollisimman huono palvelu. Tietenkin kuitenkin nin että ketään ei vahingoiteta:). Tää tyyppi ymmärtää just tällaista.

Olen kuullut siitä pimeässä syömisestä. Ruokailija ei näe mitä suuhunsa laittaa. Sekin jo kuulostaa etovalta vaikka tuskin siinä mitään eltaantunutta tarjoillaan.

Kerrohan sitten mihin päädyitte ja pitikö sankari saamastaan.

• Saga.Kabinetti kirjoitti:

Olen kuullut siitä pimeässä syömisestä. Ruokailija ei näe mitä suuhunsa laittaa. Sekin jo kuulostaa etovalta vaikka tuskin siinä mitään eltaantunutta tarjoillaan.

Kerrohan sitten mihin päädyitte ja pitikö sankari saamastaan.

Luin myös tuosta pimeässä syömisestä. Siihen en lähtisi sillä koen että tapahtumat ja syömiset pitää nähdä.

• siilenämää kirjoitti:

Luin myös tuosta pimeässä syömisestä. Siihen en lähtisi sillä koen että tapahtumat ja syömiset pitää nähdä.

Juu ja jos tuohon paskan palvelun illalliseen päädymme kerron miten meni. Lahjakortille on aikaa käyttää vuosi joten siinä voi pikkasen sitten vierähtää ainakin kuukausia mutta palataan sitten asiaan :).

• erikoinen-lahja-jooo
        siilenämää kirjoitti:

Juu ja jos tuohon paskan palvelun illalliseen päädymme kerron miten meni. Lahjakortille on aikaa käyttää vuosi joten siinä voi pikkasen sitten vierähtää ainakin kuukausia mutta palataan sitten asiaan :).

"palataan sitten asiaan :)."

Leipätiinun päätit sitten ostaa, vai?

• erikoinen-lahja-jooo kirjoitti:

"palataan sitten asiaan :)."

Leipätiinun päätit sitten ostaa, vai?

En todellakaa 😁. Illallisen on saamassa.

• siilenämää kirjoitti:

En todellakaa 😁. Illallisen on saamassa.

Illallinen leipätiinusta porstuassa ; )

• korppis kirjoitti:

Illallinen leipätiinusta porstuassa ; )

Se jää nähtäväksi. Tosin epäilen et eteläsuomessa ei ole porstuoita

• siilenämää kirjoitti:

Se jää nähtäväksi. Tosin epäilen et eteläsuomessa ei ole porstuoita

Paskaa palvelua sen sijaan kylläkin :).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8470
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      46
      2378
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      27
      2210
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      36
      1822
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1748
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1717
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      20
      1138
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1133
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1015
    Aihe