Kun mestarinero pidätettiin...
http://behindmlm.com/companies/onecoin/ruja-ignatova-arrested-in-germany-report-bulgarian-media/
Miten käy kolikon
9
266
Vastaukset
- EiHätää
Selkeästi kurssi nousee tämähän on viranomais rikollisuutta meitä sioittajia kohtaan.
Tämä ei merkitse yhtiölle mitään onhan meillä mailman paras käytettävyys.
Luuletteko ettei yritys ole varaa tuonut sellaiseen tilanteeseen että johto henkilö syystä tai toisesta tulee väliaikaisesti kyvyttömäksi toimimaan yrityksessä.- oneconnarules
"onhan meillä mailman paras käytettävyys"
Homeinen vuoden vanha grillipihvi äänekoskelta.. maailman paras käytettävyys??
HUHHUH
- Tri-Rujo-Inva-Toope
Peli on ohi, game over.
- Aasainajaja
Pyramidit ei ole ikuisia muualla kuin Egyptissä.
Ruja häkissä, 20 v tuomio uhkaa. MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAAAA
Maailman NOPEITEN kasvava yritys! TÄÄLÄ!
MUAHAHAMUAHAHAMAUAHAHAHAAAA
Koinistit! Tuntuuko että teitä on kustu linssiin? KUSETTAAKO?
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAA
Koinistit, koska uskotte että rahanne ovat MENNEET! Mitään ette saa takaisin! Ei tullut taloudellista riippumattomuutta!
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHHAAAAA
Poijjaat!! Taasen!- Kolikotjuoksee
2018 arvo nousee !
Sitten me näytetään, jos vaan transu on vapaana
- Tri-Intva_roju
Faktaa välillä. Pörssiin mennään ja sitten taivas repeää. onecoin on haluttu ja trendikäs valuutta toisin kuin Bitticoini. Rikollisten raha.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi391918Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h3091358Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%
Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun2901231Runebergin tortut
Hyviä huomenia ja mukavaa päivyliä. 😊 Nyt kahvetta tippumaan. Harmi ettei ole torttua. 😊☕✨❄️❤️2601013Ensio tunkee jo tyttärensäkin telkkariin!
Eikö kaljulle ex-stripparille mikään ole pyhää?? https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011013742.html On tuo härski142819- 26684
- 63660
- 29639
Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."
Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l8637Tiedän mikä hänessä kiinnostaa se on pikkutyttömäosyys
Meissä on eroja . Olen järkevä aikuinen joka ei kaipaa pelastavaa prinssiä. Mulla on vahvat mielipiteet ja olen vahva na59611